Waarom??? dat kan alleen maar misgaan....quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:55 schreef T-Force het volgende:
Volgens Twitter gaat Headhunterz deze week beginnen aan een remix van G-Shock - Demons (Promo Remix). Ben benieuwd wat ie daarvan gaat maken, want die plaat beter maken kan niet...
Het is natuurlijk wel een beetje een project gedoemd (doomedquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Waarom??? dat kan alleen maar misgaan....
Maar het verschil tussen "goed bezig zijn" en Demons remixen is te groot... dat is gewoon een plaat waar je niet aan hoeft te komen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje een project gedoemd (doomed) te mislukken, maar ik geef het wel een kans omdat ik vind dat Headhunterz de laatste tijd niet verkeerd bezig is
Die knalt goed weg jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat kan goed misgaan idd. Ben benieuwd wat ie ervan weet te maken, denk een beetje het idee van Wildstylez' Born Slippy tool, die ik nog wel lekker 'experimenteel' vind.
fixed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar het verschil tussen "goed bezig zijn" en Demons(promo remix) remixen is te groot... dat is gewoon een plaat waar je niet aan MAG komen...
quote:
quote:
Vetquote:
Ook van mijquote:Koepert gefeliciteerd
quote:
Tja dat is gewoon de stijl van Jack Of Sound. Tot nu toe heeft bijna elk nummer van hem wel die spookhuis sounds. Ben het wel met je eens dat het wel een toegevoegde waarde moet hebben, anders gaat het snel vervelen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]Vind er niks aan. Valt een beetje in de categorie: duistere en enge geluidjes omdat het raw moet zijn.
quote:
te hoog spookhuis gehaltequote:
Dat is idd wel zo. Daarom ben ik ook geen fan van JoSquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:30 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja dat is gewoon de stijl van Jack Of Sound. Tot nu toe heeft bijna elk nummer van hem wel die spookhuis sounds. (...)
Dat vraag ik ook elke week maar ik krijg steeds een negatief antwoord.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef 16meter het volgende:
Mind.Illusion, komt er nog een vervolg op Trance it!? Setje wordt hier nog regelmatig gedraaid, m'n broertje kon 'm ook erg waarderen.
Trance classics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:05 schreef mstx het volgende:
Dat vraag ik ook elke week maar ik krijg steeds een negatief antwoord.
Ja, M.I. waar blijft ie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poe... afgelopen maanden amper tijd... Maar zal kijken of ik binnenkort weer een keer tijd heb.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:59 schreef 16meter het volgende:
Mind.Illusion, komt er nog een vervolg op Trance it!? Setje wordt hier nog regelmatig gedraaid, m'n broertje kon 'm ook erg waarderen.
Trance classics.
lekker!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef DjThera het volgende:
Mn nieuwe release (met Pavo) komt eraan![]()
![]()
![]()
We gaan naar QORE 3.0 de dag erna, maar ik had de vorige keer al afgehaakt dus kan het eigenlijk niet maken om niet te gaan toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 10:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Krullie... Tom... Vrijdag strangerz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Alphaverb (Official)
Here it is, my track "Get On The Floor" in both WAV and MP3 (320kbps) for FREE! http://wtrns.fr/or7bdZat68NTM8
Volgens mij staat er een metrostation recht tegenover.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:05 schreef Levitas het volgende:
Is de Maassilo een beetje te bereiken met het OV?
Bass power.. Nog niet echt duidelijk wat daar nou mee gaat gebeuren. Het lijkt een remix pack te worden, dus misschien alleen samples?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef ElDani het volgende:
Echt.. 4 geniale Free Releases vandaag gewoon!
Get On The Floor, 2 Pila anthems en Bass Power.
quote:Op woensdag 2 november 2011 13:08 schreef T-Force het volgende:
[..]
We gaan naar QORE 3.0 de dag erna, maar ik had de vorige keer al afgehaakt dus kan het eigenlijk niet maken om niet te gaan toch?
Lang verhaal kort.... Tot vrijdag dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee je kan de volledige track gewoon downloaden ;-)quote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Bass power.. Nog niet echt duidelijk wat daar nou mee gaat gebeuren. Het lijkt een remix pack te worden, dus misschien alleen samples?
De hoek om, maar dat is het probleem niet nee. Wat wel lastig is is dat het metrostation pas om 7.30 open gaat en het feest om 6.00 is afgelopen. Volgens mij vertrok de 1e metro ook pas om 8.00. Maar je zou ook een taxi naar CS kunnen regelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een metrostation recht tegenover.
Ja als je met een paar man een taxi neemt en de kosten deelt valt het wel mee. Vanuit daar naar Mathenesseplein is 15 euro weet ik. En t CS is nog iets dichterbij.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
De hoek om, maar dat is het probleem niet nee. Wat wel lastig is is dat het metrostation pas om 7.30 open gaat en het feest om 6.00 is afgelopen. Volgens mij vertrok de 1e metro ook pas om 8.00. Maar je zou ook een taxi naar CS kunnen regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |