daten jullie al?quote:
ja dat roep ik ook altijd....uhuhquote:
* ArTiC kijkt uit het raamquote:
Ik zit in de bosjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
* ArTiC kijkt uit het raam
achter welke boom sta je te gluren?
Waar zie jij dat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
goed gaan we elkaar weer af lopen zeiken?
Die heb je hier geenquote:
lekker laten zinken die eilandenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
@Artic, met natte voeten, check dit: was gisteren http://www.dumpert.nl/med(...)ingen_in_dublin.html
dat winkel centum in het begin is bij mij om de hoek
Laat dan griekenland zinken.... Hebben ze dat geld ook niet meer nodigquote:
nee..ff wachten tot ze failliet gaan, dan koop ik een eiland voor 150 euroquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat dan griekenland zinken.... Hebben ze dat geld ook niet meer nodig
Beter krijgen we dat geld eerst terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Laat dan griekenland zinken.... Hebben ze dat geld ook niet meer nodig
Mensen die denken dat we dat geld ooit nog terug zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter krijgen we dat geld eerst terug.
Als t aan mij lag hadden ze dat geld nooit gehad en de Euro ook niet, Ik ben voor een Europa en Euro, maar onder strengere voorwaarden. En alleen landen die wat toe te voegen hebben mogen er in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat we dat geld ooit nog terug zien
De minister zegt het dus dan zal het wel he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
welk geld zie je wel terug? of ze het geld nou naar griekenland sturen of hier in NL verprutsen aan dure onnodige projecten...maakt ook geen reet uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben nooit voorstander van de euro of Europa geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als t aan mij lag hadden ze dat geld nooit gehad en de Euro ook niet, Ik ben voor een Europa en Euro, maar onder strengere voorwaarden. En alleen landen die wat toe te voegen hebben mogen er in.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De minister zegt het dus dan zal het wel he.
Dat is immers een hele intelligente man
Das waar, maar dat waren vaak kleinere bedragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
welk geld zie je wel terug? of ze het geld nou naar griekenland sturen of hier in NL verprutsen aan dure onnodige projecten...maakt ook geen reet uit.
Welke kleur lippenstift staat jóu het best?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kunnen we t niet weer gewoon over make up hebben?
(dames???)
Dan liever over tetten en konten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kunnen we t niet weer gewoon over make up hebben?
(dames???)
arme missbquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben nooit voorstander van de euro of Europa geweest.
Het is een geldverslindend monster en voegt echt weinig toe aan wat het zou moeten doen.
Al die kut oostbloklanders die hierheen komen om de boel te verkutten. Alles onder het mom van open grenzen. Ja om
Je gestolen auto nooit meer terug te zien, om je buurt te zien verpauperen. Nee dank je.
Ach de bom zal binnenkort toch ontploffen...
Gelukkig ben je totaal niet kortzichtig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben nooit voorstander van de euro of Europa geweest.
Het is een geldverslindend monster en voegt echt weinig toe aan wat het zou moeten doen.
Al die kut oostbloklanders die hierheen komen om de boel te verkutten. Alles onder het mom van open grenzen. Ja om
Je gestolen auto nooit meer terug te zien, om je buurt te zien verpauperen. Nee dank je.
Ach de bom zal binnenkort toch ontploffen...
lippenstift doe ik niet aan, vind gloss wel genoegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke kleur lippenstift staat jóu het best?
wel matchend met je MD?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lippenstift doe ik niet aan, vind gloss wel genoeg
Helaas heeft Europa meer nadelen dan voordelen....quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig ben je totaal niet kortzichtig.
Europa heeft heel veel goeds gedaan, het had alleen beter kunnen zijn als het niet zo'n halfzacht poldermodel zou zijn. Mensen zouden harde beslissingen moeten durven nemen en strenger.
De huidige economie is dusdanig gegroeid doordat er geen economische grenzen meer zijn, geen papieren rompslomp, geen (extra) belastingen en/of toeslagen meer. Je koopt en verkoopt waar je wilt zonder beperking.
ga dan naar kpd ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan liever over tetten en konten!
(dames???)
Zonder Europa was de kans groot dat wij op het niveau van Italie/Ierland zaten nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helaas heeft Europa meer nadelen dan voordelen....
En dusdanig gegroeid? Ik weet niet, maar dankzij Europa zitten we al een paar jaar in de ellende en het eind is nog lang niet in zicht!
Hoera voor europa
Ga je mij nu de geschiedenis van Europa leren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder Europa was de kans groot dat wij op het niveau van Italie/Ierland zaten nu.
Vergeet niet dat de voorganger van Europa (de BeNeLux) en Europa zelf al veel langer aanwezig zijn dan dat de meeste mensen bewust zijn. En de economische invloed dus al dusdanig is dat er met zekerheid gezegd kan worden dat zonder Europa, Nederland nooit had kunnen zijn waar we nu zijn.
Niemand om je heen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:38 schreef Cue_ het volgende:
hi![]()
Vandaag alleen op kantoor.. collega is vanmorgen reeds verhuist naar z'n nieuwe plek.
Ik vind het voor de verandering wel even lekker. Kan ik mooi m'n muziek opzetten en af en toe beetje meezingen.. en daarbij tegen mezelf gaan praten.. wat soms wel lekker is bij programmerenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff dat is zo dodelijk saai en vervelend.
Hij is structureel weg. Maar normaal zit hier nog 1 collega (die niet super sociaal is) en 3 dagen in de week een vrouw nog. Die wel gezellig is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 07:54 schreef Godtje het volgende:
Oh ja een dagje wel maar hij gaat structureel weg toch?
Ik heb op een gegeven moment ruim een maand alleen gezeten![]()
Ik zit liever tussen de mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |