ik denk ook dat ik dat ga doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:21 schreef Kabolter het volgende:
Gewoon even een tijdje niet msn'en of sms'en. Dat werkt meestal wel in dit soort gevallen.
Wel met kondoom natuur lijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef Dastan het volgende:
Misschien helpt het als je haar eens goed sekst.
OHHH, DAT VERANDERT DE ZAAK COMPLEET!quote:
Als ze langskomt zorg jij dat je klaar staat in een leren outfit, met een zweep. Zodra ze binnen is mep je dr tegen de grond en seks je dr suf.quote:
ik hou niet van leerquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als ze langskomt zorg jij dat je klaar staat in een leren outfit, met een zweep. Zodra ze binnen is mep je dr tegen de grond en seks je dr suf.
Ja, nouja, dan ben ik bang dat er geen hoop meer is.quote:
Ohja, dat werkt ook goed. Gewoon zeggen: vrouwmensch! BIEEEERRRRR!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef Dastan het volgende:
Je kunt ook gewoon wat eenvoudiger beginnen en haar opdragen een biertje uit de koelkast te halen terwijl jij uitgestrekt op de bank naar voetbal zit te kijken. Het liefst met zo min mogelijk woorden en haar vooral niet aankijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |