Geen overduidelijke troll herkennenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"Dat soort mensen".
Deze ecto begint naast z'n schoenen te lopen.
Als je vrouw bent, dan zit je zeker de hele dag naakt voor de spiegel jezelf te betasten?quote:
Boh, als ik vrouw zou zijn zou ik spontaan lesbisch worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je vrouw bent, dan zit je zeker de hele dag naakt voor de spiegel jezelf te betasten?
En couscous maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Boh, als ik vrouw zou zijn zou ik spontaan lesbisch worden.
Ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel mensen in dit topic hebben een IT-achtergrond. Bring it on, ik weet dat ik niet de enige ben.
IT is voor nerds.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Hoeveel mensen in dit topic hebben een IT-achtergrond. Bring it on, ik weet dat ik niet de enige ben.
Je komt er voor uit?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Sorry man.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Je hoort code ook niet in je hoofd te moeten stappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:28 schreef SunTzu het volgende:
Ik heb ooit 3 maanden ICT gedaan alleen toen kon ik het niet meer aan om als een robot continu javacodes in mijn kop te stampen.
nopequote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:29 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je hoort code ook niet in je hoofd te moeten stappen.
Je hebt dit en dit nog niet gezien ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:57 schreef robuust89 het volgende:
Oke, wat de neuk?
http://www.gfivemediallc.com/shop.html
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt dit en dit nog niet gezien ?
Ik niet. Ik vind computers alleen leuk als ik vrij benquote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:25 schreef Panzermaus het volgende:
waar besteld? Loop beetje tegen de prijs aan te hikken... En hoor dat de goedkopere varianten je hele klauwen kapot maken, dwz, slechte lasnaden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:56 schreef Kroc het volgende:
ahhh lekker, gister een 32kg kettlebell besteld maar toen bedacht ik me zojuist of het handvat wel even dik was als die ene die ik al had.
Gebeld en straks heb ik 2x32kg kettlebells die aardig verschillen qua dikte met grip. Wordt nog spannend
Als een computermuis?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme mijn kuiten, ik loop nu maar op mijn tenen door het huis.
Ooit in een opwelling gekocht en ik vind het leuk om te doen uiteindelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:38 schreef star_gazer het volgende:
Waarom kettlebells trouwens? Ik haat die ondingen; iedere ouwe trut met overgewicht en pittig kapsel staat er tegenwoordig mee te zwaaien. Geef mij maar gewoon dumbbells.
Ga maar eens een goede KB workout doen met zware gewichten en niet gewichtjes van 10 kilo, ga eens een goede KB swing doen met een KB van 24 KG of een paar goede Cleans vanaf de grond tot boven je hoofd met gestrekte arm.quote:[b]Op
Waarom kettlebells trouwens? Ik haat die ondingen; iedere ouwe trut met overgewicht en pittig kapsel staat er tegenwoordig mee te zwaaien. Geef mij maar gewoon dumbbells.
trololoquote:
Aardbei is inderdaad fucking ranzig, evenals Aardbei-Banaan. Banaan is goed weg te krijgen. Jammer dat ik nog 2kg aardbei-banaan heb staanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:31 schreef drumstickNL het volgende:
Oh laat ik mij hier ook maar eens melden. Ik verbaas mij er elke keer over hoe ranzig ik die whey shakes vind.(aardbei smaak)
solid, thick etc.quote:
Idd solid en thick haar. Met welke haarspray heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:41 schreef Kroc het volgende:
[..]
solid, thick etc.
[ afbeelding ]
ik moet nog wat aan mijn poses werken en mijn erectors zijn nog niet goed zichtbaar zoals je kan zien
jezus wat belachelijk lelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:41 schreef Kroc het volgende:
[..]
solid, thick etc.
[ afbeelding ]
ik moet nog wat aan mijn poses werken en mijn erectors zijn nog niet goed zichtbaar zoals je kan zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |