Welke? Die op de erwt?quote:
Welke? Ben nu Son of no one aan het kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:23 schreef Thaboel het volgende:
Mogguh! Vanavond weer eens naar de film!
Opperdoezer is lekkerder.quote:
India-Kilo Delta-Oktober-Echo Delta-Alpha-Tango Oktober-Oktober-Kiloquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef AchJa het volgende:
Goed voor jezelf zorgen, een ander doet het niet voor je.
"flikkerd een Oktober Papa Papa Echo Romeo Delta Oktober Echo Zulu Echo Romeo" naar je kopquote:
Alpha Lima Lima Echo Siera India Siera India Siera Mike Oktober Golf Echo Lima India Juliet Kiloquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:28 schreef AchJa het volgende:
Binnenkort cursus, ik begrijp nog steeds niet hoe ze het voorelkaar hebben gekregen om de grootste randcriminelen en drankbakken in 1 klas hebben gekregen...
De leukste blijven links en rechts uit de flank halt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:18 schreef ErwinRommel het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Exerceren
geeft acht
(met verkorte tussenruimte) naar rechts - richten
hoofd - front / links / rechts
links / rechts - om
voorwaarts mars (het marcheren start met de linkervoet)
per rotte links/rechts - mars
rechts uit de flank - mars
links uit de flank - mars
hoofd der colonne links / rechts - mars
rechtsom - keert
looppas mars
gewone pas mars
compagnie/peloton - halt
presenteer - geweer
zet af - geweer
brengt ere - groet
om te groeten - groet
ter plaatse - rust
op de plaats rust (eerste rust)
rust
ingerukt mars (s)
Die begrijpt dan ook niemand en laten we prima achterwege. Halt en rechts/ linksom. Done.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:35 schreef Vortix het volgende:
[..]
De leukste blijven links en rechts uit de flank halt.
Nooit van gehoord en ook nooit gedaan. Klinkt me veel te officieel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Enige rare, en bij vrijwel niemand bekend behalve bij LMB is "paradepas, Mars" Vreemd!
Was voor een parade op de OK voor HM Beatrix die een inspectie deed in 1995quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nooit van gehoord en ook nooit gedaan. Klinkt me veel te officieel.
Linksom draaien bestaat niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel?
Ik ga ondertussen effe douchen.
Owh..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Linksom draaien bestaat niet.
Zal ook wel weer luchtmobiele zelf verzonnen onzin zijn...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef Schild het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Nog nooit van gehoord.
Doe mij ook zo'n ontbijtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Even ontbijt bestellen. Meloen/Feta salade, Champignons met knoflook uit de oven en twee köfte burgers.
Ah de graveyard shift is opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Even ontbijt bestellen. Meloen/Feta salade, Champignons met knoflook uit de oven en twee köfte burgers.
Ik wel... had die vrije dag blijkbaar nodigquote:
Waar zit jij danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Omnomnomnom......quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Hey Schild.. wat heb jij een sexy UIquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef Schild het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Nog nooit van gehoord.
Wtf is een kofte burger....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Een hamburger gemaakt van köfte (turkse gehaktballetjes) vlees.quote:
Ah, okee. Ben daar niet zo van.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een hamburger gemaakt van köfte (turkse gehaktballetjes) vlees.
Beide, ben niet zo'n vleeseter, ben meer van de vis.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Welk gedeelte?
Turkse of gehaktballetjes?
Ah, dat hoor je niet vaak. Vis mag er ook zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beide, ben niet zo'n vleeseter, ben meer van de vis.
En dan gewoon normale vis ipv die zwaardvis meuk etc. Gewoon snoekbaars, paling, zoute haring etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, dat hoor je niet vaak. Vis mag er ook zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |