abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103746424
Ik kwam rond 11 uur aan. Normaliter sta ik meestal vanaf minuut 1 binnen, maar dat was dit keer dus niet zo. Ik had eigenlijk een enorme opstopping en drukte verwacht om naar binnen te komen, gezien de grote hoeveelheid publiek buiten. Dit viel echt alles mee. Je kaartje werd bijna direct gescand en fouilleren kostte maximaal 3 minuten wachten. Top geregeld!
Binnen eerst even een kijkje nemen in alle drie de zalen. B-Front zaal leek een beetje weggestopt, was erg laag en voelde erg lang aan. De betonnen palen gaven ook een beetje rare feel mee aan de zaal. De Promo-zaal zag er wel mooi uit, maar stond wonderlijk genoeg recht op de B-Front stage gericht. In de eetzaal muntjes gehaald zodat ik niet hoefde te wachten aan het begin en daarna even bij Headhunterz gekeken. Tuneboy stond op dat moment Loving You (Isaac Remix) te draaien, met recht een early-set dus.
Verder naar The Pitcher en Slim Shore. Het geluid moest nog wel een beetje aangepast worden, dat werd langzaamaan steeds beter. We zagen iemand van het geluid rond de 2 heren dartelen en kwamen er gauw achter dat er dus al twee keer problemen waren met de CD-spelers. Jammer, maar helaas! Verder oa Volt, Zany-album werk, Call Out The Ravers, nieuwe Pitcher en I See Stars gehoord. Was wel een leuke inkomer.
B-Front kwam ten tonele en opende (zoals verwacht) met Lunatick. Als tweede werd gewoon Nomansland erin gegooid. Helaas moest ik dringend naar de WC, dus even wat gemist. Helaas, want er stond een laagje van 2 cm water al om half 1. De facilitaire dienst was bezig het water op te stofzuigen, aangezien er geen putje was.. Raar. Je zou daar toch over nadenken. Verder wat ouder B-Front werk gehoord, wat ik niet altijd kon plaatsen. Ik stond eigenlijk gewoon te wachten op Zany.
Zany kwam om kwart voor 1 erbij en opende meteen met zijn nieuwe Square. Daar kan ik heel simpel over zijn: plaat van de avond. Wat een ellendige bak energie zit in die track zeg. Een beetje het stijltje ala worship, maar oh wat een verschrikkelijk gave track zeg. Verder gedraaid: onder andere Emporium Theme, Worship, Acid Nightmare Remix, World On Fire, Symfonic Feedback remix, de Bassplaat, Musical Analysis, Face The Truth, Annihilating, Back Again. Ik vond het bijna jammer als B-Front er een plaatje ingooide.
Na deze verschrikkelijk gave set door naar Headhunterz & Wildstylez. Hoorde dat Lose My Mind al gedraaid was, mooizo. We kwamen binnen op Melancholia, verder veel ouder H&W gehoord: Art Of Creation, de twee Defqon anthems, Blame It On The Editz. Verder aangevuld met oa The Voice Of Desire en de ultieme bier-haal-plaat Runing Late. Heerlijk om dan door het publiek te lopen. Ik kreeg de gedachte: Je moet minstens 1 meter breed zijn voor dit stukje zaal. Allemaal mooie blote bastjes, waaronder de topper die Nobody Said It Was Easy op zijn rug had staan. Heerlijk. Na even een goed plekje vinden waar het geluid niet zo verneukt stond uitgekomen op een plekje een beetje midvoor, daar bleek ook Dailucia te staan zo tussendoor.
Noisecontrollers LIVE was leuk, niet meer, niet minder. Eigenlijk kwamen alle verwachtte platen voorbij. Gimmie Love edit, Give It Up, Faster n Further, noem maar op. De nieuwe van Q-Base was erg tof! Eindigend met Universe Was Born en Samara (die overigens wel onverwachts was, maar vroeg afgekapt). Renegade had het publiek goed onder controle en gaf een goede sfeer mee. Eigenlijk een act naar behoren, maar de albumpromo's zullen pas op Qlimax komen gok ik zo. Tot die tijd is het even afwachten.
Daarna terug naar B-Front waar Ran-D erbij stond. Was een vermakelijke set met onder andere de testversie van Put It On en wat ander werk. Toch was het allemaal niet zo speciaal. De sfeer bij B-Fron was niet om over naar huis te schrijven. Een aantal mensen die totaal niet met drugs om konden gaan, veel stilstaand publiek etcetera.. Misschien is het concept niet helemaal juist met 7 uur rammen?
Frequencerz LIVE. Ik had ze graag helemaal willen zien, maar helaas schoot de timetable daar in de knoop. Wel de eerste paar minuten gezien met een nieuwe Frequencerz, Fly With Me, een stukje Driver en daarna Connected.
Gauw door naar Headhunterz. Psyko Punkz stonden nog 2 platen te draaien: Emporium Theme en Feel My Fire. De sitdown kwam goed uit, want ik was de groep even kwijt. Heel makkelijk als iedereen dan gaat zitten.
Headhunterz LIVE. Dat doet hij niet zo vaak, dus verwachtingen hooggespannen. Opende met de Ghostbusters tool omgetoverd tot een zaagwerkje. Onder andere Doomed edit met korte break en dubstep, A New Day, Power Of The Mind edit, de oude Rock Civilisation Edit, Hard With Style en de nieuwe plaat Headshot, een wat hardere plaat, kwamen langs. Afsluitend met Wotnotwoz.
The Prophet begon daarna met wel zo'n ontzettend beroerde plaat (ik gok een nieuwe Prophet/BH) dat ik heel gauw de zaal ben uitgelopen. Wat een stuk bagger. Even wat gaan eten waar ik ook al de Shizzle My Dizzle remux hoorde, nee. Ik werd er niet zo vrolijk van.
Doorgelopen naar B-Front en A2. Binnenkomen met Virus, leuk! Verder wel wat ouder B-Front werk uit zijn A2 tijdperk gehoord en ook A2 draaide wel vermakelijk. Het was toch allemaal neit zo heel speciaal, alles ging een beetje langs me heen, er zat gewoon geen x-factor aan. Onderweg naar G4H nog even Wake Up gehoord, te vaak gehoord.
Gunz 4 Hire LIVE nog een keertje een kans gegeven. Ik moet zeggen dat de podiumact wel een stuk dynamischer geworden is dan bij Decibel. Wel weer exact dezelfde tracks gehoord, maar dat was ook niet zo gek. Wel The Cycle gedraaid, ik word echt zo ontzettend blij van die plaat! Ran-D was vooral met de mic bezig en Adaro met het op gang houden van de act. Zijn mic werkte niet, dat was wel sneu voor hem. Aan het eind wel vaker naar voren gekomen, maar moest wel iedere keer zelf terug, want Ran-D bleef voor staan. De sfeer was wel echt heel goed moet ik zeggen, de partysfeer zat goed in de lucht, kwam de beleving van de act zeker ten goede.
Daarna lekker gebleven bij Headhunterz vs. Zatox. Bleek geen verkeerde keuze. Headhunterz heeft genoeg harde tracks laten horen en ook verassend veel Zatox ingemixt: Winter, Proud To Be Loud, BPM Track, Hard Bass, Wildest, No Way Back, Strike, Chemical (!), Conquer Your Fears. Toen Headhunterz de laatste paar minuten even af was nog even Raw Style en Oxygen voor de sfeer.
Afsluiter. We wouden er eigenlijk niet heen, maar de muntjes moesten op. Opening met Inner Creativity, Haunter Of The Dark, een bekende Promo file-plaat, Psycho, Virus en toen overgestapt op Hardcore. Bij de overstap nog wat gaan eten en daarna naar huis gegaan.

+: Snelle fouillering en controle
+: Praktisch geen barwachttijden
+: B-Front vs. Zany, Headhunterz LIVE
+: Bij Headhunterz met regelmaat veel sfeer te bekennen
+: Showelementen bij Headhunterz dik in orde
+: Ook eens oudere tracks gehoord, die ook goed werden ontvangen door het publiek

-: Schel geluid bij Headhunterz, werd gedurende de avond beter
-: Af en toe een waterballet op de toiletten.
-: Mensen zonder shirt en/of te veel drugs op. In ruime mate aanwezig
-: Hitte bij B-Front was bijna gevaarlijk.

En tot slot nog een bedankje voor het spreken van weer vele bekenden en minder bekenden! Het was weer gezellig!
Mixes onder de naam Khadber
pi_103749307
Zo, dat is een flink verslag! :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 17:22:39 #203
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_103749395
https://partyflock.nl/party/211098:Hardheid.html

Zekerheidje, voor zo weinig geld en dichtbij! :D
The Outside Agency
pi_103749457
Krullie en ik hebben ons ook prima vermaakt op Monsters Ball :Y
Sander Kleinenberg, Audio Bully's, De Man Zonder Schaduw, T-Spoon ( :D :D :D ) en Robin S, Dubstep-zaal ^O^

Aankleding was erg leuk, er stond een spookhuis binnen en ze hadden een mini-bioscoop waar horrorfilms gedraaid werden. 80% van de bezoekers was verkleed :)

Calvin Harris die gewoon een Avicii trucje deed -O- Veel te makkelijk
Dr. Lektroluv die gewoon piepjeshouse aan het draaien was :r
pi_103749823
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 13:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
BH die overload draait.
O+ _O_

quote:
10s.gif Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef eQuaL het volgende:
B-Front liveset: Overigens wel 2-sidez - nomansland
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 15:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Kwamen binnen tijdens Nomansland blijft een heerlijke track O+
Bob die een 2 Sidez track draait? :o :D :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_103749879
Btw, die refixx/remixx gebeuren van Shizzle my Dizzle, is eigenlijk best te doen. Afgezien dat hij echt te lang verlengt wordt. Maar dat kick die erin komt dat ritme, erg aangenaam :Y

Oh en HHZ gooide Doomed er bij zijn live set in. Die stem die het verhaal begint, letterlijk naar 3 woorden "Blabla" zegt en de track gaat verder zoals het hoort, geweldig _O-
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:04:35 #208
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_103750779
Pfff jullie weekend verhalen... En ik dan gewoon werken :'(
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_103750835
Voor de tv pils vattn was ook goed te doen! :Y)
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_103750905
Leren ook! Not..
  zondag 30 oktober 2011 @ 18:24:52 #211
213010 haakon
pi_103751507
Ik lag om 9 uur al dronken in bed :'(
The Outside Agency
pi_103753228
Dit is wat deadmau5 zegt over de DJ Mag Top 100:

Awkward Moment? Ranking in the Top 100 of a DJ poll when I've never touched a CDJ in my life.

En daar heeft ie een goed punt.

quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 17:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Oh en HHZ gooide Doomed er bij zijn live set in. Die stem die het verhaal begint, letterlijk naar 3 woorden "Blabla" zegt en de track gaat verder zoals het hoort, geweldig _O-
Vette actie! :D

Mooi gecompileerd :Y
pi_103753282
Hardclassics en Reset aanwezig :7
pi_103753623
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:16 schreef Utca het volgende:
Hardclassics en Reset aanwezig :7
Hier ook ^O^

Edit: WTF???? Brennan Heart kan het dus wel?
Tracklist Thrillogy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:30:28 #215
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_103753944
Top-verslagen hier, netjes!

Ik wil ook nog wel wat woorden vuil maken aan Heart for Hard; twas prima. Geluid was bij vlagen wat minder dan wat ik verwacht had. Dacht dat de Mezz bekend stond om zijn akoustiek wat later gelukkig wel weer werd bevestigd. Ik kwam binnen bij The Vision :O te soft & te onbekend. Second Identity was gelukkig weer wat beter.
Hierna stond Fatal Inc (raw sessions) :? op de timetable .. 1ste plaat "Nobody said" :W mazzel -> peukie doen. Vanaf toen veelal geouwehoerd met janenallemanensecurity. Heb na 2:00 ook geen hardstyle meer gehoord, dus dat was een bummer en het klopte ook niet echt qua tijden enzo volgens mij maar ik was toch niet nuchter meer om er mee te zitten :9

Vond dat ik ff moest representen bij hardstyle en Breda en zal dit de volgende keer wel weer doen.
Wat je vindt, ...
pi_103754166
quote:
Had alleen wel iets mogen doen aan het geluid. Steeds verwisselen, vind ik best irritant :P

Blijft wel een heel vet nummer <3
pi_103754188
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef T-Force het volgende:

[..]

Hier ook ^O^

Tracklist Thrillogy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Wat een held _O_ Altijd fan gebleven natuurlijk, ik liet hem niet vallen toen het even wat minder ging.

quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef Levitas het volgende:

[..]

Had alleen wel iets mogen doen aan het geluid. Steeds verwisselen, vind ik best irritant :P
Dat is juist het idee! :P anders zou het geen Strike-compilatie zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Deeltjesversneller op 30-10-2011 19:41:17 ]
pi_103754315
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:30 schreef Da_Ripper het volgende:
Top-verslagen hier, netjes!
Inderdaad.. Ik ben jaloers!

Of er moet iemand zijn die bereid is om een verslag wat uit te werken en door te sturen ;)
pi_103754376
wat een tracklist :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_103754755
quote:

[..]

Hier ook ^O^

Tracklist Thrillogy
SPOILER
Eerlijk is eerlijk: leuk lijstje.

quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Serieus? Wat een held _O_ Altijd fan gebleven natuurlijk, ik liet hem niet vallen toen het even wat minder ging.
Jij bent een ekte.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:29:27 #221
213010 haakon
pi_103757188
quote:

[..]

Hier ook ^O^

Tracklist Thrillogy
SPOILER
Thera heeft vast tegen hem gezegd dat ie een keer in dit topic moest gaan kijken over hoe wij over hem praten.
Heeft ie vast gedacht: verrek, die jongens hebben gelijk! Ik moet een keer wat gaan doen! En wat is die 16meter een klootzak!

:P
:D
The Outside Agency
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:37:28 #222
352450 BrennanHeart
I wish life was like A, B,
pi_103757798
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef haakon het volgende:

[..]

Thera heeft vast tegen hem gezegd dat ie een keer in dit topic moest gaan kijken over hoe wij over hem praten.
Heeft ie vast gedacht: verrek, die jongens hebben gelijk! Ik moet een keer wat gaan doen! En wat is die 16meter een klootzak!

:P
:D
Klopt, dat geld van al die dagjesmensen is ook fijn natuurlijk (danke fur die Porsche) maar m'n rootz liggen bij de early dus ik dacht: doe jullie even een pleziertje.

p.s. 16meter is een klootzak.
Just as easy as 1, 2, 3.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:57:08 #223
213010 haakon
pi_103759300
_O-
The Outside Agency
pi_103760059
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef haakon het volgende:
_O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:48:18 #225
301430 Baronpilsener
pi_103763173
Beste trol ooit :D

Iemand ervaring met het maken van logo's of uberhaupt design ervaring (liefst met illustrator?).. DM Please :)
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_103769179
Headhunterz LIVE gisteren is klaarblijkelijk door iemand gefilmd:

Die Headshot plaat gaat live echt flink hard!
Weet iemand trouwens wanneer hij Subsonic gedraaid heeft? Vind dat echt 1 van zijn beste platen.
pi_103769384
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:19 schreef ElDani het volgende:

Weet iemand trouwens wanneer hij Subsonic gedraaid heeft? Vind dat echt 1 van zijn beste platen.
3:55 _O- Dus
pi_103769528
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:19 schreef ElDani het volgende:

Even kijken, moet zeggen dat de tracklist die er staat best in orde is! Mooi dat ie ook de wat oudere nummers nog gewoon regelmatig draait, iets wat z'n collega's vaak zijn vergeten.

Blablablabla :')
pi_103769708
En tot slot de plaat van de avond voor mij: Zany - Squared
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:39:59 #230
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103770059
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef ElDani het volgende:
En tot slot de plaat van de avond voor mij: Zany - Squared
Die klonk erg goed inderdaad!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 30 oktober 2011 @ 23:44:56 #231
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_103770255
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:35 schreef Levitas het volgende:

[..]

Blijft wel een heel vet nummer <3
x2

quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef BrennanHeart het volgende:

[..]

Klopt, dat geld van al die dagjesmensen is ook fijn natuurlijk (danke fur die Porsche) maar m'n rootz liggen bij de early dus ik dacht: doe jullie even een pleziertje.

p.s. 16meter is een klootzak.
gvd zeg :') , steeds denk ik dat de troll niet erger kan....en dan flikt ie t toch weer. waarvoor hulde
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:49:36 #232
301430 Baronpilsener
pi_103775388
Haha, dat Blablablablabla is echt een geniale actie
Aka Black/Out
pi_103780767
Scope DJ - Hypersonic, echt weer een klapper _O_

Geluid harder en helemaal los gaan op je bureaustoel O+
pi_103781072
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 08:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, dat Blablablablabla is echt een geniale actie
Dat dus! :D
Hij begint mijn respect wel weer een beetje terug te winnen. Eerst een (voor zijn doen) weer wat hardere track maken, en als iedereen dan nog loopt te bitchen over de intro, gewoon zo'n edit maken! _O_
pi_103781694
Op Twitter las ik ook iets over dat anthem van Heady.. "Headshot" ofzo, vervangen met Hard Bass... Hoewel, dat natuurlijk ook weer een speculatie is.
pi_103781738
Ondanks dat ik al extreem moe was toen ik aankwam bij Thrillogy heb ik mij wel vermaakt. :Y Vanaf B-Front vs. Ran-D schrok ik echt wakker en ging het lekker. Geniaal ook dat B-F&A² Arise draaiden. *O* Sitdown bij het laatste beetje PP dat ik toevallig meekreeg was wel weer hopeloos... Ik ben daar toch niet om te gaan zitten. Zeker niet als godverdomme Feel My Fire ( _O_ ) wordt gedraaid. Dan wil ik stampen!

Halverwege Crypsis viel ik echter bijna in slaap, ondanks dat hij toch wel hard draaide. :P Leuk dat Da Syndrome nog even 10 seconde zijn blije hoofd liet zien op die stage trouwens. Tijdens de hardcore helemaal aan het eind ben ik weggegaan. Die muziek doet mij niet zoveel meer, zeker niet als je zo moe bent. Nog wel leuk dat Drunk with a Gun werd gedraaid. (wel een nieuwe remix, maja)

Wat mij wel opviel was dat Hhz tijdens zijn liveact een Coca Cola shirt droeg. Ik vermoed dat dat gesponsord is. :') Lekker ironisch ook, want ze schonken daar Pepsi.

[ Bericht 8% gewijzigd door Quyxz_ op 31-10-2011 12:47:38 ]
gr gr
pi_103781768
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:41 schreef Levitas het volgende:
Op Twitter las ik ook iets over dat anthem van Heady.. "Headshot" ofzo, vervangen met Hard Bass... Hoewel, dat natuurlijk ook weer een speculatie is.
Ik vond dat nummer maar tegenvallen trouwens. En ik denk dat dat anthem waar het over gaat het Final Qountdown anthem is.

gr gr
pi_103781861
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:43 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ik vond dat nummer maar tegenvallen trouwens. En ik denk dat dat anthem waar het over gaat het Final Qountdown anthem is.

En aan die kick te horen, zou ik zeggen: Wildstylez of A2.. Maar Headhunterz zou ook best kunnen (ik zei 't ook al een paar pagina's terug :))
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:29:08 #239
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_103785614
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef Baronpilsener het volgende:

Iemand ervaring met het maken van logo's of uberhaupt design ervaring (liefst met illustrator?).. DM Please :)
Nog hulp nodig?
pi_103785754
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:27:00 #241
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_103787596
quote:
Blijft een beste plaat ja. Wel frappant om aan de ene kant te zien hoe groot B-front is geworden en aan de andere kant te zien hoe Jones nooit echt door heeft kunnen breken.
pi_103790113
Jones is ook chauffeur toch voor dj's?
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:42:07 #243
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_103799538
quote:

Tracklist Thrillogy
SPOILER
Dit is echt?? :o :o
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_103799808
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Blijft een beste plaat ja. Wel frappant om aan de ene kant te zien hoe groot B-front is geworden en aan de andere kant te zien hoe Jones nooit echt door heeft kunnen breken.
x2!!

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:
Jones is ook chauffeur toch voor dj's?
daar weet Sethje vast meer van; kom er maar in kerel :9

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:42 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Dit is echt?? :o :o
echt ongeloveloos hè?! _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:47:40 #245
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_103799901
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:

echt ongeloveloos hè?! _O_
Ik geloof het serieus nog niet echt.. ik ga nu iig wel ff langs als hij ergens draait waar ik ook ben :9
pi_103800068
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Ik geloof het serieus nog niet echt.. ik ga nu iig wel ff langs als hij ergens draait waar ik ook ben :9
hij blijkt het toch wel ergens in zich te hebben, afgelopen tijd diep weggestopt... wie weet komt het er eindelijk nu goed uit!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:34:37 #247
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_103802979
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2011 19:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dit is wat deadmau5 zegt over de DJ Mag Top 100:

Awkward Moment? Ranking in the Top 100 of a DJ poll when I've never touched a CDJ in my life.

En daar heeft ie een goed punt.

[..]

Vette actie! :D

Mooi gecompileerd :Y
Waar draait deadmou5 dan mee ? Alleen z'n laptoppie ?

Die compilatie is echt vreet :D
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:40:21 #248
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_103803381
@ T-Force .. Haal dat onderschrift bij je avatar is weg !!!

SPOILER
SPOILER
JESUS CHRISTUS! Koop net Loudness kaartje.... ¤ 26,37 voor een simpele webapp die al 100x zn geld heeft opgebracht... Echt te slecht voor woorden! :(

[ Bericht 17% gewijzigd door Sc0tTy op 31-10-2011 20:58:48 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 31 oktober 2011 @ 20:55:17 #249
338299 DjThera
www.dj-thera.com
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:34:23 #250
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_103807259
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef DjThera het volgende:
Mn nieuwe release (met Pavo) komt eraan :D :D :D
Klinkt weer prima maar kan/mag je vertellen hoe deze collab tot stand is gekomen? Het is toch publiek geheim dat Pavo niet echt een liefhebber van produceren is?
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  maandag 31 oktober 2011 @ 21:42:53 #251
338299 DjThera
www.dj-thera.com
pi_103807970
Zoals je ook kunt horen, heb ik m sowieso lekker laten doen wat ie heel goed kan aka scratchen
pi_103808882
Volgens Twitter gaat Headhunterz deze week beginnen aan een remix van G-Shock - Demons (Promo Remix). Ben benieuwd wat ie daarvan gaat maken, want die plaat beter maken kan niet...
@Thera, die plaatjes klinken weer erg fijn! Kan niet wachten ze te horen op Hardnation :9~
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:07:33 #253
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103809782
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 21:55 schreef T-Force het volgende:
Volgens Twitter gaat Headhunterz deze week beginnen aan een remix van G-Shock - Demons (Promo Remix). Ben benieuwd wat ie daarvan gaat maken, want die plaat beter maken kan niet...
Waarom??? dat kan alleen maar misgaan....

Daarom:
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_103809980
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Waarom??? dat kan alleen maar misgaan....
Het is natuurlijk wel een beetje een project gedoemd (doomed ):O ) te mislukken, maar ik geef het wel een kans omdat ik vind dat Headhunterz de laatste tijd niet verkeerd bezig is :)
  maandag 31 oktober 2011 @ 22:14:58 #255
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103810258
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:10 schreef T-Force het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel een beetje een project gedoemd (doomed ):O ) te mislukken, maar ik geef het wel een kans omdat ik vind dat Headhunterz de laatste tijd niet verkeerd bezig is :)
Maar het verschil tussen "goed bezig zijn" en Demons remixen is te groot... dat is gewoon een plaat waar je niet aan hoeft te komen...
Ik kan me een voorstelling maken van Demons, maar dan langzamer en met hhz kicks... :N :X
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_103811378
Dat kan goed misgaan idd. Ben benieuwd wat ie ervan weet te maken, denk een beetje het idee van Wildstylez' Born Slippy tool, die ik nog wel lekker 'experimenteel' vind.
pi_103811694
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat kan goed misgaan idd. Ben benieuwd wat ie ervan weet te maken, denk een beetje het idee van Wildstylez' Born Slippy tool, die ik nog wel lekker 'experimenteel' vind.
Die knalt goed weg ja :)

Deze vind ik toch wel erg fijn, lekker blij, leuk melodietje, alleen het intro is kut :)
  maandag 31 oktober 2011 @ 23:41:17 #258
213010 haakon
pi_103814909
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 22:14 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Maar het verschil tussen "goed bezig zijn" en Demons(promo remix) remixen is te groot... dat is gewoon een plaat waar je niet aan MAG komen...
fixed.

Eens bartmans :Y
The Outside Agency
pi_103816354
Koepert gefeliciteerd w/
pi_103816683
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 00:10 schreef T-Force het volgende:
Koepert gefeliciteerd w/
  dinsdag 1 november 2011 @ 00:23:10 #261
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_103816832
Kuper gefeliciteerd! *O*
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_103817052
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
pi_103819914
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
  dinsdag 1 november 2011 @ 08:31:09 #264
301430 Baronpilsener
pi_103820149
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
Aka Black/Out
  dinsdag 1 november 2011 @ 08:58:19 #265
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103820597
Knoepert congrats!

En DV: Die born slippy remix vond ik ook Blasphemy!

pi_103820670
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 00:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kuper gefeliciteerd! *O*
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:47:59 #267
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103821853
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 1 november 2011 @ 09:57:13 #268
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_103822056
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
pi_103823714
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
By the way: nieuwe E-Force!

[ Bericht 29% gewijzigd door eQuaL op 01-11-2011 11:05:04 ]
pi_103824452
Nieuwe Jack of Sound *O*

[ Bericht 12% gewijzigd door eQuaL op 01-11-2011 11:30:37 ]
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:54:06 #271
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_103825594
quote:
Vet _O_ !

quote:
Koepert gefeliciteerd
Ook van mij *O* :).
There is no rehab for stupidity.
  dinsdag 1 november 2011 @ 11:58:13 #272
213010 haakon
pi_103825748
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
The Outside Agency
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:13:23 #273
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_103826263
quote:
:N Vind er niks aan. Valt een beetje in de categorie: duistere en enge geluidjes omdat het raw moet zijn.
pi_103826795
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef T_Killer het volgende:

[..]

:N Vind er niks aan. Valt een beetje in de categorie: duistere en enge geluidjes omdat het raw moet zijn.
Tja dat is gewoon de stijl van Jack Of Sound. Tot nu toe heeft bijna elk nummer van hem wel die spookhuis sounds. Ben het wel met je eens dat het wel een toegevoegde waarde moet hebben, anders gaat het snel vervelen.
pi_103827283
Die set van Sasha F @ TMS is btw _O_
pi_103829804
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
quote:
te hoog spookhuis gehalte
  dinsdag 1 november 2011 @ 14:21:40 #277
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_103830020
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:30 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Tja dat is gewoon de stijl van Jack Of Sound. Tot nu toe heeft bijna elk nummer van hem wel die spookhuis sounds. (...)
Dat is idd wel zo. Daarom ben ik ook geen fan van JoS
pi_103830482
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
pi_103830901
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 00:23 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kuper gefeliciteerd! *O*
w/
  dinsdag 1 november 2011 @ 15:20:34 #280
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_103831767
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
Wat je vindt, ...
pi_103841555
Mind.Illusion, komt er nog een vervolg op Trance it!? Setje wordt hier nog regelmatig gedraaid, m'n broertje kon 'm ook erg waarderen.

Trance classics. O+
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:05:22 #282
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_103841876
Hallo mensen..
A
l
l
e
n
DANK

voor den felicititititaties
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  dinsdag 1 november 2011 @ 19:05:45 #283
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103841895
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef 16meter het volgende:
Mind.Illusion, komt er nog een vervolg op Trance it!? Setje wordt hier nog regelmatig gedraaid, m'n broertje kon 'm ook erg waarderen.

Trance classics. O+
Dat vraag ik ook elke week maar ik krijg steeds een negatief antwoord. :(

SPOILER
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_103846551
quote:
Koepert gefeliciteerd w/
wat hij zegt :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_103858244
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 19:05 schreef mstx het volgende:
Dat vraag ik ook elke week maar ik krijg steeds een negatief antwoord. :(

SPOILER
Ja, M.I. waar blijft ie? :(

SPOILER
  woensdag 2 november 2011 @ 10:29:22 #286
301430 Baronpilsener
pi_103866676
NP: De moeilijk hard mix van NLS. Mogen er nog wel meer van komen! :D Draai 'm nog regelmatig.
Aka Black/Out
pi_103867201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef 16meter het volgende:

Trance classics. O+
Poe... afgelopen maanden amper tijd... Maar zal kijken of ik binnenkort weer een keer tijd heb. ^O^

Krullie... Tom... Vrijdag strangerz?
  woensdag 2 november 2011 @ 11:50:52 #288
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_103869145
http://soundcloud.com/dj-pila

Wat een held om die 2 plaatjes zomaar weg te geven _O_

Sound Expander O+
  woensdag 2 november 2011 @ 12:02:13 #289
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_103869537
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_103871645
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Krullie... Tom... Vrijdag strangerz?
We gaan naar QORE 3.0 de dag erna, maar ik had de vorige keer al afgehaakt dus kan het eigenlijk niet maken om niet te gaan toch? O-)

SPOILER
pi_103873237
quote:
Alphaverb (Official)
Here it is, my track "Get On The Floor" in both WAV and MP3 (320kbps) for FREE! http://wtrns.fr/or7bdZat68NTM8
:)
pi_103873401
Is de Maassilo een beetje te bereiken met het OV?
  woensdag 2 november 2011 @ 14:06:58 #293
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_103873449
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:05 schreef Levitas het volgende:
Is de Maassilo een beetje te bereiken met het OV?
Volgens mij staat er een metrostation recht tegenover.
👾
pi_103873747
Maat van me wilt rijden, dus dat is eigenlijk nog beter. Als 'ie op t laatste moment bedenkt toch met OV te gaan, kan dat dus alsnog.

Nog meer FOK!'ers op Remember zaterdag?
pi_103874543
Echt.. 4 geniale Free Releases vandaag gewoon!
Get On The Floor, 2 Pila anthems en Bass Power.
pi_103874709
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef ElDani het volgende:
Echt.. 4 geniale Free Releases vandaag gewoon!
Get On The Floor, 2 Pila anthems en Bass Power.
Bass power.. Nog niet echt duidelijk wat daar nou mee gaat gebeuren. Het lijkt een remix pack te worden, dus misschien alleen samples?
pi_103875233
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef T-Force het volgende:

[..]

We gaan naar QORE 3.0 de dag erna, maar ik had de vorige keer al afgehaakt dus kan het eigenlijk niet maken om niet te gaan toch? O-)

SPOILER
Lang verhaal kort.... Tot vrijdag dus :D

quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef Levitas het volgende:

[..]

Bass power.. Nog niet echt duidelijk wat daar nou mee gaat gebeuren. Het lijkt een remix pack te worden, dus misschien alleen samples?
Nee je kan de volledige track gewoon downloaden ;-)
pi_103883702
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 14:06 schreef mstx het volgende:

[..]

Volgens mij staat er een metrostation recht tegenover.
De hoek om, maar dat is het probleem niet nee. Wat wel lastig is is dat het metrostation pas om 7.30 open gaat en het feest om 6.00 is afgelopen. Volgens mij vertrok de 1e metro ook pas om 8.00. Maar je zou ook een taxi naar CS kunnen regelen.
  woensdag 2 november 2011 @ 18:18:57 #299
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_103883875
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

De hoek om, maar dat is het probleem niet nee. Wat wel lastig is is dat het metrostation pas om 7.30 open gaat en het feest om 6.00 is afgelopen. Volgens mij vertrok de 1e metro ook pas om 8.00. Maar je zou ook een taxi naar CS kunnen regelen.
Ja als je met een paar man een taxi neemt en de kosten deelt valt het wel mee. Vanuit daar naar Mathenesseplein is 15 euro weet ik. En t CS is nog iets dichterbij.
  woensdag 2 november 2011 @ 18:23:45 #300
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_103884068
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:48 schreef Mind.Illusion het volgende:

Krullie Vrijdag strangerz?
Jazekers!! Stond al lange tijd in de planning :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties