daten jullie al?quote:
ja dat roep ik ook altijd....uhuhquote:
* ArTiC kijkt uit het raamquote:
Ik zit in de bosjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC kijkt uit het raam
achter welke boom sta je te gluren?
Waar zie jij dat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
goed gaan we elkaar weer af lopen zeiken?
Die heb je hier geenquote:
lekker laten zinken die eilandenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
@Artic, met natte voeten, check dit: was gisteren http://www.dumpert.nl/med(...)ingen_in_dublin.html
dat winkel centum in het begin is bij mij om de hoek
Laat dan griekenland zinken.... Hebben ze dat geld ook niet meer nodigquote:
nee..ff wachten tot ze failliet gaan, dan koop ik een eiland voor 150 euroquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat dan griekenland zinken.... Hebben ze dat geld ook niet meer nodig
Beter krijgen we dat geld eerst terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat dan griekenland zinken.... Hebben ze dat geld ook niet meer nodig
Mensen die denken dat we dat geld ooit nog terug zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter krijgen we dat geld eerst terug.
Als t aan mij lag hadden ze dat geld nooit gehad en de Euro ook niet, Ik ben voor een Europa en Euro, maar onder strengere voorwaarden. En alleen landen die wat toe te voegen hebben mogen er in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat we dat geld ooit nog terug zien
De minister zegt het dus dan zal het wel he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
welk geld zie je wel terug? of ze het geld nou naar griekenland sturen of hier in NL verprutsen aan dure onnodige projecten...maakt ook geen reet uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben nooit voorstander van de euro of Europa geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t aan mij lag hadden ze dat geld nooit gehad en de Euro ook niet, Ik ben voor een Europa en Euro, maar onder strengere voorwaarden. En alleen landen die wat toe te voegen hebben mogen er in.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De minister zegt het dus dan zal het wel he.
Dat is immers een hele intelligente man
Das waar, maar dat waren vaak kleinere bedragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welk geld zie je wel terug? of ze het geld nou naar griekenland sturen of hier in NL verprutsen aan dure onnodige projecten...maakt ook geen reet uit.
Welke kleur lippenstift staat jóu het best?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kunnen we t niet weer gewoon over make up hebben?
(dames???)
Dan liever over tetten en konten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kunnen we t niet weer gewoon over make up hebben?
(dames???)
arme missbquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben nooit voorstander van de euro of Europa geweest.
Het is een geldverslindend monster en voegt echt weinig toe aan wat het zou moeten doen.
Al die kut oostbloklanders die hierheen komen om de boel te verkutten. Alles onder het mom van open grenzen. Ja om
Je gestolen auto nooit meer terug te zien, om je buurt te zien verpauperen. Nee dank je.
Ach de bom zal binnenkort toch ontploffen...
Gelukkig ben je totaal niet kortzichtig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben nooit voorstander van de euro of Europa geweest.
Het is een geldverslindend monster en voegt echt weinig toe aan wat het zou moeten doen.
Al die kut oostbloklanders die hierheen komen om de boel te verkutten. Alles onder het mom van open grenzen. Ja om
Je gestolen auto nooit meer terug te zien, om je buurt te zien verpauperen. Nee dank je.
Ach de bom zal binnenkort toch ontploffen...
lippenstift doe ik niet aan, vind gloss wel genoegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke kleur lippenstift staat jóu het best?
wel matchend met je MD?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lippenstift doe ik niet aan, vind gloss wel genoeg
Helaas heeft Europa meer nadelen dan voordelen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig ben je totaal niet kortzichtig.
Europa heeft heel veel goeds gedaan, het had alleen beter kunnen zijn als het niet zo'n halfzacht poldermodel zou zijn. Mensen zouden harde beslissingen moeten durven nemen en strenger.
De huidige economie is dusdanig gegroeid doordat er geen economische grenzen meer zijn, geen papieren rompslomp, geen (extra) belastingen en/of toeslagen meer. Je koopt en verkoopt waar je wilt zonder beperking.
ga dan naar kpd ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan liever over tetten en konten!
(dames???)
Zonder Europa was de kans groot dat wij op het niveau van Italie/Ierland zaten nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas heeft Europa meer nadelen dan voordelen....
En dusdanig gegroeid? Ik weet niet, maar dankzij Europa zitten we al een paar jaar in de ellende en het eind is nog lang niet in zicht!
Hoera voor europa
Ga je mij nu de geschiedenis van Europa leren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder Europa was de kans groot dat wij op het niveau van Italie/Ierland zaten nu.
Vergeet niet dat de voorganger van Europa (de BeNeLux) en Europa zelf al veel langer aanwezig zijn dan dat de meeste mensen bewust zijn. En de economische invloed dus al dusdanig is dat er met zekerheid gezegd kan worden dat zonder Europa, Nederland nooit had kunnen zijn waar we nu zijn.
Niemand om je heen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:38 schreef Cue_ het volgende:
hi![]()
Vandaag alleen op kantoor.. collega is vanmorgen reeds verhuist naar z'n nieuwe plek.
Ik vind het voor de verandering wel even lekker. Kan ik mooi m'n muziek opzetten en af en toe beetje meezingen.. en daarbij tegen mezelf gaan praten.. wat soms wel lekker is bij programmerenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff dat is zo dodelijk saai en vervelend.
Hij is structureel weg. Maar normaal zit hier nog 1 collega (die niet super sociaal is) en 3 dagen in de week een vrouw nog. Die wel gezellig is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:54 schreef Godtje het volgende:
Oh ja een dagje wel maar hij gaat structureel weg toch?
Ik heb op een gegeven moment ruim een maand alleen gezeten![]()
Ik zit liever tussen de mensen.
Lekker!quote:
Nopequote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker!
Ik kwam gister weer in een mooi schoon huisje terugBen jij ondertussen nog op zoek dan?
Hi! Een stuk beter dan gisterenquote:
Gefeliciteerd oom Godtje!quote:
Dank.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hi! Een stuk beter dan gisterenMet jou?
[..]
Gefeliciteerd oom Godtje!
Wat was er gister dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:12 schreef Nouk84 het volgende:
Hi! Een stuk beter dan gisterenMet jou?
Noem het maar een na-de-vakantie-dipquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:14 schreef Cue_ het volgende:
Wat was er gister dan?
Gaat z'n gangetje
Owja die zijn nooit leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:20 schreef Nouk84 het volgende:
Noem het maar een na-de-vakantie-dip![]()
Lekker aan het 'doormodderen' met sporten werk enz? Nog leuke dates gehad/in het vooruizicht?
Ga je nog wel of ook bijna niet meer?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:22 schreef Cue_ het volgende:
Owja die zijn nooit leuk![]()
In sporten heb ik weinig zin meer in en dates haha.. die heb ik nooit.
Laatste 3/4 weken niet meer geweest. Kan even de zin er niet meer voor vinden om ook nog eens door die kou te fietsen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:40 schreef Nouk84 het volgende:
Ga je nog wel of ook bijna niet meer?
Leuke feestjes in het vooruitzicht dan?
Ja irritant is dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:20 schreef Godtje het volgende:
Heerlijk! Hele dag eigen muziek!
Youtube playlists![]()
Jammer dat alleen sommige soms verdwijnen.![]()
Snap ik, het is ook niet altijd even leuk! Hoop dat je snel de zin weer vindt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:43 schreef Cue_ het volgende:
Laatste 3/4 weken niet meer geweest. Kan even de zin er niet meer voor vinden om ook nog eens door die kou te fietsen.
Niet echt iets speciaals. Veel theater de komende tijd en af en toe nog de kroeg in. Dus dat zorgt in ieder geval voor wat vertier .
Ah, jij kunt net zo goed zingen als ik dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is voor mrs. ears only. En ook die vindt het niet leuk
Ik ook, want tis wel weer even nodigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Snap ik, het is ook niet altijd even leuk! Hoop dat je snel de zin weer vindt!
Theater ook leuk!
Uhm veel cabaret, zowel de bekende namen als de onbekendere in kleine theaters. Morgen naar een opera en binnenkort ook naar Marco Borsato (theaterconcert)quote:
Een opera lijkt me vreselijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook, want tis wel weer even nodig
[..]
Uhm veel cabaret, zowel de bekende namen als de onbekendere in kleine theaters. Morgen naar een opera en binnenkort ook naar Marco Borsato (theaterconcert)
Ik heb er 1tje gezien een half jaar geleden en dat was best mooiquote:
God, dat klinkt idd nog ergerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje gezien een half jaar geleden en dat was best mooi![]()
Lol, zat even te kijken waar ik nu precies heen ging.. Blijkt het een Nederlandse vertaling te zijn![]()
Maar het is zeg maar voor jong operatalent, dus geen grote productie ofzo.. dus ook de helft van de prijsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
God, dat klinkt idd nog erger
Wat ga jij naar rare dingenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het is zeg maar voor jong operatalent, dus geen grote productie ofzo.. dus ook de helft van de prijs![]()
Denk dat ik wel ga en daarna mooi door naar de kroeg om te luisteren naar 'happy hard rock' (volgens de site)
Ach je moet wat op een vrijdagavond hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:02 schreef missbehavin het volgende:
Wat ga jij naar rare dingenWtf is happy hard rock?
CKV luitjes in het theaterquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:04 schreef Fes1-2 het volgende:
Een keer bij ernst daniel schmid geweest. Nooit meer en die vent is een te hoog gevallen klootzak. Ik was 13 geloof ik en het was voor CKV.
Ach ja, ik zit saai thuis op de bank, dus ik mag niks zeggen. En het ziet er wel leuk uit hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach je moet wat op een vrijdagavond heEr zijn nog wel meer bandjes, maar deze is in mijn nieuwe standaardkroeg
![]()
http://www.thedirtydenims.nl/ treed dan op.
En daar heb ik even geen zin meer in.. word ik chagrijnig van enzo. Dus zoeken we het plezier alleen maar op hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
Ach ja, ik zit saai thuis op de bank, dus ik mag niks zeggen. En het ziet er wel leuk uit hoor.
al plannen gemaakt?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
Heel goed cuetjeAch, volgend weekend kan ik weer he
Nog niks concreets.quote:
Vast gezelligquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
Nog niks concreets.
Maar sowieso in het weekend van mijn verjaardag met kluts dansen
Dan mag je ook nergens heen gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga nergens heen want ik heb griep
Jaquote:
quote:
Het belangrijkstequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
JaHeb altijd veel lol met ze en ze zijn erg gastvrij
Je mag mijn werk voor vandaag wel even overnemen, dan kan ik naar het strand/de cocktailbar.quote:
Doos vol speeltjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het belangrijkste
Ik heb binnenkort weer een weekendje MrBox (alsof iemand die hier nog kent, maartoch)
Kan niet want ben ziek. Maareh...wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag mijn werk voor vandaag wel even overnemen, dan kan ik naar het strand/de cocktailbar.
Pff, die is wel droogquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier een kwartje. Kan je iemand bellen die het wel kan intresseren.
[ afbeelding ]
Zegt me nog wel wat. Slijmbal toch? Klein ventje?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het belangrijkste
Ik heb binnenkort weer een weekendje MrBox (alsof iemand die hier nog kent, maartoch)
Jazeker nog!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
Myraela?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic tegen je holmaat te praten
Oeh, hotquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ghahaa.. die hebben wij niet nodig joh
lief zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic tegen je holmaat te praten
Want?quote:
Omdat jullie beide lelijk zijn en lelijke mensen neuken met elkaar en knappe mensen neuken met elkaar. Match made in heaven.quote:
lolquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Domme mensen moet je op hun fouten wijzen anders leren ze niet.
Dank je voor het compliment, betekent heel veel voor me.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat jullie beide lelijk zijn en lelijke mensen neuken met elkaar en knappe mensen neuken met elkaar. Match made in heaven.
Jij hebt ook weer eens een splinter in je kut de laatste dagen he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat jullie beide lelijk zijn en lelijke mensen neuken met elkaar en knappe mensen neuken met elkaar. Match made in heaven.
Nee hij is gewoon gefrustreerd joh.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
wow, godtje is met verkeerde been uit bed gestapt hehe
Dan gaat het dus nooit wat worden tussen ons hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuhquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt ook weer eens een splinter in je kut de laatste dagen he?.
Ah, je moet gewoon die Ali Negativies negeren, dan kan 't nog werkenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaat het dus nooit wat worden tussen ons he
Je bent te knap voor mequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaat het dus nooit wat worden tussen ons he
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
Sorry, ik heb een vaste relatie met Heloef. En wij zijn niet te breken. Voor altijd samen met mijn heloefboefje.
Toyboy van Duimquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zegt me nog wel wat. Slijmbal toch? Klein ventje?
Oh dat.quote:
Ja ik voel de liefde door stralen van jou.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh
Heel boeddhistisch zen. Vredelievend en respect voor andere
Volgens mij heeft Godt maar één been.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
wow, godtje is met verkeerde been uit bed gestapt hehe
Dat voel je verkeerd. Geeft niks. Dat soort fouten maak je wel vaker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik voel de liefde door stralen van jou.
Ooh jaquote:
Sportsevent en poker toernooien plannen voor online gamingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan niet want ben ziek. Maareh...wat voor werk doe je dan?
Nee hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:31 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik zie dat het al een week geleden is, in 17-jarige taal is dat al een eeuwigheid geleden en is het natuurlijk ALLAAANNNNNGGG uit.
Het heeft dan wel een paar kilometertjes op de teller, hij doet het nog prima!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt hem overgenomen voor een zacht prijsje?
Dat MOET ware liefde zijn! Wanneer wordt het eerste kindje verwacht?quote:
En dat is voldoende voor een fulltime baan al?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sportsevent en poker toernooien plannen voor online gaming
Over 20 jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat MOET ware liefde zijn! Wanneer wordt het eerste kindje verwacht?
Omzet zo´n 400 miljoen afgelopen jaar, een winstgroei van 120%. Ja, er valt geld in te verdienenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat is voldoende voor een fulltime baan al?
Wist niet dat online toernooien zo winstgevend waren geworden. Wel dat online poker en zo wel populairder is geworden
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het heeft dan wel een paar kilometertjes op de teller, hij doet het nog prima!
En dat doe je gewoon vanuit huis, of vanuit kantoor?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omzet zo´n 400 miljoen afgelopen jaar, een winstgroei van 120%. Ja, er valt geld in te verdienen
Geen idee eigenlijk.. misschien nog net of net niet inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ooh ja
Volgens mij heeft babs dat niet echt meegekregen toen, of hij zat hier nog niet?!
Haha.. hij was daarvoor al een goede vriend van mequote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
Je hebt hem overgenomen voor een zacht prijsje?
Met deze bedragen kan er wel een kantoortje van af hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat doe je gewoon vanuit huis, of vanuit kantoor?
Worden vrouwen op hun 39ste al onvruchtbaar ja?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan is Myra allang al onvruchtbaar maar voor een man maakt dat niet zo veel uit
Ow, dacht dat ze 24 wasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Worden vrouwen op hun 39ste al onvruchtbaar ja?
Heb je al een lichtje aangestoken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
En en voor alle lieve mensen nog een Happy Diwali toegewenst!
Ach ja dan niet, scheelt weer een bak geld en een hoop gedoe.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, dacht dat ze 24 was
Maar alles na de 30 helpt niet mee
Enige wat ik weet is dat Duim en Techno hebben lopen ketsen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja
Volgens mij heeft babs dat niet echt meegekregen toen, of hij zat hier nog niet?!
Ik heb MrBox in het begin wel meegemaakt, maar was toen nog niet echt op de hoogte van alle intriges. Heb alleen in mijn hoofd dat het een slijmbal was, net zoals Djayz (of zo)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen.. das allang voorbij, nog voor Techno en alles.
Die laatste zat toch elke elke vrouw te pingen en te proberen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb MrBox in het begin wel meegemaakt, maar was toen nog niet echt op de hoogte van alle intriges. Heb alleen in mijn hoofd dat het een slijmbal was, net zoals Djayz (of zo)
Jep.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die laatste zat toch elke elke vrouw te pingen en te proberen?
Ik schaam me zo vaak voor mannen. Mijn god wat een droeftoeters zitten er toch tussen.
Wie was dat?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jep.
Was nog niet zo erg als die andere knakker, die complete verbouwingen deed om maar in een broekje te komen
Toch niet FF he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Ow dingetje .. uhm lelijkerd.. met een kind van 10 die hij eeuwig verzwegen had.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee FF niet.. Die is nog wel (redelijk) normaal
Ik denk dat ik het al weet. Maar kom er ook even niet opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Kom niet meer op die naam van die gast.. ach ook niet erg natuurlijk
Iemand wiens naam met de S begint?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Hij heeft uiteindelijk volgens mij wel iemand van hier aan de haak geslagen.
Dat belooft wel een hoop, zo'n naamquote:
Schijnt wel een aardig vrouwtje te zijn ja. Geen idee. Hij is naturulijk wel handig voor haar aangezien zij toch in een rolstoel zit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Oja, met Jannuk. Maar die is toch wel oké?
Dan heb je heel veel scharrels van Duim gemistquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Enige wat ik weet is dat Duim en Techno hebben lopen ketsen.
En dat natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
Dan heb je heel veel scharrels van Duim gemist
Daar zal ze het wel niet voor doen denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schijnt wel een aardig vrouwtje te zijn ja. Geen idee. Hij is naturulijk wel handig voor haar aangezien zij toch in een rolstoel zit?
Nee, maar hij wel. Dan kan ze niet weglopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zal ze het wel niet voor doen denk ik.
Ach, ik weet wel meer niet (maar ook dingen die niet algemeen bekend zijn)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je heel veel scharrels van Duim gemist
De meesten werden prima geheim gehouden tot een of andere geheime ex begonnen te kletsen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:01 schreef Cue_ het volgende:
En dat natuurlijkAl zei ze dat het best allemaal wel meeviel
![]()
Wie is tegenwoordig de reeks hoer nu duim weg is?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meesten werden prima geheim gehouden tot een of andere geheime ex begonnen te kletsen.
Daar komen mannen wel makkelijker mee weg dan vrouwen hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:07 schreef Cue_ het volgende:
Trust bleek trouwens een vriend van een vriend van mij. Maar die wist ook niets van het kind af totdat ik er toevallig een keer wat over zei
In die zin was het weer jammer dat die ex van FF (krengetje) niet meer heeft gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De meesten werden prima geheim gehouden tot een of andere geheime ex begonnen te kletsen.
Met Baby valt het ook best mee hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie is tegenwoordig de reeks hoer nu duim weg is?
Waar gewoon iedereen op mag met een beetje zin?
Is dat echt alleen Baby? Is er geen vrouw?
volgens mij was die er ook ineens toen we met een paar fokkers op het leidse zaten...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Deze
http://forum.fok.nl/user/history/255914
Ik heb die hele rel gemistquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In die zin was het weer jammer dat die ex van FF (krengetje) niet meer heeft gehadAnders hadden we nog leuke verhalen gehoord wss.
Ik was te laat helaasquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In die zin was het weer jammer dat die ex van FF (krengetje) niet meer heeft gehadAnders hadden we nog leuke verhalen gehoord wss.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:08 schreef rival het volgende:
volgens mij was die er ook ineens toen we met een paar fokkers op het leidse zaten...
Ik ben er juist bij gekomenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, als je zo terug kijkt in de historie van Singles zijn we heel wat autisten en andere geestelijk gestoorden kwijt geraakt.
Klopt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:08 schreef rival het volgende: volgens mij was die er ook ineens toen we met een paar fokkers op het leidse zaten...
Eeuwig zonde!quote:
Ik zit zelfs even te bladeren door de SEX historie.. ook wel leukquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, als je zo terug kijkt in de historie van Singles zijn we heel wat autisten en andere geestelijk gestoorden kwijt geraakt.
En ik ben eeuwig geblevenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Da's ook niet echt raar met Baby in da house...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me altijd heel gewoontjes, saai en normaal hier
Die had ik ook iets jonger ingeschat ja.quote:
veel jongerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die had ik ook iets jonger ingeschat ja.
Ook omdat ze altijd die kids rond heeft lopenquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:42 schreef Gabbylicious het volgende:
Chocolade is goed voor je tieten
Ah dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:42 schreef Gabbylicious het volgende:
Chocolade is goed voor je tieten
dat je je daar ooit schuldig over kan voelenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef missbehavin het volgende:
Ik voel me meteen veel minder schuldig over die biefstuk van 300 gr.
Het wordt steeds minderquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
dat je je daar ooit schuldig over kan voelen
Zeker nooit een vegetarische vriendin gehad?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
dat je je daar ooit schuldig over kan voelen
Dat is je eigen stomme fout.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker nooit een vegetarische vriendin gehad?
Nee duh....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker nooit een vegetarische vriendin gehad?
Ik zou overdreven genieten van het stukkie vleesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze kijken je het vlees van het bord.
Dat dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben geen ontzettend overdreven vleeseter, maar ik zou het toch niet willen missen hoor. Er mist echt wat in 9 van de 10 gerechten anders!
+1quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben geen ontzettend overdreven vleeseter, maar ik zou het toch niet willen missen hoor. Er mist echt wat in 9 van de 10 gerechten anders!
En het is gewoon ronduit zielig om geen vlees te eten. Die beesten zitten al in kleine, echt afschuwlijk kleine hokjes. Als je dat ziet tranen in de ogen, pure dierenmishandeling.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
En het is gewoon ronduit zielig om geen vlees te eten. Die beesten zitten al in kleine, echt afschuwlijk kleine hokjes. Als je dat ziet tranen in de ogen, pure dierenmishandeling.
En dan wil je ze ook nog eens extra lang laten leven in de kleine hokjes?
Nee, het beste is om ze af te maken om op te eten. Veel vriendelijker
Doet ze ook niet. Het enige wat ik niet 'mag', is een 2-persoons grillteller bestellen voor mezelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:59 schreef rival het volgende:
Als ze dat zelf niet wil eten prima, maar val me er nooit mee lastig
Je wordt er volgens mij bijna altijd mee 'lastig gevallen'.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doet ze ook niet. Het enige wat ik niet 'mag', is een 2-persoons grillteller bestellen voor mezelf.
dus valt ze je lastig....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doet ze ook niet. Het enige wat ik niet 'mag', is een 2-persoons grillteller bestellen voor mezelf.
soms zie je dat wel eens over het hoofdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen aan de naam
Dan stond het in de foutmelding. Near Nieuw, wat staat er Near Nieuw? Juist!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
soms zie je dat wel eens over het hoofd
Ik zeg ook niet dat het moeilijk is ofzoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:11 schreef Godtje het volgende:
Dan stond het in de foutmelding. Near Nieuw, wat staat er Near Nieuw? Juist!
Sara is geestelijk..... iets afwijkend. Zeg ik dat zo vriendelijk?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:11 schreef Cue_ het volgende:
Was er niet eens ooit wat met user sararaats?
Haha ok, duidelijkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
Sara is geestelijk..... iets afwijkend. Zeg ik dat zo vriendelijk?
Dus FOK! houdt beetje extra rekening met dr.
Eigenlijk wel hequote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen aan de naam
Waarom met haar wel en wordt de rest van de gestoorde afgebrand?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat duurde wel evenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
wel vriendelijk, niet erg duidelijk..... doe nog eens een pogingquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
ik moet met mijn tengels van de db afblijven is mij letterlijk gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je hem hernoemen naar _ID.. misschien dat dat duidelijker is
Haha, dan idd afblijven!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik moet met mijn tengels van de db afblijven is mij letterlijk gezegd
Omdat Sara al heel lang post en ze bekend is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom met haar wel en wordt de rest van de gestoorde afgebrand?
1 2 3 4 | $query_06 = "SELECT b_id FROM bandenmaten WHERE maat = '".$bandmaat."'"; $sql_06 = QueryOra($query_06); QueryExe($sql_06, OCI_DEFAULT, $query_06); WHILE($row_06 = oci_fetch_object($sql_06)){ |
Als de rechten goed staan kan je natuurlijk ook niks.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik moet met mijn tengels van de db afblijven is mij letterlijk gezegd
Naaktfoto's is toch niets nieuws op fok?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
Ze ging op een gegeven moment ook iets te ver met naaktfoto's geloof ik. Moet je dat dan toelaten als FOK!? Ik denk van niet.
Die wortelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat Sara al heel lang post en ze bekend is.
En het is geen regel ofzo. Een hoop mensen weten het alleen waaronder een flink aantal modjes.
Ze ging op een gegeven moment ook iets te ver met naaktfoto's geloof ik. Moet je dat dan toelaten als FOK!? Ik denk van niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Naaktfoto's is toch niets nieuws op fok?
Point provenquote:
Sara komt hier ook wel eens.quote:
Normaal ben je lekker bot en alles.. dus ja dan verwacht ik wel meer!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:23 schreef Godtje het volgende:
Sara komt hier ook wel eens.![]()
Ik probeer 1 keer ook een beetje aardig te zijn krijg je dit gezeik.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sara komt hier ook wel eens.![]()
Ik probeer 1 keer ook een beetje aardig te zijn krijg je dit gezeik.
Lekker ben ik nog steeds.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Normaal ben je lekker bot en alles.. dus ja dan verwacht ik wel meer!
Ze was iets te makkelijk over te halen. Alsof ze niet echt snapte wat ze nou eigenlijk deed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Naaktfoto's is toch niets nieuws op fok?
Zal ik m'n piemel dan maar posten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
Post hier foto's van de dingen die jij nooit in je leven kwijt wilt.
Waarom mensen? Waarom?
Waarom als de vraag r wat je nooit wil missen.... ik kan een hoop bedenken, eten is daar al gepost en dat kan ik snappen, gezondheid, vriendenm familie, liefde, geld ik kan van alles begrijpen.
Ik snap zelfs een hobby zoals bergbeklimmen.
Maar waarom post je een telefoon? Als je 80 bent loop je nog met je iPhone 4?
Ik zie $row6 nergens gekoppeld aan het resultaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:18 schreef Cue_ het volgende:
Babs help mij ook eens dan:
[ code verwijderd ]
Ondanks dat ik hier wel een gegeven uit krijgt als ik hem rechtstreeks op de database uitvoer.. kom ik niet in de WHILE lus terecht
En ook echt doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zal ik m'n piemel dan maar posten?
Daar moeten de waardes uit de qry in komen.. maar ergens zit er iets in m'n qry waarom die de rest niet pakt ben ik achter.. heel stomquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie $row6 nergens gekoppeld aan het resultaat.
Dat was ook vrij aan het begin he, toen was nog niet helemaal duidelijk of ze echt was en zoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat Sara al heel lang post en ze bekend is.
En het is geen regel ofzo. Een hoop mensen weten het alleen waaronder een flink aantal modjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jared_Foglequote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef Godtje het volgende:
afvallen - SUBWAY
Een Subway dieet? Really?
WTF is dit voor triestigheid?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
Post hier foto's van de dingen die jij nooit in je leven kwijt wilt.
Waarom mensen? Waarom?
Waarom als de vraag r wat je nooit wil missen.... ik kan een hoop bedenken, eten is daar al gepost en dat kan ik snappen, gezondheid, vriendenm familie, liefde, geld ik kan van alles begrijpen.
Ik snap zelfs een hobby zoals bergbeklimmen.
Maar waarom post je een telefoon? Als je 80 bent loop je nog met je iPhone 4?
En sindsdien zijn veel modjes en users die een beetje op dr passen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was ook vrij aan het begin he, toen was nog niet helemaal duidelijk of ze echt was en zo
Als je de Where clause weg haalt, zet je er dan wel een afsluitende ; inquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar moeten de waardes uit de qry in komen.. maar ergens zit er iets in m'n qry waarom die de rest niet pakt ben ik achter.. heel stom![]()
Met een select * zonder where lukt het welIk ga eens zoeken!
Ik zie nog steeds niet waarom al de anderen minder bedeelden wel gewoon mogen worden afgebrand...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
En sindsdien zijn veel modjes en users die een beetje op dr passen.
Ik heb ook wel eens een TR geplaatst als Sara op dr sara's foto's post (die er niet uit zien) en een hele horde newbies in afzeik modus gaat.
Het zit hem gewoon echt in de $bandmaat die ik daarvoor in elkaar knutselquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je de Where clause weg haalt, zet je er dan wel een afsluitende ; in
Misschien omdat men het van hen niet weet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet waarom al de anderen minder bedeelden wel gewoon mogen worden afgebrand...
Two wrongs dont make a rightquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet waarom al de anderen minder bedeelden wel gewoon mogen worden afgebrand...
dus je krijgt: 'zestien;' ipv 'zestien';quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zit hem gewoon echt in de $bandmaat die ik daarvoor in elkaar knutselStom ding is t ook.
quote:
En van veel is het niet bekend. Bos81 post ik bijvoorbeeld ook anders tegen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja nee, niemand weet dat tijnbrein zwaar autisme heeft. Daarom houdt men geen rekening met hemquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien omdat men het van hen niet weet?
Die vind ik gewoon irritantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja nee, niemand weet dat tijnbrein zwaar autisme heeft. Daarom houdt men geen rekening met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |