quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
@Kitty_hello Ik heb toevallig net een heel deel dikke pyama's maat 92 uit de kast gehaald. Niet uit 1 stuk maar losse broekjes met van die jasjes die je dichtknoopt. Van onder andere hello kitty, tinkerbell, snoopy geloof ik. En nog een paar andere. Bij interesse maak ik wel foto's
Alles maat 92/98 of valt in elk geval als deze maat tenzij anders vermeld
spijkerbroekje is al weg
Het korte geruite broekje rechts is maat 86
Het rode truitje met het hondje is meer maat 86/92
Maat 22
En op deze foto ook de regenlaarsjes en de winterboots, maat 22 (ik heb ook nog regenlaarsjes maat 23 liggen)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oke sommige pyama's zijn een kleinere maat als ik had verwacht. Dus zal per pyama de maat erbij zetten.
Bij die van de 3 biggetjes hoor natuurlijk een broekje bij, maar die moet ik er even bij pakken, zal wel in de was liggen.
74/80, hier altijd gedragen met een grijze legging eronder die doe ik er dan bij
92
Ehm, ow? ik zie m gewoon goed. zal zo eens via de ipad kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef miss_sly het volgende:
Bla. er gaat iets niet helemaal goed met je post!
hij klopt toch gewoon? quotes met plaatjes?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:29 schreef miss_sly het volgende:
Bla. er gaat iets niet helemaal goed met je post!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een gigantische berg kleding, voor jongens en meisjes door elkaar heen. Alles staat in albums:
50/56
62/68
74/80
86/92
Overige spullen (mutsen, sjaals, dassen, schoenen, sloffen, boxkleed, muziekdoosje)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Het staat me niet in de weg, maar als iemand geïnteresseerd is wil ik er wel vanaf:
Babybad van de Prénatal in limegroen, inclusief standaard, badinzet, thermometer en 2 badcapes. 10 euro, ophalen in Amsterdam.
Box Joost van Gardo, in perfecte staat (geen bijtplekken, want ik heb lieve kinders), inclusief boxspiraal en boxkleed. We hebben er zelf wieltjes onder gemonteerd. 50 euro, ook ophalen in Amsterdam.
Ik heb ook nog een Bugaboo Bee staan met de hele rambam. Als iemand daar toevallig naar op zoek is dan wil ik wel onderhandelen!
oh wat gek, nee ik zie gewoon twee keer een quote waarin je kunt scrollen met foto's erin. Net als bij claudia nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef miss_sly het volgende:
Dan zal het wel aan mijn laptop liggen, maar hier ziet het er niet uit. En ik had al een paar keer ge-f'5-d om te checken.
Claudia's post was ook raar, dus ik heb even het comptability-knopje geklikt en nu is alles goed. Lag dus inderdaad aan mijzelfquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh wat gek, nee ik zie gewoon twee keer een quote waarin je kunt scrollen met foto's erin. Net als bij claudia nu.
What else is new?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Nou precies, miss, je bent zelf raar.
Deze wil ik wel als je er een leuk prijsje van maaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:18 schreef mikoxx het volgende:
De pyama's, 4 euro ps ex verzenden. Roept u maar
[ afbeelding ]
Deze 2 zijn van rainbowbabies, lijken vlekkerig maar is niet zo! Mooie pyamaatjes, vind ik zelf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sonnetje ik heb donkerblauwe regenlaarsjes staan in die maat. Hebbuh? Zijn helemaal donkerblauw met een grijze zool. Geen poespas oid. In prima staat, 5 euro?
Hier slaapt Ninthe er ook geweldig op! Ook meteen in slaap met dat ding! Helemaal top dus!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:16 schreef danic het volgende:
Als verkoophulp van Leandrakom ik hier even een gouden tip geven:
Eva heeft het onderste lampje aan haar bed hangen en ze valt er binnen 5 minuten mee in slaap. We dachten eerst dat het volume wat hoog was (is niet in te stellen), maar dat deert dus niet.
Geweldig ding dus!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:40 schreef Leandra het volgende:
Dames, dank voor de positieve recenties
Wat vraag je voor :quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij zijn er weer een aantal zwangeren die jommetjes aan het bakken zijn dus...
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Twee effen witte lakentjes en twee echte jongens lakentjes in de aanbieding. Ledikant maat dus dus 120x150
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Achterhoek.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:21 schreef Morretje het volgende:
het-is-mij, waar woon je? (voordat ik roep dat ik je fietsstoeltje wel wil hebben, en het aan de andere kant van NL is... )
Hm, ophalen wordt em dan niet. Ik hou em nog even in m'n achterhoofd, maar als er ondertussen iemand anders voor komt, verkoop em dan maar gewoon. Ik zoek nog even hier in de buurt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:44 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Achterhoek.
Zijn ook nog weleens in arnhem,kan m event ook verzenden.
2 euro. Doe je even pmen als je hem wilt hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat vraag je voor :
Het blauwe gestreepte broekje mt 68 ?
Hier zitten een paar spijkerbroekjes bij http://www.mijnalbum.nl/Album=WESOOUIOquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:08 schreef het-is-mij het volgende:
Iemand nog een spijkerbroekje voor een leuk prijsje in de aanbieding?
Maat 74.
Ik heb nog een bobike zitje +windscherm en blok, 55 euro.
Kleur blauw en ziet er nog perfect uit.
Wat vraag je voor de Rol & Swingbal Laura? Dat lijkt me wel wat voor mijn Saartjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:23 schreef McLaura het volgende:
Zijn er hier nog mensen die Vtech speelgoed zoeken?
Ik heb in de aanbieding :
De Rappe Racer
Pooh Laptop
Rol en Swing Bal
Jij komt niet toevallig de 5de he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:30 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wat vraag je voor de Rol & Swingbal Laura? Dat lijkt me wel wat voor mijn Saartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |