Zie mijn meisjesmuk albumquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:38 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik zoek een leuk meisjes winterjasje maat 74. Wie heeft er een in de aanbieding?
Ok! Moet KD maar even laten weten danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef Keshet het volgende:
Als jij 'm niet wilt KD wil ik 'm graag hebben Poppejans!
Zo, jij bent snel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:46 schreef Twinkly het volgende:
Die rood-witte babylegs wil ik wel Poppejans
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok! Moet KD maar even laten weten dan
Ben de Babylegs nog vergeten. Die dingen waren nieuw nog 12,nogwat per paar.
Rood/witte paar=verkocht.
De girafprint is ietwat pillig, zie foto 2,00 euro
[ afbeelding ]
be my guest, dan neem ik m wel na jou? oke?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:33 schreef Keshet het volgende:
Als jij 'm niet wilt KD wil ik 'm graag hebben Poppejans!
Mag ik semi dik 90 en dun 100quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:44 schreef amaranta het volgende:
slaapzakken
https://picasaweb.google.com/amarantafok/Slaapzakken#
die met slaap en die met de beer? Dat is goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mag ik semi dik 90 en dun 100
Die 68/80 heeft geen instop strook?
Die die gestreepte er dan maar bijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:04 schreef amaranta het volgende:
Die roze is trouwens 70, en de gestreepte 68-80
Ik weet niet goed wat je met een instopstrook bedoelt. Ik dacht dat je bedoelde iets om hem korter te maken. Maar ik heb het idee dat jij het ergens anders over hebt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die die gestreepte er dan maar bij
Die roze niet dan. Ik wil graag een instopstrook hebben
Dat je nog een stuk onder de rits hebt zeg maar. Die kan ik dan onder het matrasje stoppen. Ean schopt anders de dekens van zich af en wordt dan huilend wakker omdat ze het koud heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat je met een instopstrook bedoelt. Ik dacht dat je bedoelde iets om hem korter te maken. Maar ik heb het idee dat jij het ergens anders over hebt?
Ik leg de drie zakken voor je apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |