Ga maar eens een goede KB workout doen met zware gewichten en niet gewichtjes van 10 kilo, ga eens een goede KB swing doen met een KB van 24 KG of een paar goede Cleans vanaf de grond tot boven je hoofd met gestrekte arm.quote:[b]Op
Waarom kettlebells trouwens? Ik haat die ondingen; iedere ouwe trut met overgewicht en pittig kapsel staat er tegenwoordig mee te zwaaien. Geef mij maar gewoon dumbbells.
trololoquote:
Aardbei is inderdaad fucking ranzig, evenals Aardbei-Banaan. Banaan is goed weg te krijgen. Jammer dat ik nog 2kg aardbei-banaan heb staanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef drumstickNL het volgende:
Oh laat ik mij hier ook maar eens melden. Ik verbaas mij er elke keer over hoe ranzig ik die whey shakes vind.(aardbei smaak)
solid, thick etc.quote:
Idd solid en thick haar. Met welke haarspray heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:41 schreef Kroc het volgende:
[..]
solid, thick etc.
[ afbeelding ]
ik moet nog wat aan mijn poses werken en mijn erectors zijn nog niet goed zichtbaar zoals je kan zien
jezus wat belachelijk lelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:41 schreef Kroc het volgende:
[..]
solid, thick etc.
[ afbeelding ]
ik moet nog wat aan mijn poses werken en mijn erectors zijn nog niet goed zichtbaar zoals je kan zien
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:41 schreef Kroc het volgende:
[..]
solid, thick etc.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |