Ik ben zo blij voor julliequote:Write something...
Naam van iemand
Gefeliciteerd met de kleine in wording! Leuk nieuws!xxx
Unlike · · 55 minutes ago near The Hague, Netherlands ·
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:
Dat goede nieuws moest nog even een verrassing blijven.
Ik kom vanavOnd wel even langsquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:21 schreef smegmanus het volgende:
Wat is deze?
Waarom weet ik van niets wat is dit waar is mijn breinaald?
Taxi, altijd leuk als je hem / haar roept in een drukke stad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Van harte Smegmanus en Myraela! Hoe gaat de kleine heten? Al een idee?
Ja goh nou dat zou echt n giller zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Taxi, altijd leuk als je hem / haar roept in een drukke stad.
Alleen als het een meisje is maar ik produceer doorgaans alleen maar jongens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:31 schreef LompeHork het volgende:
Niet Smegmaela? Dit komt als een schok.
Henk is dan inderdaad wel geschikt, ik zou hem dan wel dopen en hem als Christelijke naam Spermatank geven, dan is hij de man op schoolquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alleen als het een meisje is maar ik produceer doorgaans alleen maar jongens.
Henk vind ik ook wel een toffe naam.
Die moet ik onthoudenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Taxi, altijd leuk als je hem / haar roept in een drukke stad.
Dit. Precies dit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Henk is dan inderdaad wel geschikt, ik zou hem dan wel dopen en hem als Christelijke naam Spermatank geven, dan is hij de man op school
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
Gefeliciteerd met de toekomstige kleine, het zal vast een mooi kindje worden met jullie als ouders!
Nee serieus ik meende het.quote:
Staat gewoon in mijn fobo man.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dit doet me eraan denken: Ik heb nog nooit een foto van smeg gezien..
Oh ja, dat wordt echt een heel mooi kind.quote:
Lekker duidelijk ook. Combinatie van dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al betwijfel ik of jij dat bent...
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lekker duidelijk ook. Combinatie van dit:![]()
![]()
Oh en :Dat ben ik maar jouw werkgever heeft een knappe mensen filter blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al betwijfel ik of jij dat bent...Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Jaaaquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat ben ik maar jouw werkgever heeft een knappe mensen filter blijkbaar.
HOAX. je lust geen heineken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat ben ik maar jouw werkgever heeft een knappe mensen filter blijkbaar.
Bier is bier.quote:
Heineken is pils.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bier is bier.
Soms moet je genoegen nemen met wat je hebt/krijgt.
Jij bent het zo niet op die foto.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:13 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bier is bier.
Soms moet je genoegen nemen met wat je hebt/krijgt.
Pils is een synoniem voor bierquote:
Pils is een biersoort.quote:
http://www.mijnwoordenboek.nl/synoniemen/pilsquote:
Als je snel bent kan ik jou ook nog wel bezwangeren .. gewoon even zorgen dat 'ie eerder rijp isquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
maar maar maar
Ik wilde de primeur smeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |