De externe schijf gebruik je om dingen op te slaan. Het apparaat kan ook de torrents op internet backuppen zodat je PC uit kan. Mediaserver wil zeggen dat-ie in staat is om mediabestanden (muziek of films) beschikbaar te stellen aan zogenaamde mediaplayers: een apparaatje wat die bestanden kan afspelen op de TV (en dat alles via het netwerk). Filesharing wil zeggen dat elke PC in het netwerk de bestanden op de schijf kan benaderen mits alles goed staat ingesteld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is een mediaserver en wat is filesharing? (het delen van bestanden?). En waarvoor gebruik je dan zo'n ding? Om zaken op te slaan?
/blont
Zelfde nummer ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Dribbel; wat vind je van deze? van zelfde album
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zet ze maar samen op een onbewoond eiland
Ja dat kan ik ook nog steeds goed waarderenquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Dribbel; wat vind je van deze? van zelfde album
quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef golfer het volgende:
Happy hardcore en gabbertjesmuziek dat gedreun van die deejay?:
heequote:
ben nu aan het luisteren. leuk dat je muziek maaktquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow dan willen jullie vast wel even helpen qua muziek.
Met een nieuw nummer bezig (erg rustig dat weer wel)
http://picosong.com/zfL/
Wat vinden jullie daarvan
Ik snap het nog niet helemaal, maar hou het wel gewoon bij downloaden van torrents die ik vervolgens op DVD-RW's brand en via de DVD-recorder op de TV bekijk. Dat begrijp ik in ieder geval wel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De externe schijf gebruik je om dingen op te slaan. Het apparaat kan ook de torrents op internet backuppen zodat je PC uit kan. Mediaserver wil zeggen dat-ie in staat is om mediabestanden (muziek of films) beschikbaar te stellen aan zogenaamde mediaplayers: een apparaatje wat die bestanden kan afspelen op de TV (en dat alles via het netwerk). Filesharing wil zeggen dat elke PC in het netwerk de bestanden op de schijf kan benaderen mits alles goed staat ingesteld.
Ben benieuwdquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben nu aan het luisteren. leuk dat je muziek maaktik post zo een nr van mij
Nee ik zing niet ik speel alleen gitaar. Maar produceren doe ik meer drum n bass. Maar weinig mee bezig te laatste tijd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
oh wacht je speelt gitaar en je zingtik dacht dat je producer was. wel lekkere stem! gitaarmuziek heb ik weinig verstand van. vind het zelden mooi, behalve als er een 'verhaal' verteld wordt, een melodie.
Sommige stukjes zou je 'kleiner' kunnen zingen, verder zit er een lekker randje aan je stem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ow dan willen jullie vast wel even helpen qua muziek.
Met een nieuw nummer bezig (erg rustig dat weer wel)
http://picosong.com/zfL/
Wat vinden jullie daarvan
Nee is van m'n bandje, nouja opzetje voor nummer dan. Ik kan alleen gitaren hequote:Op maandag 24 oktober 2011 00:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sommige stukjes zou je 'kleiner' kunnen zingen, verder zit er een lekker randje aan je stem.
Mooi
Ow wacht, jij zingt dit niet?
Ok. Laatste pogingquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet helemaal, maar hou het wel gewoon bij downloaden van torrents die ik vervolgens op DVD-RW's brand en via de DVD-recorder op de TV bekijk. Dat begrijp ik in ieder geval wel.
Alleen de laatste tijd kom ik steeds meer Blu-Raymeuk tegen en die kan ik dan weer niet op een gewone DVD RW gebrand krijgen.
samenwerking met Interphace, is vrij onbekend gebleven maar ben er super trots op. was alweer 5 jaar geleden. benieuwd wat jij ervan vindt!quote:
ik doe ook niks meer de laatste tijd. maar ben van plan weer een cursus aan huis te nemen als ik een nieuwe baan heb en me er volop in te storten. dan wil ik dingen helemaal zelf doen, de studio is al ingerichtquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik zing niet ik speel alleen gitaar. Maar produceren doe ik meer drum n bass. Maar weinig mee bezig te laatste tijd.
Fijn om te luisteren jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
samenwerking met Interphace, is vrij onbekend gebleven maar ben er super trots op. was alweer 5 jaar geleden. benieuwd wat jij ervan vindt!
Dat is wel gaaf om te doen jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik doe ook niks meer de laatste tijd. maar ben van plan weer een cursus aan huis te nemen als ik een nieuwe baan heb en me er volop in te storten. dan wil ik dingen helemaal zelf doen, de studio is al ingericht
Ohwkee. Nu snap ik het, geloof ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Laatste poging
Jij download een film of TV-aflevering. Die komt terecht op de harde schijf in dat apparaat. Dat apparaat hangt netjes via een kabeltje (net als je PC) in "het netwerk".
Bij de TV bevind zich een mediaplayer. Dat is te vergelijken met een DVD-speler. Een klein kastje met afstandsbediening die via HDMI of SCART aan je TV gekoppeld is. Deze mediaplayer hangt ook in "het netwerk" via bijv. wifi.
Door bestanden op de harde schijf te delen (filesharing) kan de mediaplayer deze vinden. Als de bestanden gevonden kunnen worden, kunnen ze worden afgespeeld op TV. Het grote voordeel: het maakt niet uit wat voor bestanden het zijn....alles wordt afgespeeld.
tis Future Trance. vond ik als enige Nederlandse (dacht ik) vroeger al helemaal geweldig. Luisterde altijd naar een internetradiozender uit Libanon en daar heb ik heel veel aan te danken. Kreeg een keer een interview en vooral veel airplay met mijn tracks en een Oostenrijkse groep waar ik compleet gek van was vroeg mij op een gegeven moment met hen samen te werken (niet Interphacequote:Op maandag 24 oktober 2011 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Fijn om te luisteren jaNiet zo heel snel echt mijn stijl muziek. MAar luistert wel lekker weg.
[..]
Dat is wel gaaf om te doen ja
Op naar nieuwe hoogtepunten dan maar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:03 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was wel een persoonlijk hoogtepunt die ik mn hele leven zal koesteren
oh ik doe mn best. komt later hopelijk meer. maar deze heb ik in ieder geval in de pocketquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Op naar nieuwe hoogtepunten dan maar.
We gaan nog een Breaking Bad bekijken.
JA die dingen zijn leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tis Future Trance. vond ik als enige Nederlandse (dacht ik) vroeger al helemaal geweldig. Luisterde altijd naar een internetradiozender uit Libanon en daar heb ik heel veel aan te danken. Kreeg een keer een interview en vooral veel airplay met mijn tracks en een Oostenrijkse groep waar ik compleet gek van was vroeg mij op een gegeven moment met hen samen te werken (niet Interphace) dat was wel een persoonlijk hoogtepunt die ik mn hele leven zal koesteren
goed. als ik het helemaal onder de knie heb dan kom jij met je gitaar een keer bij mijn studio inspelen en Bluezz inzingen, goed?quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
JA die dingen zijn leukQua muziek maken ben ik nog steeds meer van de gitaar muziek. Maar wil me toch ook wat meer hier op gaan richten maar weinig tijd voor over ook om het goe donder de knie te krijgen.
Yup. Ben je een eurootje of 85 aan kwijt. Dan heb je een WD Live TV. Zoeentje heb ik er in de slaapkamer. Werkt prettig maar iets minder stabiel met mkv's. Echter, er zijn nieuwere te krijgen waarmee dat wel beter moet kunnen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ohwkee. Nu snap ik het, geloof ik.
Maar dan moet je dus ook nog een extra kastje ofzo bij de TV hebben om het allemaal te kunnen afspelen.
Dealquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed. als ik het helemaal onder de knie heb dan kom jij met je gitaar een keer bij mijn studio inspelen en Bluezz inzingen, goed?
nah, ik sla nog even over, denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Ben je een eurootje of 85 aan kwijt. Dan heb je een WD Live TV. Zoeentje heb ik er in de slaapkamer. Werkt prettig maar iets minder stabiel met mkv's. Echter, er zijn nieuwere te krijgen waarmee dat wel beter moet kunnen.
ooh dat klinkt als een serie waarbij je niet ff snel naar de wc kunt want dan mis je veelquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Briljant en knap bedacht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Breaking_Bad
Dat magquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
nah, ik sla nog even over, denk ik.
Daar hebben ze pauzeknoppen voor uitgevondenquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh dat klinkt als een serie waarbij je niet ff snel naar de wc kunt want dan mis je veel
ja dat vergeet ik nog vaak! heb zo'n interactieve player en toch ren ik altijd als een gek naar de wc of de keuken om iets te halen zodat ik niet teveel mis (of wacht op de reclame)quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben ze pauzeknoppen voor uitgevonden
Krakquote:Op maandag 24 oktober 2011 08:14 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Nog maar eens overleggen over de pijnstilling. Ondanks lotrazepam weer elk uur wakker. Ik denk dat ik mijn eigen bed mis.![]()
Maar vanochtend ging het beter, dus ik zit nu beneden. Ik heb zelfs een stukje gelopen met de rolstoel als rollator!
Ook voor de stoelgang, dat wil nog niet.
En het gewone eten is best goed, veel keus en fantasievol. Vooral de vegetarische dingen. Maar gister was het specialer, omdat het zondag was.
Het geeft niet als ik het terugzwaaien later zie, ik weet dat jullie zwaaien!![]()
Nu eens kijken of er koffie is en uitrusten voor vanmiddag. Dan komt er een vriendin met wie ik goed kan lachen, therapie dus!![]()
Ook lachen, ik krijg he-le-maal geen antibiotica!!! Dat had ik niet verwacht.
Tot later!
Hee Krakkiequote:Op maandag 24 oktober 2011 08:14 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Nog maar eens overleggen over de pijnstilling. Ondanks lotrazepam weer elk uur wakker. Ik denk dat ik mijn eigen bed mis.![]()
Maar vanochtend ging het beter, dus ik zit nu beneden. Ik heb zelfs een stukje gelopen met de rolstoel als rollator!
Ook voor de stoelgang, dat wil nog niet.
En het gewone eten is best goed, veel keus en fantasievol. Vooral de vegetarische dingen. Maar gister was het specialer, omdat het zondag was.
Het geeft niet als ik het terugzwaaien later zie, ik weet dat jullie zwaaien!![]()
Nu eens kijken of er koffie is en uitrusten voor vanmiddag. Dan komt er een vriendin met wie ik goed kan lachen, therapie dus!![]()
Ook lachen, ik krijg he-le-maal geen antibiotica!!! Dat had ik niet verwacht.
Tot later!
hehe nou, ik heb het vooral bij gewichtjes gehouden, roeien ging niet echt goed dus maar mee gestopt. Toch een beetje duizelig namelijk. Maar goed, wel lekker wat kunnen doenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen, dus go for it.
Fixed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Met andere mensen dan je vriendin/vrouw in een kamer slapen
Gaat langzaam over in een dinsdag-,woensdag-,donderdag- en vrijdagdip. Dan is het alweer weekend.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:43 schreef TAV74 het volgende:
Zo, na een bliksembezoekje aan Zwolle weer op mijn plek. Heb echt een hele erge maandagdip vandaag, had er echt geen zin in vanochtend. Zal wel weer over gaan in de loop van de week
Als je getrouwd bent of een vriendin hebt heb je geen date, ONS en scharrel meer nodig.quote:
One Night Standquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat is ONS
@ TAV mijn maandagdippie is er nietGoed begin van je werkweek, 's ochtends vrij
Vandaar dat ik ook aan onze eigen huisnerd, Pee, al wat verdere uitleg over dat apparaat had gevraagd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:09 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, zit er aan te denken de ibood voor vandaag te bestellen. Alleen jammer dat ik gek word van alle nerd taal op dat bespreekforum daar zodat ik meer vragen dan antwoord overhoud
Ja, maar itt jou snap ik in de basis wel waar het apparaat goed voor is en wat het ongeveer kanquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook aan onze eigen huisnerd, Pee, al wat verdere uitleg over dat apparaat had gevraagd.
Veel plezier met de kampers!quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
vanuit de trein
ben voor t eerst gecontroleerd
bijna in Utrecht, campers kijken
Hij komt wel goed uit diverse reviews.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:09 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, zit er aan te denken de ibood voor vandaag te bestellen. Alleen jammer dat ik gek word van alle nerd taal op dat bespreekforum daar zodat ik meer vragen dan antwoord overhoud
Het ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Qua specificaties niet en wat je er voor krijgt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar itt jou snap ik in de basis wel waar het apparaat goed voor is en wat het ongeveer kanIk lees dan even door in de hoop er nog wat praktische informatie over alle mogelijkheden en mogelijke setup bij te krijgen, maar dat geouwehoer daar is voor mij echt niet meer te volgen
Maar ik ben er wel zo goed als uit denk ik, vermoedelijk gaat hij in de bestelling vanavond.
D'rom, en ik wil toch eens een wat toegankelijker backup hebben. En wellicht kan ik hem via onze Samsumg ook nog gebruiken om media af te spelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Qua specificaties niet en wat je er voor krijgt.
Mijn Samsung al wireless aan het netwerk, ik heb hoop dat het zo ook gaat lukken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Dat kan via DLNA. Zo speel ik ook al mijn gedownloade series e.d. af. Houd er wel rekening mee dat niet alle formaten ondersteunt wordt op die manier (maar mijn Samsung speelt toch 95% af van wat ik download).
Het kost je alleen een netwerk kabel van je Tv naar je router
Als die NAS door zowel je bedraad netwerk als je wireless te benaderen valt zal dat het probleem niet geven. Je router moet dat allemaal regelen maar over het algemeen werkt het gewoon.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mijn Samsung al wireless aan het netwerk, ik heb hoop dat het zo ook gaat lukken.
Dit soort dingen probeer ik dus uit dat gebruikersforum daar te halen, maar al dat jargon daar. Die NAS gaat hoe dan ook bedraad aan de router, maar op welke manier ik het ding dan kan benaderen moet ik zelf maar gaan uitvogelen denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als die NAS door zowel je bedraad netwerk als je wireless te benaderen valt zal dat het probleem niet geven. Je router moet dat allemaal regelen maar over het algemeen werkt het gewoon.
Je router geeft waarschijnlijk een Dynamisch IP adres af. Nu kun je meestal je router vertellen dat bepaalde apparaten een vast IP Adres krijgen (op basis van Mac adres; voor de Apple allergie onder ons: dat heeft er geen kont mee te maken).quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit soort dingen probeer ik dus uit dat gebruikersforum daar te halen, maar al dat jargon daar. Die NAS gaat hoe dan ook bedraad aan de router, maar op welke manier ik het ding dan kan benaderen moet ik zelf maar gaan uitvogelen denk ik
Daar ga ik wel uitkomen denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je router geeft waarschijnlijk een Dynamisch IP adres af. Nu kun je meestal je router vertellen dat bepaalde apparaten een vast IP Adres krijgen (op basis van Mac adres; voor de Apple allergie onder ons: dat heeft er geen kont mee te maken).
Daar zou ik iig even op zoeken. Meestal geeft het ding een lijst van aangesloten computers met Mac adres en kun je het wel terug redeneren welke het is. Of het staat op de doos aangezien het een uniek nummer is
En waar mot dat ding dan wel niet staan schat??quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel uitkomen denk ikAnder kom ik er hier wel op terug
Midden op het tv meubel natuurlijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En waar mot dat ding dan wel niet staan schat??
Ernaastquote:
Hmm, goed punt. Of we bouwen een paar meter aanquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef golfer het volgende:
Ik zou er meteen een nieuw huis bij kopen, als ik jullie was SunTav.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer aan de studie.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:49 schreef borisz het volgende:
Dexter. Wat een eind
Staat voor vanavond op het programma, eerst zo even zelf Boardwalk Empire bekijken. (volgt B. niet)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weer aan de studie.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:49 schreef borisz het volgende:
hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed ideequote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Facebook groep ervoor oprichten?
Herkenbaar!quote:
Je kan t loeiduur maken maar je kan ook prima (en lekker) pub grub voor een gewone stadse prijs eten (leven in de stad is nu eenmaal idd wel altijd duurder dan op t platteland). Drank is wel duur trouwens (vooral wijn bijv)quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Dublin is idd mooi, maar ook duur, zeker wat uit eten betreft, tenminste, toen ik daar 11 jaar geleden alweer een tijdje woonde.
Hoe is dat nu?
Wil er van het voorjaar een lang weekend heen, en dan logeren en eten bij The Fitzwilliam
The National Museum is ook erg de moeite waard. In de zomer ook lekker Cricket kijken bij Trinity College en dan een tea nemen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je kan t loeiduur maken maar je kan ook prima (en lekker) pub grub voor een gewone stadse prijs eten (leven in de stad is nu eenmaal idd wel altijd duurder dan op t platteland). Drank is wel duur trouwens (vooral wijn bijv)
Entrees voor musea zijn zeker prijzig (National Museum is gratis trouwens) maar al met al hoeft het geen belachelijke hoeveelheid geld te kosten
Bij Writersblock moet ik altijd denken aan de film Misery, de scène met dat blok hout tussen de schrijver zijn enkels...quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bij Writersblock moet ik altijd denken aan de film Misery, de scène met dat blok hout tussen de schrijver zijn enkels...
Maar goed ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dit was een ander soort block gelukkig
Bert van der Veer liet zich wel erg kennen, toen de Bauers of de TV-kantine hadden gewonnen hoorde je hem niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:00 schreef TAV74 het volgende:
Dat gezeur over die televizier ring![]()
. Als de winnaar niet bevalt gaan we discussiëren over de wijze van stemmen. Ik snap het punt niet, als het om de kijkcijfers gaat hoef je niet te stemmen lijkt me, En als de vorige winnaar de TV kantine was hoef je het ook niet over kwaliteit te hebben lijkt me
(en The Voice of holland is imo ook niet meer dan de zoveelste talentenjacht, dus waarom zouden die meer recht hebben).
NB: ik was voor wie is de mol![]()
Sowieso, Bert van der Veerquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bert van der Veer liet zich wel erg kennen, toen de Bauers of de TV-kantine hadden gewonnen hoorde je hem niet.
En als PenW nu de prijs zou winnen zou je hem dan horen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bert van der Veer liet zich wel erg kennen, toen de Bauers of de TV-kantine hadden gewonnen hoorde je hem niet.
Ben meer van de ronde vormen hoorquote:
Kleine fotootjes zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef DarkElf het volgende:
thuis (al even maar druk geweest meteen) en heb wat fotootjes
Verder meteen weer offline want erg moe en busy.
Dublin is dus iig een aanrader voor wie van mooie steden, vriendelijke mensen, geschiedenis, muziek, eten en drinken en natuur (bijv. erbuiten bij Howth) houdt
Dublin by Night
En waar ga je dan zo 's avonds heen?
En wat doe je daar oa?
En wat zie je dan?
(andere tent trouwens)
En overdag?
Ga je eens een eindje wandelen
(zie je dat paadje rechts? Dat slingerde dus langs de klif km's achter elkaar)
En wat zie je dan bijvoorbeeld?
Daarna heb je natuurlijk honger
En na nog 2 van zulke dagen waarin je de stad verkent, veel wandelt, eet, drinkt, naar musea gaat de National Library voor The Book of Kells gezien en de National Museum oa... ga je maar weer naar huis.
The end
Een collega gaat met zwangerschapsverlof en verwacht een meisjequote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef AnneX het volgende:
Onderbroekenvla noemden wij de kleur (toen ik vakntiewerk deed in de keuken van de zeilschool)
/solly.
Zomaar taart ? Of verjaardagstaart?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hij moet nu bakken, maar dit was de mix:
[ afbeelding ]
Hij lijkt door het bakken iets meer oudroze te zijn geworden. Maar er komt nog een hartje op van stukjes aardbei, opgevuld met roze en witte muisjes, lekker hysterischquote:
Zal een foto maken! Nu moet ie even rustig afkoelenquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben benieuwd hoe het er uit ziet als ie klaar is
doe je goed, hier 130 euroquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:02 schreef borisz het volgende:
De schade qua studieboeken is voor de volgende periode 56,16.![]()
Goede middag
Lastig altijd om te wachten, vind ik, om eraf te blijven.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zal een foto maken! Nu moet ie even rustig afkoelenen och, heel vervelend, er is een stukje chocola over
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste aflevering Spooks was goed. Die engelsen kunnen echt wel goeie series maken
Ja he, ik moest huilenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
Laatste aflevering Spooks was goed. Die engelsen kunnen echt wel goeie series maken
Jep, was erg mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zag volgens mij Matthew McConnaugh uit de eerste seizoenen terug in de laatste aflevering. Daar bij die samenzweerder. Toch net niet zijn hele team. Heel apart iigquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, was erg mooi.
Na de hele serie is alleen de chef nog over van het team waar hij 10 seizoenen terug mee werkte. De een na de ander is omgekomen.
Heb het idee dat dit bewust zo gedaan is,
Zou hij dat ook bij zijn studenten doen, het slaan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Walter Lewin net bij DWDDwat een geweldige kerel zeg! Zo zouden eigenlijk alle onderwijzers moeten zijn
![]()
Geen idee, maar je kunt heel veel van zijn colleges online bekijkenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou hij dat ook bij zijn studenten doen, het slaan?
Liever niet.quote:
Lielielief ziet het eruit!quote:
Ik moest niet lachen.. Vond het ook niet grappig. Omdat hij bewust gemaakt werd en tegen iemand die het verder ook niet bepaald leuk vond..quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef AnneX het volgende:
Afgezien van bovenstaande bijdehande opmerkingen...ben ik werkelijk zo'n
tuthola?? Dat ik de humor niet inzie van pies en poep grappen?
Er was een voorbeeld in DWDD van paul de leeuw en een schaterend publiek
Iemand - niet hier in huis - bezweert mij dat het leuk en lol is.
Dat ik het niet begrijp - zoals die aso brabanders met die film ook - dat is humor van een andere generatie wordt dan vergoelijkend tegen mij gezegd,
( omdat ik het oprecht verafschuw en smakeloos vind).
Wat vinden jullie daarvan?
Ik moest op de middelbare school eens naar een luistermevrouw en die vroeg met welk visje uit Finding Nemo ik me het beste kon identificerenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik heb destijds altijd een luistermevrouw gehad. Maar weet niet of dat veel verschil uitmaakt
Zolang er maar geluisterd wordt toch?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, ik heb destijds altijd een luistermevrouw gehad. Maar weet niet of dat veel verschil uitmaakt
Ik kan qua grofheid veel hebben, dat is het probleem niet, maar ik heb het gewoon niet met een overkill aan scheldwoorden, geschreeuw en platte grappen. Vind wat onderkoelder en subtieler toch vaak een stuk grappiger.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef AnneX het volgende:
Afgezien van bovenstaande bijdehande opmerkingen...ben ik werkelijk zo'n
tuthola?? Dat ik de humor niet inzie van pies en poep grappen?
Er was een voorbeeld in DWDD van paul de leeuw en een schaterend publiek
Iemand - niet hier in huis - bezweert mij dat het leuk en lol is.
Dat ik het niet begrijp - zoals die aso brabanders met die film ook - dat is humor van een andere generatie wordt dan vergoelijkend tegen mij gezegd,
( omdat ik het oprecht verafschuw en smakeloos vind).
Wat vinden jullie daarvan?
Eens. Dat type grofheid als in new kids vind ik niet echt leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan qua grofheid veel hebben, dat is het probleem niet, maar ik heb het gewoon niet met een overkill aan scheldwoorden, geschreeuw en platte grappen. Vind wat onderkoelder en subtieler toch vaak een stuk grappiger.
dat geldt hier ook. ik vind new kids echt vreselijkquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vat New Kids gewoon niet.. vind het eerder ergerlijk dan grappig. Maar goed, dat kan aan mij liggen
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik moest op de middelbare school eens naar een luistermevrouw en die vroeg met welk visje uit Finding Nemo ik me het beste kon identificeren![]()
Ik heb daar niet serieus op geantwoord geloof ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
welke dan?![]()
Ik waarschijnlijk Nemo's overstresste, micromanagende vader![]()
Doryquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb daar niet serieus op geantwoord geloof ik
aah die kan walvis sprekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
' I'm a natural Blue'
Wie vind het ergerlijk dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke foto's DE! en LieLie weer een lekkere cheesecake gebakkenik vind het roze niet ergerlijk, best schattig
was leuk vandaag in de Jaarbeurs. veel prachtige campers en caravans gezien.. sommige campers waren 2 tonverder ben ik bezig met het raden van het geluid van Q-Music want dat staat op 47.400 euro
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben meer een Bloat denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:55 schreef LieLie het volgende:
Mineminemineminemineminemineminemineminemineminemine
[ afbeelding ]
Kom jij in dat zwembad ook van die rare vissen tegen zoals eerder hier gepost?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef z80 het volgende:
vandaag een uitnodiging voor een zwemwedstrijd vanuit het werk. deze is 17 november al terwijl ik er vanuit ging dat deze wedstrijd dit jaar niet door zou gaan. er was ook geen vooraankondiging.
dat word een waar weken beulen.
gelukkig wel in het 25 meter bad van het Pieter van den Hoogenband zwemstadion.
nee hoor. komt van een Disneyfilm genaamd Nemo over een clownvisje en een overbezorgde vader. het was een aantal jaar geleden de 'hoofdfilm'.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom jij in dat zwembad ook van die rare vissen tegen zoals eerder hier gepost?
Zegt mij dus echt niks al die figuurtjes. Toch weer een generatiekloofje?
Nee joh, niks generatiekloof, je kunt niet alles op je ouderdom schuiven Gquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
,,quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij spoorloos zou je inderdaad ook een bingo kaart kunnen makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef AnneX het volgende:
Wat grappig dat het vanuit het werk is... Zet.
Moet je weer wat trainingsarbeit verzetten? Sukses daarmee.
Toch ben ik wel een beetje opgelucht dat jullie ! Van de volgende generatie ook niet zo van deze humor zijn.
Ligt het niet puur aan mij of mijn mutserig gedrag.
Veel plezier Steer en & Kaas dan met inderdaad die komende film.
Zou Derk Bolt al door hebben dat hij 's avonds na een dagje zinloos sporen zoeken verzucht dat de zon weer ondergaat.
Dat zegt-ie al jarenlang.
Jij kijkt geen Pixar films?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
nah ik vind wel dat er leukere Disneyfilms zijn. het is prachtig gemaakt maar het verhaal zelf een beetje kaal... de allernieuwste: 'Rapunzel' vind ik geweldig! en leuk verhaalquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee joh, niks generatiekloof, je kunt niet alles op je ouderdom schuiven Gje hebt gewoon wat gemist blijkbaar
![]()
![]()
(is écht een leuke film namelijk..![]()
)
Disney moet van sprookjes afblijven, eigen verhalen zijn veeeel leukerquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah ik vind wel dat er leukere Disneyfilms zijn. het is prachtig gemaakt maar het verhaal zelf een beetje kaal... de allernieuwste: 'Rapunzel' vind ik geweldig! en leuk verhaal
vond dit wel de moeite waard. verwachtte niks maar bleek echt een heel leuke film. jammer dat ie nog zo duur isquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Disney moet van sprookjes afblijven, eigen verhalen zijn veeeel leuker
Dit is ook meer een Pixar film dan een Disney. En een van de beste in dit genre imo (zover ik ze gezien heb, was al snel een beetje klaar met het genre)quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah ik vind wel dat er leukere Disneyfilms zijn. het is prachtig gemaakt maar het verhaal zelf een beetje kaal... de allernieuwste: 'Rapunzel' vind ik geweldig! en leuk verhaal
we hebben een winnaarquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Leuke taart, Lie!
En Anne, onderbroekenlol en poep en pies grappen zijn echt totaal niet aan mij besteed. Ik heb die film New Kids dan ook niet gekeken want de stukjes die ik er van gezien heb lieten mij verbijsterd achter dat er dus wel mensen zijn die dat geweldig vinden. Ik voel me dan dus ook een beetje een oud wijf
Ben jij ook een beetje een oud wijfquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
hier nog eentje! Ik zie er echt de lol niet van in. Onnodig veel gescheld en geweld. Nederland kan echt niet iets normaals meer produceren heb ik het idee vaak
Een beetje?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben jij ook een beetje een oud wijf
Yeahquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee is het oudste wijf van ons allemaal
Nee, nog nooit eentje gezien.quote:
Het is niet standaard elektronische muziek, heel sferisch, dus misschien dat je er daarom wel van houdt? Al heeft hij ook techno e.d. gemaakt volgens mij, maar daar luister ik niet naar.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
Nu in bedMet Amon Tobin over de radio. Nooit gedacht dat ik zoiets aan zou zetten vrijwillig
Platvoetquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, nog nooit eentje gezien.
Laatste tekenfilm die ik bekeken heb was met mijn toen nog kleine zoontje in de bioscoop, een jaar of 25 geleden: Platvoet en z'n vriendjes.
Hans Teeuwen/Theo Maassen meets Flodder of zo ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Dit is de trailer van volgens mij deel 2, Bluezz:
Nee joh, dan zou er humor in moeten zittenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hans Teeuwen/Theo Maassen meets Flodder of zo ?
Ik heb geen ideequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Hans Teeuwen/Theo Maassen meets Flodder of zo ?
Geen ideequote:Op maandag 24 oktober 2011 22:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is niet standaard elektronische muziek, heel sferisch, dus misschien dat je er daarom wel van houdt? Al heeft hij ook techno e.d. gemaakt volgens mij, maar daar luister ik niet naar.
Volgens mij is die nieuwste vrij Techno. Geen idee, ik ken hem ook nog maar net.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeHet is zijn nieuwste album wat ik aan het streamen ben. Maar ik geloof niet dat dit slaapmuziek is
Pixar maakt geen tekenfilms, maar computeranimatiefilms.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, nog nooit eentje gezien.
Laatste tekenfilm die ik bekeken heb was met mijn toen nog kleine zoontje in de bioscoop, een jaar of 25 geleden: Platvoet en z'n vriendjes.
OMGquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij is die nieuwste vrij Techno. Geen idee, ik ken hem ook nog maar net.
Deel 2 heet Nitro!quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:27 schreef Isabeau het volgende:
Dit is de trailer van volgens mij deel 2, Bluezz:
Kan je nagaan. Zelfs dat wist ik niet eens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Pixar maakt geen tekenfilms, maar computeranimatiefilms.
Maar dat heb ik alleen maar van horen zeggen, iemand raadde mij eerdere albums aan. Volgens RYM is het gewoon experimentele elektronische muziek ofzo.quote:
Je hebt geen speciaal album met slaapliedjes?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
Volgende 2011-album: Artic Monkey's. Ook niet ff iets wat je aanzet vlak voor het slapen
The Bony King of Nowhere staat nu op. Rustig genoegquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:39 schreef Felagund het volgende:
Je hebt geen speciaal album met slaapliedjes?
zet anders Kometenmelodie 1 en 2 op van kraftwerk.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
The Bony King of Nowhere staat nu op. Rustig genoeg
Jammer alleen dat die ontbreekt in mijn verzamelingquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:55 schreef z80 het volgende:
[..]
zet anders Kometenmelodie 1 en 2 op van kraftwerk.
Ze was al zwanger.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:13 schreef borisz het volgende:
Ik hoop ook dat Derksen die katholieke doos even een veeg uit de pan geeft..
Dat was wederom niet echt reclame voor de Katholieke kerk zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:13 schreef borisz het volgende:
Ik hoop ook dat Derksen die katholieke doos even een veeg uit de pan geeft..
Wie was die doos eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was wederom niet echt reclame voor de Katholieke kerk zeg
Vond de discussie Derksen/Genee vs vd Veer wel erg vermakelijk. Wat je ook van VI vindt, ze hadden in deze discussie het gelijk aan hun zijde.
Van een katholiek tijdschriftje. En radio Mariaquote:
Klopt, Genee heeft het ook wel in zich een goede journalist te zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef borisz het volgende:
Ik vond Genee ook wel weer goed optreden tussen de katholieke doos en Derksen die alles wat met de kerk te maken heeft verafschuwd.
idd!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:46 schreef AnneX het volgende:
DE is bijtijds terug uit Dublin , zie ik !!
Ja ik hoorde het net op de radioquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd!
zo vreemd, gisterochtend miezerde het wat maar toen we vertrokken met t vliegtuig kwam er zelfs een zonnetje door! En daarna dus ineens véél water!
Intelligente man die advocaat zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:59 schreef Felagund het volgende:
Bert had ook totaal geen argumenten, hij vond de lichtjes bij Voice of Holland wel mooi en daarom moest het winnen.
Maar het was wel erg vermakelijke tv. Ze kreeg ook nog bijval van die advocaat. Ook wel mooi dat Pauw en Witteman niet ingrepen, het is toch de regisseur van hun programma.
nee maar wel lang gedoucht, misschien was dat de druppelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net op de radiohad je de kraan open laten staan in het hotel?
![]()
Tss en kijk eens wat er van komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee maar wel lang gedoucht, misschien was dat de druppel
Mooi zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:46 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Al weer meer gelopen dan gisteren. Vandaag eens aan de fysio vragen of we trap gaan lopen. Dat is een voorwaarde om naar huis te mogen.
Viel een maand aan regen (en het regent daar veel) in 6 uur tijdquote:
Vanmiddag een vormingsmiddag over beroepsgeheim en andere dingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Ja, inmiddels gevonden!
Net op tijd droge voetjes gehaald dan Elf
Vanmiddag weer aan het werk?
infomiddag en overleg over hoe en wat als je bijv met ouders/partners van clienten spreekt enzo..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef Bluezz het volgende:
Leuk'vormingsdag' is dat gewoon een infodag of training?
Ja, ik vind de term zo christelijk klinkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
infomiddag en overleg over hoe en wat als je bijv met ouders/partners van clienten spreekt enzo..
vorming is gewoon een normaal woord hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik vind de term zo christelijk klinken
Dat gevoel heb ik vanaf de zomer ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ff met Sam een ommetje en dan mag ik weer eens op mijn vrije dag naar mijn werkIk had echt beter fulltime kunnen gaan werken dit jaar geloof ik
We hebben cursussen waar parttimers voor terug moeten komen, nu 2x achter elkaar toevallig op mijn vrije dag dus, ik heb extra tijd gestoken in zaken ivm met de invaller op ma en di, gewoon veel extra werk verzet dus..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik vanaf de zomer ook
Had ik ook meer tijd gehad om alles af te krijgen trouwens
Hoe komt het dan bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |