Daar kijk ik ook nog tegenop, algemene rechtsleer volgend blok. Van iedereen gehoord dat het echt een kutvak is. Direct in week 2 ook al een voortgangstoets, erg weinig zin in. Daarbij zal ik ook nog in blok 4 Contractenrecht in Perspectief doen, ook al zo'n zweverig vak dus mijn 2e semester beloofd leuk te wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Absolute hel was dat vak, net als Algemene Rechtsleer. Man man man, om te huilen.
Ik had in eerste instantie een 4 voor die mc, voor het opstel een 8. Was dus wel blij met dat onhandige gedoe
Oh man, CIP. Daar ben ik nog de werkgroep uitgezet wegens gebrekkige inzet. ARL had ik de kracht niet voor, dat deed ik extensief, wat alleen nog maar moeilijker is.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook nog tegenop, algemene rechtsleer volgend blok. Van iedereen gehoord dat het echt een kutvak is. Direct in week 2 ook al een voortgangstoets, erg weinig zin in. Daarbij zal ik ook nog in blok 4 Contractenrecht in Perspectief doen, ook al zo'n zweverig vak dus mijn 2e semester beloofd leuk te worden
Zelfde bij mij vorig jaar, kon de energie niet opbrengen voor het vak en bij de herkansing was ik ook nog eens ziek dus dat hielp ook niet echt.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh man, CIP. Daar ben ik nog de werkgroep uitgezet wegens gebrekkige inzet. ARL had ik de kracht niet voor, dat deed ik extensief, wat alleen nog maar moeilijker is.
Eigenlijk een wonder dat ik die bachelor in 3 jaar gehaald heb. Alleen hebben die zwamvakken mij mijn cum laude gekost.
Ben benieuwd naar orientatie morgen, voorbereiding is allesbehalve van perfect geweest. Heb uiteindelijk maar besloten om de modelantwoorden van de oefententamens te studeren aangezien het elk jaar ongeveer dezeflde vragen zijn en ik zo het systeem van de wet een beetje doorkrijg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Mja, daarna ben je ervan af. Heerlijk dat fiscaal.
Had ik al ingepakt alhoewel de meeste berekeningen niet erg moeilijk zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
Orientatie stelt echt niets voor, maak je nou maar geen zorgen. Zwaartepunt ligt in de Wet IB en dat is gewoon een goede, duidelijke wet.
Volgens mij had ik een 9 voor dat vak.
Vergeet je rekenmachine niet trouwens.
Je zal ze de kost geven die het ding vergeten en dat is toch wel lastigquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:59 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Had ik al ingepakt alhoewel de meeste berekeningen niet erg moeilijk zijn.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben zojuist het Kelderluik tegengekomen
Veel plezier dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben zojuist het Kelderluik tegengekomen
Antwoorden staan inmiddels op BB. 32/45 goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:28 schreef Tchock het volgende:
Nou, Inleiding was echt een feestje. Als ik bij de slagers zit zou dat een wonder zijn.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Antwoorden staan inmiddels op BB. 32/45 goed
Scoonmaken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:15 schreef Tchock het volgende:
Ik moet trouwens zo in de Rechtbank werken, u jelly?
Ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef wimjongil het volgende:
Zijn er hier die in het buitenland gestudeerd hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |