SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Flaming hot
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahahaJa zo vies altijd
smeerlappen. Ik had een jongen in m'n klas die dat in groep 8 nog deed
Zo oplikken. Vies man.
Ja je mag zelf ook, maar ze is ter ondersteuning en voor de dakgoten schoon te maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
Nee maar ik zou dat niet kunnen hoor, ik zou zelf gaan schoonmaken en allesBeetje iemand inhuren omdat je zelf te lui bent zeker
Wat een kleuters.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef Beatles het volgende:
Kleuters vandaagAl dat snot liep hun neus uit, dus ik zeg zo: Ga je neus eens snuiten? Gaan ze het zo opsnuiven? zegmaar
En eentje likte het zelfs weg...
![]()
KLEUTERS
![]()
Oke, dakgoten en ramen lappen kan ik namelijk niet hoor. Ik kook wel ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja je mag zelf ook, maar ze is ter ondersteuning en voor de dakgoten schoon te maken.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een kleuters.
Ik ging naar mijn mamma en keek haar lief aan. Daarna zogenaamd verlegen achter haar been verschuilen en ondertussen mijn neus schoonmaken aan diezelfde broek
No grapje.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een kleuters.
Ik ging naar mijn mamma en keek haar lief aan. Daarna zogenaamd verlegen achter haar been verschuilen en ondertussen mijn neus schoonmaken aan diezelfde broek
No grapje.
Hahahahahaquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:05 schreef Beatles het volgende:
[..]Jaa, gekke kinderen.
Ik zat echt zo van: Uhh oke! En mn mentrix keek ook zo van uhh
Maar ew, groep 8..
quote:
Dat deed ik in de brugklas ook nog hoorquote:
Smerig jongetjequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Dat deed ik in de brugklas ook nog hoor! Alleen gaandeweg werd broek dus haar rug.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Dat deed ik in de brugklas ook nog hoor! Alleen gaandeweg werd broek dus haar rug.
Logisch.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Beatles het volgende:
Ik heb kinderen ook geslagen met pannen en hun hoofd in cement gedrukt omdat ze niet goed aan het opletten waren.
De toekomstige moeder van mn kinderenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Beatles het volgende:
Ik heb kinderen ook geslagen met pannen en hun hoofd in cement gedrukt omdat ze niet goed aan het opletten waren.
Goedzo, luisteren zullen ze.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Beatles het volgende:
Wat is houden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Logisch.
Wij deden daarentegen met bordenwissers gooien (met houden achterkant) en met die natte sponzen wanneer wij de docent niet tof vonden.
Welkom op het VMBO.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
De toekomstige moeder van mn kinderen![]()
![]()
Ja wel zielig hoor, eentje had cement in zn neus en oog.quote:
Vertel jij dan hoe ik het aan moet pakken.quote:
Ja, dat doe je zelf zeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat is houden?
[..]![]()
[..]
Ja wel zielig hoor, eentje had cement in zn neus en oog.
[..]
Vertel jij dan hoe ik het aan moet pakken.
Ach daar hebben ze die ronde pleisters toch voorquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja wel zielig hoor, eentje had cement in zn neus en oog.
Tjeetje. Wil je er over praten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef Beatles het volgende:
Ik luister zonder gene naar Jan Smit, Nick en Simon en dergelijke.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ach daar hebben ze die ronde pleisters toch voor
Ik luister met lichtelijke gene meequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef Beatles het volgende:
Ik word oud.quote:
Daarom hou ik van je.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik luister met lichtelijke gene mee
Ik Dana Summer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef Beatles het volgende:
Neehoor, dat valt best mee, je bent nog niet eens 20.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik word oud.
[..]
Daarom hou ik van je.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef Renesite het volgende:
Ik ben sowieso een beetje overleden.
Mijn FOK!smilies werken niet meer op MSN
Oh dat is naar manquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef Renesite het volgende:
Ik ben sowieso een beetje overleden.
Mijn FOK!smilies werken niet meer op MSN
IK BEN NIET NAAKT JA! Ik heb een hempjedinges. Maar dat zie je niet hier.quote:
Dat gaat ze niets aan johquote:
Nee man, wat nou als ie er dan niets van baktquote:
Ik vertrouw hem op z'n lieve oogjesquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, wat nou als ie er dan niets van bakt
Zaadvragend ja?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem op z'n lieve oogjes
Nou, ik maak gewoon een testritjequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem op z'n lieve oogjes
Ik houd van verrassingen in het leven. Dus bleu het leven instappen is best een uitdaging weetjequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ik maak gewoon een testritje
Een paar testritjes
Nee dat hebben we al gedaan joh :$quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet seksen hoor, dat is valsspelen.
alles goed met u?quote:
waar is dat feestje?quote:
Haha jij hebt een snorquote:
Wat goed!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:10 schreef Flippiee het volgende:
Hey.
Ik ga een verstandig, emotioneel wijs besluit maken.
Je UI weer veranderen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:10 schreef Flippiee het volgende:
Hey.
Ik ga een verstandig, emotioneel wijs besluit maken.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit afwijzen
[..]
Voorlopig. Ik ben op dit moment in een rare emotionele bui
Ik wil ook wel specifiek zijn maar het blijft een openbaar forum.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:30 schreef HappyBob het volgende:
Heerlijk hoe vrouwen altijd zo vaag kunnen doen.
Lief van je. Het is er eentje waardoor mijn zusje nu chocola voor mij haalt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:31 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
succes met die beslissing wat het ook moge zijn
Ja, daar zijn we goed inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:30 schreef HappyBob het volgende:
Heerlijk hoe vrouwen altijd zo vaag kunnen doen.
Oh. Ik ben er zelf nog niet aan gewendquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op een gegeven moment went het gelukkig
Hoe heb je het nou laten knippen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ha ik weet het lekker!
Tevens even melden dat ik weer van mijn hippiehaartjes af ben.
Ik ben een geduldig persoonquote:
En ook dat hoort bij het vrouw zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Ik ben er zelf nog niet aan gewend
Breezer is nu gabbertje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ha ik weet het lekker!
Tevens even melden dat ik weer van mijn hippiehaartjes af ben.
Ja, ik wil beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:37 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gewoon een beetje zoals altijd, maar dan korter..
Lekker is datquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een geduldig persoon
[..]
En ook dat hoort bij het vrouw zijn.
[..]
Breezer is nu gabbertje?
Ohja. Jeetje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je weet waar ik op school zit en waar ik werk..
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Op het Simsforum vroeger wasde populairste smiley.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Voortaan gebruik ik eenin elke post.
.
watte?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]..
Oh weet niet, dat idee kreeg ik gewoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan?.
.
Vanwege 1 smiley?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh weet niet, dat idee kreeg ik gewoon
Nee hierdoor:quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]. [ afbeelding ]..
Zitten er spannende dingen in?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:57 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb 2227 ongelezen berichten in mijn inbox. Wie wil mij helpen met het beantwoorden van deze mailtjes?
Ligt eraan wat je spannend vindtquote:
Hmm. Nouja. Je doet het zelf maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je spannend vindtGeen naaktfoto's van mezelf denk ik.
Oversekste puberquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Nouja. Je doet het zelf maar
Nee hoor!quote:
Helemaal niet jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oversekste puberJe bent alleen maar uit op mijn naaktfoto's
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee hoor!.
.
Mijn Last.FM ook:
LazyTown – You Are A Pirate Listening now
Alestorm – You Are a Pirate 2 minutes ago
Alestorm – You Are a Pirate 4 minutes ago
Alestorm – You Are a Pirate 5 minutes ago.
...quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je spannend vindtGeen naaktfoto's van mezelf denk ik.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Nouja. Je doet het zelf maar
Ja?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oversekste puberJe bent alleen maar uit op mijn naaktfoto's
2227. En aangezien ik ook meehelp, zijn het er nog maar de helft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef Bloempje. het volgende:
Kwam toch niet daardoor johIk heb gewoon geen zin om honderdduizend mailtjes te beantwoorden.
Ja, en toch heb ik er geen zin inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
2227. En aangezien ik ook meehelp, zijn het er nog maar de helft.
En wat nou als ik wat naaktfoto's naar mezelf mail?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, en toch heb ik er geen zin in
Hoi mag ik meehelpen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wat nou als ik wat naaktfoto's naar mezelf mail?
renesite[appeltje]fok.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee sorryquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef Renesite het volgende:
Hot or not: stoere stiletto's voor mannen
Sweet mother of jezus
[ afbeelding ]
God neequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef Renesite het volgende:
Sweet mother of jezus
[ afbeelding ]
Het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:14 schreef Renesite het volgende:
Sweet mother of jezus
[ afbeelding ]
Waarom verbaast me dat niets.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekkerEerst rokken voor mannen, nu hakken..
Al denk ik dat ik er best prima op kan lopen
Jezus. Dragqueenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekkerEerst rokken voor mannen, nu hakken..
Al denk ik dat ik er best prima op kan lopen
Hehe, nice.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
Alestorm – You Are a Pirate Listening now
LazyTown – You Are A Pirate 3 minutes ago
Alestorm – You Are a Pirate 5 minutes ago
LazyTown – You Are A Pirate 7 minutes ago
Alestorm – You Are a Pirate 8 minutes ago
LazyTown – You Are A Pirate 10 minutes ago
Alestorm – You Are a Pirate 12 minutes ago
LazyTown – You Are A Pirate 13 minutes ago
Alestorm – You Are a Pirate 15 minutes ago
LazyTown – You Are A Pirate 17 minutes ago.
1 2 3 4 5 6 | Dream Theater – Innocence Faded Yesterday 9:09pm Dream Theater – Caught in a Web Yesterday 9:04pm Dream Theater – 6:00 Yesterday 8:58pm |
Alestorm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke van die twee vind je leuker?
Heerlijk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Daar luisterde ik vroeger wel naar..
.
Sure.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:06 schreef Beatles het volgende:
Nemen we wel zo'n houten speelhuis in ons huis als we gaan samenwonen?
Ohquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:09 schreef Beatles het volgende:
[..]
Jij hebt de foto's niet eens gezien hoe het eruit ziet enzo.
hellzzzz yeahhhquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:06 schreef Beatles het volgende:
Nemen we wel zo'n houten speelhuis in ons huis als we gaan samenwonen?
uhuquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:30 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat deeeez dingetjes
Gayniaalquote:
mooi liedquote:
quote:
Kelly omgquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dat jongetje is bekend geworden nog..
Ik moet wenenquote:
Geil, wel dikke benen tho.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet 'hij' er nu uit.
Als ik terugkijk wat ik vroeger aan had, dan schrik ik ook.quote:
Mag ik dan met je meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kan me nog 1 foto herinneren, waar ik op een schommel zat. Die wil ik weer hebben. Maar die 2 gierige mensen hebben nog alle foto's. Misschien moet ik even 'inbreken'. Ik heb toch nog de sleutels..
Beetje raar als we ze dan wel tegenkomen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik dan met je meeIk weet dat je mij, destijds met moederdag denk ik, jaloers maakte over een markt daar
kunnen we daar ook nog een keer heem
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beetje raar als we ze dan wel tegenkomen..
Ziet er leuk uit he?quote:Tovertouw
In de kring vertel ik dat ik vanmorgen iets raars mee maakte toen ik wakker werd. Naast mij in bed lag een touw.
Dat had ik nog nooit meegemaakt. Toen ik het mee nam naar de badkamer om mijn tanden te poetsen, bleek het geen gewoon touw maar een tover touw dat kon praten. In een groot boek wat ik heb, vond ik de spreuk voor dit tovertouw.
Dit gaat als volgt:
touw, touw, lang tovertouw
één stap naar achter,
twee stapjes terug
kruip er onder door en dan weer terug
touw, touw, spreek je nou?
Iedere keer als er een nieuwe bewering komt houd ik het touw bij mijn hoofd zodat alleen ik het kan horen.
In de kern gaan de kinderen samen met mij ontdekken, of de beweringen van het touw waar of niet waar zijn.
Het touw beweert het volgende:
- het touw beweert, dat hij langer is dan het klaslokaal.
- het touw beweert, dat hij langer is dan alle kinderen naast elkaar met hun benen wijd.
- het touw beweert, dat hij langer is dan vijf kinderen liggend op elkaar.
- het touw beweert, dat hij dikker is dan de Knorrie het varken
- het touw beweert, dat hij hoger is dan de tafel van juffrouw Dianne
- het touw beweert, dat hij vijf keer om die dikke boom op het plein heen kan
- het touw beweert, dat hij langer is als mijn pink
Tijdsduur:
20 minuten
In het slot gesprek vraag ik de kinderen wat dat nou eigenlijk is lang en kort. Hoe meet je nou dingen.
Oh god.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie 2 moeten trouwens iets voor mij doen..
Ohje. Je gaat ons vragen waar we in slapen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat is gisteren al voorspelde/vroeg..
Maar ik heb amper geleerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:35 schreef Beatles het volgende:
[..]oew
En jij gaat je tentamen heul niet verkloten.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohje. Je gaat ons vragen waar we in slapen?
Ja, hij wil ons strikken voor z'n radiostukje.quote:
Getsie. Keilelijk vind ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, hij wil ons strikken voor z'n radiostukje.
In een voetbalshirt en box,quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
. Ja nou mensen op straat willen geen antwoord geven op deze vraag die ik verplicht moet doen.
.
Ik slaap naaktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
Neem geluid op, stuur bestandje..
maar ik ben geen bouwvakker op het metrostation Weesperplein!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat doen de bouwvakkers op metrostation Weesperplein ook.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat doen de bouwvakkers op metrostation Weesperplein ook.
LIEFDEEEquote:
KIJK NOU BEST SCHATTIG LIEDJEN:quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
LIEFDEEE
Jemineetje, ik ben verliefderig
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ben ook verliefdmaar dan in het origineel
wat voor een stukjequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gaan jullie een stukje voor mij opnemen?.
Ik wacht ff tot mn ma in bed ligt hoor die hoeft niet te horen dat ik naakt slaap tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
Gaan jullie een stukje voor mij opnemen?.
Alsof ze je nog nooit naakt heeft gezien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot mn ma in bed ligt hoor die hoeft niet te horen dat ik naakt slaap toch![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Beatles het volgende:
Weet je wat ik altijd wel grappig vind om te zienAls Bloempje een nieuwe foto of status op facebook heeft en er staan een aantal likes, dan denk ik altijd: D.M liked dit ook, en dan klik ik en jaaaa hoor
Ik snap sowieso niet waarom Bloem en DM vriendjes zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Beatles het volgende:
Weet je wat ik altijd wel grappig vind om te zienAls Bloempje een nieuwe foto of status op facebook heeft en er staan een aantal likes, dan denk ik altijd: D.M liked dit ook, en dan klik ik en jaaaa hoor
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Beatles het volgende:
Ja ooit geworden tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom Bloem en DM vriendjes zijn..
Ze durft neit te zeggen dat ze hem eigenlijk niet lief vindt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom Bloem en DM vriendjes zijn..
Gewoon ontvrienden toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ze durft neit te zeggen dat ze hem eigenlijk niet lief vindt.
Ik zie dat nooit want hij heeft me geblokkeerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:43 schreef Beatles het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit want hij heeft me geblokkeerd [ afbeelding ]
Heyhey niet zo doen jijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ze durft neit te zeggen dat ze hem eigenlijk niet lief vindt.
Ja jeetje jeetje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
Muizen zijn bang voor Doerak en dat is al een watje [ afbeelding ] wat nou gevaarlijk [ afbeelding ]
Echt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, die ik laatst op het station zag.
Wat een bazenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ben ook verliefdmaar dan in het origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |