Waarom??? dat kan alleen maar misgaan....quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:55 schreef T-Force het volgende:
Volgens Twitter gaat Headhunterz deze week beginnen aan een remix van G-Shock - Demons (Promo Remix). Ben benieuwd wat ie daarvan gaat maken, want die plaat beter maken kan niet...
Het is natuurlijk wel een beetje een project gedoemd (doomedquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Waarom??? dat kan alleen maar misgaan....
Maar het verschil tussen "goed bezig zijn" en Demons remixen is te groot... dat is gewoon een plaat waar je niet aan hoeft te komen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje een project gedoemd (doomed) te mislukken, maar ik geef het wel een kans omdat ik vind dat Headhunterz de laatste tijd niet verkeerd bezig is
Die knalt goed weg jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat kan goed misgaan idd. Ben benieuwd wat ie ervan weet te maken, denk een beetje het idee van Wildstylez' Born Slippy tool, die ik nog wel lekker 'experimenteel' vind.
fixed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar het verschil tussen "goed bezig zijn" en Demons(promo remix) remixen is te groot... dat is gewoon een plaat waar je niet aan MAG komen...
quote:
quote:
Vetquote:
Ook van mijquote:Koepert gefeliciteerd
quote:
Tja dat is gewoon de stijl van Jack Of Sound. Tot nu toe heeft bijna elk nummer van hem wel die spookhuis sounds. Ben het wel met je eens dat het wel een toegevoegde waarde moet hebben, anders gaat het snel vervelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]Vind er niks aan. Valt een beetje in de categorie: duistere en enge geluidjes omdat het raw moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |