En je doet het met een als wijf postende userquote:
Say whut?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je doet het met een als wijf postende user.
quote:
Daar ging het mis.quote:
Ik heb wel tieten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen tieten is altijd een aardige indicatie
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Nou toen ik laatst op de grond lag en aan Kluts vroeg of ze zonder slipje met rokje over me heen wilde lopen zag ik toch dui-de-lijk tekenen van een open wond hoor!
Alhoewel... dat kunnen dan ook littekens van een ombouw-operatie zijn...
Ik heb geen houthakkersblouse en pakjes shag onder de armen!quote:
Gaat het ook niet om. HW vond dat jij niet als Kluts postte, dus je ben een vreemde. Vreemde man klonk nog net iets leuker, dus vandaar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen houthakkersblouse en pakjes shag onder de armen!
Het ging dus alleen om het sensatie-effect? Je moet bij SBS gaan werken jij!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gaat het ook niet om. HW vond dat jij niet als Kluts postte, dus je ben een vreemde. Vreemde man klonk nog net iets leuker, dus vandaar.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
een meid, met houthakkershemd, en een klein beetje okselhaar... hmm.. kan ik het op
Goh, verrassend, als het maar een hartslag heeft of net heeft gehadquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:27 schreef stbabylon het volgende:
een meid, met houthakkershemd, en een klein beetje okselhaar... hmm.. kan ik het op
Ja, die van jou die hebben nog niet eens okselhaar!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, verrassend, als het maar een hartslag heeft of net heeft gehad.
You say it like it's a bad thingquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, die van jou die hebben nog niet eens okselhaar!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een meisje hoor, anders stop ik het terug.
Dat is toch zo'n onzin-modje ofzo?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat het kind vanzelf weer die hangar in rent als ze dr moeder ziet
[..]
Als ze al iemand zover krijgt om dr zwanger te maken natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:32 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat het kind vanzelf weer die hangar in rent als ze dr moeder ziet
[..]
Je omschrijft een lesbienne, geen kerel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen houthakkersblouse en pakjes shag onder de armen!
Baby to the rescue!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ze al iemand zover krijgt om dr zwanger te maken natuurlijk
/bitchmodus
Homohater!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je omschrijft een lesbienne, geen kerel.
quote:De was gesorteerd, dat worden er zeker een stuk of 5. Wordt ik ooit een superhuisvrouw?
Je zal dit maar dag in, dag uit op je facebook aantreffen.quote:Ajax - Feyenoord aan het kijken, eerste helft zit erop en Feyenoord doet het goed!
Slechts gedeeltelijk. Ik ben lesbofoobquote:
Dieskrimienaaasie!!!!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Slechts gedeeltelijk. Ik ben lesbofoob
Aaaaah, dramtit. Dat soort dingen zet ik ook op m'n FB. Is toch leuk man!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Je zal dit maar dag in, dag uit op je facebook aantreffen.
Dan ben je niet de enige ik heb geen ideequote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef Godtje het volgende:
HW kan jij hier zo in dit rustige hokje van FOK! waar niemand meeleest nog even uitweiden over het op zwart plus ban gaan van Slar/Sander?
Dat heb ik destijds gemist vanwege verplichtingen in Azie.
Maar wel beter gekleed dan met van die bretels en hoge leren schoenen.quote:
Jammerquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige ik heb geen idee.
Sinds wanneer mag je op Fok! Facebookposts van een ander posten?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
[..]
Je zal dit maar dag in, dag uit op je facebook aantreffen.
+1 zelfkennis!quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel beter gekleed dan met van die bretels en hoge leren schoenen.
Alhoewel... dit zijn mijn nieuwe schoenen:
[ afbeelding ]
En laatst ook bretels gehaald.
OMFG ik ben een neonaziiiiiii
Sinds wanneer niet?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je op Fok! Facebookposts van een ander posten?
Sinds altijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je op Fok! Facebookposts van een ander posten?
Nice.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel beter gekleed dan met van die bretels en hoge leren schoenen.
Alhoewel... dit zijn mijn nieuwe schoenen:
[ afbeelding ]
En laatst ook bretels gehaald.
OMFG ik ben een neonaziiiiiii
Weet je hoe Fb werkt? Je kan ook posts verbergen van mensen die je gewoonweg te saai vindt. Zou je eens moeten proberen!quote:
Kijk! Datquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ging dus alleen om het sensatie-effect? Je moet bij SBS gaan werken jij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |