quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:15 schreef DaMart het volgende:
Heb ik hier nog wat gemist terwijl ik hard aan het werk was?
niets gemist dusquote:
slaaplozequote:
Ow...quote:
Euh... nopequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Insomnium het volgende:
Oh man.
[..]
Ow...![]()
Enig vooruitzicht op rustiger vaarwater?
de mijne wel, terwijl ie al weken in mijn tas zitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
En werk heeft m'n VOG nog niet terugbetaald
Jep.quote:
Sloan!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
En werk heeft m'n VOG nog niet terugbetaald
Oh lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne wel, terwijl ie al weken in mijn tas zit
JOAH!!quote:
Nee, stel je voor dat je tijd overhoud!.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh lol
[..]
JOAH!!
Morgen even HR bellen
Ik had immers nog niet genoeg te doen
Ik wilde vandaag eigenlijk overwerkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat je tijd overhoud!.
Jezusquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep.
Vandaag tot de ontdekking gekomen dat iemand zijn werk niet heeft vastgelegd. Zelfs niet toen ik hem er expliciet om gevraagd heb
En omdat ik vandaag weer puin moest ruimen loop ik weer/nog steeds achter met dingen bij groep A, terwijl ik morgen de hele dag bij groep B moet zijn.
Argh
Komend weekend Halloween-feestjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jezus
Dat gaat echt lekker daar dan.
Heb je nog wel andere leuke dingen in het vooruitzicht dan?
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wilde vandaag eigenlijk overwerkenmaar heb het niet gedaan, want dan blijf ik bezig.
Baal er wel van though![]()
Mhmquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Komend weekend Halloween-feestje
Hoewel ik nu te moe ben om daarover na te denken![]()
Enne... verder weinig, eigenlijk
Ik kan er niet tegen dat werk on-af is. Ik kan het dan toch niet helemaal loslaten, heel vervelendquote:
Mja, maar waar haal ik de tijd en energie vandaan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mhm
Dan moet je wat meer leuke dingen gaan plannen.
Kijk je wel uit dat je niet tegen een burn oud aan looptquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat werk on-af is. Ik kan het dan toch niet helemaal loslaten, heel vervelend
Mja, dat komt wel goed hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet tegen een burn oud aan loopt
Tot straksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
Oh, en nu heb ik haptotherapie. Bijna vergeten
Tot straks![]()
tot straks yukiquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
Oh, en nu heb ik haptotherapie. Bijna vergeten
Tot straks![]()
rdquote:
Yuuksquote:
Heb ik wel even wat meer zekerheid qua inkomsten.quote:
JJHquote:
Met opslag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:46 schreef Solique het volgende:
Grote kans dat ik nog sowieso een jaar in Amsterdam mag werken
quote:
Jaquote:
Das netjesquote:
Das geen avondeten hequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:28 schreef littledrummergirl het volgende:
zo, thuis![]()
geen zin om nog te koken dus met n zak chips op de bank
morgen weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Das geen avondeten he!
Wel goed voor jezelf zorgen hoor!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Yuki het volgende:
Oeps, anders laat je even bijna al je WF spellen verlopen
Wel doen he!quote:
Stond er zo veel zooi inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, voorraadkast opgeruimd. Wat een ruimte ineens
Nou misschien moet ik ooit eens gaan leren dat als ik iets pak, het ook weer netjes opruim. Overzicht enzo. De logica van 3 aangebroken pakken zilvervliesrijst ontgaat mij namelijk nu een beetjequote:
Dat is ook niet logisch, maar klinkt wel heel bekend.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou misschien moet ik ooit eens gaan leren dat als ik iets pak, het ook weer netjes opruim. Overzicht enzo. De logica van 3 aangebroken pakken zilvervliesrijst ontgaat mij namelijk nu een beetje.
Ik begin een beetje WF-moe te wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:42 schreef Yuki het volgende:
Oeps, anders laat je even bijna al je WF spellen verlopen
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook niet logisch, maar klinkt wel heel bekend.
Ik nog lang nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik begin een beetje WF-moe te worden.
Inderdaad. En 35 andere pastasoorten in kekke figuurtjes. Waarom altijd maar macaroni als je ook andere vormpjes hebtquote:
Maar ik heb altijd volkoren of vier granen. En spongebob of bobdebouwer pasta heb je niet daarin. Dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad. En 35 andere pastasoorten in kekke figuurtjes. Waarom altijd maar macaroni als je ook andere vormpjes hebt
Wat gezond!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd volkoren of vier granen. En spongebob of bobdebouwer pasta heb je niet daarin. Dus dat valt wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |