Jonge, doe gewoon beidequote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn gametime is al een aantal dagen op, en vanavond ga ik Battlefield 3 spelen!
Vandaar dat ik hem niet verlengd heb
Gisteren ging het ook wel aardig hè, dit weekend even wat rossenquote:
Je hebt geen speeltijd. Dus je hebt helemaal niks!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet zeggen dat nu ik op level 70 zit met goede gear die arms spec echt gruwelijk is!!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:23 schreef GI het volgende:
[..]
Je hebt geen speeltijd. Dus je hebt helemaal niks!
Alle talents krijg je nu gelijk met je spec mee maar die unlock je pas op een hoger level, automatisch. Daarnaast kan je elke 15 levels utility abilities unlocken.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat wil Blizzard eigenlijk veranderen aan die talent trees ?
Ja, dat staat deze change juist toe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wat een bullshit
Ik vind testen met specs voor pvp juist erg tof...
Veel basisdingen die je nodig had krijg je sowieso, nu krijg je de keuze uit 3 talents die ongeveer hetzelfde doen waarmee jij kan beslissen welke het beste voor jou is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wat een bullshit
Ik vind testen met specs voor pvp juist erg tof...
Heb je die tier 1 talent wel gezienquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:47 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Over die nieuwe talents trouwens, gaan ze Prep en Shadowstep op dezelfde tier doen.
Als dat niet verandert ga ik mooi een andere class spelen. Rogues zijn gewoon useless zonder beide abilities.
En dan in combinatie van die eerste talent waarbij je cooldowns niet ingaan terwijl je in stealth zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Burst of Speed is trouwens ook best wel ziek. Mogelijke vervanger voor Shadowstep. Gewoon een sprint zonder CD.
Huh? Die talent is er niet hoor. Het is alleen dat het geen energy kost, of de keuze dat je niet uit stealth gaat voor 3 seconden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:54 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
En dan in combinatie van die eerste talent waarbij je cooldowns niet ingaan terwijl je in stealth zitPermanent 70% sneller
Ohja die bedoel ikquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Huh? Die talent is er niet hoor. Het is alleen dat het geen energy kost, of de keuze dat je niet uit stealth gaat voor 3 seconden.
Staat toch bij de description? Ik speel zelf geen rogue dus weet niet alles 100% zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Als het stealth niet breekt.
Werd van de week geboost door een vriend van me op mijn level 60. Hij heeft alles gesolo'd inclusief Twins en C'Thun. Alhoewel hij me wel levend nodig had voor C'Thun en duurde ook even voor ons dat uiteindelijk lukte.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:27 schreef Zeroku het volgende:
Hmm. Die An'Qiraj is toch nog lastig met 2.
Dat vind ik zo pauper spelen, iig in Arena's, in RBGs valt het nog wel redelijk mee. En volgende patch zijn ze ook helemaal doodquote:
SWC FTW!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:02 schreef Wolve000 het volgende:
De echte pro is Tangrim! Bijna niks gepresteerd, toch heel veel honor!
Ja, tot ergens november (en alleen op een wowaccount wat je al had voor blizzcon).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:10 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand tot hoe lang die actie geldig is van Gratis Diabo III bij 12 maanden WoW???
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik word zo moe van ziggo, al de hele week knalt internet er hier op random momenten uit.
Waarom zou iemand terug willen krabbelen? Heb je de voorwaarden dan niet gelezenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef Chau het volgende:
Super ook al die klachten van mensen die de Annual Pass hebben en terug willen krabbelen
Bedenken zich opeens dat ze er een jaar op vast zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou iemand terug willen krabbelen? Heb je de voorwaarden dan niet gelezen
Ja, en hoe gaat je dat helpen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef Chau het volgende:
[..]
Bedenken zich opeens dat ze er een jaar op vast zitten
En het is fout gegaan bij sommige mensen, zoals bij mij is het opeens op een trial account gekomen inplaats van mijn main account omdat die niet meer geldig was voor de annual pass. Gewoon netjes gemeld dat het fout is gegaan, en ze gaan er nu naar kijken maar konden mijn contract niet cancelen dus heb ik als reactie gegeven dat het direct gemeld heb dat er een fout bij hun zit. En dat ik toch wel graag op de goede account wil hebben dit keer.
Wouden ze eerst ook niet eens mijn contract verwijderen van de trial, maar gelukkig wonen we in Nederland
Je kunt binnen 7 dagen terug krabbelen bij aankoop van producten of bij het afsluiten van een dienst/contract als je het via de telefoon of internet doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ja, en hoe gaat je dat helpen?
Ah, nice.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:23 schreef Chau het volgende:
[..]
Je kunt binnen 7 dagen terug krabbelen bij aankoop van producten of bij het afsluiten van een dienst/contract als je het via de telefoon of internet doet.
lolwut?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:42 schreef Pixell het volgende:
Ook wel mooi als je die promotie leest dat je die annual pass maandelijks kan betalen, maar je het product pas krijgt als je de volledige 12mnd hebt betaald
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, ik heb Battlefield 3 binnen en mijn Playstation 3 gaat kapot___
En terecht, moet je maar niet stoppen met wow.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, ik heb Battlefield 3 binnen en mijn Playstation 3 gaat naar de k@nker___
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Metonae het volgende:
Sowieso BF3
Fucking trollen op mn server. Zetten ze 'Light Parchment' op de AH met een bid/buyout van 999,999. Dat soort volk moeten ze gewoon ff 3 dagen bannen. Zien of ze het dan nog doen. Tuig
Omdat tuigquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
Omdat tuigIk hou niet zo van tuig.
Weet je hoe hinderlijk het is als de eerste 10 paginas van de AH bestaat uit onzin items zoals Raw Longjaw Mud Snapper, Light Parchment of Crystal Vials?quote:
Dan ben je ook wel erg a-specifiek het AH aan het doorspitten...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Weet je hoe hinderlijk het is als de eerste 10 paginas van de AH bestaat uit onzin items zoals Raw Longjaw Mud Snapper, Light Parchment of Crystal Vials?
Prijs hoog naar laag en dan door de lijsten heen spitten of er nog iets goedkoops bij zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel erg a-specifiek het AH aan het doorspitten...
Als ik van laag naar hoog zoek moet ik eerst door paginas van rommelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:26 schreef Wolve000 het volgende:
Als je iets goedkoops zoekt, moet je niet vanaf hoog gaan zoeken...
Ik wil ook veel gold, maar dan voor al die tcg mounts op ons ahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik wil veel gold.
Ben weer eens blut. Iemand moet even The Night Blade kopen van mij. Kost maar 12k.
Lijkt meer op een Shetlandpony dan op een paard.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:26 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of ziet dit paard er enorm vreemd uit? De poten dan.
Whehe ja. Hij was vroeger wel fijn omdat je maar 1 mount op je actionbars nodig had. Lopen voor in Kalimdor & EK en vliegen voor outland en northrend. Maarja tegenwoordig kan je overal vliegen, of heb je hippogryphs, gryphons enzo die ook beide kunnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:08 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een lelijke mount die headless horseman ding.
Ja, klopt, maar... Gotta catch 'em all!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:08 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een lelijke mount die headless horseman ding.
Ja in het begin was het ook leuk maar had erge hoofdpijn dus ben maar gaan slapenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar... Gotta catch 'em all!
Ik heb overigens gisteren echt weer eens ouderwets lol gehad in bg's met Twy
Ik hou wel van het gevoel een stel sprinkhanen te zijn, of we nu winnen of verliezen.
Duizendmaal dank dat je dit geplaatst hebt - ik heb even gekeken en ben tot de ontdekking gekomen dat ie bij mij is toegevoegd op een account waar ik al 2 jaar niet meer mee speelquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef Chau het volgende:
[..]
Bedenken zich opeens dat ze er een jaar op vast zitten
En het is fout gegaan bij sommige mensen, zoals bij mij is het opeens op een trial account gekomen inplaats van mijn main account omdat die niet meer geldig was voor de annual pass. Gewoon netjes gemeld dat het fout is gegaan, en ze gaan er nu naar kijken maar konden mijn contract niet cancelen dus heb ik als reactie gegeven dat het direct gemeld heb dat er een fout bij hun zit. En dat ik toch wel graag op de goede account wil hebben dit keer.
Wouden ze eerst ook niet eens mijn contract verwijderen van de trial, maar gelukkig wonen we in Nederland
Geen punt. Ik kwam er ook pas achter nadat ik het controleerde voor de zekerheid, als je main account niet eligible is gaat het automatisch over op een andere account zonder ook er een melding ervan te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:30 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Duizendmaal dank dat je dit geplaatst hebt - ik heb even gekeken en ben tot de ontdekking gekomen dat ie bij mij is toegevoegd op een account waar ik al 2 jaar niet meer mee speel
Heb Blizzard even gebeld, ze hebben nu een note toegevoegd op mijn account dat ik er vandaag over heb gebeld en me geadviseerd woensdag terug te bellen. Dev is er mee bezig en ze hopen woensdag meer te weten, en via die note kan de betreffende persoon dan zien dat ik al eerder gebeld heb.
En meteen gekregen bij eerste wishquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef Hitomi het volgende:
..Wat, na 3 crawdads al? EikelIk heb daar uren voor zitten vissen en heb het maar opgegeven. Binnenkort nog maar eens proberen dan...
Mja ergens wel logisch van die negatieve reacties omtrent Mists. Als je het vergelijkt met bijv. het hele verhaal van WC 3 tot en met WOTLK, spreekt het mij persoonlijk ook minder aan (Ik vind de lore in Cata ook zo zo.) En dat komt dan vooral vanwege het feit dat hoe graag ik het ook zou willen, ik de link met kung fu panda niet uit mijn kop krijg. Neemt niet weg dat ik wel heel enthousiast ben over de Monk class en het hele gebied Pandaria. Daarom vond ik de suggestie van een user hier helemaal niet zo gek; Panda's geen speelbaar ras, maar dat je bij ze in de leer kan om Monk te worden etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:20 schreef drumstickNL het volgende:
Mist of Pandaria, de expansion die het minst goed ontvangen is tot nu toe maar zeker weten de beste content bevat.
Ik ben het hier volledig mee eens. Behalve de link met Kung Fu Panda. Heb die film nooit gezien en me er ook niet mee bezig gehouden. Ik kijk geen tv dus ook geen reclame ervan gezien, dus ik weet er niks vanaf. Lucky me.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 12:44 schreef Thybalt het volgende:
[..]
Mja ergens wel logisch van die negatieve reacties omtrent Mists. Als je het vergelijkt met bijv. het hele verhaal van WC 3 tot en met WOTLK, spreekt het mij persoonlijk ook minder aan (Ik vind de lore in Cata ook zo zo.) En dat komt dan vooral vanwege het feit dat hoe graag ik het ook zou willen, ik de link met kung fu panda niet uit mijn kop krijg. Neemt niet weg dat ik wel heel enthousiast ben over de Monk class en het hele gebied Pandaria. Daarom vond ik de suggestie van een user hier helemaal niet zo gek; Panda's geen speelbaar ras, maar dat je bij ze in de leer kan om Monk te worden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |