wel minder dus?quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:50 schreef DjinN het volgende:
Ik heb ook nog 2 kaartjes te koop, weet al wie ze heel waarschijnlijk wil hebben maar ik ga er niet meer dan 60 euro voor vragen. Heb er 60 euro voor betaald en wil er ook niet meer voor hebben. Zeker geen ¤75. Dan zou ik me diep schamen tegenover Coldplay zelf. En me afvragen of ik normen en waarden heb
Jazeker! Ik ga nog welquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik zoek nog kaartjes, dus mocht je ze willen verkopen dan wil ik ze heeeel graag!
Mijn schoonzus heeft ook interesse getoond, ze weet nog niet zeker of ze meegaat. Ze laat mij nog iets weten. Wil het sowieso over een paar weken wel weten van haar. Als ik meer weet laat ik het jullie meteen wetenquote:
Hahaha neej ik houd me gewoon netjes aan de prijs waarvoor ik ze gekocht heb: ¤60 per stukquote:
A Message. Omdat: postduifquote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
Welk liedje van Coldplay beeld ik uit met onderstaand plaatje
[ afbeelding ]
GOED!quote:Op woensdag 2 november 2011 12:05 schreef CoExist het volgende:
Speed Of Sound!
"And birds are flying with the speed of sound"
Hoevaak staan die gasten in Keulen zegquote:Op woensdag 2 november 2011 21:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het concert is Keulen is al een tijdje bezig op 3FM. Het klinkt niet allemaal loepzuiver
Was niet voor jou bedoeldquote:Op woensdag 2 november 2011 22:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hee, ik bedoel het niet slecht!
was et ook vergetenquote:Op woensdag 2 november 2011 23:35 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha great.......... helemaal vergeten dat het vanavond was, het is nu vast te laat om 3fm aan te zettenZelfde setlist/show als Madrid?
het hoort aan 1 stuk door te lopen. Kan evt aan je mediaspeler liggen. Nummer 1 is de intro van 2. Dit komt overigens nog 2 keer voor op t albumquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:11 schreef Verbal het volgende:
Olla, nieuwe Coldplay in huis, maar de overgang tussen het eerste en het tweede nummer is erg raar, net alsof het hoort door te lopen, maar er een pauze van een seconde of twee in is gehakt.
Iemand dat ook?
V.
Nou... het is de fysieke cd, en hij doet het in alle spelers...quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
het hoort aan 1 stuk door te lopen. Kan evt aan je mediaspeler liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |