Ze was al zwanger.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:13 schreef borisz het volgende:
Ik hoop ook dat Derksen die katholieke doos even een veeg uit de pan geeft..
Dat was wederom niet echt reclame voor de Katholieke kerk zegquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:13 schreef borisz het volgende:
Ik hoop ook dat Derksen die katholieke doos even een veeg uit de pan geeft..
Wie was die doos eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat was wederom niet echt reclame voor de Katholieke kerk zeg
Vond de discussie Derksen/Genee vs vd Veer wel erg vermakelijk. Wat je ook van VI vindt, ze hadden in deze discussie het gelijk aan hun zijde.
Van een katholiek tijdschriftje. En radio Mariaquote:
Klopt, Genee heeft het ook wel in zich een goede journalist te zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:54 schreef borisz het volgende:
Ik vond Genee ook wel weer goed optreden tussen de katholieke doos en Derksen die alles wat met de kerk te maken heeft verafschuwd.
idd!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:46 schreef AnneX het volgende:
DE is bijtijds terug uit Dublin , zie ik !!
Ja ik hoorde het net op de radioquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
idd!
zo vreemd, gisterochtend miezerde het wat maar toen we vertrokken met t vliegtuig kwam er zelfs een zonnetje door! En daarna dus ineens véél water!
Intelligente man die advocaat zegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:59 schreef Felagund het volgende:
Bert had ook totaal geen argumenten, hij vond de lichtjes bij Voice of Holland wel mooi en daarom moest het winnen.
Maar het was wel erg vermakelijke tv. Ze kreeg ook nog bijval van die advocaat. Ook wel mooi dat Pauw en Witteman niet ingrepen, het is toch de regisseur van hun programma.
nee maar wel lang gedoucht, misschien was dat de druppelquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net op de radiohad je de kraan open laten staan in het hotel?
![]()
Tss en kijk eens wat er van komtquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee maar wel lang gedoucht, misschien was dat de druppel
Mooi zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:46 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Al weer meer gelopen dan gisteren. Vandaag eens aan de fysio vragen of we trap gaan lopen. Dat is een voorwaarde om naar huis te mogen.
Viel een maand aan regen (en het regent daar veel) in 6 uur tijdquote:
Vanmiddag een vormingsmiddag over beroepsgeheim en andere dingen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Ja, inmiddels gevonden!
Net op tijd droge voetjes gehaald dan Elf
Vanmiddag weer aan het werk?
infomiddag en overleg over hoe en wat als je bijv met ouders/partners van clienten spreekt enzo..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:39 schreef Bluezz het volgende:
Leuk'vormingsdag' is dat gewoon een infodag of training?
Ja, ik vind de term zo christelijk klinkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
infomiddag en overleg over hoe en wat als je bijv met ouders/partners van clienten spreekt enzo..
vorming is gewoon een normaal woord hierquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik vind de term zo christelijk klinken
Dat gevoel heb ik vanaf de zomer ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ff met Sam een ommetje en dan mag ik weer eens op mijn vrije dag naar mijn werkIk had echt beter fulltime kunnen gaan werken dit jaar geloof ik
We hebben cursussen waar parttimers voor terug moeten komen, nu 2x achter elkaar toevallig op mijn vrije dag dus, ik heb extra tijd gestoken in zaken ivm met de invaller op ma en di, gewoon veel extra werk verzet dus..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik vanaf de zomer ook
Had ik ook meer tijd gehad om alles af te krijgen trouwens
Hoe komt het dan bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |