abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103483947
w/
pi_103483970
haha zusjes ruilen Bluezz? :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:49:03 #3
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_103483973
Ow dan willen jullie vast wel even helpen qua muziek.

Met een nieuw nummer bezig (erg rustig dat weer wel)

http://picosong.com/zfL/
Wat vinden jullie daarvan :o
pi_103483979
Dribbel; wat vind je van deze? van zelfde album

pi_103483986
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:48 schreef FutureFairytale het volgende:
haha zusjes ruilen Bluezz? :D
Zet ze maar samen op een onbewoond eiland >:)
pi_103483989
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat is een mediaserver en wat is filesharing? (het delen van bestanden?). En waarvoor gebruik je dan zo'n ding? Om zaken op te slaan?

/blont
De externe schijf gebruik je om dingen op te slaan. Het apparaat kan ook de torrents op internet backuppen zodat je PC uit kan. Mediaserver wil zeggen dat-ie in staat is om mediabestanden (muziek of films) beschikbaar te stellen aan zogenaamde mediaplayers: een apparaatje wat die bestanden kan afspelen op de TV (en dat alles via het netwerk). Filesharing wil zeggen dat elke PC in het netwerk de bestanden op de schijf kan benaderen mits alles goed staat ingesteld.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:49:51 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103483992
Happy hardcore en gabbertjesmuziek dat gedreun van die deejay?:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_103484004
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:

Zelfde nummer ook 8-)
pi_103484009
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zet ze maar samen op een onbewoond eiland >:)
_O-
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:50:54 #10
125915 Dribbel_
pi_103484022
quote:
17s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:

Ja dat kan ik ook nog steeds goed waarderen O+
NEt als zoiets :')
pi_103484030
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef golfer het volgende:
Happy hardcore en gabbertjesmuziek dat gedreun van die deejay?:
:N juist best soft met een 'verhaal' in de melodielijn.
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:50 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zelfde nummer ook 8-)
hee }:|
pi_103484052
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:

ben nu aan het luisteren. leuk dat je muziek maakt *O* ik post zo een nr van mij
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:52:01 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103484061
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De externe schijf gebruik je om dingen op te slaan. Het apparaat kan ook de torrents op internet backuppen zodat je PC uit kan. Mediaserver wil zeggen dat-ie in staat is om mediabestanden (muziek of films) beschikbaar te stellen aan zogenaamde mediaplayers: een apparaatje wat die bestanden kan afspelen op de TV (en dat alles via het netwerk). Filesharing wil zeggen dat elke PC in het netwerk de bestanden op de schijf kan benaderen mits alles goed staat ingesteld.
Ik snap het nog niet helemaal, maar hou het wel gewoon bij downloaden van torrents die ik vervolgens op DVD-RW's brand en via de DVD-recorder op de TV bekijk. Dat begrijp ik in ieder geval wel.

Alleen de laatste tijd kom ik steeds meer Blu-Raymeuk tegen en die kan ik dan weer niet op een gewone DVD RW gebrand krijgen. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_103484100
oh wacht je speelt gitaar en je zingt :o ik dacht dat je producer was. wel lekkere stem! gitaarmuziek heb ik weinig verstand van. vind het zelden mooi, behalve als er een 'verhaal' verteld wordt, een melodie.
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:53:37 #15
125915 Dribbel_
pi_103484113
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ben nu aan het luisteren. leuk dat je muziek maakt *O* ik post zo een nr van mij
Ben benieuwd :o
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:54:27 #16
125915 Dribbel_
pi_103484132
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
oh wacht je speelt gitaar en je zingt :o ik dacht dat je producer was. wel lekkere stem! gitaarmuziek heb ik weinig verstand van. vind het zelden mooi, behalve als er een 'verhaal' verteld wordt, een melodie.
Nee ik zing niet ik speel alleen gitaar. Maar produceren doe ik meer drum n bass. Maar weinig mee bezig te laatste tijd.
pi_103484154
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:

Sommige stukjes zou je 'kleiner' kunnen zingen, verder zit er een lekker randje aan je stem.
Mooi :Y

Ow wacht, jij zingt dit niet?
  maandag 24 oktober 2011 @ 00:56:28 #18
125915 Dribbel_
pi_103484186
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Sommige stukjes zou je 'kleiner' kunnen zingen, verder zit er een lekker randje aan je stem.
Mooi :Y

Ow wacht, jij zingt dit niet?
Nee is van m'n bandje, nouja opzetje voor nummer dan. Ik kan alleen gitaren he ;( :D Maar normaal is het wat harder :D
pi_103484191
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik snap het nog niet helemaal, maar hou het wel gewoon bij downloaden van torrents die ik vervolgens op DVD-RW's brand en via de DVD-recorder op de TV bekijk. Dat begrijp ik in ieder geval wel.

Alleen de laatste tijd kom ik steeds meer Blu-Raymeuk tegen en die kan ik dan weer niet op een gewone DVD RW gebrand krijgen. :{
Ok. Laatste poging :P

Jij download een film of TV-aflevering. Die komt terecht op de harde schijf in dat apparaat. Dat apparaat hangt netjes via een kabeltje (net als je PC) in "het netwerk".

Bij de TV bevind zich een mediaplayer. Dat is te vergelijken met een DVD-speler. Een klein kastje met afstandsbediening die via HDMI of SCART aan je TV gekoppeld is. Deze mediaplayer hangt ook in "het netwerk" via bijv. wifi.

Door bestanden op de harde schijf te delen (filesharing) kan de mediaplayer deze vinden. Als de bestanden gevonden kunnen worden, kunnen ze worden afgespeeld op TV. Het grote voordeel: het maakt niet uit wat voor bestanden het zijn....alles wordt afgespeeld.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_103484228
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:53 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ben benieuwd :o
samenwerking met Interphace, is vrij onbekend gebleven maar ben er super trots op. was alweer 5 jaar geleden. benieuwd wat jij ervan vindt!

pi_103484250
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Nee ik zing niet ik speel alleen gitaar. Maar produceren doe ik meer drum n bass. Maar weinig mee bezig te laatste tijd.
ik doe ook niks meer de laatste tijd. maar ben van plan weer een cursus aan huis te nemen als ik een nieuwe baan heb en me er volop in te storten. dan wil ik dingen helemaal zelf doen, de studio is al ingericht ;)
  maandag 24 oktober 2011 @ 01:00:48 #22
125915 Dribbel_
pi_103484286
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

samenwerking met Interphace, is vrij onbekend gebleven maar ben er super trots op. was alweer 5 jaar geleden. benieuwd wat jij ervan vindt!

Fijn om te luisteren ja :D Niet zo heel snel echt mijn stijl muziek. MAar luistert wel lekker weg.

quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:58 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik doe ook niks meer de laatste tijd. maar ben van plan weer een cursus aan huis te nemen als ik een nieuwe baan heb en me er volop in te storten. dan wil ik dingen helemaal zelf doen, de studio is al ingericht ;)
Dat is wel gaaf om te doen ja :D
  maandag 24 oktober 2011 @ 01:01:56 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103484303
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 00:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok. Laatste poging :P

Jij download een film of TV-aflevering. Die komt terecht op de harde schijf in dat apparaat. Dat apparaat hangt netjes via een kabeltje (net als je PC) in "het netwerk".

Bij de TV bevind zich een mediaplayer. Dat is te vergelijken met een DVD-speler. Een klein kastje met afstandsbediening die via HDMI of SCART aan je TV gekoppeld is. Deze mediaplayer hangt ook in "het netwerk" via bijv. wifi.

Door bestanden op de harde schijf te delen (filesharing) kan de mediaplayer deze vinden. Als de bestanden gevonden kunnen worden, kunnen ze worden afgespeeld op TV. Het grote voordeel: het maakt niet uit wat voor bestanden het zijn....alles wordt afgespeeld.
Ohwkee. Nu snap ik het, geloof ik.
Maar dan moet je dus ook nog een extra kastje ofzo bij de TV hebben om het allemaal te kunnen afspelen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_103484330
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:00 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Fijn om te luisteren ja :D Niet zo heel snel echt mijn stijl muziek. MAar luistert wel lekker weg.

[..]

Dat is wel gaaf om te doen ja :D
tis Future Trance. vond ik als enige Nederlandse (dacht ik) vroeger al helemaal geweldig. Luisterde altijd naar een internetradiozender uit Libanon en daar heb ik heel veel aan te danken. Kreeg een keer een interview en vooral veel airplay met mijn tracks en een Oostenrijkse groep waar ik compleet gek van was vroeg mij op een gegeven moment met hen samen te werken (niet Interphace ;) ) dat was wel een persoonlijk hoogtepunt die ik mn hele leven zal koesteren O+
  maandag 24 oktober 2011 @ 01:04:53 #25
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103484365
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:03 schreef FutureFairytale het volgende:

dat was wel een persoonlijk hoogtepunt die ik mn hele leven zal koesteren O+
Op naar nieuwe hoogtepunten dan maar. ;)

We gaan nog een Breaking Bad bekijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_103484373
quote:
11s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Op naar nieuwe hoogtepunten dan maar. ;)

We gaan nog een Breaking Bad bekijken.
oh ik doe mn best. komt later hopelijk meer. maar deze heb ik in ieder geval in de pocket ;)
waar gaat die serie over?
  maandag 24 oktober 2011 @ 01:05:37 #27
125915 Dribbel_
pi_103484374
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tis Future Trance. vond ik als enige Nederlandse (dacht ik) vroeger al helemaal geweldig. Luisterde altijd naar een internetradiozender uit Libanon en daar heb ik heel veel aan te danken. Kreeg een keer een interview en vooral veel airplay met mijn tracks en een Oostenrijkse groep waar ik compleet gek van was vroeg mij op een gegeven moment met hen samen te werken (niet Interphace ;) ) dat was wel een persoonlijk hoogtepunt die ik mn hele leven zal koesteren O+
JA die dingen zijn leuk :D Qua muziek maken ben ik nog steeds meer van de gitaar muziek. Maar wil me toch ook wat meer hier op gaan richten maar weinig tijd voor over ook om het goe donder de knie te krijgen.
pi_103484407
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

JA die dingen zijn leuk :D Qua muziek maken ben ik nog steeds meer van de gitaar muziek. Maar wil me toch ook wat meer hier op gaan richten maar weinig tijd voor over ook om het goe donder de knie te krijgen.
goed. als ik het helemaal onder de knie heb dan kom jij met je gitaar een keer bij mijn studio inspelen en Bluezz inzingen, goed? :D
pi_103484427
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Ohwkee. Nu snap ik het, geloof ik.
Maar dan moet je dus ook nog een extra kastje ofzo bij de TV hebben om het allemaal te kunnen afspelen.
Yup. Ben je een eurootje of 85 aan kwijt. Dan heb je een WD Live TV. Zoeentje heb ik er in de slaapkamer. Werkt prettig maar iets minder stabiel met mkv's. Echter, er zijn nieuwere te krijgen waarmee dat wel beter moet kunnen.
  maandag 24 oktober 2011 @ 01:08:11 #30
125915 Dribbel_
pi_103484434
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

goed. als ik het helemaal onder de knie heb dan kom jij met je gitaar een keer bij mijn studio inspelen en Bluezz inzingen, goed? :D
Deal 8-)
pi_103484445
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:

Deal 8-)
pi_103484447
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Deal 8-)
^O^
pi_103484451
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

^O^
  maandag 24 oktober 2011 @ 01:09:32 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103484456
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:

waar gaat die serie over?
Briljant en knap bedacht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Breaking_Bad
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 oktober 2011 @ 01:10:11 #35
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103484469
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Yup. Ben je een eurootje of 85 aan kwijt. Dan heb je een WD Live TV. Zoeentje heb ik er in de slaapkamer. Werkt prettig maar iets minder stabiel met mkv's. Echter, er zijn nieuwere te krijgen waarmee dat wel beter moet kunnen.
nah, ik sla nog even over, denk ik. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_103484483
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:09 schreef golfer het volgende:

[..]

Briljant en knap bedacht:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Breaking_Bad
ooh dat klinkt als een serie waarbij je niet ff snel naar de wc kunt want dan mis je veel ;)
pi_103484493
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:10 schreef golfer het volgende:

[..]

nah, ik sla nog even over, denk ik. ;)
Dat mag :P Ik vind het echt de ideale manier van werken, maar ik heb eigenlijk alles zo beschikbaar in huis :@ Een fileserver met 5,5 TB aan schijfruimte, twee mediastreamers en twee muziekstreamers :9 Ik ben dan ook iets nerderiger dan anderen :')
pi_103484501
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:10 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooh dat klinkt als een serie waarbij je niet ff snel naar de wc kunt want dan mis je veel ;)
Daar hebben ze pauzeknoppen voor uitgevonden :Y
pi_103484516
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 01:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Daar hebben ze pauzeknoppen voor uitgevonden :Y
ja dat vergeet ik nog vaak! heb zo'n interactieve player en toch ren ik altijd als een gek naar de wc of de keuken om iets te halen zodat ik niet teveel mis (of wacht op de reclame) :')
pi_103484820
en met dit prachtig pianostuk op de achtergrond ga ik lekker slapen :W
Yu Jian O+

pi_103486390
Mogguh :O
pi_103486565
Goeiemorgen!
Nog maar eens overleggen over de pijnstilling. Ondanks lotrazepam weer elk uur wakker. Ik denk dat ik mijn eigen bed mis. O-)
Maar vanochtend ging het beter, dus ik zit nu beneden. Ik heb zelfs een stukje gelopen met de rolstoel als rollator!
Ook voor de stoelgang, dat wil nog niet.
En het gewone eten is best goed, veel keus en fantasievol. Vooral de vegetarische dingen. Maar gister was het specialer, omdat het zondag was.
Het geeft niet als ik het terugzwaaien later zie, ik weet dat jullie zwaaien! *O*
Nu eens kijken of er koffie is en uitrusten voor vanmiddag. Dan komt er een vriendin met wie ik goed kan lachen, therapie dus! :+
Ook lachen, ik krijg he-le-maal geen antibiotica!!! Dat had ik niet verwacht.
Tot later! :*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 24 oktober 2011 @ 08:14:43 #43
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_103486569
Klinkt positief Krak! :)

Weet je al wanneer je ongeveer het ziekenhuis uit kan?
pi_103486811
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 08:14 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Nog maar eens overleggen over de pijnstilling. Ondanks lotrazepam weer elk uur wakker. Ik denk dat ik mijn eigen bed mis. O-)
Maar vanochtend ging het beter, dus ik zit nu beneden. Ik heb zelfs een stukje gelopen met de rolstoel als rollator!
En het gewone eten is best goed, veel keus en fantasievol. Vooral de vegetarische dingen. Maar gister was het specialer, omdat het zondag was.
Het geeft niet als ik het terugzwaaien later zie, ik weet dat jullie zwaaien! *O*
Nu eens kijken of er koffie is en uitrusten voor vanmiddag. Dan komt er een vriendin met wie ik goed kan lachen, therapie dus! :+
Krak *O* Goed zeg!
pi_103487166
*O* Krakke!

Mijn hoofdpijn lijkt weg :D Heel voorzichtig aan sporten dus (ja Bluezz, ik doe het rustig aan, als het niet gaat of de pijn komt terug dan stop ik meteen ;) )
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:08:51 #46
13783 Anthraxx
pi_103487178
Je bent oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen, dus go for it.
pi_103487646
morguh :W
  maandag 24 oktober 2011 @ 09:57:54 #48
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103488210
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 08:14 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Hee Krakkie *O* *O* *O*
Confidence through competence
  maandag 24 oktober 2011 @ 10:32:41 #49
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103488897
Hoi Krak! *O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_103489197
Krakje!!! *O*
pi_103489389
quote:
6s.gif Op maandag 24 oktober 2011 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
Je bent oud en wijs genoeg om dat zelf te beslissen, dus go for it.
hehe nou, ik heb het vooral bij gewichtjes gehouden, roeien ging niet echt goed dus maar mee gestopt. Toch een beetje duizelig namelijk. Maar goed, wel lekker wat kunnen doen :)
pi_103490208
Fijn zo krak! Dat slecht slapen in een ziekenhuis is een heel bekend fenomeen hoor, die strakke harde lakens, vreemd kussen, andere geluiden, geur, pijn & spanning :) Maar er zijn idd lekker pilletjes voor die ik gewoon zou nemen :9

En balen Sun :*
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:35:31 #53
55709 Stereotomy
pi_103490559
Met andere mensen in een kamer slapen :{w
pi_103490601
Nee hoor B, ik baal helemaal niet, aangezien het wél een stuk beter gaat dan gister ;)
pi_103490636
Hmm dat was trouwens wel een heel erg lekkere lunch: geroosterd witbrood met plakjes geitenkaas en gebakken champignons en oesterzwammen (+ een lenteuitje). Simpel, snel en erg smakelijk :Y
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:40:25 #56
13783 Anthraxx
pi_103490728
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
Met andere mensen dan je vriendin/vrouw in een kamer slapen :{w
Fixed.
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:43:00 #57
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103490815
Zo, na een bliksembezoekje aan Zwolle weer op mijn plek. Heb echt een hele erge maandagdip vandaag, had er echt geen zin in vanochtend. Zal wel weer over gaan in de loop van de week :)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_103490946
quote:
6s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:40 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Fixed.
Je vergeet date, ONS en scharrel
pi_103490984
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:43 schreef TAV74 het volgende:
Zo, na een bliksembezoekje aan Zwolle weer op mijn plek. Heb echt een hele erge maandagdip vandaag, had er echt geen zin in vanochtend. Zal wel weer over gaan in de loop van de week :)
Gaat langzaam over in een dinsdag-,woensdag-,donderdag- en vrijdagdip. Dan is het alweer weekend.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:47:52 #60
13783 Anthraxx
pi_103490997
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:46 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Je vergeet date, ONS en scharrel
Als je getrouwd bent of een vriendin hebt heb je geen date, ONS en scharrel meer nodig.

(Hoop ik voor je :+)
pi_103491215
Wat is ONS :D

@ TAV mijn maandagdippie is er niet *O* Goed begin van je werkweek, 's ochtends vrij :9
  maandag 24 oktober 2011 @ 11:54:09 #62
13783 Anthraxx
pi_103491227
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 11:53 schreef Bluezz het volgende:
Wat is ONS :D

@ TAV mijn maandagdippie is er niet *O* Goed begin van je werkweek, 's ochtends vrij :9
One Night Stand
pi_103491286
Ow dat :{w
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 oktober 2011 @ 12:02:44 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103491558
De schade qua studieboeken is voor de volgende periode 56,16. w/

Goede middag :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_103491701
Boor, zwaaien zo, ik stap op de scootmobiel richting pont/werk :W
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 oktober 2011 @ 12:08:17 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103491791
Ik sta al klaar met mijn w/
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:09:38 #67
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103491832
Hmm, zit er aan te denken de ibood voor vandaag te bestellen. Alleen jammer dat ik gek word van alle nerd taal op dat bespreekforum daar zodat ik meer vragen dan antwoord overhoud :P
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:18:27 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103492105
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:09 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, zit er aan te denken de ibood voor vandaag te bestellen. Alleen jammer dat ik gek word van alle nerd taal op dat bespreekforum daar zodat ik meer vragen dan antwoord overhoud :P
Vandaar dat ik ook aan onze eigen huisnerd, Pee, al wat verdere uitleg over dat apparaat had gevraagd. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_103492225
:W vanuit de trein :D ben voor t eerst gecontroleerd :D bijna in Utrecht, campers kijken 8-)
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:25:49 #70
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103492361
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ook aan onze eigen huisnerd, Pee, al wat verdere uitleg over dat apparaat had gevraagd. :)
Ja, maar itt jou snap ik in de basis wel waar het apparaat goed voor is en wat het ongeveer kan :P Ik lees dan even door in de hoop er nog wat praktische informatie over alle mogelijkheden en mogelijke setup bij te krijgen, maar dat geouwehoer daar is voor mij echt niet meer te volgen :+ Maar ik ben er wel zo goed als uit denk ik, vermoedelijk gaat hij in de bestelling vanavond.
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:29:26 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103492494
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
:W vanuit de trein :D ben voor t eerst gecontroleerd :D bijna in Utrecht, campers kijken 8-)
Veel plezier met de kampers! :W
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 oktober 2011 @ 12:29:50 #72
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103492510
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:09 schreef TAV74 het volgende:
Hij komt wel goed uit diverse reviews.
  maandag 24 oktober 2011 @ 12:51:57 #73
13783 Anthraxx
pi_103493367
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:25 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ja, maar itt jou snap ik in de basis wel waar het apparaat goed voor is en wat het ongeveer kan :P Ik lees dan even door in de hoop er nog wat praktische informatie over alle mogelijkheden en mogelijke setup bij te krijgen, maar dat geouwehoer daar is voor mij echt niet meer te volgen :+ Maar ik ben er wel zo goed als uit denk ik, vermoedelijk gaat hij in de bestelling vanavond.
Het ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Qua specificaties niet en wat je er voor krijgt.
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:01:05 #74
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103493702
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Qua specificaties niet en wat je er voor krijgt.
D'rom, en ik wil toch eens een wat toegankelijker backup hebben. En wellicht kan ik hem via onze Samsumg ook nog gebruiken om media af te spelen.
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:02:57 #75
13783 Anthraxx
pi_103493766
Dat kan via DLNA. Zo speel ik ook al mijn gedownloade series e.d. af. Houd er wel rekening mee dat niet alle formaten ondersteunt wordt op die manier (maar mijn Samsung speelt toch 95% af van wat ik download).

Het kost je alleen een netwerk kabel van je Tv naar je router :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 oktober 2011 @ 13:04:34 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103493821
Ik heb hem besteld. :). Kan ik tenminste fatsoenlijk muziek afspelen op mijn Sonos. (lees zonder mijn computer 24/7 aan te hebben :P)
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:06:12 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103493873
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:02 schreef Anthraxx het volgende:
Dat kan via DLNA. Zo speel ik ook al mijn gedownloade series e.d. af. Houd er wel rekening mee dat niet alle formaten ondersteunt wordt op die manier (maar mijn Samsung speelt toch 95% af van wat ik download).

Het kost je alleen een netwerk kabel van je Tv naar je router :+
Mijn Samsung al wireless aan het netwerk, ik heb hoop dat het zo ook gaat lukken.
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:07:15 #78
13783 Anthraxx
pi_103493912
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mijn Samsung al wireless aan het netwerk, ik heb hoop dat het zo ook gaat lukken.
Als die NAS door zowel je bedraad netwerk als je wireless te benaderen valt zal dat het probleem niet geven. Je router moet dat allemaal regelen maar over het algemeen werkt het gewoon.
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:10:08 #79
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103494016
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als die NAS door zowel je bedraad netwerk als je wireless te benaderen valt zal dat het probleem niet geven. Je router moet dat allemaal regelen maar over het algemeen werkt het gewoon.
Dit soort dingen probeer ik dus uit dat gebruikersforum daar te halen, maar al dat jargon daar. Die NAS gaat hoe dan ook bedraad aan de router, maar op welke manier ik het ding dan kan benaderen moet ik zelf maar gaan uitvogelen denk ik :P
pi_103494049
Fijn dat het beter gaat Sun!
En de pilletjes voor slecht slapen helpen dus niet. Ik schreef nier. :+
Maandag, wasdag. Ik mocht douchen dus ik heb mijn romantische witte steunkousen uitgewassen. Sexy zijn ze dan weer niet, maar ze doen me aan een ballet maillot denken. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:11:42 #81
13783 Anthraxx
pi_103494071
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:10 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dit soort dingen probeer ik dus uit dat gebruikersforum daar te halen, maar al dat jargon daar. Die NAS gaat hoe dan ook bedraad aan de router, maar op welke manier ik het ding dan kan benaderen moet ik zelf maar gaan uitvogelen denk ik :P
Je router geeft waarschijnlijk een Dynamisch IP adres af. Nu kun je meestal je router vertellen dat bepaalde apparaten een vast IP Adres krijgen (op basis van Mac adres; voor de Apple allergie onder ons: dat heeft er geen kont mee te maken).

Daar zou ik iig even op zoeken. Meestal geeft het ding een lijst van aangesloten computers met Mac adres en kun je het wel terug redeneren welke het is. Of het staat op de doos aangezien het een uniek nummer is 8-)
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:16:22 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103494222
Krak :W had nog niet naar je gezwaaid, fijn je hier weer te zien!
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:17:35 #83
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103494266
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je router geeft waarschijnlijk een Dynamisch IP adres af. Nu kun je meestal je router vertellen dat bepaalde apparaten een vast IP Adres krijgen (op basis van Mac adres; voor de Apple allergie onder ons: dat heeft er geen kont mee te maken).

Daar zou ik iig even op zoeken. Meestal geeft het ding een lijst van aangesloten computers met Mac adres en kun je het wel terug redeneren welke het is. Of het staat op de doos aangezien het een uniek nummer is 8-)
Daar ga ik wel uitkomen denk ik :) Ander kom ik er hier wel op terug :+
pi_103494624
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:17 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Daar ga ik wel uitkomen denk ik :) Ander kom ik er hier wel op terug :+
En waar mot dat ding dan wel niet staan schat?? :+
pi_103495010
Hihi heb een uitnodiging van Landstede om naar Zwolle-WillemII te gaan 4 november. In het kader van het begeleiden van de Landstede studenten :)
  maandag 24 oktober 2011 @ 13:50:38 #86
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103495576
William Shatner heeft een nieuw album uitgebracht.
Seeking Major Tom

Met oa
Major Tom
Space Oddity
Twilight Zone

Niet gek voor iemand van 80 en still going strong

Factoid, in zijn rol als Capt Kirk van de Enterprise kuste hij de actrice Nichelle Nichols (Lt. Uhura), dit was de eerste inter raciale (wat een kutuitdrukking) kus in amerikaanse gescripte televisie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_103496458
:D geinig zeg!! En idd, wordt al echt een ouwe man he..
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 oktober 2011 @ 14:29:08 #88
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103496938
De Snor en De Föhn bij PenW vanavond :P. Daarnaast ook aan tafel mevrouw :r De Haas :r van het katholieke nieuwsblad. Sowieso feest aan tafel dus. :Y)
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:39:30 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103497323
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En waar mot dat ding dan wel niet staan schat?? :+
Midden op het tv meubel natuurlijk :+
pi_103497372
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Midden op het tv meubel natuurlijk :+
Oh gezellig, en de tv dan? :+
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:42:29 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103497434
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh gezellig, en de tv dan? :+
Ernaast :Y
pi_103497494
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:42 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ernaast :Y
Hmm.. ik weet het niet hoor.. :P
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:44:03 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103497497
Ik zou er meteen een nieuw huis bij kopen, als ik jullie was SunTav. :')
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:44:53 #94
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_103497533
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef golfer het volgende:
Ik zou er meteen een nieuw huis bij kopen, als ik jullie was SunTav. :')
Hmm, goed punt. Of we bouwen een paar meter aan *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 oktober 2011 @ 14:49:01 #95
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103497695
Dexter :X. Wat een eind :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer aan de studie.
pi_103497723
}:| writersblock }:|
  maandag 24 oktober 2011 @ 14:51:22 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_103497785
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:49 schreef borisz het volgende:
Dexter :X. Wat een eind :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weer aan de studie.
Staat voor vanavond op het programma, eerst zo even zelf Boardwalk Empire bekijken. (volgt B. niet)
Poef.....gone! ©golfer
pi_103498792
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:49 schreef borisz het volgende:

SPOILER
hubba hubba :9
  maandag 24 oktober 2011 @ 16:23:03 #99
55709 Stereotomy
pi_103501652
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:49 schreef Sunnythesun het volgende:
}:| writersblock }:|
Facebook groep ervoor oprichten? :9
pi_103501816
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Facebook groep ervoor oprichten? :9
Goed idee ^O^

Stuk is nu wel af, maar zeer magertjes op het laatst :') nou ja, eens kijken wat mijn 'critical friends' er van vinden :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')