SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
BONUS:
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja jeetje jeetje. [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Echt?[ afbeelding ]
TT.quote:
Dudequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
HAHAHAHA
Die paint kende ik niet eens?
Jij en??quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om voor een lekker prijsje een appartementje te vinden voor 2 mensen in Amsterdam.
Is in Den Haag en Haarlem ook knap lastig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om voor een lekker prijsje een appartementje te vinden voor 2 mensen in Amsterdam.
Kijk maar uit voordat jouw paint tevoorschijn komt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef HappyBob het volgende:
Nog altijd haten op DMDie man heeft hier al in geen jaren gepost.. Waarom dan nog die haat voelen?
Ik haat helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef HappyBob het volgende:
Nog altijd haten op DMDie man heeft hier al in geen jaren gepost.. Waarom dan nog die haat voelen?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit voordat jouw paint tevoorschijn komt.
Acdaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
cd van jou cd van mijjjjj cd van ons allebei maar gekregen van mn moeder van mijnnnnn moeder dus van mij
Helemaaal niet, ik heb hem zelf gebrand, vlerk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef JanPiraat het volgende:
cd van jou cd van mijjjjj cd van ons allebei maar gekregen van mn moeder van mijnnnnn moeder dus van mij
Onredelijke en onrechtvaardige ouders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef HappyBob het volgende:
Ja maar voor mijn moeder en die gaf hem weer aan mij dussssquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Beatles het volgende:
[..]
Helemaaal niet, ik heb hem zelf gebrand, vlerk!
Dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit voordat jouw paint tevoorschijn komt.
Ik moest grinniken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Onredelijke en onrechtvaardige ouders.
Goedenavond Breezer, wil je met me trouwen? En met Klips?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
En even een mededeling: ik ga de loterij winnen op korte termijn.
Denk je dan ook aan mij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
En even een mededeling: ik ga de loterij winnen op korte termijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |