SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
BONUS:
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja jeetje jeetje. [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Echt?[ afbeelding ]
TT.quote:
Dudequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
HAHAHAHA
Die paint kende ik niet eens?
Jij en??quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om voor een lekker prijsje een appartementje te vinden voor 2 mensen in Amsterdam.
Is in Den Haag en Haarlem ook knap lastig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om voor een lekker prijsje een appartementje te vinden voor 2 mensen in Amsterdam.
Kijk maar uit voordat jouw paint tevoorschijn komt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef HappyBob het volgende:
Nog altijd haten op DMDie man heeft hier al in geen jaren gepost.. Waarom dan nog die haat voelen?
Ik haat helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef HappyBob het volgende:
Nog altijd haten op DMDie man heeft hier al in geen jaren gepost.. Waarom dan nog die haat voelen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit voordat jouw paint tevoorschijn komt.
Acdaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
cd van jou cd van mijjjjj cd van ons allebei maar gekregen van mn moeder van mijnnnnn moeder dus van mij
Helemaaal niet, ik heb hem zelf gebrand, vlerk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
cd van jou cd van mijjjjj cd van ons allebei maar gekregen van mn moeder van mijnnnnn moeder dus van mij
Onredelijke en onrechtvaardige ouders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef HappyBob het volgende:
Ja maar voor mijn moeder en die gaf hem weer aan mij dussssquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Beatles het volgende:
[..]
Helemaaal niet, ik heb hem zelf gebrand, vlerk!
Dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit voordat jouw paint tevoorschijn komt.
Ik moest grinniken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Onredelijke en onrechtvaardige ouders.
Goedenavond Breezer, wil je met me trouwen? En met Klips?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
En even een mededeling: ik ga de loterij winnen op korte termijn.
Denk je dan ook aan mij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Met 'hier' bedoelde ik 'hier in deze reeks'. Je hebt zelf de keuze om zijn aanwezigheid op het forum te negeren of om hem op te zoeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Onredelijke en onrechtvaardige ouders.
Alsnog eenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik een grapje maak Bobo.
Als je dan een butler nodig hebt,,, ik ben je manquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedenavond Breezer, wil je met me trouwen? En met Klips?
zuchtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met 'hier' bedoelde ik 'hier in deze reeks'. Je hebt zelf de keuze om zijn aanwezigheid op het forum te negeren of om hem op te zoeken.
[..]
Alsnog eenvoor die opmerking.
Ja ik vond het gewoon een grappig verhaal om te delen met de mensen die dit topic nog niet kende tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met 'hier' bedoelde ik 'hier in deze reeks'. Je hebt zelf de keuze om zijn aanwezigheid op het forum te negeren of om hem op te zoeken.
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Oh okequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee.. Maar ik ben niet gierig, dat weet je.
.
Natuurlijk, zo vervelend die hoge huren in Amsterdam ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh okeNouja, we gingen toch al samenwonen enzo
Kun jij mooi die 2 villa's kopen. 200 euro huur in de maand redelijk?
Ja bah zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo vervelend die hoge huren in Amsterdam ook..
Frozen Yoghurt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik geld had zou ik al eerste op vakantie gaan, daarna verhuizen naar iets anders. En dan jullie trakteren op iets lekkers..
Patatje mayoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik geld had zou ik al eerste op vakantie gaan, daarna verhuizen naar iets anders. En dan jullie trakteren op iets lekkers..
Okéquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik vond het gewoon een grappig verhaal om te delen met de mensen die dit topic nog niet kende toch
quote:
quote:
Niet teveel genieten met hem hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Beatles het volgende:
[..]
Heerlijk, twee keer gehad, twee keer met Breezer zelf, genot.
Wauwiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Beatles het volgende:
[..]
Heerlijk, twee keer gehad, twee keer met Breezer zelf, genot.
Oeiii hahaha komt helemaal goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stel je voor, ik stel je op straat de vraag 'wat draag jij 's nachts in bed?'. Daar een antwoord op, inclusief de uhhhhh. En niet alleen een antwoord, want dat is 0.1 seconde lang en vrij nutteloos. Dus uitleg of lulverhaaltje erbij graag..
Oh jemig, dan moet ik nog gaan acteren ook dus?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stel je voor, ik stel je op straat de vraag 'wat draag jij 's nachts in bed?'. Daar een antwoord op, inclusief de uhhhhh. En niet alleen een antwoord, want dat is 0.1 seconde lang en vrij nutteloos. Dus uitleg of lulverhaaltje erbij graag..
Huh? Ik snap het niet..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:04 schreef JanPiraat het volgende:
Hey Bob hoe bevalt dat Facebook abbo op Huppelmuts ? altijd een genot om die haat te zien toch![]()
Windows geluidsrecorder?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii hahaha komt helemaal goednu nog een programma vinden waarmee ik bestanden op kan nemen
Oké, nu weet ik eindelijk welke fokker dat isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Is het niet andersom dat Huppelmuts een FB abonnement op jou heeft?
Ontkennen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké, nu weet ik eindelijk welke fokker dat isHad al vriendschapsverzoek gekregen, maar wist niet wie het was..
Zij had een abo op mij..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:15 schreef Beatles het volgende:
[..]
Dat jij een abo op haar hebt genomen...
En jij bij haar ook toch?quote:
Je hebt 'abonnees' en 'abonnementen'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:17 schreef Beatles het volgende:
[..]
En jij bij haar ook toch?Ik zie het bij haar en jou staan namelijk. Whihihi.
Neeeh. Ben niezo cultureel aangelegd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oeh wie gaat er mee museumnacht?
Is wel heel leuk, wanneer is het?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oeh wie gaat er mee museumnacht?
Hoe kom ik thuis ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
5 november, tot 2.00 uur.. En gewoon allemaal musea en dingen waar je dan in kan.
Je verwart het met Koninginnenacht.quote:
quote:
Nee ik wil gewoon overmatig alcohol gebruiken en tot 6 uur museums inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Beatles het volgende:
[..]
Je verwart het met Koninginnenacht.
Oh dat is best tofquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
5 november, tot 2.00 uur.. En gewoon allemaal musea en dingen waar je dan in kan.
Ja echt. Viezerik! Zomaar online hosselenquote:
Zeg je dat je bij mij slaapt, ik ben onschuldig. En stiekem ga je dan in een hotel met Jan een wilde nacht belevenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:27 schreef Beatles het volgende:
[..]
Je verwart het met Koninginnenacht.
[..]Mijn ouders zeggen gegarandeerd nee.
Uhuh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We gaan op het bed springen en kussengevecht houden de hele nacht toch![]()
nee je mag niet springen op het bedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
We gaan op het bed springen en kussengevecht houden de hele nacht toch![]()
Ahhhw zo liefquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
nee je mag niet springen op het bedschattig samen chocomel drinken en koekjes eten en films kijken en boeken lezen goed?
Mijn woestaantrekkelijke stem hoef je niet te horenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie hebben nog niks gestuurd trouwens.
Alle beetjes helpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn woestaantrekkelijke stem hoef je niet te horen
Nou Nou, Nom Nom!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn woestaantrekkelijke stem hoef je niet te horen
bijna bijnaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie hebben nog niks gestuurd trouwens.
Noem mijn text dan? Geen idee hoe garageband werktquote:
Reeds 4 malen alquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Flippiee het volgende:
Godverdomem ik heb mijn 28000e post gemist
Huh?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noem mijn text dan? Geen idee hoe garageband werkt
Apple.quote:
Sta je er nog niet in nee?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh zo. Jeeetje. De dag dat ik in top 500 beland, neem ik een kloon hoor
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb je al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij al wel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef Beatles het volgende:
8 min stilte voor Haïti.
[..]
Sta je er nog niet in nee?
Gewoon wat je draagt en waarom. Ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noem mijn text dan? Geen idee hoe garageband werkt
Zorg ik voor een dame of heer ter bevordering van jouw avond!quote:
Hoeft niet heur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zorg ik voor een dame of heer ter bevordering van jouw avond!
Garageband werkt tegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gewoon wat je draagt en waarom. Ofzo.
Als het goede is niet toch. Begint toch pas bij 30.000? Zeg maar jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef Beatles het volgende:
8 min stilte voor Haïti.
[..]
Sta je er nog niet in nee?
Hahahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar die kloon...
Nee laat maar
Flappings. mistyl. IB TRquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Die heb je al.. Al is de naam me even ontschoten.
Hij heeft het nodig voor school en ik ben te schijterig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Renesite het volgende:
Waarom moet ik het opnemen Breezertje van me?
Dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hij heeft het nodig voor school en ik ben te schijterig.
ópnemen?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hij heeft het nodig voor school en ik ben te schijterig.
Dat is de reden dat Cosje het mijne nog niet heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:47 schreef Renesite het volgende:
Jezus. Dit kan niet, ik wil mijzelf niet terug horen
Doe je mailadres maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Omdat ze willen dat elke student een voxpop maakt, en zo laat zien dat hij kan monteren met alleen geluid.
Gemeenschap van goederen, sawry!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jeetje. Ik deel al genoeg met je!
ja maar het hoeft niet eenzijdig verkregen te wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gemeenschap van goederen, sawry!
Zeg even wat je ervoer bij het luisterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok, dat is al 1! KB, Flips, Bloem?
Ik moest spontaan mijn neus snuiten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeg even wat je ervoer bij het luisteren
Doe ik het opnieuwquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik moest spontaan mijn neus snuiten.
Vergeet je mij nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ok, dat is al 1! KB, Flips, Bloem?
Ik kon het ook.Ondanks mijn nazale afdronk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef Bloempje. het volgende:
Jamaar lieve BreezerIk kan dat niet hoor
Kom me maar echt interviewen, dan kan ik het wel
Ha, ik voorkom dat!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie kunnen het, anders haal ik een onvoldoende en word ik van school afgeschopt..
Geen frozen yoghurt meer voor jou.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen de straat op dus.
Ik ga slapen, sorry Cos![]()
quote:Today, I got bored on the toilet and decided to paint my nails. I ended up having to wait half an hour to wipe. FML
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ondertussen is Flippie ook frozen yoghurt klant.
wtf heb ik net gekekenquote:
Ben altijd scherpquote:
Die flipsels toch , altijd andere de schuld gevenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:30 schreef Flippiee het volgende:
Het is ook niet mijn tekst, maar dat van een songtekst. En dat klopt wel vaker niet.
Dan hoef ik mijzelf niet zo te kwetsen met mijn fouten he.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die flipsels toch , altijd andere de schuld geven
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hoef ik mijzelf niet zo te kwetsen met mijn fouten he.
Dingen roekeloos overnemen van het internet..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:30 schreef Flippiee het volgende:
Het is ook niet mijn tekst, maar dat van een songtekst. En dat klopt wel vaker niet.
Ik gebruik de bijbel uitsluitend voor het openen van bierflesjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dingen roekeloos overnemen van het internet..Jij moet niet de bijbel gaan lezen.
Ik gebruik 'm zodat ik zelf geen keuzes hoef te maken in het leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik gebruik de bijbel uitsluitend voor het openen van bierflesjes.
De bijbel heb ik al deels gelezenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dingen roekeloos overnemen van het internet..Jij moet niet de bijbel gaan lezen.
Klok: nee.quote:
schrijf er een boek over, snel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
eindelijk een lover
al die haters die mij haten
zijn jelly op mijn succes in het leven
schrijf jij het?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
schrijf er een boek over, snel.
mijn woorden kunnen jouw glansrijke glorieuze leven niet beschrijven toch, dat zal een grootmeester en literair kunstenaar zoals jij moeten doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
schrijf jij het?
ik heb gewoon
een
leven
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:27 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb ineens zin om de Sims te downloaden.
Hmmm, ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:27 schreef Furdinand het volgende:
Ik heb ineens zin om de Sims te downloaden.
Sims 1 heb ik wel gespeeld, die andere nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen Sims 1 was echt heel leuk en Sims 2 beetje en Sims 3 was teveel van het goeie.
Ohjeequote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh, ik luisterede naar iets van hardcore/harstyle ofzo. Ik walg nu een beetje van mezelf..
Grutjes.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh, ik luisterede naar iets van hardcore/harstyle ofzo. Ik walg nu een beetje van mezelf..
Ga eens echte muziek luisteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ga eens echte muziek luisteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Inmiddels alweer Madonna hoor, dus clam down!
Antwoord gewoon wat niet voor de hand ligt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dat met al die rekensommen op facebook ik krijg er hoofdpijn van wat is deze!
Vergeet niet eerst de x te doen en dan pas + en -.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
Wat is dat met al die rekensommen op facebook ik krijg er hoofdpijn van wat is deze!
Ik haal m'n Bob Marley shirt maar eens uit de kastquote:
Hahahah ja is goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:01 schreef Beatles het volgende:
[ afbeelding ]
Jan over een paar jaarHet linkerkapsel dan.
Ja ik had hem dus gewoon goed maar iemand beweerde van nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vergeet niet eerst de x te doen en dan pas + en -.
[..]
Ik haal m'n Bob Marley shirt maar eens uit de kast![]()
Bandshirts
Dat je die - over het hoofd ziet kan ik wel begrijpen, maar op de basisschool leer je al dat je eerst moet vermenigvuldigen voordat je gaat optellen en aftrekken. Terug naar groep 3 met die mensenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik had hem dus gewoon goed maar iemand beweerde van niet
Ja inderdaad die - kun je overheen kijken maar dat mensen (en veel mensen ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat je die - over het hoofd ziet kan ik wel begrijpen, maar op de basisschool leer je al dat je eerst moet vermenigvuldigen voordat je gaat optellen en aftrekken. Terug naar groep 3 met die mensen
Gezellig, wat staat er op het menu?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Helleuh.. Dagje zit er weer op.. Nu op weg naar huis.. Zin om straks te koken bij een vriendin!
lasagnequote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:31 schreef Beatles het volgende:
Werkse Breezertje
[..]
Gezellig, wat staat er op het menu?
Dat is waar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar wij zijn ook gewoon leuke mensen!
Awh, wat cute.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef Beatles het volgende:
Ik heb het eerste vriendenboekje meegekregen
heb je nu je eerste echte vriendschap?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:48 schreef Beatles het volgende:
Ik heb het eerste vriendenboekje meegekregen
Ik ga ook lasagne eten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Awh, wat cute.
Jup, ik mag in zijn boekje. Piratenboekje btw.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb je nu je eerste echte vriendschap?
haha! Werk je met kinderen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik ga ook lasagne eten.
[..]
Jup, ik mag in zijn boekje. Piratenboekje btw.Echt stoer boekje.
Hihi ja, ik zit op de pabo en loop stage op de basisschool. Nu groep 1/2.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:56 schreef Beatles het volgende:
Hmm deze is wel lastig:
Mijn grootste piratenschat is: ...
ah ok!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:57 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hihi ja, ik zit op de pabo en loop stage op de basisschool. Nu groep 1/2.
ik vind kinderen stom, vervelend en bloedirritant!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:02 schreef Beatles het volgende:
[..]
[..]
Had vorig jaar ook al kleuters.
Dit dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik vind kinderen stom, vervelend en bloedirritant!
Ik heb een kind in de klas die me echt irriteert en agressief maakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik vind kinderen stom, vervelend en bloedirritant!
quote:
Sla het dan!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik heb een kind in de klas die me echt irriteert en agressief maakt.![]()
[..]
[ afbeelding ]
kinderen zijn er ook om mensen agressief te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik heb een kind in de klas die me echt irriteert en agressief maakt.![]()
Mag niet.quote:
Niet waar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
kinderen zijn er ook om mensen agressief te maken.
nee ok het ligt aan de leeftijd. vanaf 11 zijn alle kinderen duivels.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:18 schreef Beatles het volgende:
[..]
Niet waar.Alleen deze is duivels.
Ik was een engeltje toenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee ok het ligt aan de leeftijd. vanaf 11 zijn alle kinderen duivels.
Omdat heel veel snot en hoofdpijn en alles en nu m'n tentamen verklootquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:57 schreef Beatles het volgende:
[..]
Verliefd mens gespot!
[..]
Aww, waarom?![]()
Gisteren nog niet.
Aww, en je tentamen heb je vast niet verkloot. En anders kun je gewoon herkansen toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Omdat heel veel snot en hoofdpijn en alles en nu m'n tentamen verklootMaar eigenlijk valt het wel mee hoe zielig ik ben en ben ik ook nog verliefderig hoor
Maar ik ga wel even mijn mama met puppyoogjes aankijken of ze straks kopjes thee gaat maken
arm bloempjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Omdat heel veel snot en hoofdpijn en alles en nu m'n tentamen verklootMaar eigenlijk valt het wel mee hoe zielig ik ben en ben ik ook nog verliefderig hoor
Maar ik ga wel even mijn mama met puppyoogjes aankijken of ze straks kopjes thee gaat maken
Hahaha ahhwwquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Aww, en je tentamen heb je vast niet verkloot. En anders kun je gewoon herkansen toch?Geen man overboord! En snot heeft iedereen nu heel veel
Ik in ieder geval wel. Mweh. Pijnstiller/paracetamol tegen de hoofdpijn en thee gaat je mams vast wel maken voor je, komt helemaal goed meis
Hier een liedje voor je.
OH! Wat tof, ik moest eerst nadenken hoor, ik dacht Joe? Huh en toen: Ohhhh!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha ahhww
OH! Joe is zo goed als af trouwens, ik moet alleen nog even z'n ogen en snavel opplakkenMaarmaarmaar, dan moeten we shoppen enzo en dan kan ik m geven
Oke is goedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:02 schreef Beatles het volgende:
[..]
OH! Wat tof, ik moest eerst nadenken hoor, ik dacht Joe? Huh en toen: Ohhhh!Wat leuk!
Na 10 november kan ik.
Want daarvoor nog best druk met school en verslagen en stage en bwuhhhh.
Hahahahhaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:57 schreef Beatles het volgende:
[..]
Verliefd mens gespot!
[..]
Aww, waarom?![]()
Gisteren nog niet.
Uhuuuuuuh.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HahahahhaIk geniet gewoon van de zon
en de natuur en mijn hond
Hahahahhaha srryquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:10 schreef Beatles het volgende:
[..]
Uhuuuuuuh.
Ik geniet van de foute muziek en ce moment.
Kut.quote:
niet vreemd gaan he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, nog even op wat kamers gereageerd.. ik ga naar mijn vriendin, lekker koken!![]()
Cassis wil ik ook welquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik geniet van cassis, de verwarming en kunstmatig licht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |