Waarom zou iemand terug willen krabbelen? Heb je de voorwaarden dan niet gelezenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:51 schreef Chau het volgende:
Super ook al die klachten van mensen die de Annual Pass hebben en terug willen krabbelen
Bedenken zich opeens dat ze er een jaar op vast zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou iemand terug willen krabbelen? Heb je de voorwaarden dan niet gelezen
Ja, en hoe gaat je dat helpen?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:03 schreef Chau het volgende:
[..]
Bedenken zich opeens dat ze er een jaar op vast zitten
En het is fout gegaan bij sommige mensen, zoals bij mij is het opeens op een trial account gekomen inplaats van mijn main account omdat die niet meer geldig was voor de annual pass. Gewoon netjes gemeld dat het fout is gegaan, en ze gaan er nu naar kijken maar konden mijn contract niet cancelen dus heb ik als reactie gegeven dat het direct gemeld heb dat er een fout bij hun zit. En dat ik toch wel graag op de goede account wil hebben dit keer.
Wouden ze eerst ook niet eens mijn contract verwijderen van de trial, maar gelukkig wonen we in Nederland
Je kunt binnen 7 dagen terug krabbelen bij aankoop van producten of bij het afsluiten van een dienst/contract als je het via de telefoon of internet doet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ja, en hoe gaat je dat helpen?
Ah, nice.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:23 schreef Chau het volgende:
[..]
Je kunt binnen 7 dagen terug krabbelen bij aankoop van producten of bij het afsluiten van een dienst/contract als je het via de telefoon of internet doet.
lolwut?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:42 schreef Pixell het volgende:
Ook wel mooi als je die promotie leest dat je die annual pass maandelijks kan betalen, maar je het product pas krijgt als je de volledige 12mnd hebt betaald
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, ik heb Battlefield 3 binnen en mijn Playstation 3 gaat kapot___
En terecht, moet je maar niet stoppen met wow.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Serieus, ik heb Battlefield 3 binnen en mijn Playstation 3 gaat naar de k@nker___
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef Metonae het volgende:
Sowieso BF3
Fucking trollen op mn server. Zetten ze 'Light Parchment' op de AH met een bid/buyout van 999,999. Dat soort volk moeten ze gewoon ff 3 dagen bannen. Zien of ze het dan nog doen. Tuig
Omdat tuigquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
Omdat tuigIk hou niet zo van tuig.
Weet je hoe hinderlijk het is als de eerste 10 paginas van de AH bestaat uit onzin items zoals Raw Longjaw Mud Snapper, Light Parchment of Crystal Vials?quote:
Dan ben je ook wel erg a-specifiek het AH aan het doorspitten...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Weet je hoe hinderlijk het is als de eerste 10 paginas van de AH bestaat uit onzin items zoals Raw Longjaw Mud Snapper, Light Parchment of Crystal Vials?
Prijs hoog naar laag en dan door de lijsten heen spitten of er nog iets goedkoops bij zitquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:21 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel erg a-specifiek het AH aan het doorspitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |