Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zaterdag 29 oktober is er de Halloween meet. Iedereen welkom
voor meer info stuur Goldfinger1963 maar een PM
kosten zijn 35 euro per koppel incl. eventueel overnachten.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
ik heb een speciaal kacheltje die ik heel goed lekker kan opstokenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zit graag met een bakkie tegen de verwarming aan
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
das toch gewoon stampot boerenkool??
dat klinkt alsof je chromosoompje teveel hebtquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat klinkt alsof je chromosoompje teveel hebt
Jij zegt toch echt wat anders dan Barretje hoorquote:
ja favo fokker ben je niet door niets te doenquote:
Nee hoor, zij kan er ook niets aan doen dat ze hoolands brabbelt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zegt toch echt wat anders dan Barretje hoor
Held.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja favo fokker ben je niet door niets te doen![]()
Praat eens Nederlands, johquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor, zij kan er ook niets aan doen dat ze hoolands brabbelt.
ik speelde vandaag bf 3, origineelquote:
quote:
zijn der onderschriften bijquote:
Ik heb hem even gespeeld. Niet origineel.quote:
ST!quote:
Oeh, wauwquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ST!
Ik heb een jurkje gevonden voor de bruiloft as weekend :
http://www.wehkamp.nl/Win(...)diaType=ProductBeeld
Oh, nicequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ST!
goede super gebalnceerde gameplay heeft diablo, knap voor blizzard hoor, nu nog goed en leuk om te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:49 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb hem even gespeeld. Niet origineel.![]()
Maar ik zuig in shooters.
Ben maar weer terug gegaan naar Diablo 2. WEL origineel.
En ik danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
Rowwen Heze. Het enige leuke uit Limburg
!
Ik kan niet wachten op Diablo 3.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
goede super gebalnceerde gameplay heeft diablo, knap voor blizzard hoor, nu nog goed en leuk om te doen
echt NIET Barr-likequote:
pezu super scan zegt: kan gauw uit: checkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ST!
ja zeker allen te stoned om 2 te typenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op Diablo 3.
En je vond Diablo 2 niet leuk kan ik hieruit opmaken?
EDIT: Ik faal in begrijpend lezen
Ben ik niet leukquote:
Diablo 2 blijft serieus een geweldig spel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
goede super gebalnceerde gameplay heeft diablo, knap voor blizzard hoor, nu nog goed en leuk om te doen
Gezien het een Frans Molenaar is, gaat het met de pasvorm ook wel goed komen, ondanks dat het confectie isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
echt NIET Barr-likemaar wel mooi
te goedkoop, van C&A, Roze!
hahahquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu super scan zegt: kan gauw uit: check
mooie jurk hoor
jup.. heb ik toch een "frans molenaar ":Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien het een Frans Molenaar is, gaat het met de pasvorm ook wel goed komen, ondanks dat het confectie is.
te goedkoopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
echt NIET Barr-likemaar wel mooi
te goedkoop, van C&A, Roze!
jawel hoor..quote:
ik hoop dat je dat niet uit hoeft te leggen hoor, iedereen weet hoe je roap een bonbons uit de verpakking haaltquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah
Ik zal het BarMan vertellen!
vermoeiend hoor, dat snobisme van jouquote:
Hij is wel echt mooi. Zo'n kleur zou mij niet staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup.. heb ik toch een "frans molenaar ":P
nou maar hopen dat ze em donderdag ook nog in de winkel hebben hangen
Roap?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat niet uit hoeft te leggen hoor, iedereen weet hoe je roap een bonbons uit de verpakking haalt
Klinkt herkenbaar dat er niemand meer te pakken is bij een instantie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
Oh lekker...................Randstad heeft maar 20 uur gestort en zijn mijn ziekte-uren vergeten en er is niemand meer te pakken te krijgen daar.
Dan is t goedquote:
Blaaaaaaaaaaaaargh, uitzendbureausquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
Oh lekker...................Randstad heeft maar 20 uur gestort en zijn mijn ziekte-uren vergeten en er is niemand meer te pakken te krijgen daar.
gelukkig werkt Muck nu en komen we er financieel niet door in de problemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Blaaaaaaaaaaaaargh, uitzendbureaus
dat is wel heel fijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
gelukkig werkt Muck nu en komen we er financieel niet door in de problemen.
rapquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vermoeiend hoor, dat snobisme van jou
ik hoop dat het mij wel staatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is wel echt mooi. Zo'n kleur zou mij niet staan. Te bleek.
geld maakt niet alles goedquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:02 schreef sararaats het volgende:
zolang ik m'n geld maar op tijd krijg is alles goed.
ja, dan zoekt de rest van de wereld het ook maar gewoon uit, hè?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:02 schreef sararaats het volgende:
zolang ik m'n geld maar op tijd krijg is alles goed.
Knor zequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:02 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat richting Rotjeknor!
tot vanavond lieverds!
miauwquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan zoekt de rest van de wereld het ook maar gewoon uit, hè?
Ik ben al aan het koken, dus wat fris of een biertje mag ook wel.quote:
Jupquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is wel heel fijn
en morgen is er vast wel iemand die dat meteen even herstelt
Tot zo schat, trek je dat mooie jurkie aan voor je hierheen komt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:02 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat richting Rotjeknor!
tot vanavond lieverds!
Das niet best hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben al aan het koken, dus wat fris of een biertje mag ook wel.
Ik was een beetje vergeten te eten vandaag.
Dat is wel een fijne.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Das niet best he!
Wel goed eten!
* MPG geeft JJH een biertje:
[ afbeelding ]
Bockje erbij?quote:
Kom ik buurten, ik heb geen drup alcohol in huis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee toch maar niet![]()
Vanavond wel.
Ik heb er nog een paarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Kom ik buurten, ik heb geen drup alcohol in huis.
taxiquote:
Bluh das langquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:50 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh, zit al 7 uur op school en moet nog drie uurik wil naar huis en naar bed
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef DaMart het volgende:
Ik moest trouwens behoorlijk mijn best doen om niet 'Lang zal ze leven' te gaan zingen toen ik op haar naambordje las dat het meisje achter de kassa 'Gloria' heet.
Whehequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef DaMart het volgende:
Ik moest trouwens behoorlijk mijn best doen om niet 'Lang zal ze leven' te gaan zingen toen ik op haar naambordje las dat het meisje achter de kassa 'Gloria' heet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:13 schreef DaMart het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
Heb ik hier nog wat gemist terwijl ik hard aan het werk was?
niets gemist dusquote:
slaaplozequote:
Ow...quote:
Euh... nopequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Insomnium het volgende:
Oh man.
[..]
Ow...![]()
Enig vooruitzicht op rustiger vaarwater?
de mijne wel, terwijl ie al weken in mijn tas zitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
En werk heeft m'n VOG nog niet terugbetaald
Jep.quote:
Sloan!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
En werk heeft m'n VOG nog niet terugbetaald
Oh lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne wel, terwijl ie al weken in mijn tas zit
JOAH!!quote:
Nee, stel je voor dat je tijd overhoud!.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh lol
[..]
JOAH!!
Morgen even HR bellen
Ik had immers nog niet genoeg te doen
Ik wilde vandaag eigenlijk overwerkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat je tijd overhoud!.
Jezusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep.
Vandaag tot de ontdekking gekomen dat iemand zijn werk niet heeft vastgelegd. Zelfs niet toen ik hem er expliciet om gevraagd heb
En omdat ik vandaag weer puin moest ruimen loop ik weer/nog steeds achter met dingen bij groep A, terwijl ik morgen de hele dag bij groep B moet zijn.
Argh
Komend weekend Halloween-feestjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jezus
Dat gaat echt lekker daar dan.
Heb je nog wel andere leuke dingen in het vooruitzicht dan?
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag eigenlijk overwerkenmaar heb het niet gedaan, want dan blijf ik bezig.
Baal er wel van though![]()
Mhmquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komend weekend Halloween-feestje
Hoewel ik nu te moe ben om daarover na te denken![]()
Enne... verder weinig, eigenlijk
Ik kan er niet tegen dat werk on-af is. Ik kan het dan toch niet helemaal loslaten, heel vervelendquote:
Mja, maar waar haal ik de tijd en energie vandaan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mhm
Dan moet je wat meer leuke dingen gaan plannen.
Kijk je wel uit dat je niet tegen een burn oud aan looptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat werk on-af is. Ik kan het dan toch niet helemaal loslaten, heel vervelend
Mja, dat komt wel goed hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet tegen een burn oud aan loopt
Tot straksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
Oh, en nu heb ik haptotherapie. Bijna vergeten
Tot straks![]()
tot straks yukiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
Oh, en nu heb ik haptotherapie. Bijna vergeten
Tot straks![]()
rdquote:
Yuuksquote:
Heb ik wel even wat meer zekerheid qua inkomsten.quote:
JJHquote:
Met opslag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef Solique het volgende:
Grote kans dat ik nog sowieso een jaar in Amsterdam mag werken
quote:
Jaquote:
Das netjesquote:
Das geen avondeten hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, thuis![]()
geen zin om nog te koken dus met n zak chips op de bank
morgen weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Das geen avondeten he!
Wel goed voor jezelf zorgen hoor!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Yuki het volgende:
Oeps, anders laat je even bijna al je WF spellen verlopen
Wel doen he!quote:
Stond er zo veel zooi inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, voorraadkast opgeruimd. Wat een ruimte ineens
Nou misschien moet ik ooit eens gaan leren dat als ik iets pak, het ook weer netjes opruim. Overzicht enzo. De logica van 3 aangebroken pakken zilvervliesrijst ontgaat mij namelijk nu een beetjequote:
Dat is ook niet logisch, maar klinkt wel heel bekend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou misschien moet ik ooit eens gaan leren dat als ik iets pak, het ook weer netjes opruim. Overzicht enzo. De logica van 3 aangebroken pakken zilvervliesrijst ontgaat mij namelijk nu een beetje.
Ik begin een beetje WF-moe te wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Yuki het volgende:
Oeps, anders laat je even bijna al je WF spellen verlopen
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook niet logisch, maar klinkt wel heel bekend.
Ik nog lang nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin een beetje WF-moe te worden.
Inderdaad. En 35 andere pastasoorten in kekke figuurtjes. Waarom altijd maar macaroni als je ook andere vormpjes hebtquote:
Maar ik heb altijd volkoren of vier granen. En spongebob of bobdebouwer pasta heb je niet daarin. Dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad. En 35 andere pastasoorten in kekke figuurtjes. Waarom altijd maar macaroni als je ook andere vormpjes hebt
Wat gezond!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd volkoren of vier granen. En spongebob of bobdebouwer pasta heb je niet daarin. Dus dat valt wel mee.
So truequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral dat laatste, zit gewoon meer smaak aan.
quote:
quote:
quote:
Hoiquote:
jij welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
.
[..]
Hoi![]()
. Mag je meerdere nummers inzenden voor je show morgen
?
meisjequote:
Hartjes is wel lief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
So true
Ik heb nu een zak hartjes pasta open staan, omdat m'n buren dat meegenomen hadden uit Italië als cadeautje. Maar hierna komt er gewoon weer volkoren
Hehequote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
[..]
Kom jij een keer hartjespasta eten?
Dank jequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
[..]
Kom jij een keer hartjespasta eten?
Ik heb er even genoeg van, dus ik maak de lopende spellen af en daarna stop ik er even mee, denk ik. Ik heb het wel even gezien, en de uitdaging is er wel een beetje afquote:
Je wint te vaakquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin een beetje WF-moe te worden.
Jij ookquote:
quote:
ja nou dat valt dus wel meequote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
godvertelefoon in de wasmachine
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou dat valt dus wel mee
ik vind het alleen vervelend dat als iedereen hier gaat sippen en als ik een keer een kutdag heb dan niet het gevoel heb mijn ei kwijt te kunnen
beetje jammer
dan ik maar niet zo lief meer
Wanneer gebeurd dat dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou dat valt dus wel mee
ik vind het alleen vervelend dat als iedereen hier gaat sippen en als ik een keer een kutdag heb dan niet het gevoel heb mijn ei kwijt te kunnen
beetje jammer
dan ik maar niet zo lief meer
Nou ja, ik verwoordde het iets andersquote:
Maar dat heb ik eigenlijk best vaak met spellen hoor, ik speel ze een tijdje en ineens ben ik ze zatquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er even genoeg van, dus ik maak de lopende spellen af en daarna stop ik er even mee, denk ik. Ik heb het wel even gezien, en de uitdaging is er wel een beetje af.
ja weet ik maar je hebt het zelf ook druk en moe en zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Je mag bij mij ook buiten de KSC je ei kwijt he meis?![]()
Dat boeit toch niet? Ik heb heus wel tijd voor belangrijke mensen hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja weet ik maar je hebt het zelf ook druk en moe en zo
Ik heb geen uitdaging gezien onlangsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:39 schreef DaMart het volgende:
...en de uitdaging is er wel een beetje af.
moequote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou misschien moet ik ooit eens gaan leren dat als ik iets pak, het ook weer netjes opruim. Overzicht enzo. De logica van 3 aangebroken pakken zilvervliesrijst ontgaat mij namelijk nu een beetje.
Tijd voor de nieuwe app om berichtjes te versturen: WhatsBlubquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moechaos in mn kop.. en nu dus broek met telefoon en al in de wasmachine gemikt.. heeft er een kwartiertje in gezeten ofzo.
nu uit elkaar gehaald en te drogen gelegd op de verwarming.. zit sowieso water achter het scherm![]()
vrees dat het tijd gaat worden voor n nieuwe
mja tis alweer goed hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet? Ik heb heus wel tijd voor belangrijke mensen hoor
En jij bent belangrijk voor mij
Omg. Hopen dat t goedkomt..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moechaos in mn kop.. en nu dus broek met telefoon en al in de wasmachine gemikt.. heeft er een kwartiertje in gezeten ofzo.
nu uit elkaar gehaald en te drogen gelegd op de verwarming.. zit sowieso water achter het scherm![]()
vrees dat het tijd gaat worden voor n nieuwe
en dan te bedenken dat ik die wasmachine al n tijdje n gek geluid vond maken.. en toch pas na een kwartier gaan kijken wat het is hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor de nieuwe app om berichtjes te versturen: WhatsBlub.
Ik doelde op van jou. Volgens mij stond ik nog voor, dus dat jij zegt dat je geen uitdaging hebt vind ik raarquote:
Ik zag je wel, maar ik snapte niks van je posts dus ik reageerde nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Aandacht vragen, want zit al 10 minuten onopgemerkt mee te posten
Wel zeggen als ik iets voor je kan doen he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja tis alweer goed hoor
ik duik gewoon mijn bed in straks
Te veelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef D. het volgende:
Reclame voor een sinterklaasfeest op tv. Op een dinsdag om 21:50u
Hoeveel kinderen zitten er nu nog voor de televisie?
Papa's en Mama's die kaartjes moeten kopen kijken welquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef D. het volgende:
Reclame voor een sinterklaasfeest op tv. Op een dinsdag om 21:50u
Hoeveel kinderen zitten er nu nog voor de televisie?
Mijn 'eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag je wel, maar ik snapte niks van je posts dus ik reageerde niet
[
Ik heb het spel zelf wel even gezien, daar is de uitdaging/lol wel even vanafquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde op van jou. Volgens mij stond ik nog voor, dus dat jij zegt dat je geen uitdaging hebt vind ik raar
Die willen niet naar Nicolette van Dam en Ralf Mackenbachquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Papa's en Mama's die kaartjes moeten kopen kijken wel
Ik niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
joepie rellen in het radio topic
met zijn allen tegen lola![]()
Niet iedereen toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Kom maar hier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Een dikkequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
Die zag ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn 'eejjjjjjjj' snapt toch iedereen wel had ik gedacht
Rustig aan meisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
ik hoef geen knuffels
ik ben boos
en ga naar bed
Geen knuffies van mij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
ik hoef geen knuffels
ik ben boos
en ga naar bed
Zo'n aanbod zou ik niet afslaan hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
Lolaatje kom eens hier krijg je een knuffelkroelie van mij
Tsja. Lolaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo'n aanbod zou ik niet afslaan hoor![]()
![]()
...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
ik hoef geen knuffels
ik ben boos
en ga naar bed
Zo wanhopig was ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die zag ik niet
Maar toen was er ineens "edit" en daarna "kGFkja:kcb:K˜DbaehfkbKc" ofzo... En dat snapte ik niet
Haiquote:
Mja, maar ik reageerde juist daardoor nietquote:
Je hebt het alweer ruimschoots goed gemaakt hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai![]()
[..]
Mja, maar ik reageerde juist daardoor niet
En ik was gewoon 10 andere dingen aan het doen, dat telt misschien ook
Mooiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt het alweer ruimschoots goed gemaakt hoor
Wellesquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen pesten met klote-TT's. Dat gebeurt hier dan weer niet
.
Echt sneuquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
.
Daar zijn machines voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Ik wil ook slapen maar afwas... pfff. eigenlijk moet ik dat nog even doen zo.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
[..]
Uhu
[..]
Ow, daarvoor. Ja, mag ook
iedereen beschuldigen terwijl alleen ik loop te bitchen zodat iedereen even komt kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef RockNijntje het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |