Niet echt geschikt voor mijn meisjequote:
Checkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:54 schreef flugeltje het volgende:
Leandra, kun je die positiebroeken de vijfde meenemen? Dan is het wel iets voor mij gok ik zo....
Checkquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:49 schreef Juud79 het volgende:
@Leandra, dat shirtje, voor mijn Lientje.
Toevallig.... wel! Net vanavond beslotenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:52 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jij komt niet toevallig de 5de he?
Oeh, ik vind de laptop wel leuk.... voor Soneal ook wel leuk als hij net als papa en mama een eigen laptop heeft (voor het betere gezinsgevoelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:23 schreef McLaura het volgende:
Zijn er hier nog mensen die Vtech speelgoed zoeken?
Ik heb in de aanbieding :
De Rappe Racer
Pooh Laptop
Rol en Swing Bal
Ik ben zo'n kabouter dat korter maken sowieso noodzakelijk isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Check
Ze zijn wel lang trouwens, iig die ene met die lange pijpen, want die was mij zelfs lang genoeg, en dat zijn ze nooit.... maar beter te lang dan te kort, je kunt ze altijd korter (laten) maken
Met roze poes vind je zeker niets?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zoek nog een winterslaapzak van 90cm. Iemand?
Ik misschien wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef Spewey het volgende:
[..]
Met roze poes vind je zeker niets?
Oona past er ook nog in.... maar vond hem rond de armen zo krap zitten... lastig met aantrekken.. en de volgende maat past ze nu ook... dus tja.. dan maar helemaal over!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris ligt nu nog in 68/80 slaapzakken, maar volgens mij doe ik m langer in slaapzakken dan anderen
Wij hebben vd week bij de AH een trappelzak gekocht in de maat 86/110, eigenlijk met de gedachte dat de 68/80 te snel te klein zal zijn, maar ik moet de mouwen wel zo'n eind omslaan dat we er gewoon toch nog een 68/80 bij gaan halenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Serieus? Dan moet ik Puck maar meenemen naar de winkel denk ik om het goed in te schatten.
Heb ook een 86/104 liggen maar dat is wel zo'n joekel van een ding![]()
Klopt, die zijn in cm van de slaapzak, anderen zijn gewoon weer in een (kleding)maat.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:05 schreef Vanyel het volgende:
Dottir ligt nu met haar 71 cm in een 70cm slaapzak. Houdt niet over.
Tenminste, ik dacht dat prenatalslaapzakken in cm zijn,toch?
Als je het niet erg vind laat ik het hoofd van mijn kind gewoon zitten....quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:19 schreef happyme28 het volgende:
Uhh ik weet niet, maar je mag het hoofd van je kindje eraf halen hè dus kindjes van 74 cm kunnen wel in een slaapzak van 75cm lijkt me.
Daan heeft tot 80cm in 68/80 gelegen. Toen over naar 90cm of86/104.
Reilain, wat vraag je voor deze slaapzak?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:14 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
en offtopic
Maar die rood/roze is idd zooooo schattig! (Ze is hier 8mnd)
Dit is de 68/80 en heb nu dezelfde in 86/104
Dat geeft wel een hoop rommel hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:19 schreef happyme28 het volgende:
Uhh ik weet niet, maar je mag het hoofd van je kindje eraf halen hè dus kindjes van 74 cm kunnen wel in een slaapzak van 75cm lijkt me.
Daan heeft tot 80cm in 68/80 gelegen. Toen over naar 90cm of86/104.
6 euro??quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Reilain, wat vraag je voor deze slaapzak?
Ik zoek nog een mooie winterslaapzak voor mijn koukleumpje
Wa kosten ze? Ik zou poes of roos goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:22 schreef Spewey het volgende:
3 keer winterslaapzak van Prenatal, 90cm, ze hebben alledrie afritsbare mouwen en van 2 liggen die dus in de commode van Zoë en ik moet geen slapende Zoë's wakker maken.
Die met poes is zgan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Twinkly op 27-10-2011 16:32:49 ]<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Aangezien er weer wat nieuwe zwangeren zijn, gooi ik ons wiegje er nog even in...
Hij is niet heel groot (zelf slechts een paar weken in gelegen) en oud (is te zien, maar niks dat een verfje niet kan oplossen) maar wel heel leuk en stevig nog. De bodem en zijkanten kunnen eruit wat vervoer makkelijk maakt, op te halen in Leusden (eventueel Nieuwegein)....
Ik wil er graag nog 30 euro voor hebben...
En nog een positiebroek maatje 46 als ik het goed heb, pijpen kun je oprollen.
5 euro ex verzenden of ophalen.![]()
is er ook belangstelling voor meisjeskleertjes in maat 50 en 56??
dan ga ik dit weekend veeeeeeel foto's maken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
is er ook belangstelling voor meisjeskleertjes in maat 50 en 56??
dan ga ik dit weekend veeeeeeel foto's maken![]()
Winterkleertjes graag![]()
![]()
kheb zowel zomer als winter, ook leuke zachte vrolijke pakjes..wordt ws zondag...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)![]()
maat 50/56
maat 62
maat 68
maat 74
maat 80
vooral in 74 kleding toegevoegd,
zoals:
en
er wordt niet gerookt hier in huis, kleding wordt gewassen op 40 graden en gaat niet in de droger. (niet alle kleding was nieuw, dus er kan wat tussen zitten wat wel de droger gezien heeft)*poef* nu is het weg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: