3:55quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:19 schreef ElDani het volgende:
Headhunterz LIVE gisteren is klaarblijkelijk door iemand gefilmd:
Die Headshot plaat gaat live echt flink hard!
Weet iemand trouwens wanneer hij Subsonic gedraaid heeft? Vind dat echt 1 van zijn beste platen.
Even kijken, moet zeggen dat de tracklist die er staat best in orde is! Mooi dat ie ook de wat oudere nummers nog gewoon regelmatig draait, iets wat z'n collega's vaak zijn vergeten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:19 schreef ElDani het volgende:
Headhunterz LIVE gisteren is klaarblijkelijk door iemand gefilmd:
Die Headshot plaat gaat live echt flink hard!
Weet iemand trouwens wanneer hij Subsonic gedraaid heeft? Vind dat echt 1 van zijn beste platen.
Die klonk erg goed inderdaad!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef ElDani het volgende:
En tot slot de plaat van de avond voor mij: Zany - Squared
x2quote:
gvd zegquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef BrennanHeart het volgende:
[..]
Klopt, dat geld van al die dagjesmensen is ook fijn natuurlijk (danke fur die Porsche) maar m'n rootz liggen bij de early dus ik dacht: doe jullie even een pleziertje.
p.s. 16meter is een klootzak.
Dat dus!quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, dat Blablablablabla is echt een geniale actie
Ik vond dat nummer maar tegenvallen trouwens. En ik denk dat dat anthem waar het over gaat het Final Qountdown anthem is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:41 schreef Levitas het volgende:
Op Twitter las ik ook iets over dat anthem van Heady.. "Headshot" ofzo, vervangen met Hard Bass... Hoewel, dat natuurlijk ook weer een speculatie is.
En aan die kick te horen, zou ik zeggen: Wildstylez of A2.. Maar Headhunterz zou ook best kunnen (ik zei 't ook al een paar pagina's terugquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vond dat nummer maar tegenvallen trouwens. En ik denk dat dat anthem waar het over gaat het Final Qountdown anthem is.
Nog hulp nodig?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef Baronpilsener het volgende:
Iemand ervaring met het maken van logo's of uberhaupt design ervaring (liefst met illustrator?).. DM Please
Blijft een beste plaat ja. Wel frappant om aan de ene kant te zien hoe groot B-front is geworden en aan de andere kant te zien hoe Jones nooit echt door heeft kunnen breken.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef T-Force het volgende:
Edit: WTF???? Brennan Heart kan het dus wel?
Tracklist ThrillogyDit is echt??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
x2!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Blijft een beste plaat ja. Wel frappant om aan de ene kant te zien hoe groot B-front is geworden en aan de andere kant te zien hoe Jones nooit echt door heeft kunnen breken.
daar weet Sethje vast meer van; kom er maar in kerelquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:
Jones is ook chauffeur toch voor dj's?
echt ongeloveloos hè?!quote:
Ik geloof het serieus nog niet echt.. ik ga nu iig wel ff langs als hij ergens draait waar ik ook benquote:
hij blijkt het toch wel ergens in zich te hebben, afgelopen tijd diep weggestopt... wie weet komt het er eindelijk nu goed uit!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:47 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik geloof het serieus nog niet echt.. ik ga nu iig wel ff langs als hij ergens draait waar ik ook ben
Waar draait deadmou5 dan mee ? Alleen z'n laptoppie ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dit is wat deadmau5 zegt over de DJ Mag Top 100:
Awkward Moment? Ranking in the Top 100 of a DJ poll when I've never touched a CDJ in my life.
En daar heeft ie een goed punt.
[..]
Vette actie!
Mooi gecompileerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JESUS CHRISTUS! Koop net Loudness kaartje.... ¤ 26,37 voor een simpele webapp die al 100x zn geld heeft opgebracht... Echt te slecht voor woorden!
[ Bericht 17% gewijzigd door Sc0tTy op 31-10-2011 20:58:48 ]Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Klinkt weer prima maar kan/mag je vertellen hoe deze collab tot stand is gekomen? Het is toch publiek geheim dat Pavo niet echt een liefhebber van produceren is?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:55 schreef DjThera het volgende:
Mn nieuwe release (met Pavo) komt eraan![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |