En je doet het met een als wijf postende userquote:
Say whut?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je doet het met een als wijf postende user.
quote:
Daar ging het mis.quote:
Ik heb wel tieten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen tieten is altijd een aardige indicatie
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou toen ik laatst op de grond lag en aan Kluts vroeg of ze zonder slipje met rokje over me heen wilde lopen zag ik toch dui-de-lijk tekenen van een open wond hoor!
Alhoewel... dat kunnen dan ook littekens van een ombouw-operatie zijn...
Ik heb geen houthakkersblouse en pakjes shag onder de armen!quote:
Gaat het ook niet om. HW vond dat jij niet als Kluts postte, dus je ben een vreemde. Vreemde man klonk nog net iets leuker, dus vandaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen houthakkersblouse en pakjes shag onder de armen!
Het ging dus alleen om het sensatie-effect? Je moet bij SBS gaan werken jij!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat het ook niet om. HW vond dat jij niet als Kluts postte, dus je ben een vreemde. Vreemde man klonk nog net iets leuker, dus vandaar.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
een meid, met houthakkershemd, en een klein beetje okselhaar... hmm.. kan ik het op
Goh, verrassend, als het maar een hartslag heeft of net heeft gehadquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
een meid, met houthakkershemd, en een klein beetje okselhaar... hmm.. kan ik het op
Ja, die van jou die hebben nog niet eens okselhaar!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, verrassend, als het maar een hartslag heeft of net heeft gehad.
You say it like it's a bad thingquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die van jou die hebben nog niet eens okselhaar!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een meisje hoor, anders stop ik het terug.
Dat is toch zo'n onzin-modje ofzo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat het kind vanzelf weer die hangar in rent als ze dr moeder ziet
[..]
Als ze al iemand zover krijgt om dr zwanger te maken natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat het kind vanzelf weer die hangar in rent als ze dr moeder ziet
[..]
Je omschrijft een lesbienne, geen kerel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen houthakkersblouse en pakjes shag onder de armen!
Baby to the rescue!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze al iemand zover krijgt om dr zwanger te maken natuurlijk
/bitchmodus
Homohater!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je omschrijft een lesbienne, geen kerel.
quote:De was gesorteerd, dat worden er zeker een stuk of 5. Wordt ik ooit een superhuisvrouw?
Je zal dit maar dag in, dag uit op je facebook aantreffen.quote:Ajax - Feyenoord aan het kijken, eerste helft zit erop en Feyenoord doet het goed!
Slechts gedeeltelijk. Ik ben lesbofoobquote:
Dieskrimienaaasie!!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slechts gedeeltelijk. Ik ben lesbofoob
Aaaaah, dramtit. Dat soort dingen zet ik ook op m'n FB. Is toch leuk man!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Je zal dit maar dag in, dag uit op je facebook aantreffen.
Dan ben je niet de enige ik heb geen ideequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef Godtje het volgende:
HW kan jij hier zo in dit rustige hokje van FOK! waar niemand meeleest nog even uitweiden over het op zwart plus ban gaan van Slar/Sander?
Dat heb ik destijds gemist vanwege verplichtingen in Azie.
Maar wel beter gekleed dan met van die bretels en hoge leren schoenen.quote:
Jammerquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige ik heb geen idee.
Sinds wanneer mag je op Fok! Facebookposts van een ander posten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Je zal dit maar dag in, dag uit op je facebook aantreffen.
+1 zelfkennis!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel beter gekleed dan met van die bretels en hoge leren schoenen.
Alhoewel... dit zijn mijn nieuwe schoenen:
[ afbeelding ]
En laatst ook bretels gehaald.
OMFG ik ben een neonaziiiiiii
Sinds wanneer niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je op Fok! Facebookposts van een ander posten?
Sinds altijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je op Fok! Facebookposts van een ander posten?
Nice.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel beter gekleed dan met van die bretels en hoge leren schoenen.
Alhoewel... dit zijn mijn nieuwe schoenen:
[ afbeelding ]
En laatst ook bretels gehaald.
OMFG ik ben een neonaziiiiiii
Weet je hoe Fb werkt? Je kan ook posts verbergen van mensen die je gewoonweg te saai vindt. Zou je eens moeten proberen!quote:
Kijk! Datquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ging dus alleen om het sensatie-effect? Je moet bij SBS gaan werken jij!
Je kunt ze ook gewoon uit je friends-list dondereren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet je hoe Fb werkt? Je kan ook posts verbergen van mensen die je gewoonweg te saai vindt. Zou je eens moeten proberen!
Voetballen dat ie kanquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een achterlijke ....... is het toch ook.
Water kan je koken. Voor de rest is dat meestal groente.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Ik heb best zin om lekker wat te koken...
Maar goede pussy donder je niet zo makkelijk weg...quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon uit je friends-list dondereren.
En auto's in puin rijden, 10023893839 boetes, te laat komen, niet komen, je huis in de hens steken omdat je vuurwerk afsteekt in je huis en dan zo een shirt aan.quote:
Ik bak mijn groente altijd...quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Water kan je koken. Voor de rest is dat meestal groente.
Een goede pussy houdt d'r bek als er alleen maar van dat soort poep uit komt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar goede pussy donder je niet zo makkelijk weg...
en voetballen dat ie kanquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
En auto's in puin rijden, 10023893839 boetes, te laat komen, niet komen, je huis in de hens steken omdat je vuurwerk afsteekt in je huis en dan zo een shirt aan.
[quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon uit je friends-list dondereren.
Mij ook niet, tenzij hij zo een shirt gaat aan doen en gaat lopen janken om eigen gemaakte fouten tijdens het voetbal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef rival het volgende:
[..]
en voetballen dat ie kan
boeit mij et nou wat ie de rest van de tijd doet
Daarom heb ik myr dan ook niet geneuktquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Myraela, wat was dat een enorme deceptie. Haar ava doet vermoeden dat ze een soort Sinceria is. In het echt past die er 5x in. En dan ook nog zo'n enorm eivormige sjagrijnige rotkop erboven
Dat mocht Socios doen. *insert grapje dat een trein ongeveer het enige is dat hun beide kan bevredigen*quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom heb ik myr dan ook niet geneukt.
Nou ja, het water voor de pasta... soms...quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest ook neem ik aan. Dus blijft er weinig over om te koken.
Je zou in het geheel verwdijnen. Ik ben blij dat je er nog bentquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is het zo erg ja?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou pasta danquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou ja, het water voor de pasta... soms...
Ja, dát was de reden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik over gelezenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Ew.....
Vrijdagavond is een vriend van 't broertje van Eef (mijn beste vriendin) neergestoken in een discotheek. Liep tegen een meisje op, vriendje van meisje werd boos, pakte een glas en sloeg het stuk en stak het in z'n nek. Slagader geraakt en binnen 30 sec dood
WTF?!
En dat was blijkbaar echt zo'n jongen die nooit iemand kwaad deed.Je vraagt je af hoe je zoiets kan voorkomen? ja... niet. Glas is overal............
Getverdemme
Ik kon de klemtoon niet goed leggenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat mocht Socios doen. *insert grapje dat een trein ongeveer het enige is dat hun beide kan bevredigen*
Die waren in Helmond laatstquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice.Als je toevallig nog een keer met me wil meeten: http://www.nvu.info/demonstraties.html
SIEG HEIL!
Foto?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Myraela, wat was dat een enorme deceptie. Haar ava doet vermoeden dat ze een soort Sinceria is. In het echt past die er 5x in. En dan ook nog zo'n enorm eivormige sjagrijnige rotkop erboven
Was dat die 27 jarige student? Waarvan het in de krant stond?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Ew.....
Vrijdagavond is een vriend van 't broertje van Eef (mijn beste vriendin) neergestoken in een discotheek. Liep tegen een meisje op, vriendje van meisje werd boos, pakte een glas en sloeg het stuk en stak het in z'n nek. Slagader geraakt en binnen 30 sec dood
WTF?!
En dat was blijkbaar echt zo'n jongen die nooit iemand kwaad deed.Je vraagt je af hoe je zoiets kan voorkomen? ja... niet. Glas is overal............
Getverdemme
Je beseft het pas als het je in je omgeving overkomt!!!!!11quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
een vriend van 't broertje van mijn beste vriendin
Nicequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Zit ik net mijn nagels te vijlen, zie ik dat mijn favoriete soap op tv is !
De vriend van het broertje van een vriendin.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:49 schreef Ang3l het volgende:
Ew.....
WTF?!
Getverdemme
Ik kom nooit in de Club Seven, om goede redenen blijkt maar weer. Maar die jongen blijkbaar ook nooit. Was slechts mee met een personeelsuitje van het restaurant waar hij werkt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik over gelezenIk was zelfs nog heel even bang dat jij het was
De moeder van mijn ex deed dat ook altijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
De vriend van het broertje van een vriendin.
Ik ken dat broertje ook goed. Dus had kunnen zeggen: Een vriend van Daan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
De vriend van het broertje van een vriendin.
Kut verder, daar niet van.
Mensen vinden het interessant als ze iets te maken hebben met iemand waar iets opvallends mee gebeurd. Ik heb vroeger een vriendin gehad die daar zo ver in ging dat ze aanpapte met de broer van een jochie wat op tv was geweest omdat hij kanker had.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
De moeder van mijn ex deed dat ook altijd.
"ik las in de krant dat hier in de buurt iemand is waarvan de vader is overleden aan een hartaanval! Erg hè! Dat kan zomaar gebeuren. Ik vind het zo erg! Echt heel erg voor de familie ook! Erg erg erg. Je beseft het pas als het jezelf overkomt!!!11"
Ja die ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was dat die 27 jarige student? Waarvan het in de krant stond?
Als het zo was geweest als ik het opvatte, dan was mijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken dat broertje ook goed. Dus had kunnen zeggen: Een vriend van Daan.
Alsof het dan iets erger of minder erg is. Totaal besides the point. Het gaat niet om wie het is en ook niet of en hoe ik hem ken, het gaat om de actie. Het was meer om aan te geven dat ik het net hoorde en dat ik daarom wat meer info had als die in de krant stond.
Totaal misplaatste.... echt. Grow up.
Ja, dat was het inderdaad. Ik zet het hier neer omdat ik het interessant vond dat iemand die ik zelf niet kende, maar via via wel, iets overkwam. Je kent me goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen vinden het interessant als ze iets te maken hebben met iemand waar iets opvallends mee gebeurd. Ik heb vroeger een vriendin gehad die daar zo ver in ging dat ze aanpapte met de broer van een jochie wat op tv was geweest omdat hij kanker had.
Echt serieus... wat zijn dit voor kutreacties?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kende de broer van Michael Jackson ook wel..
Volgens mij reageerde ik toen niet op jouw post.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat was het inderdaad. Ik zet het hier neer omdat ik het interessant vond dat iemand die ik zelf niet kende, maar via via wel, iets overkwam. Je kent me goed.
Als het een totale vreemde was geweest had ik het NOG erg gevonden. En het is ook een totale vreemde.
Waarom vertelde je er dan bij dat je die gast kende? Wat was daar de nieuwswaarde van?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt serieus... wat zijn dit voor kutreacties?
Ik zit hier met m'n beste vriendin te sms-en omdat ze hem kende en omdat z overstuur is en dit zijn de soort reacties die hier moeten komen? Seriously?
Dat was wel duidelijk ja, want erg relevant was het allemaal niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Ja, dat was het inderdaad. Ik zet het hier neer omdat ik het interessant vond dat iemand die ik zelf niet kende, maar via via wel, iets overkwam. Je kent me goed.
Nee maar de opmerking van "Een vriend van een vriendin" etc doet wel voorkomen alsof ik ook zo iemand zou zijn. Je hoeft me helemaal niet naar m'n mond te praten. Sterker nog, liever niet. maar soms vind ik bepaalde reacties gewoon niet gepast en niet kunnen. Maar ti's ana jou om ze te maken hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik toen niet op jouw post.
Oh ja, dit is Fok! Ik was even vergeten dat je hier iedereen naar de mond moet praten.
...dude. Stel je toch niet zo aan man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt serieus... wat zijn dit voor kutreacties?
Ik zit hier met m'n beste vriendin te sms-en omdat ze hem kende en omdat z overstuur is en dit zijn de soort reacties die hier moeten komen? Seriously?
You my man!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Zit ik net mijn nagels te vijlen, zie ik dat mijn favoriete soap op tv is !
Nou, zo kwam het wel over ja. En omdat ik je niet ken vat ik het op op die manier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar de opmerking van "Een vriend van een vriendin" etc doet wel voorkomen alsof ik ook zo iemand zou zijn. Je hoeft me helemaal niet naar m'n mond te praten. Sterker nog, liever niet. maar soms vind ik bepaalde reacties gewoon niet gepast en niet kunnen. Maar ti's ana jou om ze te maken hoor.
Ik ken die gast niet. Ik vertel het zo omdat ik het dus net hoorde via m'n beste vriendin en ik geschrokken was van t feit dat zoiets zomaar kan gebeuren omdat je ergens tegenaan loopt en ik me af ga vragen of die gast gewoon lekker een knuffelstraf gaat krijgen vanwege vlaag van verstandverbijstering of ontoerekeningsvatbaar (want coke).quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom vertelde je er dan bij dat je die gast kende? Wat was daar de nieuwswaarde van?
Heb je nog tips tegen voetkalknagels? Ik heb teveel op hakken gelopen en nu is mijn ingegroeide teennagel kapot.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Welke soap kijk je en gebruik je ook nagelversterkende producten?
Bij jullie misschien ja. Hier niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dude. Stel je toch niet zo aan man.. Een wildvreemde werd neergestoken in een discotheek. Wooptiefuckingdoo. Dat gebeurt bijna elk weekend.
euhm....quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
ik geschrokken was van t feit dat zoiets zomaar kan gebeuren omdat je ergens tegenaan loopt
Mwah, je buigt het nu zo om dat het in je straatje past. Maar goed, ik ben harteloos natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken die gast niet. Ik vertel het zo omdat ik het dus net hoorde via m'n beste vriendin en ik geschrokken was van t feit dat zoiets zomaar kan gebeuren omdat je ergens tegenaan loopt en ik me af ga vragen of die gast gewoon lekker een knuffelstraf gaat krijgen vanwege vlaag van verstandverbijstering of ontoerekeningsvatbaar (want coke).
Daarom.
Niet omdat ik interessant wil lijken omdat iemand die via via met mij verbonden is overhoop gestoken is. Dan ben je vrij triest.
Ja, want als het toch al tuig was is het niet erg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij jullie misschien ja. Hier niet.
En meestal is het dan 1 of ander tuigverhaal en niet iemand die toevallig op de verkeerde plek was op het verjkeerde moment.
Onzin. Wanrt zo was het wel bedoelt. Dat jioj dat niet gelooft en denkt dat ik zo'n sensatiehoer zou zijn, dat mag.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, je buigt het nu zo om dat het in je straatje past.
Zeg ik dat? Nee. Maar erg handig vond ik de reactie niet nee. Of moet ik je nou naar de mond gaan praten?quote:Maar goed, ik ben harteloos natuurlijk.
Ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar van mij mogen ze zo iemand echt knalhard straffen op doodslag of zo. (Moord is geloof ik voorbedachte rade toch?)quote:Daarbij wordt iemand die aan de coke is niet ontoerekeningsvatbaar verklaard hoor.
Ja?quote:
Antikal? Even in laten trekken en flink schrobben met een schuurspons.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je nog tips tegen voetkalknagels?
Sensatiehoer is niet het goede woord. Dramaqueen past beter.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Dat jioj dat niet gelooft en denkt dat ik zo'n sensatiehoer zou zijn, dat mag.
Serieus antwoord? Ja. Dan vind ik het minder erg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want als het toch al tuig was is het niet erg.
Ik zou dat ook hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind het nogal wat als je tegen de vriendin van iemand aanbotst en diens vriend ramt een glas in je halsslagader. Daar kan ik best wel van schrikken ja, dat zoiets gebeurd. Noem me dan maar naief.
Dat verbaast me eigenlijk niet zo. Mijn ex heeft ook wel eens een gebroken neus geslagen gekregen en ik zelf een kopstoot gehad in de kroeg met gebroken neus tot gevolg. En wel vaker mensen met glazen zien zwaaien idd. Maar sneu is het wel natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind het nogal wat als je tegen de vriendin van iemand aanbotst en diens vriend ramt een glas in je halsslagader. Daar kan ik best wel van schrikken ja, dat zoiets gebeurd. Noem me dan maar naief.
Waar zeg ik dat jij een aandachtshoer bent? Het feit dat jij het zo opvat zegt meer over jou dan over mij hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onzin. Wanrt zo was het wel bedoelt. Dat jioj dat niet gelooft en denkt dat ik zo'n sensatiehoer zou zijn, dat mag.
Ik geloof dat wel duidelijk is dat ik liever een discussie voer dan een jaknikker voor me te hebben.quote:Zeg ik dat? Nee. Maar erg handig vond ik de reactie niet nee. Of moet ik je nou naar de mond gaan praten?
Doodslag kan hij krijgen.quote:Ik heb geen idee hoe dat werkt. Maar van mij mogen ze zo iemand echt knalhard straffen op doodslag of zo. (Moord is geloof ik voorbedachte rade toch?)
...dan zou ik maar geen krant lezen als ik jou was. Of nieuws op het internet bekijken. Of uitgaan. Of praten over het nieuws. Als je hier al van flipt.....quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja?
Onderwereldtuig, dat is maar een klein deel van de samenleving. Het gros van wat er in discotheken gebeurd heeft gewoon te maken met gasten die niet met alcohol om kunnen gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Serieus antwoord? Ja. Dan vind ik het minder erg.
Van dat onderwereldtuig mag van mij gezellig elkaar afmaken. I don;t give a shit. Zet er een hek om met een tribune en vraag entree, Dicht het begrotingsgat misschien.
Er zijn mensen voor minder dood gemaakt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja?
Fel reageren ergens op als ik iets echt zelf niet vind kunnen? Ja. Klopt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sensatiehoer is niet het goede woord. Dramaqueen past beter.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef rival het volgende:
maar in de discussie die jullie voeren ben ik het wel met je eens.....
Ja want laten we lekker allemaal maar afgestompt reageren omdat het zo vaak voorkomtquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dan zou ik maar geen krant lezen als ik jou was. Of nieuws op het internet bekijken. Of uitgaan. Of praten over het nieuws. Als je hier al van flipt.....
Nou ja, vervelend voor je vriendin. maar jij kende hem verder niet. Dat is het meer denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want laten we lekker allemaal maar afgestompt reageren omdat het zo vaak voorkomt
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Maar als ik hier met iemand aan de lijn zit die straks naar de begrafenis van die jongen kan
De meeste zaken die hier gebeuren zijn in de Kruidenbuurt en Woensel West (qua doodslag, schieten etc) en dat zijn vaak van die louche dealer-praktijken etc. En dan denk ik: Doe maar lekker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onderwereldtuig, dat is maar een klein deel van de samenleving. Het gros van wat er in discotheken gebeurd heeft gewoon te maken met gasten die niet met alcohol om kunnen gaan.
Pol Pot smeet kleine kindjes tegen een boom! Dus wat jij nu hebt meegemaakt met weer een nicht van een homo van je sugardaddy is natuurlijk helemaal niks!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want laten we lekker allemaal maar afgestompt reageren omdat het zo vaak voorkomt
Die boodschap kwam niet over. Dan ben je meteen harteloos en gevoelloos, als je zoiets zegt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, vervelend voor je vriendin. maar jij kende hem verder niet. Dat is het meer denk ik
weetje nog hoe jij reageerde toen er een zomaar bouwvakker dood was gegaan bij een zomaar stadion?quote:
Lekker dan. Nog meer ballpen moorden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Beter gebruiken we geen/zo weinig mogelijk glas meer in de horeca.
Beter nog, laten we slagaders afschaffen. Komt alleen maar ellende van.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Die kut boer? Die onde een kut stadion lag?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
weetje nog hoe jij reageerde toen er een zomaar bouwvakker dood was gegaan bij een zomaar stadion?
Ik poep slechts opquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:15 schreef rival het volgende:
weetje nog hoe jij reageerde toen er een zomaar bouwvakker dood was gegaan bij een zomaar stadion?
Jij was erbij, dus je weet er het fijne van?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meeste zaken die hier gebeuren zijn in de Kruidenbuurt en Woensel West (qua doodslag, schieten etc) en dat zijn vaak van die louche dealer-praktijken etc. En dan denk ik: Doe maar lekker.
Maar daar ging het me dan ook niet om. Voor mij is het idd een totaal onbekende.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, vervelend voor je vriendin. maar jij kende hem verder niet. Dat is het meer denk ik
Bij Woensel west? nee dat staat dan in de krant hequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij was erbij, dus je weet er het fijne van?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
IN het echt misschien op eentje zonder armen en benen die in een coma ligt.
Ja je zou het bijna zeggen. maar dat is dan wel zo'n "symptomen bestrijden ipv de oorzaak".quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Alcohol verbieden, dan kom je al een heel eind.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je zou het bijna zeggen. maar dat is dan wel zo'n "symptomen bestrijden ipv de oorzaak".
Alleen zou ik bij god niet weten hoe je de oorzaak zou moeten bestrijden.
En als je glas weghaalt (wat al vaak gebeurd bij concerten etc) dan vinden ze wel weer iets anders.
Alle tokkies afschieten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gaf toch al toe dat A je dat niet kon weten en B dat ik vaak fel kan reageren.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Kluts het volgende:
Angel, je trekt het uit zijn verband. Mijn eerste reactie was aan de hand van je eerste post die ik klaarblijkelijk anders heb opgevat dan je bedoelde. Maar die tirade die daar op volgt, dat is toch niet nodig. Ik begrijp wel dat het misschien niet leuk is om zoiets dan te horen terwijl jij met die persoon aan de lijn zit, logisch. Maar dat kan ik ook niet weten. Ik ging alleen af op je eerste post.
Was je nou Rotterdammer, oke.....quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij schijt op het graf van Picornie. 's Nachts, als het verlaten is...
En alle andere drugs.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alcohol verbieden, dan kom je al een heel eind.
En alle vrouwen een hoofddoek!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alcohol verbieden, dan kom je al een heel eind.
hoezo? genoeg drugs die geen problemen veroorzaken hoorquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En alle andere drugs.
Zo'n politiestaat
Nee, dat is helemaal niet waar, dat bedoelde ik totaal niet. Mijn eerste reactie op jouw post was omdat ik het frappant vond dat je die rand-info erbij vermeldde, wat niet nodig was. Mijn aanname was dat je dat deed om de reden die ik uitlegde in die post. Dat blijkt niet zo te zijn, dan mag je het nog steeds wel erg vinden. Ik zeg niet dat je compleet numb door het leven moet gaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gaf toch al toe dat A je dat niet kon weten en B dat ik vaak fel kan reageren.
Alleen de discussie verder dat je blijkbaar alleen maar iets erg mag vinden als je de degene zelf persoonlijk kende.... of dat er wel vaker dat soort dingen gebeuren.... dat vind ik best dom.
Ach, het is in ieder geval een begin. M'n zwager kreeg een jaar geleden een bierglas in z'n gezicht gemikt tijdens een concert. Gewoon, voor de leuk of zo. Schade viel gelukkig mee. Primaten + alcohol + glas = een slechte combinatie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je zou het bijna zeggen. maar dat is dan wel zo'n "symptomen bestrijden ipv de oorzaak".
En als je glas weghaalt (wat al vaak gebeurd bij concerten etc) dan vinden ze wel weer iets anders.
quote:
Alcohol is het grootste drugsprobleem wat we hebben, met de meeste verslaafden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En alle andere drugs.
Zo'n politiestaat
En daar mocht toen niet lullig op gereageerd worden omdat het maar een fan was van 1 of ander spelletje of omdat het in 1 of ander kutstadion was. Nee toen was het erg. Nou toen kende meneer hem ook niet persoonlijk.Toen was de rest ongepast en harteloos. En nu gebeurd eigenlijk hetzelfde en meneer mag zelf wel zeiken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Toch is het vaak speed en coke waar mensen agressief van worden. Die zijn ook niet meer te stoppen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alcohol is het grootste drugsprobleem wat we hebben, met de meeste verslaafden.
Hij is een red head man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]. Dat zijn geen fans, dat zijn successupporters. En dan nog lijkt me 4.3m een compleet uit de lucht gegrepen en overdreven aantal.
Jood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is net zo goed hard drugs. Alleen dan sociaal geaccepteerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alcohol is het grootste drugsprobleem wat we hebben, met de meeste verslaafden.
Ik heb meer last van die tig dronken gasten in een kroeg dan die enkeling die aan de coke zit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch is het vaak speed en coke waar mensen agressief van worden. Die zijn ook niet meer te stoppen.
Daarom is het interessant om te kijken hoe het aantal fans in de wereld is verdeeld en het US Census Bureau heeft dit uitgezocht met behulp van lokale onderzoeksbureaus. Het aantal fans is gebaseerd op fans uit het land van afkomst, buitenlandse fans zijn dus niet meegerekend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]. Dat zijn geen fans, dat zijn successupporters. En dan nog lijkt me 4.3m een compleet uit de lucht gegrepen en overdreven aantal.
Jood.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
omdat het maar een fan was van 1 of ander spelletje
Amen. Aardig wat horeca ervaring en echte problemen vaak met doorgesnoven gasten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toch is het vaak speed en coke waar mensen agressief van worden. Die zijn ook niet meer te stoppen.
Zouden ze eens moeten proberen, maar dat komt er toch nooit door, want alcohol is sociaal geaccepteerd en "gezellig".quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het is net zo goed hard drugs. Alleen dan sociaal geaccepteerd.
Ik vraag me alleen af of drooglegging tegenwoordig nog wel zou werken.
Dan krijg je lekker zo'n illegaal circuit voor een pilsje.
Dan wordt mijn kwaadheid op jou gevoed en veward met andere debiele reacties hier en loopt het door elkaar. Sorry daarvoor. Persoonlijk dan he. Met de hele discussie ben ik t nog steeds niet eens, maar die voer ik dan blijkbaar met de verkeerde op dit moment.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet waar, dat bedoelde ik totaal niet. Mijn eerste reactie op jouw post was omdat ik het frappant vond dat je die rand-info erbij vermeldde, wat niet nodig was. Mijn aanname was dat je dat deed om de reden die ik uitlegde in die post. Dat blijkt niet zo te zijn, dan mag je het nog steeds wel erg vinden. Ik zeg niet dat je compleet numb door het leven moet gaan.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Thanks Rival. Dit bewijst eigenlijk wel heel erg het punt dat Krea nergens op slaat.
Ik kan me idd wel herinneren dat ik nog in de shop werkte en zo'n doorgesnoven gast die we eruit hadden gezet later compleet doorgesnoven terugkwam en de boel kort en klein sloeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amen. Aardig wat horeca ervaring en echte problemen vaak met doorgesnoven gasten.
In aantal staan ze in het niet vergeleken met dronken mensen, wat betreft intensiteit vele malen hoger.
Hoe wil je de dag doorkomen zonder amarettoquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten proberen, maar dat komt er toch nooit door, want alcohol is sociaal geaccepteerd en "gezellig".
Blowen. Duh.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe wil je de dag doorkomen zonder amaretto.
Harddrugs goedpraten omdat 'alcohol ook slecht is'.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten proberen, maar dat komt er toch nooit door, want alcohol is sociaal geaccepteerd en "gezellig".
Nou ja, het was ook bot gezegd van me, maar ik ga de discussie niet uit de weg als ik iets vind.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan wordt mijn kwaadheid op jou gevoed en veward met andere debiele reacties hier en loopt het door elkaar. Sorry daarvoor. Persoonlijk dan he. Met de hele discussie ben ik t nog steeds niet eens, maar die voer ik dan blijkbaar met de verkeerde op dit moment.
Dus.
Loop je nog ff over me heen?
Nou ja, ik ben wel "gezeliger" soms als ik een pilsje op hebquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen ene FUCK van! Er zijn misschien net 10 miljoen voetbal fans, en dan zou 43% daarvan Ajax fan zijn. Get real!quote:
Het zal je verbazen, maar ik drink denk ik max 2 á 3 keer in de maand.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe wil je de dag doorkomen zonder amaretto.
Ingegroeide teennagels ook.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me idd wel herinneren dat ik nog in de shop werkte en zo'n doorgesnoven gast die we eruit hadden gezet later compleet doorgesnoven terugkwam en de boel kort en klein sloeg.
Maar alcohol is een heel groot probleem, ook buiten het uitgaansleven.
Een moord "goedpraten" of in ieder geval minder werg vinden omdat het wel vaker in de krant staat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Harddrugs goedpraten omdat 'alcohol ook slecht is'..
Hij zegt niet zomaar wat, hoor ik net. Dan moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen ene FUCK van! Er zijn misschien net 10 miljoen voetbal fans, en dan zou 43% daarvan Ajax fan zijn. Get real!
De jongen die stak scheen idd speed gebruikt te hebben. maar dat weet ik niet zeker natuurlijk want ik was er niet bij. Ik zal het ff de zus van mijn nicht van de kapper van Tony Neef vragen, want diens zwager was er bij met z'n hond.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan ga je op onderzoek uitquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen ene FUCK van!
Dat ik er niet als een dramaqueen op reageer en jij wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een moord "goedpraten" of in ieder geval minder werg vinden omdat het wel vaker in de krant staat.
What's the difference?
Wat voor hond?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De jongen die stak scheen idd speed gebruikt te hebben. maar dat weet ik niet zeker natuurlijk want ik was er niet bij. Ik zal het ff de zus van mijn nicht van de kapper van Tony Neef vragen, want diens zwager was er bij met z'n hond.
Je hoeft nog niet eens aan geweldsdelicten persé te denken. Ik ben ook vaak zat lastig gevallen door dronken gasten hoor, en dat is ook allesbehalve relaxed. Vrouwen zowat aanranden in een discotheek mag ineens wél als je gedronken hebt lijkt het.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ingegroeide teennagels ook.
Nee, serieus, natuurlijk is dat een probleem. Maar aals ik me geld moet zetten als iemand een glas in een halsslagader loopt te rammen dan gok ik eerder dat hij doorgesnoven is.
Dronken mensen hebben geen kracht, zijn traag, etc etc en ze kunnen extreem vervelend zijn maar ze winnen zelden iets. Dus meestal relatief weinig harde geweld delicten (gezien op het aantal dronken mensen elke week).
Ook als je niet gedronken hebt maar eerder durf ik niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..] Vrouwen zowat aanranden in een discotheek mag ineens wél als je gedronken hebt lijkt het.
Die vergelijking gaat wel degelijk op. Er werd bot gereageert op een dodelijk ongeval en degene die het dodelijk ongeval kwam melde vond het ongepast. De inhoud van de botte opmerking noch de doodsoorzaak doen ter zake. Je zit gewoon met 2 maten te meten. Ik ben de dramaqueen en jij stond in 't gelijk. Oke Krea.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]2 bouwvakkers.
En voor mijn part pis je op hun nog warme lichaam. Ik reageerde slechts op HW die weer als een typische ajaxjood reageerde. Dus nee, die vergelijking gaat niet op.
Boris de hond? Leuk! Dat was de pup van de hond van de zwager van mijn oma's nichtje...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De jongen die stak scheen idd speed gebruikt te hebben. maar dat weet ik niet zeker natuurlijk want ik was er niet bij. Ik zal het ff de zus van mijn nicht van de kapper van Tony Neef vragen, want diens zwager was er bij met z'n hond.
Tony Neef kennende een poedel.quote:
Schil jij je melk Ang3l?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tony Neef kennende een poedel.
Maar ik was er niet bij he, dus pin me er niet op vast!
Dude. Het verschil is enorm. Ik heb in hetzelfde stadion gestaan als waar de doden vielen! Weet je wel hoe dat voelt???quote:
Hij lijkt niet echt op een poedel. Op wat voor hond lijkt hij?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tony Neef kennende een poedel.
Maar ik was er niet bij he, dus pin me er niet op vast!
Heel Twente was in rouw.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dude. Het verschil is enorm. Ik heb in hetzelfde stadion gestaan als waar de doden vielen! Weet je wel hoe dat voelt???
Dat het er 30.000 te weinig waren want er waren er nog te veel?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dude. Het verschil is enorm. Ik heb in hetzelfde stadion gestaan als waar de doden vielen! Weet je wel hoe dat voelt???
Wat uiteraard geheel terecht was na 5 weken kut voetbal en te lui zijn om de ene poot voor de andere te steken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Bedoelen we met Ajax-supporters nou dezelfde lui die met een heel stadion hun eigen team uitfluiten?
Mwa. De Effenaar heeft bij bepaalde concerten ook plastic ipv bier. Ze schatten in wat voor volk er op af komt en hoe wild die gaan springen. Dan zegt het nog niete cht iets over wat voor soort tent de Effenaar is. Maar goed, bij een concertzaal is dat misschien ook wel iets anders.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef stbabylon het volgende:
Zodra een tent overgaat op plastic glazen is dat voor mij teken genoeg dat ik niet meer naar zo'n tent wil.
Dan nog, je bent supporter om te supporten. Dat afzeiken doet de rest van NL wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat uiteraard geheel terecht was na 5 weken kut voetbal en te lui zijn om de ene poot voor de andere te steken.
Neequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog, je bent supporter om te supporten. Dat afzeiken doet de rest van NL wel.
Ik in dezelfde club als waar die jongen werd neergestoken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan met 45.000 man je spelers uitfluiten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee
Moet je eens naar Fijenoord gaan kijken. Kankeren op Koeman voordat de man is begonnen.
In deze kroeg wordt allerlei alternatieve muziek gedraait. Ook hardcore punk, metal en andere spring muziek. En dat gaat al minstens 15 jaar goed (zolang kom ik er).quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. De Effenaar heeft bij bepaalde concerten ook plastic ipv bier. Ze schatten in wat voor volk er op af komt en hoe wild die gaan springen. Dan zegt het nog niete cht iets over wat voor soort tent de Effenaar is. Maar goed, bij een concertzaal is dat misschien ook wel iets anders.
Toen Twente laatst 2-2 speelde tegen die topclub, liep ook het halve stadion leeg, 10 minuten voor het einde. En dan denk je dat je bij een club zit met trouwe fans.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
Bedoelen we met Ajax-supporters nou dezelfde lui die met een heel stadion hun eigen team uitfluiten?
Mijn ervaring is idd dat juist in dat soort tenten je eigenlijk nooit gezeik hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In deze kroeg wordt allerlei alternatieve muziek gedraait. Ook hardcore punk, metal en andere spring muziek. En dat gaat al minstens 15 jaar goed (zolang kom ik er).
Hap nou niet zo, het is Krea.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in dezelfde club als waar die jongen werd neergestoken.
Kortom: Same same.
Je kunt t nu wel in het belachelijek gaan trekken om e ronderuit te komen. Feit is dat je gewoon met 2 maten zit te meten. Punt. En nu ben ik er klaar mee.
Ja, ik kan er niks aan doen dat feijenoord geen 45.000 fans meer heeft. Dat heeft aan heteigen spel gelegen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan met 45.000 man je spelers uitfluiten.
Nou ik kan me best voorstellen dat als je een concert hebt met een pit dat je dan plastic pakt. Niet omdat je bang bent dat de een de ander gaat neersteken. maar ruig gedrag, bots, glas op de grond, rotzooi, ongelukken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In deze kroeg wordt allerlei alternatieve muziek gedraait. Ook hardcore punk, metal en andere spring muziek. En dat gaat al minstens 15 jaar goed (zolang kom ik er).
Nee, het verschil tussen ajax- en feyenoordsupporters is dat de laatste groep er ook is als het minder gaat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niks aan doen dat feijenoord geen 45.000 fans meer heeft. Dat heeft aan heteigen spel gelegen.
"Zo is ie nou eenmaal" vind ik het grootste bagger excuus wat er OOIT verzonnen is in deze wereld.quote:
...sarcasme. Leer het.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik in dezelfde club als waar die jongen werd neergestoken.
Kortom: Same same.
Nou. Nee. Het verschil is dat ik altijd met een glimlach zit te fokken en jij wel daadwerkelijk helemaal over de zeik gaat. Maar goed, dat is misschien een niveautje te hoog voor je.quote:Je kunt t nu wel in het belachelijek gaan trekken om e ronderuit te komen. Feit is dat je gewoon met 2 maten zit te meten. Punt. En nu ben ik er klaar mee.
Heel af en toe staat er wel eens een doorgesnoven figuur gericht te meppen op de dansvloer, maar die ligt dan ook binnen no time buiten. Ongericht slaan mag uiteraard wel in een goeie moshquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ervaring is idd dat juist in dat soort tenten je eigenlijk nooit gezeik hebt.
Zelfs in de kantoorgebouwen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het verschil tussen ajax- en feyenoordsupporters is dat de laatste groep er ook is als het minder gaat.
Volgens mij zijn er genoeg supporters slechts supporters om af en toe te kunnen meppen en godverenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog, je bent supporter om te supporten. Dat afzeiken doet de rest van NL wel.
Ik blijf altijd een beetje uit de buurt van moshpits, daar ben ik niet echt op gebouwd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel af en toe staat er wel eens een doorgesnoven figuur gericht te meppen op de dansvloer, maar die ligt dan ook binnen no time buiten. Ongericht slaan mag uiteraard wel in een goeie mosh
....Feyenoord 'supporters' zijn ook niet altijd even normaal bezig. Zie vd Herik verhaal.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
Nee, het verschil tussen ajax- en feyenoordsupporters is dat de laatste groep er ook is als het minder gaat.
Dat was een groep van laten we zeggen, 30 man, in tegenstelling tot een stadion vol gister bij Ajax. Ik voelde dit argument al aankomen, had 'm alleen eerder verwacht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfs in de kantoorgebouwen!
Met een hoop geweld.
Maar ze staan er wel!
Moshpits en hakken, de twee dingen waardoor ik echt merk dat ik een ouwe lul aan het worden ben. Vroeger (opa verteld) de hele avond. Tegenwoordig maximaal twee nummersquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik blijf altijd een beetje uit de buurt van moshpits, daar ben ik niet echt op gebouwd.
Klopt. Maar dan nog is het algemeen bekend dat het een ander slag is dan het soort wat altijd voor Ajax is. Of nog erger, mensen die voor PSV zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
....Feyenoord 'supporters' zijn ook niet altijd even normaal bezig. Zie vd Herik verhaal.
Ik zag vanochtend al tweets dat ze ophoudt met optreden.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, net op de radio:
Zometeen slecht nieuws voor de fans van Anouk. Blijf luisteren!Zou ze stoppen?
![]()
Ja, want de reacties die je toen gaf op dat ongeval in het stadion getuigde inderdaad zeer duidelijk van sarcasme. Echt...quote:
Ja dat zal het zijn. Ik ben idd van laag niveau en snap niks. Sarcasme niet noch 2matenmeterij (hey leuk wordfeud woord). Zo ben ik. Een dramaqueen met een laag denkniveauquote:[..]
Nou. Nee. Het verschil is dat ik altijd met een glimlach zit te fokken en jij wel daadwerkelijk helemaal over de zeik gaat. Maar goed, dat is misschien een niveautje te hoog voor je.
Ik stond afgelopen zomer op Awakefest 20 minuten in de tent waar PetDuo draaide, ik schat zo ongeveer 150/160 bpm. Na 20 minuten moest ik echt aan de beademing ja.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moshpits en hakken, de twee dingen waardoor ik echt merk dat ik een ouwe lul aan het worden ben. Vroeger (opa verteld) de hele avond. Tegenwoordig maximaal twee nummers
Ze gaat op het volgende album ook andere muziek maken dan rock, nou laat maar dan. Het laatste album was ook hooguit 2 weken leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, net op de radio:
![]()
Zou ze dan eindelijk een foto van d'r punani Twitpiccen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, net op de radio:
![]()
Ajax supporters hebben rare gedachtenkronkels. Het ligt altijd aan een ander (de coach, de tegenstander, de scheids, het weer). De meeste supporters concentreren zich liever op hun eigen club en dat zouden de Ajaxers ook es moeten doen. Het denigrerende en belerende gedrag is niet meer van deze tijd, als je ziet hoe ze spelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan nog is het algemeen bekend dat het een ander slag is dan het soort wat altijd voor Ajax is. Of nog erger, mensen die voor PSV zijn.
Ja, ze snapt niet zo goed dat ze toch ook het publiek moet pleasen om bestaansrecht als artiest te hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
En daarna uiteraard zeuren dat ze geen inkomsten meer heeft omdat mensen downloaden. Nee trut, je hebt geen inkomsten meer omdat je niet genoeg optreed.
Daarintegen was ik vorig jaar bij een 90's feest waar de Party Animals waren en anderen. En daar heb ik toch minstens een uur of twee staan hakken (niet al te heftig, en veel pauze, maar tochquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik stond afgelopen zomer op Awakefest 20 minuten in de tent waar PetDuo draaide, ik schat zo ongeveer 150/160 bpm. Na 20 minuten moest ik echt aan de beademing ja.
Daarom heb ik me gisteren ook kapot gelachen. Wat speelden die lui slecht zeg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ajax supporters hebben rare gedachtenkronkels. Het ligt altijd aan een ander (de coach, de tegenstander, de scheids, het weer). De meeste supporters concentreren zich liever op hun eigen club en dat zouden de Ajaxers ook es moeten doen. Het denigrerende en belerende gedrag is niet meer van deze tijd, als je ziet hoe ze spelen.
Wat fijn voor haar!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend al tweets dat ze ophoudt met optreden.
Van mij mogen ze de toekomstige derde en vierde ring opdragen aan de overleden bouwvakkers...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Focking dak er niet op, inkomsten mislopen. Ik heb dagen lopen janken.
Moeilijke keuze. 'Artiest' of hamburgers flippen bij de Mac...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn voor haar!Ze staat er nl altijd alsof ze er geen zak aan vindt.
Nou, dan moet je stoppen.
Schijnt ook idd dat ze er geen hol aan vindt, vind ik ook een beetje apart. Heb haar nog nooit live gezien omdat ik altijd te laat ben voor de kaartjes, tot 2 jaar geleden, maar toen had de NS problemen waardoor ik nooit meer op tijd bij dat concert kon komen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat fijn voor haar!Ze staat er nl altijd alsof ze er geen zak aan vindt.
Nou, dan moet je stoppen.
Ik vind 'r eerdere werk leuk. Laatste werk niet zo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze gaat op het volgende album ook andere muziek maken dan rock, nou laat maar dan. Het laatste album was ook hooguit 2 weken leuk.
En dat terwijl ik echt wel een liefhebber van haar muziek ben.
....quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Ja, want de reacties die je toen gaf op dat ongeval in het stadion getuigde inderdaad zeer duidelijk van sarcasme. Echt...
Ja, het is eigenlijk gewoon een beetje een sloerie met een internaat-instelling, maar dat boeit me niet zoveel. Die eerdere albums van haar zijn idd tof. Hoewel het met For Bitter or Worse al minder werd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 'r eerdere werk leuk. Laatste werk niet zo.
En haar houding en vooral haar podiumgedrag vind ik ronduit zum Kotzen.
En ergens gaat daardoor ook haar eerdere muziek, die ik echt leuk vond, ook slechter klinken.
Nee dan doe ik ook altijd maar een stapje opzijquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik blijf altijd een beetje uit de buurt van moshpits, daar ben ik niet echt op gebouwd.
HAHAHAHAHAHAHA. Tering, wat een relativeringsvermogen moet je hebben als je er nu al grappen over kan maken, terwijl het je 10 minuten geleden nog diepdroevig triest maakte!111quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Of een kapotgeslagen glas in de nek. Daarom: beter plastic!
O je bedoelde dat die reactie dat je in dat stadion was geweest en het dus kon voorstellen sarcastisch was? Joh! Dat had ik nou echt niet door! Ik had ook niet begrepen dat je met sarcasme ineens een uitvlucht probeerde te maken omdat je inzag dat ik toch gelijk had. He. Bedankt Krea, anders was ik vanavond hier nog over aan het denken met mijn lage niveauquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
..... Daar had ik het toch helemaal niet over.
.
ik hoorde nog zo'n interview.. waar wil je dat je club staat aan het einde van het jaar?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:46 schreef Kreator het volgende:
De meeste supporters concentreren zich liever op hun eigen club en dat zouden de Ajaxers ook es moeten doen.
Wat was 't ook alweer? Iets met dat ze nog steeds de girl next door is.. "Ja als je naast het aan lager wal geraakte herione hoertjes huis woont!"?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk gewoon een beetje een sloerie met een internaat-instelling, maar dat boeit me niet zoveel. Die eerdere albums van haar zijn idd tof. Hoewel het met For Bitter or Worse al minder werd.
Je hebt heel veel woorden nodig om eigenlijk totaal geen punt te maken. Wat is de discussie eigenlijk? Ik ben het kwijt. Ik weet alleen nog dat ik zei dat je een dramaqueen was, waarna jij er van alles bij ging halen om maar aan te tonen dat ik ook moet huilen als er iemand onder een blok beton valt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je bedoelde dat die reactie dat je in dat stadion was geweest en het dus kon voorstellen sarcastisch was? Joh! Dat had ik nou echt niet door! Ik had ook niet begrepen dat je met sarcasme ineens een uitvlucht probeerde te maken omdat je inzag dat ik toch gelijk had. He. Bedankt Krea, anders was ik vanavond hier nog over aan het denken met mijn lage niveau![]()
Groetjes, Ang3l.
Nee, die zijn altijd zo arrogant om te denken dat ze sowieso wel de beste zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoorde nog zo'n interview.. waar wil je dat je club staat aan het einde van het jaar?
"ja dat maakt op zich niet uit, als we maar boven Ajax staan"
Dat zal je iemand van Ajax nooit horen zeggen over een andere club.. NOOIT
Wij in Twente zoeken gewoon de anschluss bij Dietsland...quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
Maar we zijn het er over eens?
Alle voetbal supporters moeten dood en Ajax heeft geen echte supporters dus die kunnen wel blijven leven dan.
De rest iedereen dood![]()
Die mensen in het oosten en zuiden zijn toch economisch rendabel
Nee dan moeten die van Ajax ook dood om gewoon een voorbeeld te stellen. Niet de ene wel en de ander niet. Dan krijg je weer rechtzaken en zo. Niet te doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
Alle voetbal supporters moeten dood en Ajax heeft geen echte supporters dus die kunnen wel blijven leven dan.
Kan mij het rotten, zolang ik nog gewoon fussbal kan kijken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef Godtje het volgende:
Verreweg de grootste begroting, meeste fans, grootste club. Het zou ook wel triest zijn als ze dat zouden doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef rival het volgende:
Dat zal je iemand van Ajax nooit horen zeggen over een andere club.. NOOIT
Ik ben een man van veel woorden omdat ik er waarschijnlijk meer ken dan jij, ondanks mijn lage niveau.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je hebt heel veel woorden nodig om eigenlijk totaal geen punt te maken. Wat is de discussie eigenlijk? Ik ben het kwijt. Ik weet alleen nog dat ik zei dat je een dramaqueen was, waarna jij er van alles bij ging halen om maar aan te tonen dat ik ook moet huilen als er iemand onder een blok beton valt.
Nee dat is PSV, eigen begroting 40 miljoen en 50 miljoen subsidie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verreweg de grootste begroting, meeste fans, grootste club. Het zou ook wel triest zijn als ze dat zouden doen.
En natuurlijk de Ajax-krant, de Telegraaf.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:57 schreef Kreator het volgende:
Ach, als Ajax er niet was, was er een stuk minder om je aan te ergeren op zondagavond.
Ajax-tv (aka 'Studio Voetbal') met Jack - 45 minuten minuten Ajax, 15 minuten de rest - van Gelder kijk ik eigenlijk toch nooit.
Best gek voor een Amsterdamse krant.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
En natuurlijk de Ajax-krant, de Telegraaf.
Daar kwam je pas mee toen Rival je erop wees. Daarvoor was je al op je teentjes getrapt (waarschijnlijk omdat gewoon de waarheid was).quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een man van veel woorden omdat ik er waarschijnlijk meer ken dan jij, ondanks mijn lage niveau.
Maar dat terzijde: Mijn punt was dat je mij begint te verwijten een dramaqueen te zijn en dit verhaal er opzette en overdreven reageerde als mensen er bot op reageren... terwijl je het zelf niet kon hebben toen hier hetzelfde gebeurde met je stadion-instort-verhaal. Toen was het ongepast omdat het bij jou gebeurde en nu is het niet ongepast en ben ik een dramaqueen omdat het nu niet jouw post was.
En verder ga ik er over ophouden want ik mag niet meer happen van StBaby (tenzij in zz'n oorlel of zo). Want het is Krea en "je weet toch".
Dat tafelvoetbalspelletje? Zenden ze dat ook al uit?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan mij het rotten, zolang ik nog gewoon fussbal kan kijken.
Westlife fan!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Uberhaubt fans die elkaar de koppen in slaan. Of het nu een artiest, een stad of een spelletje is. Of een religie.
.... Ja nou ja, oke, misschien zijn er inderdaad wel weer uitzonderingen Godtje. Maar daar kunnen we eigenlijk niet aan beginnen! Net zoals die uitzondering voor Ajax-supporters.quote:
Dag meneer Heatwave, nog sletjes van 16 versierd ?quote:
Dit weekend niet, ze was iets ouderquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dag meneer Heatwave, nog sletjes van 16 versierd ?
Ook die 17-jarige dikke wijven moeten af en toe een lul voelen he.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit weekend niet, ze was iets ouder.
Geen idee, ben je vreemd gegaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die 17-jarige dikke wijven moeten af en toe een lul voelen he.
Ik heb het formaat van een 17jarige.quote:
eender welke.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook die 17-jarige dikke wijven moeten af en toe een lul voelen he.
mijn dochter is 10 en nu al net zo groot als jij volgens mij. Ik hoop dat ze op haar 17e in de breedte gewoon normaal is en dat je er niet 5 keer in past.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het formaat van een 17jarige.
Edit: Maar dan niet in de breedte.
Kinderen worden ook steeds groter he? Ik ben de oudste thuis, maar van de kinderen de kleinste.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn dochter is 10 en nu al net zo groot als jij volgens mij. Ik hoop dat ze op haar 17e in de breedte gewoon normaal is en dat je er niet 5 keer in past.
Mijn zus is 1 meter 57 ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kinderen worden ook steeds groter he? Ik ben de oudste thuis, maar van de kinderen de kleinste.
Maar klein zijn vind ik leuk.
Kleine meisje zijn leuk maar dit is ook weer overdrevenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus is 1 meter 57 ofzoen 20 kilo lichter dan ik
Dat is wel erg veel ja. Maar ben jij ook langer dan haar?quote:
schelen 10 cm ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel erg veel ja. Maar ben jij ook langer dan haar?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus is 1 meter 57 ofzoen 20 kilo lichter dan ik
Mijn zus heeft vrij korte beentjes en een relatief lang bovenlichaam.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mijn zus is ook al zo klein. Maar wel dikker dan ik
Pics!quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mijn zus is ook al zo klein. Maar wel dikker dan ik
Neuh. Mis je niks aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |