quote:Coldplay op nummer 1 in thuisland
Laatste update: 30 oktober 2011 20:56 info
AMSTERDAM – Het nieuwe Coldplay-album Mylo Xyloto komt op nummer 1 binnen in de Britse albumlijst. Het is de vijfde keer dat een album van Coldplay op de eerste plek binnenkomt in het thuisland van de band.
Mylo Xyloto verkocht in de eerste week meer exemplaren dan de rest van de Britse album top 5 bij elkaar. Dat meldt The Official Charts Company, die de lijst wekelijks samenstelt.
Coldplay slaagt erin het soloalbum van Noel Gallagher (ex-Oasis) van de bovenste plek te verstoten. “We hebben Noel Gallagher nog nooit ergens van afgeduwd, niet eens van een stoel”, reageerde zanger Chris Martin.
De vier voorgaande studioalbums van Coldplay kwamen ook allemaal op nummer 1 binnen in Groot-Brittannië. Xylo Myloto debuteert deze week bovendien op 1 in de albumlijst van Australië en de verwachting is dat Coldplay eveneens bovenaan de Amerikaanse albumlijst binnenkomt.
Rihanna
In de Britse Top 40 doet Coldplay het overigens aanzienlijk minder goed. Nieuwe single Paradise komt binnen op de veertiende plek. Albumtrack Princess Of China, een samenwerking met zangeres Rihanna, komt op nummer 33 binnen.
Omdat de liedjes van Mylo Xyloto ook los verkocht worden via iTunes, is het mogelijk dat het duet met Rihanna op eigen kracht de Top 40 binnenkomt. Dit terwijl verleden week nog bleek dat Coldplay zijn muziek niet op Spotify wil aanbieden.
Bron: NU.nl
quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:31 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die box set staat ook wel op Marktplaats rond de E50,-
Ik heb 'm een paar jaar geleden ook gehad, maar weer verkocht/ingeruild toen omdat ik er niets mee deed.
quote:Coldplay slaagt erin het soloalbum van Noel Gallagher (ex-Oasis) van de bovenste plek te verstoten. “We hebben Noel Gallagher nog nooit ergens van afgeduwd, niet eens van een stoel”, reageerde zanger Chris Martin.
Ik ben zelf ook een verzamelaar... maar dan van U2. Da's toch mijn favo band. Maar als het even kan koop ik toch de deluxe uitgaven van artiesten zoals Coldplay, The Killers, Snow Patrol, Daft Punk etc. Helaas is Mylo Xyloto Deluxe alleen online te bestellen en ik vind em te prijzig voor wat je er voor krijgt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:41 schreef RonB79 het volgende:
[..]dan zou ik 90% van mn verzameling kunnen verkopen, dat staat ook maar daar wat te staan, maar goed, ben wel actief bezig met verzamelen/hoarden
mooie uitspraken heeft die kerel altijdquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Jivis het volgende:
Alles goed en aardig, maar dat album van Noel is wel tien keer beter dan de nieuwe Coldplay. Zwaar onterecht dit dus.
Zegt iemand met een Noel Gallagher avatar. Hehe!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:08 schreef Jivis het volgende:
Alles goed en aardig, maar dat album van Noel is wel tien keer beter dan de nieuwe Coldplay. Zwaar onterecht dit dus.
Jijweetzquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:04 schreef Apotheose het volgende:
[..]
mooie uitspraken heeft die kerel altijd
Offtopic: jij zit al in de kerstsfeer?![]()
Goede muzieksmaakquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:45 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook een verzamelaar... maar dan van U2. Da's toch mijn favo band. Maar als het even kan koop ik toch de deluxe uitgaven van artiesten zoals Coldplay, The Killers, Snow Patrol, Daft Punk etc. Helaas is Mylo Xyloto Deluxe alleen online te bestellen en ik vind em te prijzig voor wat je er voor krijgt.
Coldplay zou er goed aan doen om te kijken naar de deluxe versies van boven genoemde artiesten.
Je had er bijna 2 kunnen kopen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:31 schreef Prospekt het volgende:
Ik heb hem wel besteld, ¤75,00 is inderdaad wat aan de prijzige kant... Maar ik moet hem gewoon hebben...
Neen! Dat heet woekeren! En je bent een stakker als je zoiets flikt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:52 schreef Prospekt het volgende:
Wat is daar jammer aan? Als ik dat er voor kan krijgen, dan ben je toch gek om dat niet te doen.
duw dat kaartje maar lekker diep in je poepgrot. Hoop dat je ermee blijft zitten en flink wat geld misloopt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:14 schreef Prospekt het volgende:
Oke dat is dan jou mening, maar dat van je medefans ben ik het absoluut niet mee eens... Elke fan die ook maar een beetje moeite gedaan heeft, heeft kaarten kunnen krijgen in de voorverkoop.
Hee, je gaat toch zeker wel hequote:Op dinsdag 1 november 2011 07:50 schreef DjinN het volgende:
Ik heb ook nog 2 kaartjes te koop, weet al wie ze heel waarschijnlijk wil hebben maar ik ga er niet meer dan 60 euro voor vragen. Heb er 60 euro voor betaald en wil er ook niet meer voor hebben. Zeker geen ¤75. Dan zou ik me diep schamen tegenover Coldplay zelf. En me afvragen of ik normen en waarden heb
Ik zoek nog kaartjes, dus mocht je ze willen verkopen dan wil ik ze heeeel graag!quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:50 schreef DjinN het volgende:
Ik heb ook nog 2 kaartjes te koop, weet al wie ze heel waarschijnlijk wil hebben maar ik ga er niet meer dan 60 euro voor vragen. Heb er 60 euro voor betaald en wil er ook niet meer voor hebben. Zeker geen ¤75. Dan zou ik me diep schamen tegenover Coldplay zelf. En me afvragen of ik normen en waarden heb
Ik heb wel interesse!quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:50 schreef DjinN het volgende:
wel minder dus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:50 schreef DjinN het volgende:
Jazeker! Ik ga nog welquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik zoek nog kaartjes, dus mocht je ze willen verkopen dan wil ik ze heeeel graag!
Mijn schoonzus heeft ook interesse getoond, ze weet nog niet zeker of ze meegaat. Ze laat mij nog iets weten. Wil het sowieso over een paar weken wel weten van haar. Als ik meer weet laat ik het jullie meteen wetenquote:
Hahaha neej ik houd me gewoon netjes aan de prijs waarvoor ik ze gekocht heb: ¤60 per stukquote:
A Message. Omdat: postduifquote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Welk liedje van Coldplay beeld ik uit met onderstaand plaatje
[ afbeelding ]
GOED!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:05 schreef CoExist het volgende:
Speed Of Sound!
"And birds are flying with the speed of sound"
Hoevaak staan die gasten in Keulen zegquote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het concert is Keulen is al een tijdje bezig op 3FM. Het klinkt niet allemaal loepzuiver
Was niet voor jou bedoeldquote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hee, ik bedoel het niet slecht!
was et ook vergetenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha great.......... helemaal vergeten dat het vanavond was, het is nu vast te laat om 3fm aan te zettenZelfde setlist/show als Madrid?
het hoort aan 1 stuk door te lopen. Kan evt aan je mediaspeler liggen. Nummer 1 is de intro van 2. Dit komt overigens nog 2 keer voor op t albumquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:11 schreef Verbal het volgende:
Olla, nieuwe Coldplay in huis, maar de overgang tussen het eerste en het tweede nummer is erg raar, net alsof het hoort door te lopen, maar er een pauze van een seconde of twee in is gehakt.
Iemand dat ook?
V.
Nou... het is de fysieke cd, en hij doet het in alle spelers...quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
het hoort aan 1 stuk door te lopen. Kan evt aan je mediaspeler liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |