pezu super scan zegt: kan gauw uit: checkquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ST!
Ik heb een jurkje gevonden voor de bruiloft as weekend :
http://www.wehkamp.nl/Win(...)diaType=ProductBeeld
ja zeker allen te stoned om 2 te typenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op Diablo 3.
En je vond Diablo 2 niet leuk kan ik hieruit opmaken?
EDIT: Ik faal in begrijpend lezen
Ben ik niet leukquote:
Diablo 2 blijft serieus een geweldig spel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
goede super gebalnceerde gameplay heeft diablo, knap voor blizzard hoor, nu nog goed en leuk om te doen
Gezien het een Frans Molenaar is, gaat het met de pasvorm ook wel goed komen, ondanks dat het confectie isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
echt NIET Barr-likemaar wel mooi
te goedkoop, van C&A, Roze!
hahahquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu super scan zegt: kan gauw uit: check
mooie jurk hoor
jup.. heb ik toch een "frans molenaar ":Pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezien het een Frans Molenaar is, gaat het met de pasvorm ook wel goed komen, ondanks dat het confectie is.
te goedkoopquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
echt NIET Barr-likemaar wel mooi
te goedkoop, van C&A, Roze!
jawel hoor..quote:
ik hoop dat je dat niet uit hoeft te leggen hoor, iedereen weet hoe je roap een bonbons uit de verpakking haaltquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah
Ik zal het BarMan vertellen!
vermoeiend hoor, dat snobisme van jouquote:
Hij is wel echt mooi. Zo'n kleur zou mij niet staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup.. heb ik toch een "frans molenaar ":P
nou maar hopen dat ze em donderdag ook nog in de winkel hebben hangen
Roap?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat niet uit hoeft te leggen hoor, iedereen weet hoe je roap een bonbons uit de verpakking haalt
Klinkt herkenbaar dat er niemand meer te pakken is bij een instantie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
Oh lekker...................Randstad heeft maar 20 uur gestort en zijn mijn ziekte-uren vergeten en er is niemand meer te pakken te krijgen daar.
Dan is t goedquote:
Blaaaaaaaaaaaaargh, uitzendbureausquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
Oh lekker...................Randstad heeft maar 20 uur gestort en zijn mijn ziekte-uren vergeten en er is niemand meer te pakken te krijgen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |