Thrillogy?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Hij blijft maar lullen over een anthem, maar waarvoor? Welk groot feest komt er nog aan? Februari HardBass maar dat lijkt me sterk..
Vanaf 27:47
Misschien toch Qountdown? Dat stukje uit de teaser met final countdown. Thrillogy lijkt me een beetje laat..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Hij blijft maar lullen over een anthem, maar waarvoor? Welk groot feest komt er nog aan? Februari HardBass maar dat lijkt me sterk..
Vanaf 27:47
Qountdown heeft ook nooit een anthem gehad. Alleen het 0:00 momentje. Maar, wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:01 schreef Baronpilsener het volgende:
Daarnaast, vorige Thrillogy had ook geen anthem
quote:
Nah doet me niksquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:53 schreef Levitas het volgende:
Nieuwe preview van Omegatypez (met Neilio).
Heel erg vet weer! Als deze gasten hun eerste release op Fusion of Gold Records hebben (waar ze nu mee bezig zijn), gaan ze denk ik heel ver komen
Wawawaar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:48 schreef Levitas het volgende:
Nice.. Heb zojuist een A0-poster van Thrillogy op de kop getikt. Morgen even ophalen.
Deze dus:
[ afbeelding ]
Het bedrijf dat die posters in de omgeving van Den Bosch ophangt. Zag de posters langs de weg, en toevallig stopte m`n bus net bij zo`n bord waardoor ik de naam van het bedrijf zag staan. Heb die dezelfde middag gebeld met de vraag wat zij doen met de posters die gebruikt zijn. "Oh, die gaan naar het oud papier. Maarehm, als je er 1 wilt hebben.. Heb er nog wel een paar liggen hoor".quote:
SPOILER: zo groot dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het bedrijf dat die posters in de omgeving van Den Bosch ophangt. Zag de posters langs de weg, en toevallig stopte m`n bus net bij zo`n bord waardoor ik de naam van het bedrijf zag staan. Heb die dezelfde middag gebeld met de vraag wat zij doen met de posters die gebruikt zijn. "Oh, die gaan naar het oud papier. Maarehm, als je er 1 wilt hebben.. Heb er nog wel een paar liggen hoor".
Hij is wel echt heel groot (120x85cm ofzo)
//EditVet!SPOILER: zo groot dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij die poster opgestuurd gekregen, of heb je hem gehaald? Ik zou ook wel zoeen poster willen... Kan je de naam van het bedrijf pm'en?gr gr
Heb hem opgehaald. Zit in Sint-Michielsgestel (naast Maaskantje JONGUH!)quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vet!![]()
Heb jij die poster opgestuurd gekregen, of heb je hem gehaald? Ik zou ook wel zoeen poster willen... Kan je de naam van het bedrijf pm'en?
gokje:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Kan je de naam van het bedrijf pm'en?
Vind er ook geen bal aan nee..quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:21 schreef 16meter het volgende:
Plaat van de dag
Zat en Acti, wat een koningskoppel was dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lijst is dit toch![]()
![]()
Maffe Italianenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:17 schreef Quyxz_ het volgende:
TBY verkleed als Skrillex en TuBY als Axl Rose.
[ afbeelding ]
En dat anthem van Hhz moet wel het Final Qountdown-anthem zijn, als ik die teaser zo hoor.
Ik hoor al genoeg, ga hem dus niet openen. Sites waar je niet meteen kan vinden wat je wiltquote:Wat een website zeg, maar ik heb de LU gevonden denk ik:
G4H is ook half hardcore.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Geen hardcore act? Ws gaat The Prophet dat doen dan.
Dus het kan toch!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Qlimax website is nu net online:
http://events.q-dance.nl/2011-11_26-november_qlimax/
Even LU checken.
...
Wat een website zeg, maar ik heb de LU gevonden denk ik:
Stana, Coone, Headhunterz, "The Pitcher Zany & DV8", Noisecontrollers, Zatox, Ran-D, G4H, The Prophet, MC:Ruffian
Geen hardcore act? Ws gaat The Prophet dat doen dan.
Zal lastig worden in een overvol Gelredomequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:22 schreef Levitas het volgende:
Valt me ook een beetje tegen ja.. Hopelijk weet G4H die sfeer in het Gelredome ook weer zo te krijgen als op Decibel en A2 records night!
Ik ben zó blij dat ik geen kaartje heb...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:16 schreef robuust89 het volgende:
Coone op QlimaxIk ben zo blij met mijn kaartje
Inderdaad, had het al zo ongeveer verwacht dus het valt wel meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef mstx het volgende:
Iedereen die verbaasd doet over de line-up.![]()
Alsof dit verrassend is.
Ze bukken ieder jaar toch weer graag allemaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Haha met deze line up en 70 euro voor een kaartje worden mensen met een ticket echt keihard in hun ster genaaid
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef stoeltafel het volgende:
De lineup is toch redelijk variėrend.
Dat klopt en voor dat publiek is het ook de perfecte line-up. Daarom ga ik niet* naar Qlimax, ik behoor niet tot die doelgroep (net als meer mensen in dit topic).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef stoeltafel het volgende:
maar het publiek wil bekende namen.
eens met deze post!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:11 schreef T-Force het volgende:
En om er nog maar eens even een pareltje in te gooien! Wat een remix![]()
x2quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:35 schreef mstx het volgende:
Iedereen die verbaasd doet over de line-up.![]()
Alsof dit verrassend is.
Headhunterz natuurlijk, vette evil hardcore editzz enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:57 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Wie doet de hardcore trouwens?![]()
![]()
Dit. Maar het Qlimax publiek beseft het zelf niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Haha met deze line up en 70 euro voor een kaartje worden mensen met een ticket echt keihard in hun ster genaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck no.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef 16meter het volgende:
Coone is dan wel weer tof. Die gozer verdient het gewoon.
Fuck jeah.quote::'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Ben ik met je eens Tom. Voor een groot deel ben ik het jullie meningen hier over bepaalde artiesten eens.. Maar regelmatig ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef Sethje het volgende:
Haha mooi die reacties hierhad het een thera solo night moeten worden dan ?
Zieke line up mattiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Coone
Zatox
Headhunterz
Gunzz 4H
Brennan Heart vs Psyko Punkz (raw set)
Angerfist
MC Flo
Da's wel mijn droom lineup, dus deze editie komt aardig in de buurt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ach....dromen mag altijd.......quote:Technoboy &Tuneboy (classic set)
Luna ft DHHD
Brennan Heart ft Blademasterz
Deepack ft.Josh en Wesz
Prophet ft Headhunterz
Zany ft Southstylers
Zatox & Tatanka Vs Activator
Heel blij dat ik naar Remember ga. In mei echt zeeer goed bevallen. Als het even buiten het boekje gaat, stopt Sydrome die plaat toch wel weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Da's meer een lineup voor Knockoutmaar ziet er al een stuk beter uit.
Technoboy gaat op Remember een 2 uur lange early set doen, z'n laatste zegt ie. Eigenlijk wil ik daar wel bij zijn
22.00-23.00 Yves Deruyter (old-skool-trance-hardtrance)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef Levitas het volgende:
Ben dan wel benieuwd wat voor jullie dé line-up zou moeten zijn?
Denk dat het wel eens kan tegenvallen, op afgelopen Hardclassics was zijn setje best ok maar kon zich niet meten met de andere (quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Technoboy gaat op Remember een 2 uur lange early set doen, z'n laatste zegt ie. Eigenlijk wil ik daar wel bij zijn
6x Scantraxx (Inclusief aanverwante labels)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef ElDani het volgende:
Tja, voor een Qlimax line-up vind ik het helemaal geen probleem eigenlijk. Het zijn inderdaad de bekende namen, maar een enkel verassinkje zit erbij (G4H). Had B-Front toch eigenlijk wel verwacht.
Moet zeggen dat ik voor The Pitcher ook leuk vind dat hij er eindelijk staat!
En voor een "mainstream" line-up vind ik hem best wel afwisselend en komt wel een groot spectrum aan bod.
Eens met bovenstaand!! En ik ben er ook @ HardClassics!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:45 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Denk dat het wel eens kan tegenvallen, op afgelopen Hardclassics was zijn setje best ok maar kon zich niet meten met de andere () sets toen. Denk dat het op Remember alleen maar meer hitjes gaan worden...
Wie gaan er trouwens naar Hardclassics indoor?
Hier een serieuze optie, vorige outdoor editie was erg gezellig!
Dit zou wel aardig lijp zijn, ja. En dan 3000 kaarten minder verkopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
22.00-23.00 Yves Deruyter (old-skool-trance-hardtrance)
23.00-00.00 Pavo (early hardstyle)
00.00-01.00 Technoboy (Italian 2005-2008 set)
01.00-02.00 Josh & Wesz
02.00-03.00 Geck-o
03.00-03.30 AVIO: live
03.30-04.00 Crypsis: live
04.00-05.00 Thera
05.00-06.00 Pet Trio (Miss Djax vs. Pet Duo Schranz set)
06.00-07.00 Promo (Promo --> Rude Awakening set)
Heb ik 100 euro voor over, fow real!
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:14 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het bedrijf dat die posters in de omgeving van Den Bosch ophangt. Zag de posters langs de weg, en toevallig stopte m`n bus net bij zo`n bord waardoor ik de naam van het bedrijf zag staan. Heb die dezelfde middag gebeld met de vraag wat zij doen met de posters die gebruikt zijn. "Oh, die gaan naar het oud papier. Maarehm, als je er 1 wilt hebben.. Heb er nog wel een paar liggen hoor".
Hij is wel echt heel groot (120x85cm ofzo)
//EditIk heb hier nog een poster liggen die eens zo groot is (geen officiele A# maat) van Defqon 2008. Ooit een keer van een oude vriend gekregenSPOILER: zo groot dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:09 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een poster liggen die eens zo groot is (geen officiele A# maat) van Defqon 2008. Ooit een keer van een oude vriend gekregen
Have fun, misschien kom ik je nog wel tegen. Zal voor ons voornamelijk B-Front zaal wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Last-minute beslissing. Ik en vriendin gaan toch naar Thrilogy
Eigenlijk konden we niet achterblijven, want al onze vrienden zijn er ook. Dus gezellig wordt het sowieso.
Hoop dat ik me ga vermaken op de 'nieuwe' hardstyle![]()
En het zal voor hun een verrassing zijn. Altijd leuk
Voor die 55 euro ga ik wel wat heen en weer lopen. Gebruik maken van de ruimte en de muziek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Have fun, misschien kom ik je nog wel tegen. Zal voor ons voornamelijk B-Front zaal worden
Southstylersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor die 55 euro ga ik wel wat heen en weer lopen. Gebruik maken van de ruimte en de muziek.
Ow en even tussendoor....
Raad de plaat
Wroaaaawquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow en even tussendoor....
Raad de plaat
Really, the machine? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een van de beste producers die er is en ik ben een grote fan maar the machine op Qlimax verwachten gaat echt te ver..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn ideale line up:
Geck-O
Activator & Zatox (Italian classics set) (of 1 van de twee solo om het toch nog realistisch te houden)
Wildstylez (of noisecontrollers)
Southstylers
The machine
B-front (eventueel Ran-D)
Zany vs Titan
Ruffneck
Bij deze zou ik overwegen om te gaan....
Hij lijkt me logisch qua line up en qua acts die het in mijn ogen verdienen om daar te staan...
Wahahaha, win!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Thrillogy meeting?
Gewoon op deze locatie neem ik aan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen trouwens veel plezier vanavond met wat ie gaat doen!! Ik ga met mijn bloederige dokter T-Force en ik zelf als bloederig schoolmeisje even lekker griezelen op Monsters Ball! Heb er zin in
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:48 schreef Krulliewullie het volgende:
Ok, ik heb een mysterie voor jullie!Wat een wazig verhaal is het toch.. Ik heb voor je wel een mail naar Art of Dance gestuurd (daarin heb ik ook jouw naam genoemd, maar ook de mijne). Maar als het daardoor was, hoe komen ze dan aan je e-mail? En, dan had je ook je camera mee mogen nemen (ik heb gezegd dat jij een fotografe bent..)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen trouwens veel plezier vanavond met wat ie gaat doen!! Ik ga met mijn bloederige dokter T-Force en ik zelf als bloederig schoolmeisje even lekker griezelen op Monsters Ball! Heb er zin in![]()
I'll be therequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Thrillogy meeting?
Gewoon op deze locatie neem ik aan:
[ afbeelding ]
Ja idd, stond alleen dat ik uitgenodigd was, met andere naam (chris :S) Heul vaag maargoed ik ga ervan genieten!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wat een wazig verhaal is het toch.. Ik heb voor je wel een mail naar Art of Dance gestuurd (daarin heb ik ook jouw naam genoemd, maar ook de mijne). Maar als het daardoor was, hoe komen ze dan aan je e-mail? En, dan had je ook je camera mee mogen nemen (ik heb gezegd dat jij een fotografe bent..)
Zo de lezen trek jij je er wel veel van aan, ben jij soms zo'n dagjesmens?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef Levitas het volgende:
En op Partyflock gaat het er weer over dat er veel 'dagjesmensen' waren.. Iedereen stond stil, blablabla.. Who gives a shit? Als je je daar aan ergert, dan let je volgens mij op de verkeerde dingen als je op een feest bent.
Ja, het is leuk als de sfeer top is en iedereen los gaat, maar een feest kut vinden omdat er veel mensen stil stonden, dan doe je toch iets verkeerd imo. (Sfeer voegt iets toe, maar maakt of verneukt een feest imo niet).
De man van het t-shirt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Net terug van Thrillogy, was een gezellig feestje.
Feest zelf viel me toch wat tegen, weinig sfeer en veel stilstaande mensen.
Toch erg goed vermaakt maar dat kwam meer om de gezellige groep waar we mee waren, non stop losgegaan
Komt omdat het in de mens zit om alles ergens mee te willen vergelijken. En dan krijg dat generatieverhaal weer. De 'oude' norm was dat de hele toko met de hele zaal werd afgebroken zoals in dat gunz4hire filmpje van laatst. En dan maakte het niet uit of je oud, jong, zwart,geel, gehandicapt of simpel was. De passie voor dezelfde muziek/ (teringherrie volgens de rest van de wereld) stond centraal en feesten waren de spaarzame momenten waarop je dat kon delen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef Levitas het volgende:
Ja, het is leuk als de sfeer top is en iedereen los gaat, maar een feest kut vinden omdat er veel mensen stil stonden, dan doe je toch iets verkeerd imo. (Sfeer voegt iets toe, maar maakt of verneukt een feest imo niet).
Kan toch ook samenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef NLS04 het volgende:
hoeveelheid liefhebbers vs drugsgebruikers
Kwamen binnen tijdens Nomansland blijft een heerlijke trackquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waar blijft je verslagje van Thrillogy?
edit: oh, je had al wat gepost
Grappig dat je me nog herkendequote:Op zondag 30 oktober 2011 13:46 schreef MDMAzing het volgende:
[..]
De man van het t-shirt!![]()
Heb je de hele avond bij B-Front gestaan? Vond de sfeer daar inderdaad enorm tegenvallen, persoonlijk vond ik het bij HHZ een stuk beter. Toch vreemd aagezien het normaal gesproken andersom en er op de 'main' vaak minder sfeer hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |