abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103618504
Maar je hebt ook niet tijdens de collegeweken af en toe een hoofdstuk doorgelezen, Tchock?
pi_103619200
Ik doe altijd relatief weinig als ik het vergelijk met anderen, maar ik blijf gewoon altijd bij met de stof ten opzichte van de colleges. Dan hoef ik voor het tentamen nog maar een weekje van te voren 2 uurtjes per dag er aan te besteden.
Geen referral hier.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:11:15 #63
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103619290
Ik ben op mijn best als ik meerdere vakken per blok moet doen, dan doe ik veel meer dan wanneer ik alleen een vak moet doen. Waar ik bij zweer zijn oefententamens, want die oude tentamens worden meestal te laat verstrekt door de sectie van vakken. Ik haal die oefententamens altijd bij JoHo.
pi_103619372
Zo maar eens richting IWO gaan voor goederenrecht. Nog andere mensen aanwezig die goederen doen?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_103620576
Ik zie jullie hier nu allemaal praten over "begrippen stampen", maar is het dan in het begin van de studie op een tentamen gewoon: begrip, en jij moet de definitie geven, geen toepassing of iets dergelijks :?
pi_103621266
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 12:52 schreef Patrickk het volgende:
Ik zie jullie hier nu allemaal praten over "begrippen stampen", maar is het dan in het begin van de studie op een tentamen gewoon: begrip, en jij moet de definitie geven, geen toepassing of iets dergelijks :?
Toepassen kun je toch niet in het eerste jaar. Hell, toepassen kun je pas een beetje laat in het tweede jaar.
pi_103621306
Huh? nu is mijn eerstejaar wel even geleden :% maar volgens mij moesten wij echt al wel dingen toepassen? Bij bijv privaatrecht, strafrect en bestuursrecht?
pi_103621758
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 11:47 schreef MAHL het volgende:
Maar je hebt ook niet tijdens de collegeweken af en toe een hoofdstuk doorgelezen, Tchock?
Ik heb hier en daar wat gelezen, en alle hoorcolleges gevolgd. Vandaag stampen en vanavond naar Amsterdam :+
pi_103621861
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 09:25 schreef eriksd het volgende:

[..]

Zou je niet eens wat beter gaan plannen?
Ik plan het op zich wel goed, ik hou me er alleen niet aan. Ik heb best wel een leerprobleem -altijd al gehad- in de zin dat ik zonder druk heel slecht op leerstof kan concentreren. Voor mij werkt de avond van tevoren beginnen en dan (bijna) de hele nacht doorhalen veel beter dan van 's ochtends tot 's avonds leren. Natuurlijk is mijn manier verre van efficiënt -laat staan gezond, meestal ben ik ziek na een tentamenweek- maar tot nu toe is het wel de enige methode die voor mij werkt. Misschien heb ik gewoon een groot concentratieprobleem :')

Ik hoopte eigenlijk dat het zou bijtrekken in de rechtenstudie maar dat valt ook vies tegen dus :')
pi_103622152
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb hier en daar wat gelezen, en alle hoorcolleges gevolgd. Vandaag stampen en vanavond naar Amsterdam :+
Je hebt inmiddels een kamer daar gevonden? Nice :)

Ik doe het wat rustiger aan. Tijdens collegeweken gewoon goed opletten bij colleges, af en toe wat hoofdstukken doorlezen en opdrachten maken, en dan in de tentamenweek samenvattingen doornemen en oefententamens maken. Misschien niet echt intensief ofzo, maar tijdens het leren zorgt het wel voor veel herkenning van stof die ik doorneem, en dan blijft het altijd wel hangen voor het tentamen :)
pi_103622283
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:39 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je hebt inmiddels een kamer daar gevonden? Nice :)

Ik doe het wat rustiger aan. Tijdens collegeweken gewoon goed opletten bij colleges, af en toe wat hoofdstukken doorlezen en opdrachten maken, en dan in de tentamenweek samenvattingen doornemen en oefententamens maken. Misschien niet echt intensief ofzo, maar tijdens het leren zorgt het wel voor veel herkenning van stof die ik doorneem, en dan blijft het altijd wel hangen voor het tentamen :)
Nee, slaap vanavond bij een vriend van mij. Anders moet ik morgen de trein van kwart voor 7 hebben ofzo, dat overleef ik niet :') En klopt, er blijft altijd een hoop hangen; dat merk ik ook al van de hoorcolleges alleen. Veel van de essentiële dingen weet ik volgens mij nog/al.
pi_103622422
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, slaap vanavond bij een vriend van mij. Anders moet ik morgen de trein van kwart voor 7 hebben ofzo, dat overleef ik niet :')
Moet morgenochtend de trein van 7 uur nemen... Opzich zou ook die van half 8 kunnen, maar als die vertraging heeft ben ik dus te laat voor het tentamen. :{
pi_103622561
quote:
18s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:48 schreef MAHL het volgende:

[..]

Moet morgenochtend de trein van 7 uur nemen... Opzich zou ook die van half 8 kunnen, maar als die vertraging heeft ben ik dus te laat voor het tentamen. :{
Precies, zelfde probleem hier. Daarom slaap ik vanavond bij die gozer, bij het oosterpark. Dan ben je binnen 25 minuten in de IWO zaal :)
pi_103622580
Ik zou het er trouwens niet op wagen, ik had de afgelopen keren dat ik naar Amsterdam ging standaard vertraging.
pi_103623135
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:12 schreef Patrickk het volgende:

[..]

Fijn om te weten, ik zal het even in mijn achterhoofd houden. Heb het op dit moment te druk om een hoorcollege bij te wonen. Bevalt Tilburg je qua rechtenstudie? Wat zijn de voor-en nadelen wat jou betreft?
Tilburg bevalt zeker! Ben de enige van mijn examenjaar die er heen is gegaan, de rest is allemaal naar Groningen of Nijmegen ofzo. Maar ik heb voor Tilburg gekozen omdat ze tijdens de open dag al serieus bezig waren (en niet zoals bij andere universiteiten 'kijk ons eens leuk zijn'). Bovendien staat de rechtenfaculteit erg hoog aangeschreven (beste van Nederland, meen ik mij te herinneren).

Nadelen? Sja, massaal (alleen de hoorcolleges) en veel lezen, maar daar ontkom je niet aan bij rechten.

Maar ik heb ook net pas mijn eerste tentamens gehad, kan er dus niet heel veel zinnigs over zeggen :+
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 15:38:34 #76
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103626377
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huh? nu is mijn eerstejaar wel even geleden :% maar volgens mij moesten wij echt al wel dingen toepassen? Bij bijv privaatrecht, strafrect en bestuursrecht?
Ja, wellicht kelderluik roepen, een kleine erectie krijgen als 1ste jaars en dan heb je nog van die idioten die daar een potje van maken.

Echte rechtsvinding en toepassing komt pas later m.i.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_103626879
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:14 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Toepassen kun je toch niet in het eerste jaar. Hell, toepassen kun je pas een beetje laat in het tweede jaar.
Wat vind je toepassen dan? Bij constitutioneel recht moesten we een vraagstuk oplossen door zelf de artikelen en jurisprudentie er bij te vinden. Telt dat niet? :@
pi_103626904
Trouwens, dat kelderluik heb ik al ontelbaar vaak genoemd zien worden en onze hoogleraren hebben het geen moment genoemd :') De zwiepende tak wel.
pi_103627138
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat vind je toepassen dan? Bij constitutioneel recht moesten we een vraagstuk oplossen door zelf de artikelen en jurisprudentie er bij te vinden. Telt dat niet? :@
Dat is niet echt toepassen, imo... Dat is meer zo'n 'introductie' vraag om alle retards en zuiplappen weg te filteren, zodat alleen de echte bazen overblijven.
pi_103627454
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:56 schreef MAHL het volgende:

[..]

Dat is niet echt toepassen, imo... Dat is meer zo'n 'introductie' vraag om alle retards en zuiplappen weg te filteren, zodat alleen de echte bazen overblijven.
Boks ouwe
pi_103627587
quote:

[..]

Waarbij je vaak al in de goede richting gestuurd wordt.

Nee toepassen is een casus voor je neus krijgen, met allemaal feiten en omstandigheden door elkaar en dan de welbekende maar o zo gevreesde vraag: "wat zijn de rechtsgevolgen in deze casus". Veel plezier, je wordt van hot naar her en van wet naar wet gestuurd :D

In het eerste jaar was het meer. "Deze vraag gaat over onderwerp X, ook wel besproken in de jurisprudentie Y". "Wat stond er precies en wat bedoelden ze", zoiets :P.

Uit mijn eigen ervaring puttend kan ik zeggen dat je pas laat begint met het echt toepassen en zelf analyseren van problemen.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]

Tilburg bevalt zeker! Ben de enige van mijn examenjaar die er heen is gegaan, de rest is allemaal naar Groningen of Nijmegen ofzo. Maar ik heb voor Tilburg gekozen omdat ze tijdens de open dag al serieus bezig waren (en niet zoals bij andere universiteiten 'kijk ons eens leuk zijn'). Bovendien staat de rechtenfaculteit erg hoog aangeschreven (beste van Nederland, meen ik mij te herinneren).
Niet in zijn algemeenheid te zeggen. Tilburg heeft er altijd een handje in om dingen te verdraaien. Zo staan ze in een aantal (of enkele) vakgebieden aangeschreven als nr1, terwijl in weer andere vakgebieden bijvoorbeeld de RuG hoger staat, of UvA of Leiden ofzo.
pi_103627940
In Rotterdam krijgen we aan het begin van het tweede jaar toch echt wel casussen waarbij het niet heel duidelijk is in welke richting ze een antwoord verwachten.
Geen referral hier.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 16:25:34 #83
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103628394
quote:

[..]

Aandoenlijk dit :P

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 15:51 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, dat kelderluik heb ik al ontelbaar vaak genoemd zien worden en onze hoogleraren hebben het geen moment genoemd :') De zwiepende tak wel.
Krijg je nog wel bij aansprakelijkheidsrecht.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_103628630
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:25 schreef eriksd het volgende:

[..]

Aandoenlijk dit :P
:@ Jij bent ook ooit begonnen
quote:
[..]

Krijg je nog wel bij aansprakelijkheidsrecht.
Ah, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen.
pi_103628773
Tussen het gestress door: ik heb gisteren mijn bachelorbul opgehaald en inmiddels een 9 binnen voor mijn eerste mastervak ;D.
pi_103628864
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
Tussen het gestress door: ik heb gisteren mijn bachelorbul opgehaald en inmiddels een 9 binnen voor mijn eerste mastervak ;D.
Gefeliciteerd. :D Welk vak?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_103628916
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:33 schreef -Trinity- het volgende:
Gefeliciteerd :)
pi_103628947
Trouwens, ik wil wel in de OP als dat mag :@
pi_103633396
Goederen viel me allerminst mee, hopelijk zit er zelfs een voldoende in. Nu even vlug IRW en Belasting erin stampen en dan genieten van een lang weekend niks :D
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_103637926
MAHL, begrijp ik nou goed dat we geen wetboek mogen gebruiken bij het tentamen? Ik ga zo al naar Amsterdam en ik durf het niet aan :P Volgens mij zei mijn hoogleraar van wel, maar in tentameninstructie staat:

quote:
ALGEMEEN
• U hebt 2 uur om het tentamen te maken. Tegen het einde van het tentamen wordt u twee keer gewaarschuwd dat het inlevertijdstip nadert.
• Het is NIET toegestaan andere zaken op tafel te hebben liggen dan de tentamenformulieren, een identiteitsbewijs, potlood en gum, en eventueel een pen. U kunt de achterzijde van de bladen van het vragenformulier als kladpapier gebruiken.
• Het is NIET toegestaan overig hulpmateriaal te gebruiken bij de beantwoording van de vragen. Telefoons moeten uit staan en in een gesloten tas worden opgeborgen, evenals boeken en al het overige wat als hulpmateriaal kan worden gebruikt.
pi_103638840
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 19:59 schreef Tchock het volgende:
MAHL, begrijp ik nou goed dat we geen wetboek mogen gebruiken bij het tentamen? Ik ga zo al naar Amsterdam en ik durf het niet aan :P Volgens mij zei mijn hoogleraar van wel, maar in tentameninstructie staat:

[..]

Nee geen wettenbundel mag mee en je hebt er ook geen nodig. Alles wordt geciteerd ;)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_103639165
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:18 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Nee geen wettenbundel mag mee en je hebt er ook geen nodig. Alles wordt geciteerd ;)
100% zeker? UvA? :@
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:38:25 #93
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103639752
Ik wens iedereen die morgen Encyclopedie of het equivalent daarvan doet veel pech.
Bis bis bis
pi_103639831
Ik dacht van niet... Maar ik durf het ook niet 100% zeker te zeggen, dus ik was wel van plan ze mee te nemen :P
pi_103639867
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:38 schreef eriksd het volgende:
Ik wens iedereen die morgen Encyclopedie of het equivalent daarvan doet veel pech.
Wat is dat nou voor onzin
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:42:06 #96
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103639933
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin
Zei ik pech? Ik bedoelde geluk.

Uiteraard gewoon je bundeltjes meenemen.
Bis bis bis
pi_103640044
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

100% zeker? UvA? :@
Ja, 100% zeker van. Vorig jaar dat vak gedaan en dit jaar doe ik het weer. Je hebt ze niet nodig en je mag ze daarboven op ook niet gebruiken.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:45:35 #98
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103640127
Komt de antwoordsleutel weer meteen online? Dat was leuk, thuis snel nakijken.

Bij Europese Rechtsgeschiedenis kwam hij te vroeg online, toen kreeg iedereen voor de multiple choice een 8.
Bis bis bis
pi_103640182
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
Komt de antwoordsleutel weer meteen online? Dat was leuk, thuis snel nakijken.

Bij Europese Rechtsgeschiedenis kwam hij te vroeg online, toen kreeg iedereen voor de multiple choice een 8.
Om 17.00 zal hij wel online zijn. Jullie hadden dat jaar echt veel geluk, hoefde je alleen je opstel nog goed te maken en je zat al gebakken. Gelukkig heb ik dat vak vorig jaar in 1x gehaald, vond er helemaal niks aan :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:48:17 #100
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103640297
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:46 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Om 17.00 zal hij wel online zijn. Jullie hadden dat jaar echt veel geluk, hoefde je alleen je opstel nog goed te maken en je zat al gebakken. Gelukkig heb ik dat vak vorig jaar in 1x gehaald, vond er helemaal niks aan :P
Absolute hel was dat vak, net als Algemene Rechtsleer. Man man man, om te huilen.
Ik had in eerste instantie een 4 voor die mc, voor het opstel een 8. Was dus wel blij met dat onhandige gedoe :P
Bis bis bis
pi_103640382
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:

[..]

Absolute hel was dat vak, net als Algemene Rechtsleer. Man man man, om te huilen.
Ik had in eerste instantie een 4 voor die mc, voor het opstel een 8. Was dus wel blij met dat onhandige gedoe :P
Daar kijk ik ook nog tegenop, algemene rechtsleer volgend blok. Van iedereen gehoord dat het echt een kutvak is. Direct in week 2 ook al een voortgangstoets, erg weinig zin in. Daarbij zal ik ook nog in blok 4 Contractenrecht in Perspectief doen, ook al zo'n zweverig vak dus mijn 2e semester beloofd leuk te worden :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:52:01 #102
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103640513
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:49 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Daar kijk ik ook nog tegenop, algemene rechtsleer volgend blok. Van iedereen gehoord dat het echt een kutvak is. Direct in week 2 ook al een voortgangstoets, erg weinig zin in. Daarbij zal ik ook nog in blok 4 Contractenrecht in Perspectief doen, ook al zo'n zweverig vak dus mijn 2e semester beloofd leuk te worden :P
Oh man, CIP. Daar ben ik nog de werkgroep uitgezet wegens gebrekkige inzet. ARL had ik de kracht niet voor, dat deed ik extensief, wat alleen nog maar moeilijker is.

Eigenlijk een wonder dat ik die bachelor in 3 jaar gehaald heb :P. Alleen hebben die zwamvakken mij mijn cum laude gekost.
Bis bis bis
pi_103640578
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:52 schreef eriksd het volgende:

[..]

Oh man, CIP. Daar ben ik nog de werkgroep uitgezet wegens gebrekkige inzet. ARL had ik de kracht niet voor, dat deed ik extensief, wat alleen nog maar moeilijker is.

Eigenlijk een wonder dat ik die bachelor in 3 jaar gehaald heb :P. Alleen hebben die zwamvakken mij mijn cum laude gekost.
Zelfde bij mij vorig jaar, kon de energie niet opbrengen voor het vak en bij de herkansing was ik ook nog eens ziek dus dat hielp ook niet echt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:53:50 #104
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103640630
Mja, daarna ben je ervan af. Heerlijk dat fiscaal.
Bis bis bis
pi_103640734
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
Mja, daarna ben je ervan af. Heerlijk dat fiscaal.
Ben benieuwd naar orientatie morgen, voorbereiding is allesbehalve van perfect geweest. Heb uiteindelijk maar besloten om de modelantwoorden van de oefententamens te studeren aangezien het elk jaar ongeveer dezeflde vragen zijn en ik zo het systeem van de wet een beetje doorkrijg.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 20:56:17 #106
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103640804
Orientatie stelt echt niets voor, maak je nou maar geen zorgen. Zwaartepunt ligt in de Wet IB en dat is gewoon een goede, duidelijke wet.

Volgens mij had ik een 9 voor dat vak.

Vergeet je rekenmachine niet trouwens.
Bis bis bis
pi_103641027
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:56 schreef eriksd het volgende:
Orientatie stelt echt niets voor, maak je nou maar geen zorgen. Zwaartepunt ligt in de Wet IB en dat is gewoon een goede, duidelijke wet.

Volgens mij had ik een 9 voor dat vak.

Vergeet je rekenmachine niet trouwens.
Had ik al ingepakt alhoewel de meeste berekeningen niet erg moeilijk zijn.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 21:01:09 #108
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103641190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 20:59 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Had ik al ingepakt alhoewel de meeste berekeningen niet erg moeilijk zijn.
Je zal ze de kost geven die het ding vergeten en dat is toch wel lastig :P
Bis bis bis
pi_103642040
Ik ben zojuist het Kelderluik tegengekomen :P
pi_103644473
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:43:54 #111
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_103648379
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Veel plezier dan. *O*
pi_103666996
Nou, Inleiding was echt een feestje. Als ik bij de slagers zit zou dat een wonder zijn.
pi_103668626
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:28 schreef Tchock het volgende:
Nou, Inleiding was echt een feestje. Als ik bij de slagers zit zou dat een wonder zijn.
Antwoorden staan inmiddels op BB. 32/45 goed :7
pi_103668688
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:12 schreef MAHL het volgende:

[..]

Antwoorden staan inmiddels op BB. 32/45 goed :7
*O* Ik moet eigenlijk werken, maar eerst controleren.
pi_103668721
Ik moet trouwens zo in de Rechtbank werken, u jelly?
pi_103668784
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:15 schreef Tchock het volgende:
Ik moet trouwens zo in de Rechtbank werken, u jelly?
Scoonmaken?
pi_103668794
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:16 schreef MAHL het volgende:

[..]

Scoonmaken?
Drinken inschenken.
pi_103668881
quote:
14s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 16:35 schreef Fascination het volgende:
Gefeliciteerd. :D Welk vak?
Merci!
Ideeëngeschiedenis van het strafrecht ^O^.
pi_103669037
12 fout! 33 goed = voldoende :D YESSSSS
pi_103669111
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 14:22 schreef Tchock het volgende:
12 fout! 33 goed = voldoende :D YESSSSS
Baas boven baas ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')