quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
@Kitty_hello Ik heb toevallig net een heel deel dikke pyama's maat 92 uit de kast gehaald. Niet uit 1 stuk maar losse broekjes met van die jasjes die je dichtknoopt. Van onder andere hello kitty, tinkerbell, snoopy geloof ik. En nog een paar andere. Bij interesse maak ik wel foto's
Alles maat 92/98 of valt in elk geval als deze maat tenzij anders vermeld
spijkerbroekje is al weg
Het korte geruite broekje rechts is maat 86
Het rode truitje met het hondje is meer maat 86/92
Maat 22
En op deze foto ook de regenlaarsjes en de winterboots, maat 22 (ik heb ook nog regenlaarsjes maat 23 liggen)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oke sommige pyama's zijn een kleinere maat als ik had verwacht. Dus zal per pyama de maat erbij zetten.
Bij die van de 3 biggetjes hoor natuurlijk een broekje bij, maar die moet ik er even bij pakken, zal wel in de was liggen.
74/80, hier altijd gedragen met een grijze legging eronder die doe ik er dan bij
92
Ehm, ow? ik zie m gewoon goed. zal zo eens via de ipad kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef miss_sly het volgende:
Bla. er gaat iets niet helemaal goed met je post!
hij klopt toch gewoon? quotes met plaatjes?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef miss_sly het volgende:
Bla. er gaat iets niet helemaal goed met je post!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een gigantische berg kleding, voor jongens en meisjes door elkaar heen. Alles staat in albums:
50/56
62/68
74/80
86/92
Overige spullen (mutsen, sjaals, dassen, schoenen, sloffen, boxkleed, muziekdoosje)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Het staat me niet in de weg, maar als iemand geïnteresseerd is wil ik er wel vanaf:
Babybad van de Prénatal in limegroen, inclusief standaard, badinzet, thermometer en 2 badcapes. 10 euro, ophalen in Amsterdam.
Box Joost van Gardo, in perfecte staat (geen bijtplekken, want ik heb lieve kinders), inclusief boxspiraal en boxkleed. We hebben er zelf wieltjes onder gemonteerd. 50 euro, ook ophalen in Amsterdam.
Ik heb ook nog een Bugaboo Bee staan met de hele rambam. Als iemand daar toevallig naar op zoek is dan wil ik wel onderhandelen!
oh wat gek, nee ik zie gewoon twee keer een quote waarin je kunt scrollen met foto's erin. Net als bij claudia nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef miss_sly het volgende:
Dan zal het wel aan mijn laptop liggen, maar hier ziet het er niet uit. En ik had al een paar keer ge-f'5-d om te checken.
Claudia's post was ook raar, dus ik heb even het comptability-knopje geklikt en nu is alles goed. Lag dus inderdaad aan mijzelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh wat gek, nee ik zie gewoon twee keer een quote waarin je kunt scrollen met foto's erin. Net als bij claudia nu.
What else is new?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Nou precies, miss, je bent zelf raar.
Deze wil ik wel als je er een leuk prijsje van maaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:18 schreef mikoxx het volgende:
De pyama's, 4 euro ps ex verzenden. Roept u maar
[ afbeelding ]
Deze 2 zijn van rainbowbabies, lijken vlekkerig maar is niet zo! Mooie pyamaatjes, vind ik zelf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sonnetje ik heb donkerblauwe regenlaarsjes staan in die maat. Hebbuh? Zijn helemaal donkerblauw met een grijze zool. Geen poespas oid. In prima staat, 5 euro?
Hier slaapt Ninthe er ook geweldig op! Ook meteen in slaap met dat ding! Helemaal top dus!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef danic het volgende:
Als verkoophulp van Leandrakom ik hier even een gouden tip geven:
Eva heeft het onderste lampje aan haar bed hangen en ze valt er binnen 5 minuten mee in slaap. We dachten eerst dat het volume wat hoog was (is niet in te stellen), maar dat deert dus niet.
Geweldig ding dus!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Leandra het volgende:
Dames, dank voor de positieve recenties
Wat vraag je voor :quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij zijn er weer een aantal zwangeren die jommetjes aan het bakken zijn dus...
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Twee effen witte lakentjes en twee echte jongens lakentjes in de aanbieding. Ledikant maat dus dus 120x150
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterhoek.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:21 schreef Morretje het volgende:
het-is-mij, waar woon je? (voordat ik roep dat ik je fietsstoeltje wel wil hebben, en het aan de andere kant van NL is... )
Hm, ophalen wordt em dan niet. Ik hou em nog even in m'n achterhoofd, maar als er ondertussen iemand anders voor komt, verkoop em dan maar gewoon. Ik zoek nog even hier in de buurt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Achterhoek.
Zijn ook nog weleens in arnhem,kan m event ook verzenden.
2 euro. Doe je even pmen als je hem wilt hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat vraag je voor :
Het blauwe gestreepte broekje mt 68 ?
Hier zitten een paar spijkerbroekjes bij http://www.mijnalbum.nl/Album=WESOOUIOquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:08 schreef het-is-mij het volgende:
Iemand nog een spijkerbroekje voor een leuk prijsje in de aanbieding?
Maat 74.
Ik heb nog een bobike zitje +windscherm en blok, 55 euro.
Kleur blauw en ziet er nog perfect uit.
Wat vraag je voor de Rol & Swingbal Laura? Dat lijkt me wel wat voor mijn Saartjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:23 schreef McLaura het volgende:
Zijn er hier nog mensen die Vtech speelgoed zoeken?
Ik heb in de aanbieding :
De Rappe Racer
Pooh Laptop
Rol en Swing Bal
Jij komt niet toevallig de 5de he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat vraag je voor de Rol & Swingbal Laura? Dat lijkt me wel wat voor mijn Saartje.
Niet echt geschikt voor mijn meisjequote:
Checkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef flugeltje het volgende:
Leandra, kun je die positiebroeken de vijfde meenemen? Dan is het wel iets voor mij gok ik zo....
Checkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:49 schreef Juud79 het volgende:
@Leandra, dat shirtje, voor mijn Lientje.
Toevallig.... wel! Net vanavond beslotenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:52 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jij komt niet toevallig de 5de he?
Oeh, ik vind de laptop wel leuk.... voor Soneal ook wel leuk als hij net als papa en mama een eigen laptop heeft (voor het betere gezinsgevoelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:23 schreef McLaura het volgende:
Zijn er hier nog mensen die Vtech speelgoed zoeken?
Ik heb in de aanbieding :
De Rappe Racer
Pooh Laptop
Rol en Swing Bal
Ik ben zo'n kabouter dat korter maken sowieso noodzakelijk isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check
Ze zijn wel lang trouwens, iig die ene met die lange pijpen, want die was mij zelfs lang genoeg, en dat zijn ze nooit.... maar beter te lang dan te kort, je kunt ze altijd korter (laten) maken
Met roze poes vind je zeker niets?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek nog een winterslaapzak van 90cm. Iemand?
Ik misschien wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef Spewey het volgende:
[..]
Met roze poes vind je zeker niets?
Oona past er ook nog in.... maar vond hem rond de armen zo krap zitten... lastig met aantrekken.. en de volgende maat past ze nu ook... dus tja.. dan maar helemaal over!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris ligt nu nog in 68/80 slaapzakken, maar volgens mij doe ik m langer in slaapzakken dan anderen
Wij hebben vd week bij de AH een trappelzak gekocht in de maat 86/110, eigenlijk met de gedachte dat de 68/80 te snel te klein zal zijn, maar ik moet de mouwen wel zo'n eind omslaan dat we er gewoon toch nog een 68/80 bij gaan halenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Serieus? Dan moet ik Puck maar meenemen naar de winkel denk ik om het goed in te schatten.
Heb ook een 86/104 liggen maar dat is wel zo'n joekel van een ding![]()
Klopt, die zijn in cm van de slaapzak, anderen zijn gewoon weer in een (kleding)maat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef Vanyel het volgende:
Dottir ligt nu met haar 71 cm in een 70cm slaapzak. Houdt niet over.
Tenminste, ik dacht dat prenatalslaapzakken in cm zijn,toch?
Als je het niet erg vind laat ik het hoofd van mijn kind gewoon zitten....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:19 schreef happyme28 het volgende:
Uhh ik weet niet, maar je mag het hoofd van je kindje eraf halen hè dus kindjes van 74 cm kunnen wel in een slaapzak van 75cm lijkt me.
Daan heeft tot 80cm in 68/80 gelegen. Toen over naar 90cm of86/104.
Reilain, wat vraag je voor deze slaapzak?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
en offtopic
Maar die rood/roze is idd zooooo schattig! (Ze is hier 8mnd)
Dit is de 68/80 en heb nu dezelfde in 86/104
Dat geeft wel een hoop rommel hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:19 schreef happyme28 het volgende:
Uhh ik weet niet, maar je mag het hoofd van je kindje eraf halen hè dus kindjes van 74 cm kunnen wel in een slaapzak van 75cm lijkt me.
Daan heeft tot 80cm in 68/80 gelegen. Toen over naar 90cm of86/104.
6 euro??quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Reilain, wat vraag je voor deze slaapzak?
Ik zoek nog een mooie winterslaapzak voor mijn koukleumpje
Wa kosten ze? Ik zou poes of roos goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Spewey het volgende:
3 keer winterslaapzak van Prenatal, 90cm, ze hebben alledrie afritsbare mouwen en van 2 liggen die dus in de commode van Zoë en ik moet geen slapende Zoë's wakker maken.
Die met poes is zgan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Twinkly op 27-10-2011 16:32:49 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Aangezien er weer wat nieuwe zwangeren zijn, gooi ik ons wiegje er nog even in...
Hij is niet heel groot (zelf slechts een paar weken in gelegen) en oud (is te zien, maar niks dat een verfje niet kan oplossen) maar wel heel leuk en stevig nog. De bodem en zijkanten kunnen eruit wat vervoer makkelijk maakt, op te halen in Leusden (eventueel Nieuwegein)....
Ik wil er graag nog 30 euro voor hebben...
En nog een positiebroek maatje 46 als ik het goed heb, pijpen kun je oprollen.
5 euro ex verzenden of ophalen.![]()
is er ook belangstelling voor meisjeskleertjes in maat 50 en 56??
dan ga ik dit weekend veeeeeeel foto's maken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
is er ook belangstelling voor meisjeskleertjes in maat 50 en 56??
dan ga ik dit weekend veeeeeeel foto's maken![]()
Winterkleertjes graag![]()
![]()
kheb zowel zomer als winter, ook leuke zachte vrolijke pakjes..wordt ws zondag...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
maat 50/56
maat 62
maat 68
maat 74
maat 80
vooral in 74 kleding toegevoegd,
zoals:
en
er wordt niet gerookt hier in huis, kleding wordt gewassen op 40 graden en gaat niet in de droger. (niet alle kleding was nieuw, dus er kan wat tussen zitten wat wel de droger gezien heeft)*poef* nu is het weg![]()
AAaaaaaargh.
Klik ik het venster weg terwijl ik kleertjes aan het toevoegen ben
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Dat balen Twinkly! Volgende keer in notepad ofzo maken.![]()
KJ. dat broekje in maatje 80, is dat een lange broek? Zo ja, dan wil ik 'm graag!A grand adventure has begun.![]()
Ja, een skinny van de hema. Hij staat Sofie voor geen meter.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:37 schreef Keshet het volgende:
Dat balen Twinkly! Volgende keer in notepad ofzo maken.![]()
KJ. dat broekje in maatje 80, is dat een lange broek? Zo ja, dan wil ik 'm graag!*poef* nu is het weg![]()
Nieuwe kleding toegevoegd:
maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slofjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Twinkly op 27-10-2011 17:30:23 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Ik zet het zo onder spoilers hoor, even een luier verschonen en naar de brievenbus
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Ik heb een zomerjas liggen van afgelopen zomer, lichtgroen, mt 80, noppies. Is er interesse? Zo ja, dan maak ik ff foto's. Ook heb ik nog een twee pyamaatjes over, staan op pg 1 van dit topic dacht ik. Voor een leuk prijsje?![]()
Bar en Leandra, dat is goed. Ik zal jullie vanavond PM-en.
Ik had trouwens verwacht dat Roy veel groter dan Niels zou zijn!
Roy is 86 cm precies maar geen billen, 92 is echt veel te groot nog de lengte en de breedtequote:Op donderdag 27 oktober 2011 17:31 schreef Twinkly het volgende:
Bar en Leandra, dat is goed. Ik zal jullie vanavond PM-en.
Ik had trouwens verwacht dat Roy veel groter dan Niels zou zijn!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.![]()
![]()
!!
Nog ff in de herhaling
zwangerschapskledingpakket (shirts/jurken) 20 euro excl verz
Jongetjeskledingpakket 50-56 (rompers, broekjes, shirts) alles 25 euro excl verz
En hier is nog wat over
meisjesmukAlexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little![]()
Heeft iemand nog niet te wijd vallende broeken in een grote maat 86 of in maat 92? Niels is uit zijn maat 86 Hema broeken gegroeid. De H&M spijkerbroek die hij heeft is hem erg wijd.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
reilain, slaapzak hoeft niet meer. Oma had er al eentje gekocht voor Eline, maar toch bedankt!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:31 schreef Sugarsnap het volgende:
ik kom sowieso niet, dus dat heeft geen zin. Maar ik zal ff overleggen met lief, ik laat het je morgen weten![]()
Ik zoek een leuk meisjes winterjasje maat 74. Wie heeft er een in de aanbieding?Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl![]()
Oh die had Mikael vroeger ook. Kun je ook een bodywarmer van maken
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik zoek een leuk meisjes winterjasje maat 74. Wie heeft er een in de aanbieding?
Dit misschien??![]()
Zie mijn meisjesmuk albumquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik zoek een leuk meisjes winterjasje maat 74. Wie heeft er een in de aanbieding?Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little![]()
*edit, het is naar de kringloop!
[ Bericht 98% gewijzigd door DustinHenderson op 30-10-2011 06:36:02 ]“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Haha, ik scrolde van onder naar boven en zag die kleertjes: hmmm, dat zijn echt spulletjes voor Poppejans
Ok! Moet KD maar even laten weten danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef Keshet het volgende:
Als jij 'm niet wilt KD wil ik 'm graag hebben Poppejans!
Ben de Babylegs nog vergeten. Die dingen waren nieuw nog 12,nogwat per paar.
Rood/witte paar verkocht
[ Bericht 3% gewijzigd door DustinHenderson op 28-10-2011 14:49:53 ]“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Die rood-witte babylegs wil ik wel Poppejans
Zo, jij bent snel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Twinkly het volgende:
Die rood-witte babylegs wil ik wel PoppejansIs goed, hou ik ze voor je apart
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok! Moet KD maar even laten weten dan
Ben de Babylegs nog vergeten. Die dingen waren nieuw nog 12,nogwat per paar.
Rood/witte paar=verkocht.
De girafprint is ietwat pillig, zie foto 2,00 euro
[ afbeelding ]“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
oeps, verkeerde knopje“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
edit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Even alles bij elkaar gezet!
Truitjes maat 50
https://picasaweb.google.com/amarantafok/TruitjesMaat50#
Broeken maat 50
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat50#
Kruippakjes maat 50
https://picasaweb.google.(...)pakjesMaat50EnMaat0#
Truitjes maat 56
https://picasaweb.google.com/amarantafok/TruitjesMaat56#
Broeken maat 56
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat56#
Kruippakjes maat 56
https://picasaweb.google.com/amarantafok/KruippakjesMaat56#
Kruippakjes 1 maand
https://picasaweb.google.com/amarantafok/Kruippakjes1Maand#
Truitjes maat 62
https://picasaweb.google.(...)orteLangeMouwMaat62#
Broeken maat 62
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat62#
Kruippakjes maat 62
https://picasaweb.google.com/amarantafok/KruippakjesMaat62#
Truitjes maat 68
https://picasaweb.google.(...)teEnLangeMouwMaat68#
Broeken maat 68
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat68#
Kruippakjes maat 68
https://picasaweb.google.com/amarantafok/KruippakjesMaat68#
Kruippakjes 3 maanden
https://picasaweb.google.com/amarantafok/Kruippakjes3Maanden#
Truitjes maat 74
https://picasaweb.google.(...)orteLangeMouwMaat74#
Broeken maat 74
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BroekenMaat74#
Jassen en vesten
https://picasaweb.google.com/amarantafok/JassenEnVesten#
Pyjamas
https://picasaweb.google.com/amarantafok/Pyjamas#
Rompers
https://picasaweb.google.com/amarantafok/Rompers#
Slaapzakken
https://picasaweb.google.com/amarantafok/Slaapzakken#
Overige
https://picasaweb.google.com/amarantafok/BabyspullenOverig#
[ Bericht 38% gewijzigd door amaranta op 28-10-2011 19:45:31 ]![]()
be my guest, dan neem ik m wel na jou? oke?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef Keshet het volgende:
Als jij 'm niet wilt KD wil ik 'm graag hebben Poppejans!![]()
Zijn er nog liefhebbers voor een 3 tal hema pyjamaatjes maatje 86/92 ?
lange mouwen/lange broek
Bij interesse maak ik wel foto's![]()
Mag ik semi dik 90 en dun 100quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:44 schreef amaranta het volgende:
slaapzakken
https://picasaweb.google.com/amarantafok/Slaapzakken#
Die 68/80 heeft geen instop strook?![]()
die met slaap en die met de beer? Dat is goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mag ik semi dik 90 en dun 100
Die 68/80 heeft geen instop strook?
Die met 68/80 heeft voor zover ik weet gee strook. Ik ga even kijken.![]()
Die die gestreepte er dan maar bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:04 schreef amaranta het volgende:
Die roze is trouwens 70, en de gestreepte 68-80
Die roze niet dan. Ik wil graag een instopstrook hebben![]()
Ik weet niet goed wat je met een instopstrook bedoelt. Ik dacht dat je bedoelde iets om hem korter te maken. Maar ik heb het idee dat jij het ergens anders over hebt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die die gestreepte er dan maar bij
Die roze niet dan. Ik wil graag een instopstrook hebben
Ik leg de drie zakken voor je apart.![]()
Dat je nog een stuk onder de rits hebt zeg maar. Die kan ik dan onder het matrasje stoppen. Ean schopt anders de dekens van zich af en wordt dan huilend wakker omdat ze het koud heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat je met een instopstrook bedoelt. Ik dacht dat je bedoelde iets om hem korter te maken. Maar ik heb het idee dat jij het ergens anders over hebt?
Ik leg de drie zakken voor je apart.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: