Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Dat is toch allang zo?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Feral
Bear Form now increases Stamina by 20%, up from 10%
FUUUU
Hopelijk komt het met MoP terug. Ze zeiden dat Cataclysm nog maar het begin was van de Alliance vs Horde. En gezien je geen flying mounts kan gebruiken totdat je max level bent zie ik het wel zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef drumstickNL het volgende:
Het Alliance/Horde strijd gevoel is een beetje weg.
Gankfest!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:42 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dat willen ze dus met die pandaren expansion bereiken zeiden ze ook op blizzcon
quote:
En ik ben onderweg.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:42 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Eindelijk weer eens een BG gewonnen. 3-0 TP. Werd eens tijd dat ik in een groep kwam die een beetje normaal konden spelen.
Ik heb dat al een aantal keer gedaan, gaat rap met geld ja gewoon wat ouwe raids doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Net even Molten Core gecleared. Levert nog best veel geld op.
Ik krijg serieus net een mailtje dat het klaar isquote:
BWL geeft veel meer. Maar alleen als Hunter kan je Razorgore doen solo door te buggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:42 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Net even Molten Core gecleared. Levert nog best veel geld op.
Moet eerst een naam zoeken.quote:
Best leuk ook af en toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb dat al een aantal keer gedaan, gaat rap met geld ja gewoon wat ouwe raids doen
Ja, dat dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:38 schreef drumstickNL het volgende:
Het Alliance/Horde strijd gevoel is een beetje weg.
Ik heal morgen wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Willen jullie morgen met mij mee voor de Headless Horseman? Zoek een healer en 3 dps
Ik ga tanken!
Dat hij jou dat wapen dan niet gunt.. als hij zelf toch al beter heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 03:33 schreef hans1988 het volgende:
Laat me shannox nou net weer die Bijl droppen die ik wil hebben, wint (zoals gewoonlijk) de warrior met het veel betere wapen hem weer -.-
Ik kom wel dps'en op mn pallyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Willen jullie morgen met mij mee voor de Headless Horseman? Zoek een healer en 3 dps
Ik ga tanken!
Nou, het is meer dat de mensen in de groep niet denken: omg, wat een waardeloze tank en dat met die gearquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik kom wel dps'en op mn pally![]()
Verwacht geen goede dps trouwens, want ik heb geen ret. spec
Boeiend wat die mensen denkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat de mensen in de groep niet denken: omg, wat een waardeloze tank en dat met die gear
Dat is wel heel erg jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Net weer even op mijn disc priest zonder atonement gedaan en eigenlijk altijd als ik het doe is mijn dps hoger dan tenminste 1 dps'er en vandaag hoger dan 2. Hoe doen die mensen datIk vind het bijna knap...
Dan zet ik righteous fury aan, en niemand die het merktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
Nou, het is meer dat de mensen in de groep niet denken: omg, wat een waardeloze tank en dat met die gear
Dan nog vind ik het een beetje een aanfluiting! Ik heb in het begin als dualspec shadow gehad en toen had ik ook geen epic gear en kwam ook boven de 7k dps uitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat is wel heel erg ja![]()
Al kan het ermee te maken hebben dat jij waarschijnlijk vol FL gear zit, en zij niet
Ik ging laatst Headless Horseman tanken en zit iedereen van 'tank what are you doing?!' Ik van 'wat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oke, dat is wel heel triest ja.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Dan nog vind ik het een beetje een aanfluiting! Ik heb in het begin als dualspec shadow gehad en toen had ik ook geen epic gear en kwam ook boven de 7k dps uit![]()
Ach die headless horseman is qua tanken zo makkelijk, dat merkt niemand als het niet zo goed gaat. Met die threatgeneration van tegenwoordig hoef je maar 1 keer 'm te slaan en hij blijft continu al op je zowat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Net weer even op mijn disc priest zonder atonement gedaan en eigenlijk altijd als ik het doe is mijn dps hoger dan tenminste 1 dps'er en vandaag hoger dan 2. Hoe doen die mensen datIk vind het bijna knap...
Ik heb er wel een aantal, heb de wisp wands steeds weggegooidquote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heeft 1 van jullie toevallig al die wands voor de achievement? Het is de enige die ik nog nodig heb
Waar en hoe doe je dat veranderen van frenzyheart naar Oracles?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ghost, pirate, ninja en skeleton.
En net even verandert van Frenzyheart naar Oracles en na grote quest + de dailies van alleen vandaag al revered geworden. Had ook de Hallow's End +10% rep buff (en aangezien je al van hated naar friendly oid gaat is 10% héél erg veel).
Ga naar Sholazar.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
Waar en hoe doe je dat veranderen van frenzyheart naar Oracles?
Werken hèquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben bg's aan het doen. Er is of bijna niemand online of jullie zitten niet in # Fok
Ik vond die laatste helft veel trager gaan dan de eerste (meestal is het omgekeerd, iig wat ik op Khadgar hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het is inderdaad erg rustig tot nu toe.
nog 50% voor 85
Er zijn ook nog mensen die werkenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:
En ik ben bg's aan het doen. Er is of bijna niemand online of jullie zitten niet in # Fok
Ben net Only Friends gejoined, lvl 25 guild. Dus gaat wat sneller dankzij de buffs nuquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vond die laatste helft veel trager gaan dan de eerste (meestal is het omgekeerd, iig wat ik op Khadgar hoor)
Moet je niet werken ofzo of naar school ?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Als je Windows Vista of 7 gebruikt is het dat hele Aero (transparante taakbalk etc.) gebeuren dat je games kapot maaktquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:37 schreef redboyke het volgende:
heb mijn laptop nu op XP skin gezet en vind dat het wat minder happerd op wow.
al helemaal omdat deze laptop geen dedicated videokaart heeft.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Als je Windows Vista of 7 gebruikt is het dat hele Aero (transparante taakbalk etc.) gebeuren dat je games kapot maakt
Daar wil ik ook bijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben net Only Friends gejoined, lvl 25 guild. Dus gaat wat sneller dankzij de buffs nu
Even via whois kijken wie er online is van het guild, en om een invite vragen. Ze nodigen iedereen uit die wilt.quote:
Volgens mij snap jij het niet helemaalquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:05 schreef redboyke het volgende:
wat heb je aan een fok guild als iedereen de guild leaved. kan ik net zo goed op in mijn eenmans guild gaan zitten.
als het zo zit dan heb ik er ook geen zin meer in op mannetje op auchindou nog te lvlen kan ik beter op m'n main gaan spelen.
Isa en ik doen nu bg's, kom ook danquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:33 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Had ff een tentamen, kom zo wel online
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:05 schreef redboyke het volgende:
wat heb je aan een fok guild als iedereen de guild leaved. kan ik net zo goed op in mijn eenmans guild gaan zitten.
als het zo zit dan heb ik er ook geen zin meer in op mannetje op auchindou nog te lvlen kan ik beter op m'n main gaan spelen.
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:28 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, ik werk aan school.
OVerdag werken van 9 tot half 6, 's avonds meestal wowquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:28 schreef Altron het volgende:
Heb altijd het idee als ik hier op het forum kijk dat iedereen heel de week lekker thuis wow zit te spelen overdag.
Koop bij Lars homo.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn gametime is al een aantal dagen op, en vanavond ga ik Battlefield 3 spelen!
Vandaar dat ik hem niet verlengd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |