Het IQ van sommige mensen verbaasd me nog steeds. Leuk om te zien =Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:24 schreef Computerfluisteraar het volgende:
TS, waarom post je dit in KLB? Je weet dat je afgemaakt wordt door onze jonge, puisterige internethelden, met dit soort paupertopics en je kinderlijke manier van posten...

OOOH LEEEUK! Een IQ indicatorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
Het IQ van sommige mensen verbaasd me nog steeds. Leuk om te zien =P

Ze zit op het VWO, dat is een leuke reflectie van haar intelligentie ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee jij bent het toonbeeld van intelligentie.

23quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OOOH LEEEUK! Een IQ indicator. Wat is mijn IQ?

Ze zit er nog op he, dan mag je nog foutjes maken. In tegenstelling tot degenen die zich hier volwassen durven te noemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ze zit op het VWO, dat is een leuke reflectie van haar intelligentie ja.

quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zit er nog op he, dan mag je nog foutjes maken. In tegenstelling tot degenen die zich hier volwassen durven te noemen.

haha btje tof doen en dan spelfoute make xDquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:26 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
Het IQ van sommige mensen verbaasd me nog steeds. Leuk om te zien =P

He ik zit er nog op he, ik mag foutjes makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
haha btje tof doen en dan spelfoute make xD

Dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zit er nog op he, dan mag je nog foutjes maken. In tegenstelling tot degenen die zich hier volwassen durven te noemen.

op fok kan allesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dit.
Mensen, ik weet hoe leuk het is om te baggeren in dit soort paupertopics, maar TS is een brugklasser... Uitspraken als ''hoer'' en ''Pics va je tieten'' kunnen gewoon echt niet.

skkltjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:30 schreef xSmurfinx het volgende:
[..]
He ik zit er nog op he, ik mag foutjes maken

Onzin, dat sommigen zulke kutlevens hebben dat ze zich op FOK! helemaal moeten uitleven is hun probleem.quote:

Ga dan lekker naar R&P.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dit.
Mensen, ik weet hoe leuk het is om te baggeren in dit soort paupertopics, maar TS is een brugklasser... Uitspraken als ''hoer'' en ''Pics va je tieten'' kunnen gewoon echt niet.
ben dyslektiesquote:

Mooie ui man, ik zou je bijna serieus nemenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Onzin, dat sommigen zulke kutlevens hebben dat ze zich op FOK! helemaal moeten uitleven is hun probleem.

Insgelijksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mooie ui man, ik zou je bijna serieus nemen

Voor sommige kutautisten die niet kunnen lezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Dit.

De gedachte dat je op KLB niet normaal mag reageren is een foute aanname natuurlijk. KLB is geen reservaat voor de zwakzinnigen, hoewel jij daar blijkbaar anders over denkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:32 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar R&P.
[..]
ben dyslekties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |