Nieuwe afleveringen zo te zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:34 schreef Disana het volgende:
Een kick van bijna een jaar, omdat Liefs uit weer terug is op Ned 1. Maar zijn het nieuwe afleveringen, of herhalingen?
Ik zocht het topic van vorig jaar, maar kon het zo snel niet vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
Ah ik zocht al een topicstel je voor dat ik kijk zonder topic. Ik heb het vorige keer niet gevolgd, omdat Yvon Jaspers
Toch maar eens even kieken of het wat is.
Ik ken dit verhaal ook niet. Het lijkt me wel interessant om te volgen.quote:
Huh, nee hoor deze heb ik al weleens gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, nieuw seizoen met nieuwe stellen.
Klein qua reactiesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken dit verhaal ook niet. Het lijkt me wel interessant om te volgen.
Karina, ik ben ook geen fan van Jaspers. Maar ja, de verhalen lijken me wel boeiend. Wat bedoel je dat dit topic 'klein' is? Ik kon niets anders vinden.
Ja, die vond ik ook. Hoop dat het een beetje gaat lopen, herhalingen of niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Klein qua reacties
Ik vond de vorige, maar die zat precies vol.
Liefs uit...
Ik doe brutaal en koppel deze aan de vorige.
Knap, want volgens de site van de KRO is vandaag het nieuwe seizoen begonnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Huh, nee hoor deze heb ik al weleens gezien
Heb eigenlijk nauwelijks gevolgd maar net dat voorstukje met dat ze gaat trouwen en zegt wat doe ik hier hb ik echt wel al eens gezien of ik ben gek aan het worden datzou ook kunnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, nieuw seizoen met nieuwe stellen.
Miss vooruitblik op volgend seizoen vorig jaar ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Knap, want volgens de site van de KRO is vandaag het nieuwe seizoen begonnen
100 euro op dat laatste.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nauwelijks gevolgd maar net dat voorstukje met dat ze gaat trouwen en zegt wat doe ik hier hb ik echt wel al eens gezien of ik ben gek aan het worden datzou ook kunnen
Daar kan ik niet over oordelen, maar het is echt een nieuw seizoen.. Misschien nog een visioen van vorig seizoen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nauwelijks gevolgd maar net dat voorstukje met dat ze gaat trouwen en zegt wat doe ik hier hb ik echt wel al eens gezien of ik ben gek aan het worden datzou ook kunnen
Zou ook kunnen jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen, maar het is echt een nieuw seizoen.. Misschien nog een visioen van vorig seizoen?
Oh dat laatste had ik gemist. Was even bezig met zoeken en zoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja
Maar dit is wel ernstig ze kent hem eigenlijk 4 weken
Ja iets meer dan een jaar maar elkaar in totaal 4 weken gezienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat laatste had ik gemist. Was even bezig met zoeken en zo4 weken
Jeetje.
Las het net, had ik ook gemist.. is ze hard op d'r hoofd gevallen ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja
Ze hebben elkaar 3,5 weken gezien in een tijdspannen van anderhalf jaar. Bijzondere keuze hoor!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat laatste had ik gemist. Was even bezig met zoeken en zo4 weken
Jeetje.
Ja, dat vond ik ook ernstig. Maar dat krijg je als je niets met elkaar mag doen, dan wordt het verlangen heftiger.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zou ook kunnen ja
Wat verwacht je dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef roos85 het volgende:
Dat is toch bekend dat je je naam moet veranderen als je moslima wordt.. heeft ze zich niet verdiept
Nou die wou ik makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef Cee het volgende:
Hihi, Dieuwertje is voor het Blok gezet. Hihi.
Het bleek toch genuanceerder te liggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef roos85 het volgende:
Dat is toch bekend dat je je naam moet veranderen als je moslima wordt.. heeft ze zich niet verdiept
Ik zou me sowieso NOOIT laten bekeren, maar inderdaad, dat zoek je toch even uit?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou mocht ik me ooit laten bekeren (lijkt me niet) dan zoek ik echt alles uit hoor..
Ik ook niet, maar stel dat...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou me sowieso NOOIT laten bekeren, maar inderdaad, dat zoek je toch even uit?
gemistquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
Vuilnismanargument van de vader vond ik heel sterk.
Serieus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Lutte het volgende:
Vuilnismanargument van de vader vond ik heel sterk.
Ze komt uit een kakfamilie die allemaal gestudeerd hebben en haar ideale man was een dubbelnamige hockeybal zeg maar.. Vader: Hij is niet laaggeschoold, maar ongeschoold. Zou je van tevoren naar een vuilnisman hebben gekeken?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze komt uit een kakfamilie die allemaal gestudeerd hebben en haar ideale man was een dubbelnamige hockeybal zeg maar.. Vader: Hij is niet laaggeschoold, maar ongeschoold. Zou je van tevoren naar een vuilnisman hebben gekeken?
Ja. Dit is voor nu spannend, maar hij kan haar het leven dat ze gewend is en duidelijk door wil zetten niet gevenquote:
Die moeder is echt een doos..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die vader haalt sowieso het bloed onder mijn nagels vandaan
Realistische vader ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:58 schreef snellejelle het volgende:
Wat een heerlijk positieve vader.
Die vent heeft volkomen gelijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die vent heeft volkomen gelijk.
Niet Lut?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef Lutte het volgende:
Oh ik weet meteen weer waarom ik nooit van m'n leven bij een dispuut ga
Wat dat betreft is ze dus gewend in een keurslijf te zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef Lutte het volgende:
Niet jouw typesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef Lutte het volgende:
Lekker ondersteunendquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Burkaatje Stenigingetje Gehoorzaamheidscursusje!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:01 schreef Lutte het volgende:
Studiegenootjes vriendinnetjes jaargenootjes dispuutsgenootjes.
ALSJEBLIEFT
Dan zeg je dat 1, 2, 3, 4, 5x... Maar dat houd je op een gegeven moment mee op. Lijkt me.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat pa er niet mee eens is..
Met zulke ouders zeker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Lutte het volgende:
Stel je MAN, hun SCHOONZOON eerst ff voor aan je ouders
Lijkt me ook met de hele tijd een camera op je neusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Ze zijn wel een beetje ongemakkelijk bij elkaar lijkt wel.
Ze zijn pas 5,5 week samen geweest waaronder twee met zijn familie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Ze zijn wel een beetje ongemakkelijk bij elkaar lijkt wel.
Ja OK dat zou het inderdaad ook kunnen zijn, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lijkt me ook met de hele tijd een camera op je neus
Geld genoeg in de familiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:07 schreef Lutte het volgende:
Lekker een duur appartement voor z'n tweeën huren, goed bezig mop.
Ik heb even niet gekeken, wie betaalt dat allemaal?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:07 schreef Lutte het volgende:
Lekker een duur appartement voor z'n tweeën huren, goed bezig mop.
Ze bedoelde volgens mij dat ze niet met die familie kon communicerenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:07 schreef roos85 het volgende:
Oh ze kan gewoon Engels die mawat zat ze dan te fiepen dat ze niet naar de bruiloft wilde
Zijzelf denk ik, of ja zoals roos zegt familie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even niet gekeken, wie betaalt dat allemaal?
Ach nou ja, als ze echt geëmancipeerd is, zal ze er geen moeite mee hebben haar liefje te onderhouden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijzelf denk ik, of ja zoals roos zegt familie.
Maar dat bedoel ik, hij kan hier echt niet gaan verdienen wat zij gewend is. Het is gewoon een luxebeestje dat merk je, niet erg of zo, maar ja hij kent de taal niet geen opleiding niks.
Moet ie eerst een verblijfsvergunning krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach nou ja, als ze echt geëmancipeerd is, zal ze er geen moeite mee hebben haar liefje te onderhouden.
Dat zal in dit geval wel heel lastig worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet ie eerst een verblijfsvergunning krijgen.
Met zijn culturele achtergrond? Dat gaat never nooit niet gebeuren hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Als er een kindje komt kan hij huisman worden.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met zijn culturele achtergrond? Dat gaat never nooit niet gebeuren hoor.
Ja, want alle Pakistanen zijn hetzelfde!! Gelukkig ben jij niet kortzichtigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met zijn culturele achtergrond? Dat gaat never nooit niet gebeuren hoor.
Nou het is niet op niets gebaseerd, toen zij in Pakistan was en met de bruiloft hebben we toch een aardig kijkje gekregen of niet soms?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ja, want alle Pakistanen zijn hetzelfde!! Gelukkig ben jij niet kortzichtig
Een hoofddoek dragen is toch niet verplicht dacht ik?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef TLC het volgende:
Ze was toch bekeerd tot de Islam ? waarom draagt ze dan geen hoofddoek ?
Mooiweermoslim.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef TLC het volgende:
Ze was toch bekeerd tot de Islam ? waarom draagt ze dan geen hoofddoek ?
Heeft ie toch al gedaan hij zei net nog, anne frank schreef een dagboekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Hij moet dan toch eerst zo een examen doen? Voor de verblijfsvergunning. Tenminste, zo ging het bij Exotische Liefde...
Yvon
Naam niet veranderen, geen hoofddoek, de Koran is 'wel mooi'.. Goede basis voor het geloof!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Een hoofddoek dragen is toch niet verplicht dacht ik?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Heeft ie toch al gedaan hij zei net nog, anne frank schreef een dagboek
Ja zij zei van het inburgeringsexamen/cursus of zoietsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]Oh zou dat daar van zijn geweest. Ik dacht dat, dat pas kwam na de aanvraag.
Nou wat dat betreft ben ik het wel met TLC eens, ik heb niets met geloof, maar als je je dan bekeerd, doe het dan ook... en niet alleen voor de show.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Naam niet veranderen, geen hoofddoek, de Koran is 'wel mooi'.. Goede basis voor het geloof!
Ah dat hoorde ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja zij zei van het inburgeringsexamen/cursus of zoiets
Ja precies dat!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wat dat betreft ben ik het wel met TLC eens, ik heb niets met geloof, maar als je je dan bekeerd, doe het dan ook... en niet alleen voor de show.
[..]
Ah dat hoorde ik niet.
M'n broertje zei al, nou is het toch hoe afgelopen. Laten we dat over een jaar een bekijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
krijgen we nog een update aan het eind?
Ze zei nog wel dat ze daar nog even goed over moesten gaan praten, dus ze heeft nog wel een beetje verstand over.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef luxerobots het volgende:
En ze vindt het ook nog eens prima als de kinderen van Ali moslim moeten worden. Daar zadel je je kinderen even mooi mee op.
Wat was er met hem dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef roos85 het volgende:
Die Ghanees van vorig seizoen was zo;n baas
"Ja, het voelt zo goed."quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:33 schreef Karina het volgende:
Altijd zo snel trouwen ook. En zij ook meteen zwanger...
'Die zijn zo wit.'quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik hoef geen blanke jongen zegt ze
Waar komt het geld dan vandaan? Ze woont ook op zichzelf?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Zij heeft dus ook geen baan.. waar beginnen die vrouwen toch aan.
Dat mogen jij en ik betalen. Soms is het wel vervelend dat dat zo makkelijk gaat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar komt het geld dan vandaan? Ze woont ook op zichzelf?
Ook zal zo raar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Waar komt het geld dan vandaan? Ze woont ook op zichzelf?
Ze was in 2009 nog vrijwilligerswerk in Ghana aan het doen met 22. Ze kan toch nooit echt veel recht opgebouwd hebben of ben ik zo naïef dat het allemaal eenvoudiger gaat dan ik denk.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mogen jij en ik betalen. Soms is het wel vervelend dat dat zo makkelijk gaat.
Ja ze had toch geen baan en geen inkomenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Disana het volgende:
Huh? Nu werkt ze weer als wijkverpleegkundige. Wat een raar programma.
Hoor het ook dat ze werk heeft .quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Disana het volgende:
Huh? Nu werkt ze weer als wijkverpleegkundige. Wat een raar programma.
Ja maar even eerder werd gezegd dat ze geen werk en geen inkomen had.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoor het ook dat ze werk heeft .
Friese Fenna is met Ghanees getrouwd die ze bij elkaar 4 maanden heeft gezien. Is net bevallen. Ghanees mag hier nog niet komen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Shit, ik schakel weer te laat in. Updateje?
Tutje, valt op donkere mannen, man zit in Ghana, geen werk, wil profvoetballer wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Blanke wil geen witte kaaskop en alleen een choco-neger en nu zit choco in Afrika en hij mag niet naar NL van IND dus zit ze alleen met haar mokka-baby in Fryslan aan de suikerbrood en chocomel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Klopt dat hoorde ik ook dat ze geen werk en ook geen inkomen heeft!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef Disana het volgende:
Ja maar even eerder werd gezegd dat ze geen werk en geen inkomen had.
En waarom komt ie nou te laat.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht al dat hij helemaal niet zou komen...
Hou op lach me kapot wat jij typtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Blanke wil geen witte kaaskop en alleen een choco-neger en nu zit choco in Afrika en hij mag niet naar NL van IND dus zit ze alleen met haar mokka-baby in Fryslan aan de suikerbrood en chocomel.
Geen idee. Of ik luister niet goed, of het is echt een rommelige aflevering.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Visum lukte niet de eerste keer toch?
Ze heeft geen vrienden, wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar net zo een tienermoedertje.
Zo te zien niet inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:55 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ze heeft geen vrienden, wel?
Ze is wel erg.... Eenzaam.
Ik zit dit programma ook te kijken, maar ik vind het allemaal nogal wat hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar net zo een tienermoedertje.
Nah vorig jaar kwam al naar voren dat sommige mannen dit niet bepaald uit liefde doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:58 schreef Rickazio het volgende:
[..]
rot op met je clichés, iedereen zoekt een toekomst
waar baseer jij op dat het in dit geval wel zo is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nah vorig jaar kwam al naar voren dat sommige mannen dit niet bepaald uit liefde doen.
Ze zei dat dit ticket niet omgeboekt kon worden. Zeker een heel goedkoop ticket? Ik weet niet precies hoe dat werkt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef roos85 het volgende:
Ze kan dat ticket toch omboeken? Domme doos
Ik zag weinig interesse in zijn kind en regels voor de verblijfsvergunning.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
waar baseer jij op dat het in dit geval wel zo is?
Geen idee, maar je gaat zo'n risico niet nemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zei dat dit ticket niet omgeboekt kon worden. Zeker een heel goedkoop ticket? Ik weet niet precies hoe dat werkt.
Het zou kunnen werd net gezegd. Dan mag hij anderhalf jaar het land niet meer in...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee, maar je gaat zo'n risico niet nemen.
Zou hij bij de luchthaven daar geen problemen mee krijgen?
Zag het inderdaad, niet echt doordacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Het zou kunnen werd net gezegd. Dan mag hij anderhalf jaar het land niet meer in...
Zij met dr 2 banenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
En wie betaalt dat ticket elke keer?
Ik denk hijzelf, of met geld van familie?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
En wie betaalt dat ticket elke keer?
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:10 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Ik denk hijzelf, of met geld van familie?
In het begin is gezegd dat zijn familie het redelijk goed voor elkaar heeft. Dus ik denk dat hij een enkel ticket wel kan betalen. Maar goed, ik sluit ook niet uit dat zij financieel bijspringt.quote:
Voor daar hadden ze het goed voor elkaar. Maar hij is al minstens twee keer naar Nederland gekomen, ik kan me niet voorsrtellen dat ze dat kunnen betalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:12 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
In het begin is gezegd dat zijn familie het redelijk goed voor elkaar heeft. Dus ik denk dat hij een enkel ticket wel kan betalen. Maar goed, ik sluit ook niet uit dat zij financieel bijspringt.
Ik zou het niet weten. Misschien heeft hij wel een lening afgesloten? Of heeft de familie van haar geld bijgelegd...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor daar hadden ze het goed voor elkaar. Maar hij is al minstens twee keer naar Nederland gekomen, ik kan me niet voorsrtellen dat ze dat kunnen betalen.
En daarom dus terecht afgewezen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef Injetta het volgende:
Ik vond haar wel heel erg superzoet en optimistisch. En profvoetballer worden.. tja .. hoe realistisch is dat?
Ik vraag me af wat er gaat gebeuren als dat niet lukt en hij zit maar werkeloos thuis. Zij maar kinderen baren en werken en hij? Dan moet die liefde wel heeeeeeel sterk zijn wil dat uiteindelijk stand houden.
Zo te lezen is dat nog een understatementquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:22 schreef alors het volgende:
Ik zag dat voorstukje, maar ze zijn nogal in de here bij hem, brrrrr.
oh echt? kan nog leuke tv opleverenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:22 schreef alors het volgende:
Ik zag dat voorstukje, maar ze zijn nogal in de here bij hem, brrrrr.
Ik vind juist andersomquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:34 schreef Karina het volgende:
Hij ziet er jonger uit dan zijIk zou eerder zeggen dat HIJ 16 was.
Die vader heeft groot gelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef LDS het volgende:
Die pa vind t wel lekker dat Yvon er bij zit![]()
Frenkrijk
Baptistischequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Baptische gemeenschap nooit van gehoord.
Ik ook niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:36 schreef Haaibaaike het volgende:
ik zou het niet kunnen, zou dan mezelf niet kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Pfff ik weet niet of ik dat zou kunnen, denk het niet eigenlijk... ik heb totaal niets met geloof.
Het lijkt me heel moeilijk, je wordt verliefd, houdt van diegene maar ja, dat geloof... en zeker zo een streng geloof.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik zou het niet kunnen, zou dan mezelf niet kunnen zijn.
Maar dan als je ouder bent en het een bewust keuze is ipv het RK bij de geboortequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
Baptisme is toch met dopen? Baptise betekent dopen (meer weet ik niet).
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Daar zal schoonpa niet zo blij mee zijn
Lijkt me ook heel moeilijk, maar denk dat zo'n groot verschil toch gaat opbreken.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt me heel moeilijk, je wordt verliefd, houdt van diegene maar ja, dat geloof... en zeker zo een streng geloof.
Oh dat is eigenlijk "beter" dat je zelf later mag kiezen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar dan als je ouder bent en het een bewust keuze is ipv het RK bij de geboorte
En alle Nederlanders lopen op klompen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Fransen vertikken om een ander taal te leren.
Idd, heel irritant. Even offtopique, maar ze vinden t leuk om niet-fransen te pesten. Ik in brussel bij de subway een broodje bestellen in mn kutfrans (en das veel vragen beantwoorden hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Fransen vertikken om een ander taal te leren.
Als hij maar lief is tochquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef roos85 het volgende:
Geen seks voor het huwelijk, ben je mooi klaar mee als ie maar een pinkie oid heeft
In Brussel is het echt helemaal ergquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:40 schreef LDS het volgende:
[..]
Idd, heel irritant. Even offtopique, maar ze vinden t leuk om niet-fransen te pesten. Ik in brussel bij de subway een broodje bestellen in mn kutfrans (en das veel vragen beantwoorden hoor) . Zegt ie op t einde in gebrekkig nederlands: maar ik spreek ook nederlands hoor
Dat ja... heel irritant.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In Brussel is het echt helemaal ergIedereen praat vlaams, maar vertikt het gewoon
Waarom stel jij domme vraagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:39 schreef snellejelle het volgende:
En alle Nederlanders lopen op klompen.
Datquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In Brussel is het echt helemaal ergIedereen praat vlaams, maar vertikt het gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |