Ha mensen,
Ik heb eigenlijk geen vraag met dit topic maar een mededeling.
Ben namelijk van plan vanaf vandaag flink door te pakken en te beginnen aan een afvalrace. Er kan genoeg af bij mij. Heb mijn hele leven lang te maken gehad met overgewicht, met ups en downs. Ik ben dun gebleven tot mijn 6e, dik geworden en gebleven tot mijn 13e, toen heel veel afgevallen, toen weer wat aangekomen tot mijn 16e, toen weer heel veel afgevallen en ongeveer 2 jaar (vol)slank gebleven. Overigens de twee beste jaren van mijn leven; toeval?
Vervolgens gaan studeren, vaker wel dan geen bier gedronken, in feite alles laten gaan en toen vlogen de kilootjes op me af zoals bijen op honing. Zit nu op een ultiem hoogtepunt. Ben vrij klein en weeg toch meer dan 100 kg denk ik. Kortom echt een vetzak. Ik ben pas 21 dus dit zijn in mijn ogen niet de jaren om dik te zijn; ik moet actie ondernemen anders blijft het zo mijn hele leven.
Plan van aanpak:
1 SUBWAY FOOTLONG; met bruin brood (wheat), geen kaas/bacon o.i.d en uitsluiten met honey-mustard dressing per dag. En alleen de Subways met laag vetgehalte (dit staat hier bij de onze aangegeven; kip/kalkoen etc.).
En ga elke dag vanaf mijn werk (stage) gaan fitnessen. Ik weet niets van fitness af maar heb dat aangegeven bij de 'gym'; dat ik het vooral voor begeleiding doe (ik heb in mijn appartementencomplex namelijk ook een, weliswaar minimalistische fitnessruimte).
Ik wil hier 5 dagen per week heen ga, dus elke dag behalve op zondag (zijn ze dicht) en dinsdag; want dan ga ik buiten voetballen met mensen.
Ik hoop binnen 3 maanden (zo lang duurt mijn buitenlandstage) flinke resultaten te behalen!
Tips etc. zijn welkom; en ik post wekelijks een update met hoe het gaat.
Dit is namelijk goed voor mijn motivatie en dan kan ik er af en toe over praten.
Houdoe en bedankt olé olé