Werken hèquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben bg's aan het doen. Er is of bijna niemand online of jullie zitten niet in # Fok
Ik vond die laatste helft veel trager gaan dan de eerste (meestal is het omgekeerd, iig wat ik op Khadgar hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is inderdaad erg rustig tot nu toe.
nog 50% voor 85
Er zijn ook nog mensen die werkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben bg's aan het doen. Er is of bijna niemand online of jullie zitten niet in # Fok
Ben net Only Friends gejoined, lvl 25 guild. Dus gaat wat sneller dankzij de buffs nuquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond die laatste helft veel trager gaan dan de eerste (meestal is het omgekeerd, iig wat ik op Khadgar hoor)
Moet je niet werken ofzo of naar school ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Als je Windows Vista of 7 gebruikt is het dat hele Aero (transparante taakbalk etc.) gebeuren dat je games kapot maaktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef redboyke het volgende:
heb mijn laptop nu op XP skin gezet en vind dat het wat minder happerd op wow.
al helemaal omdat deze laptop geen dedicated videokaart heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je Windows Vista of 7 gebruikt is het dat hele Aero (transparante taakbalk etc.) gebeuren dat je games kapot maakt
Daar wil ik ook bijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben net Only Friends gejoined, lvl 25 guild. Dus gaat wat sneller dankzij de buffs nu
Even via whois kijken wie er online is van het guild, en om een invite vragen. Ze nodigen iedereen uit die wilt.quote:
Volgens mij snap jij het niet helemaalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:05 schreef redboyke het volgende:
wat heb je aan een fok guild als iedereen de guild leaved. kan ik net zo goed op in mijn eenmans guild gaan zitten.
als het zo zit dan heb ik er ook geen zin meer in op mannetje op auchindou nog te lvlen kan ik beter op m'n main gaan spelen.
Isa en ik doen nu bg's, kom ook danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Had ff een tentamen, kom zo wel online
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:05 schreef redboyke het volgende:
wat heb je aan een fok guild als iedereen de guild leaved. kan ik net zo goed op in mijn eenmans guild gaan zitten.
als het zo zit dan heb ik er ook geen zin meer in op mannetje op auchindou nog te lvlen kan ik beter op m'n main gaan spelen.
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, ik werk aan school.
OVerdag werken van 9 tot half 6, 's avonds meestal wowquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:28 schreef Altron het volgende:
Heb altijd het idee als ik hier op het forum kijk dat iedereen heel de week lekker thuis wow zit te spelen overdag.
Koop bij Lars homo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn gametime is al een aantal dagen op, en vanavond ga ik Battlefield 3 spelen!
Vandaar dat ik hem niet verlengd heb
Jonge, doe gewoon beidequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn gametime is al een aantal dagen op, en vanavond ga ik Battlefield 3 spelen!
Vandaar dat ik hem niet verlengd heb
Gisteren ging het ook wel aardig hè, dit weekend even wat rossenquote:
Je hebt geen speeltijd. Dus je hebt helemaal niks!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet zeggen dat nu ik op level 70 zit met goede gear die arms spec echt gruwelijk is!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef GI het volgende:
[..]
Je hebt geen speeltijd. Dus je hebt helemaal niks!
Alle talents krijg je nu gelijk met je spec mee maar die unlock je pas op een hoger level, automatisch. Daarnaast kan je elke 15 levels utility abilities unlocken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat wil Blizzard eigenlijk veranderen aan die talent trees ?
Ja, dat staat deze change juist toe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wat een bullshit
Ik vind testen met specs voor pvp juist erg tof...
Veel basisdingen die je nodig had krijg je sowieso, nu krijg je de keuze uit 3 talents die ongeveer hetzelfde doen waarmee jij kan beslissen welke het beste voor jou is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wat een bullshit
Ik vind testen met specs voor pvp juist erg tof...
Heb je die tier 1 talent wel gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Over die nieuwe talents trouwens, gaan ze Prep en Shadowstep op dezelfde tier doen.
Als dat niet verandert ga ik mooi een andere class spelen. Rogues zijn gewoon useless zonder beide abilities.
En dan in combinatie van die eerste talent waarbij je cooldowns niet ingaan terwijl je in stealth zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Burst of Speed is trouwens ook best wel ziek. Mogelijke vervanger voor Shadowstep. Gewoon een sprint zonder CD.
Huh? Die talent is er niet hoor. Het is alleen dat het geen energy kost, of de keuze dat je niet uit stealth gaat voor 3 seconden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
En dan in combinatie van die eerste talent waarbij je cooldowns niet ingaan terwijl je in stealth zitPermanent 70% sneller
Ohja die bedoel ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Huh? Die talent is er niet hoor. Het is alleen dat het geen energy kost, of de keuze dat je niet uit stealth gaat voor 3 seconden.
Staat toch bij de description? Ik speel zelf geen rogue dus weet niet alles 100% zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Als het stealth niet breekt.
Werd van de week geboost door een vriend van me op mijn level 60. Hij heeft alles gesolo'd inclusief Twins en C'Thun. Alhoewel hij me wel levend nodig had voor C'Thun en duurde ook even voor ons dat uiteindelijk lukte.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Zeroku het volgende:
Hmm. Die An'Qiraj is toch nog lastig met 2.
Dat vind ik zo pauper spelen, iig in Arena's, in RBGs valt het nog wel redelijk mee. En volgende patch zijn ze ook helemaal doodquote:
SWC FTW!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:02 schreef Wolve000 het volgende:
De echte pro is Tangrim! Bijna niks gepresteerd, toch heel veel honor!
Ja, tot ergens november (en alleen op een wowaccount wat je al had voor blizzcon).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:10 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand tot hoe lang die actie geldig is van Gratis Diabo III bij 12 maanden WoW???
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik word zo moe van ziggo, al de hele week knalt internet er hier op random momenten uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |