Wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef roos85 het volgende:
Dat is toch bekend dat je je naam moet veranderen als je moslima wordt.. heeft ze zich niet verdiept
Nou die wou ik makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef Cee het volgende:
Hihi, Dieuwertje is voor het Blok gezet. Hihi.
Het bleek toch genuanceerder te liggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef roos85 het volgende:
Dat is toch bekend dat je je naam moet veranderen als je moslima wordt.. heeft ze zich niet verdiept
Ik zou me sowieso NOOIT laten bekeren, maar inderdaad, dat zoek je toch even uit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou mocht ik me ooit laten bekeren (lijkt me niet) dan zoek ik echt alles uit hoor..
Ik ook niet, maar stel dat...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou me sowieso NOOIT laten bekeren, maar inderdaad, dat zoek je toch even uit?
gemistquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
Vuilnismanargument van de vader vond ik heel sterk.
Serieus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
Vuilnismanargument van de vader vond ik heel sterk.
Ze komt uit een kakfamilie die allemaal gestudeerd hebben en haar ideale man was een dubbelnamige hockeybal zeg maar.. Vader: Hij is niet laaggeschoold, maar ongeschoold. Zou je van tevoren naar een vuilnisman hebben gekeken?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze komt uit een kakfamilie die allemaal gestudeerd hebben en haar ideale man was een dubbelnamige hockeybal zeg maar.. Vader: Hij is niet laaggeschoold, maar ongeschoold. Zou je van tevoren naar een vuilnisman hebben gekeken?
Ja. Dit is voor nu spannend, maar hij kan haar het leven dat ze gewend is en duidelijk door wil zetten niet gevenquote:
Die moeder is echt een doos..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die vader haalt sowieso het bloed onder mijn nagels vandaan
Realistische vader ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:58 schreef snellejelle het volgende:
Wat een heerlijk positieve vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |