SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
BONUS:
Ja meestal rond de 80 a 90 euro, en dan is hij ook snel weer leegquote:
Volle tank is bij mij 35 euroquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja meestal rond de 80 a 90 euro, en dan is hij ook snel weer leeg
Dat liedje is lief.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:21 schreef Flippiee het volgende:
L is for the way you look at me
O is voor the only one I see
V is very very extra ordinary
E is even more than you adore
Omdat kutusers in UDOWUquote:
Benzine ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja meestal rond de 80 a 90 euro, en dan is hij ook snel weer leeg
Jepquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat kutusers in UDOWU
[..]
Benzine ?
Flippie, ben je flieft?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:21 schreef Flippiee het volgende:
L is for the way you look at me
O is voor the only one I see
V is very very extra ordinary
E is even more than you adore
Ik vind het echt gemeen, 1.60 ongeveer per literquote:
Is ook gemeen, dus ik ga nu snel tanken en daarna huilen. Tot later mensenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Flippie, ben je flieft?
[..]
Ik vind het echt gemeen, 1.60 ongeveer per liter
Niet verliefd, maar dat nummer is gewoon mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Flippie, ben je flieft?
[..]
Ik vind het echt gemeen, 1.60 ongeveer per liter
Dan kunnen er nog steeds kutusers in UDOWU zittenquote:
Hahaha, doei Pattertquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is ook gemeen, dus ik ga nu snel tanken en daarna huilen. Tot later mensen
Dag Patjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar nuquote:
Sterkte..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
hihi okequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet verliefd, maar dat nummer is gewoon mooi
[..]
Dan kunnen er nog steeds kutusers in UDOWU zittenWant die verpesten de boel
Ze ontkent steeds dat ze verliefd is, maar ik had mijn twijfelsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar nu
[..]
Sterkte..
[..]
hihi oke
Wie ontkent...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ze ontkent steeds dat ze verliefd is, maar ik had mijn twijfels
Er is sowieso een leuke jongen in het spelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JA POTVERDORIEEEEEquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hallllooooo span eens niet samenquote:
Dit kan ik sowieso niet ontkennenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er is sowieso een leuke jongen in het spel
Watwatwatwtawatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:28 schreef Beatles het volgende:
Ik heb mn eigen facebook status waar ik allemaal foute muziek kan posten, tof he?
Weet ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA POTVERDORIEEEEE![]()
:$ :$ :$
![]()
[..]
Hallllooooo span eens niet samen
[..]
Dit kan ik sowieso niet ontkennen
Gemeen wel hahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet ik
Wat gaat jullie date zijn, al bedacht?
Leuke jongen in het spel, geef het op..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA POTVERDORIEEEEE![]()
:$ :$ :$
![]()
[..]
Hallllooooo span eens niet samen
[..]
Dit kan ik sowieso niet ontkennen
Nu gezien jaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja op mijn wall dit dat weettoch.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:34 schreef Mantel het volgende:
[..]
Leuke jongen in het spel, geef het op..
Hehehequote:
Helemaal niet randomquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef Beatles het volgende:
Al die random mensen die hier opeens posten, verdacht.
HET IS EEN INVASIE!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef Beatles het volgende:
Alleen die Mantel. En dat is vast en zeker een kloon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef Beatles het volgende:
Jawelquote:
Echt hequote:
En daarvoor ook nog een iets met de R-nogwat. Geen zin om terug te zoeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen die Mantel. En dat is vast en zeker een kloon.
Oja klopt. Maar die ziet er minder kloonerig uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jawel
[..]
Echt he
[..]
En daarvoor ook nog een iets met de R-nogwat. Geen zin om terug te zoeken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oja klopt. Maar die ziet er minder kloonerig uit.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ach, nieuw is niet perse slecht, kunnen ook hele leuke mensen zijn
HAHAquote:
Sowieso, maar niet iedereen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ach, nieuw is niet perse slecht, kunnen ook hele leuke mensen zijn
P_z blijft terug komen hierquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sowieso, maar niet iedereen.
PZ en nectar hoeven niet te komen..
Nuttigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:43 schreef Flippiee het volgende:
O fml. Ik lees net op Facebook bij een status update dat ze presentatie aan het maken is. Bedenk ik mij net, dat ik die dag ook een presentatie heb van hetzelfde vak
Bah.quote:
mensen negeren, daar is een discussieforum niet voor flipselsquote:
Maar in sommige gevallen kun je dat beter doen, dan constant vertellen dat het een debiel is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
mensen negeren, daar is een discussieforum niet voor flipsels
Ik vind het altijd wel leuk dat mensen mij op een gratis internetforum een debiel noemen, dan doe ik het gewoon goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar in sommige gevallen kun je dat beter doen, dan constant vertellen dat het een debiel is.
Vroeg net ff aan iemand "en, is het dan nu uitgepraat"quote:
Zo irritant datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vroeg net ff aan iemand "en, is het dan nu uitgepraat"
Kreeg ik terug: "Ja hoor het is wel best.. als jij dat vindt"
Kan
Ik
Niet
Tegen
Bahh walgelijk inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vroeg net ff aan iemand "en, is het dan nu uitgepraat"
Kreeg ik terug: "Ja hoor het is wel best.. als jij dat vindt"
Kan
Ik
Niet
Tegen
Ik wil dat echt al een hele tijd spelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:18 schreef Furdinand het volgende:
sims is minder leuk dan ik mij kon herinneren...
doe het danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil dat echt al een hele tijd spelen.
download hetquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil dat echt al een hele tijd spelen.
ja hoor, lekker paar daagjes vrijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eerst downloaden enzo.
Hoi giann, alles goed met je?
neejooohquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moeilijk om een normale versie te vinden die goed werkt.
Oh, dat is fijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor, lekker paar daagjes vrij
en hoe ist met jou?
Griepprik, krijg ik elk jaarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
leuk is dat ja..
waar was het voor?
Dude, uiteraard.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:25 schreef Furdinand het volgende:
[..]
neejoooh
met torrents ken je dat?
gisteravond oktoberfest, morgen winkel, zaterdag thrillogy. ik krijg de tijd wel om.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat is fijn.Leuke dingen doen enzo?
Gaat wel redelijk, ben wel ziekjes, maar verder leef ik nog enzo.
Oh, en aangenomen bij het stagebedrijf waar ik heb gesolliciteeeeeerd.
Echt hè. Ik verplicht hem niets hoor, de gekkerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef Beatles het volgende:
Geslijm niet te kort hier johFurdi toch.
Beterschap Appel.
wie slijmt er hier?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef Beatles het volgende:
Geslijm niet te kort hier johFurdi toch.
Beterschap Appel.
Oeh, klinkt goed!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteravond oktoberfest, morgen winkel, zaterdag thrillogy. ik krijg de tijd wel om.
beterschap! wat voor stage ga je doen?
ik dacht dat alleen oude mensen die kregen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:27 schreef Beatles het volgende:
[..]
Griepprik, krijg ik elk jaar![]()
Een jaar niet gehad en meteen twee weken doodziek in bed gelegen hehehe.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Echt hè. Ik verplicht hem niets hoor, de gekkerd.
Dankjewel Beatlesss.
Eh jij?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen oude mensen die kregen?
Mijn vader krijgt hem ook en hij is heus niet oud.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen oude mensen die kregen?
oke, i'll take my chances.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:30 schreef Beatles het volgende:
[..]Nee, is niet alleen voor ouderen.
hmm, maar eens een kamer boeken danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeh, klinkt goed!Veel plezier met alles!
Ik ga stage lopen in een soort hotel, in Noordwijk aan Zee.
Hihi, ja tof!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, maar eens een kamer boeken dan
Klinkerbotsing wachtwoord weet ik niet en die staat alleen aangemeld op mobiel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:32 schreef Furdinand het volgende:
waarom post je eigenlijk met beatles, beatles?
klinkt goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, ja tof!
Je kunt ook hele mooie foto's maken, want als je de deur uitstapt, loop je zo het strand op zo ongeveer.
Klopt, ik woon in Veenendaal, in het midden van Nederland, inderdaad niet echt in de buurt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt goed.
maar jij woonde toch in dezelfde plaats als NBT? dat ligt toch helemaal niet in de buurt van noordwijk?
hoe kan je nou je wachtwoord vergeten??????quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:36 schreef Beatles het volgende:
[..]
Klinkerbotsing wachtwoord weet ik niet en die staat alleen aangemeld op mobiel.
blijf je in het hotel slapen dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klopt, ik woon in Veenendaal, in het midden van Nederland, inderdaad niet echt in de buurt.![]()
Ik had eerst bij hetzelfde bedrijf gesolliciteerd op een locatie dichterbij, maar in Noordwijk hadden ze nog mensen nodig.
veel te ver weg van Dordrecht idd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klopt, ik woon in Veenendaal, in het midden van Nederland, inderdaad niet echt in de buurt.![]()
Ik had eerst bij hetzelfde bedrijf gesolliciteerd op een locatie dichterbij, maar in Noordwijk hadden ze nog mensen nodig.
ik zou mn fok wachtwoord ook niet weten, het is geen wachtwoord dat ik zelf heb ingesteld maar van fok gekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoe kan je nou je wachtwoord vergeten??????
Ja, ik mag intern.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blijf je in het hotel slapen dan?
Sorry.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
veel te ver weg van Dordrecht idd.
nog een reden om maar eens te gaan boekenquote:
Heeft Jan veranderd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hoe kan je nou je wachtwoord vergeten??????
Ik ben nou eenmaal jaloers aangelegd. Hij mag ook nooit meer alleen naar buiten, altijd onder begeleiding.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
Huh?
Ik spreek Jan gewoon nooit meer, mag ik dan niet gedag zeggen?
Oh, grutjes. Zwaar leven heeft die jongen. Maar eenzaam in ieder geval niet. Altijd de positieve kanten bekijken, leer ik tegenwoordig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:20 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal jaloers aangelegd. Hij mag ook nooit meer alleen naar buiten, altijd onder begeleiding.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, grutjes. Zwaar leven heeft die jongen. Maar eenzaam in ieder geval niet. Altijd de positieve kanten bekijken, leer ik tegenwoordig.
Wutwatbloedwaar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:37 schreef Furdinand het volgende:
wie gaat er de brein operatie kijken?
Waar?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
er is nu een live brein operatie op tv en de patient is bij bewustzijn
Is altijd zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
broek op de enkels en kijken maarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hemeltje, nee dat valt mee hoor, niet uitmakenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:40 schreef Beatles het volgende:
Bloempje, ik ga het uitmaken met Jan denk ik. Hij stuurde gewoon '' naar Appel.
Dit gaat te ver toch?
noohhhhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:40 schreef Beatles het volgende:
Dit gaat te ver toch?
Bij bewustzijn. Om te controleren of ze geen verkeerde dingen raken.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hemeltje, nee dat valt mee hoor, niet uitmaken
Dat ze bij bewustzijn blijven, toch?quote:
weet ik niet? denk wel logisch eigenlijk..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:41 schreef Beatles het volgende:
[..]O.
[..]
Dat ze bij bewustzijn blijven, toch?
Komt niet denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:46 schreef Furdinand het volgende:
ja idd wanneer beginnen ze met snijden en bloed en hersens
Welkeeee?quote:
Ik moest grinniken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:40 schreef Beatles het volgende:
Dit gaat te ver toch?
Oh, heb ik daar ook nog iets over te zeggen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:41 schreef Furdinand het volgende:
geen zorgen beatles appel is al van mij.
maar natuurlijk. wat wil je kwijt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, heb ik daar ook nog iets over te zeggen?
Ik ben niemands bezit hoor, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:56 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar natuurlijk. wat wil je kwijt?
maar dat bedoelde ik toch ook helemaal niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niemands bezit hoor, voor zover ik weet.
Oké, dan is het goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar dat bedoelde ik toch ook helemaal niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.
Als je graag een appel wilt, kan ik er met liefde eentje geven hoor.
Uit de fruitschaal, welteverstaan.
Ik ben al lang weer ergens anders naar aan het kijkenquote:
heerlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kijk beauty & the geek. WTF. Wat een enorme tieten hebben al die dozenGeen gezicht.
pics or gtfoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:25 schreef Bloempje. het volgende:
Hemeltjelief, 1 van de nerds is vet sexy
Jij valt soms echt op griezels.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
http://l.yimg.com/ea/img/(...)jRrrnhgMCBIJRsRVEQ--
Alleen hier kijkt ie dom![]()
Maar ik lees net dat hij nep wasMaakt niet uit, hij blijft leuk.
WAT?!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:27 schreef Haarklip het volgende:
Leuk naar de film met iemand die kaartjes voor gister besteld.
Ja, wat een zooi zeg.quote:
Haal die liniaal eens uit je broek....... hij is echt niet gegroeid na gisteren toen hij ook al 8cm wasquote:
daar is de eerste jaloerse user alquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haal die liniaal eens uit je broek....... hij is echt niet gegroeid na gisteren toen hij ook al 8cm was
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haal die liniaal eens uit je broek....... hij is echt niet gegroeid na gisteren toen hij ook al 8cm was
Man, dat doet toch alleen maar pijn johquote:
He?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Man, dat doet toch alleen maar pijn joh
Ik snap het niet? Wat doet daar pijn aan? Dat je een grote onderbroek moet kopen?quote:
Ja, dat, pijn in je portemonnee alles.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap het niet? Wat doet daar pijn aan? Dat je een grote onderbroek moet kopen?
Getverquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat, pijn in je portemonnee alles.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kijk Dit is mijn lijf... ik moet kotsen.. ik zag een kut!
Extra flapjes wat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]die met dat extra flapje? Of was dat het programma van RTL4?
Dat is dat ja..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]die met dat extra flapje? Of was dat het programma van RTL4?
Een extra kutflapje.quote:
Ja nou jeetje, ik heb geen extra flapjes ofzo hoor, hoe moet ik dat nou wetenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een extra kutflapje.
Ja jezus ik snap toch uberhaupt niet hoe een kut eruit ziet
Ja, Nederlandse embarrasing bodies.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
Is dit embarrassing bodies maar dan Nederlands? Wat een faal
Gadverdamme. Ik kijk ook, leuk dit altijd, voel ik me extreem sexy doorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze had een lel uit d'r kut hangen.. bah... nu een overmatig zwetende vrouw
Engelse is veel leukerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse embarrasing bodies.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse embarrasing bodies.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ik kijk ook, leuk dit altijd, voel ik me extreem sexy door
Als ik een kut zie voel ik mijzelf ook knapper. Je zou maar een kut zijn met rare flapjes dit-dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gadverdamme. Ik kijk ook, leuk dit altijd, voel ik me extreem sexy door
Lelijke dingen. Niet dat piemels nou zo mooi zijn altijdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik een kut zie voel ik mijzelf ook knapper. Je zou maar een kut zijn met rare flapjes dit-dat.
Naar een vrouw die een kut van 22 centimeter heeft.quote:
Ja, ik word er niet bepaald lesbisch van in elk gevalquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
Daar wordt je toch homo van. Mijn god
Klinkt als de moeder van Plastic_Zakquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar een vrouw die een kut van 22 centimeter heeft.
ideetje van mij sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
Serieus, wie heeft dat bedacht, dat het bij sommige vrouwen zover er uithangt. Is toch ook gewoon niet praktisch lijkt me
Dat noem ik een beste voorhuidquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
Serieus, wie heeft dat bedacht, dat het bij sommige vrouwen zover er uithangt. Is toch ook gewoon niet praktisch lijkt me
veel geneuktquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
ja nou ik had gewoon voor de lol het in de suggestie doos gestopt weet ik veel dat ze het echt gaan doen..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg. Waarom nou weer?
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja nou ik had gewoon voor de lol het in de suggestie doos gestopt weet ik veel dat ze het echt gaan doen..
Echt welquote:
Ik hihiheteroquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Pfoe, daar word ik wel spontaan lesbisch van hoor.
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
Mijn kut voelt zich veel beter nu, met zelfvertrouwen!
Maar mag helaas nog niet sexen
hihi
Gelukkig zeg, wat moet je dr mee als die zich niet zelfverzekerd voelt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
Me kut heeft nu meer zelfvertrouwen!!!
Dan functioneert het niet zo goed. Weeeetje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gelukkig zeg, wat moet je dr mee als die zich niet zelfverzekerd voelt.
JE PAP EN MAM HEBBE EEN SLOTJE OP GEZETTTTquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef Beatles het volgende:
OMG PANIEK IK KRIJG EEN 403 FORBIDDEN ALS IK FACEBOOK AANKLIKWAT IS DIT????????????
Je bent verslaafd. Afkickprogramma van Jan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef Beatles het volgende:
OMG PANIEK IK KRIJG EEN 403 FORBIDDEN ALS IK FACEBOOK AANKLIKWAT IS DIT????????????
Lijkt me als man lastiger, als die onzeker is gaat ie zich verstoppen ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan functioneert het niet zo goed. Weeeetje.
Terugtrekken juhjquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je bent verslaafd. Afkickprogramma van Jan.
[..]
Lijkt me als man lastiger, als die onzeker is gaat ie zich verstoppen ofzo
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:28 schreef Beatles het volgende:
Oef het werkt gelukkig weer jeetje jeetje, meteen een nieuwe status ook maar gedaan jeeetje jeetje.
quote:René Xxxxxx
Woensdagavond. Rare lichamen in diverse soorten en maten avond. Alvast bedankt voor mijn slapeloze nachten.
Volgens mij heb ik jou gevonden, kan dat, via Breezer?quote:
Dat kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou gevonden, kan dat, via Breezer?
Nee weet ik, maar voordat ik een wildvreemde René vraag of ie vriendjes wil zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat kan.
Dat mijn naam René is was geen geheimpje
Ga maar ff soppen op mijn foto's.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
Hihi, jij bent bijna tegelijk met mij jarig
Ik had geen idee johquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga maar ff soppen op mijn foto's.
Had je verwacht dat ik er zo uitzaaaag?
Jammer. Houd wel van rare onzorgvuldige verwachtingen en zoquote:
Ik had om de een of andere reden wel verwacht dat je blonder zou zijn ofzo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer. Houd wel van rare onzorgvuldige verwachtingen en zo
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
IK HAAT BREEZER TROUWENS!
Heb de hele dag geluisterd naar mijzelf op het werk. Ik praat inderdaad soms wat nasaal
Vroegah was ik roodquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had om de een of andere reden wel verwacht dat je blonder zou zijn ofzo?
Hihiquote:
Hehehe mallerdjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HihiIk was witblond vroeger. En heul vroeger toen ik net geboren was zwart. En toen wat falende verfbeurten waardoor oranje, roze en zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |