aah die kan walvis sprekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
' I'm a natural Blue'
Wie vind het ergerlijk dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke foto's DE! en LieLie weer een lekkere cheesecake gebakkenik vind het roze niet ergerlijk, best schattig
was leuk vandaag in de Jaarbeurs. veel prachtige campers en caravans gezien.. sommige campers waren 2 tonverder ben ik bezig met het raden van het geluid van Q-Music want dat staat op 47.400 euro
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben meer een Bloat denk ik
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:55 schreef LieLie het volgende:
Mineminemineminemineminemineminemineminemineminemine
[ afbeelding ]
Kom jij in dat zwembad ook van die rare vissen tegen zoals eerder hier gepost?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:04 schreef z80 het volgende:
vandaag een uitnodiging voor een zwemwedstrijd vanuit het werk. deze is 17 november al terwijl ik er vanuit ging dat deze wedstrijd dit jaar niet door zou gaan. er was ook geen vooraankondiging.
dat word een waar weken beulen.
gelukkig wel in het 25 meter bad van het Pieter van den Hoogenband zwemstadion.
nee hoor. komt van een Disneyfilm genaamd Nemo over een clownvisje en een overbezorgde vader. het was een aantal jaar geleden de 'hoofdfilm'.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom jij in dat zwembad ook van die rare vissen tegen zoals eerder hier gepost?
Zegt mij dus echt niks al die figuurtjes. Toch weer een generatiekloofje?
Nee joh, niks generatiekloof, je kunt niet alles op je ouderdom schuiven Gquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
,,quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij spoorloos zou je inderdaad ook een bingo kaart kunnen makenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef AnneX het volgende:
Wat grappig dat het vanuit het werk is... Zet.
Moet je weer wat trainingsarbeit verzetten? Sukses daarmee.
Toch ben ik wel een beetje opgelucht dat jullie ! Van de volgende generatie ook niet zo van deze humor zijn.
Ligt het niet puur aan mij of mijn mutserig gedrag.
Veel plezier Steer en & Kaas dan met inderdaad die komende film.
Zou Derk Bolt al door hebben dat hij 's avonds na een dagje zinloos sporen zoeken verzucht dat de zon weer ondergaat.
Dat zegt-ie al jarenlang.
Jij kijkt geen Pixar films?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
nah ik vind wel dat er leukere Disneyfilms zijn. het is prachtig gemaakt maar het verhaal zelf een beetje kaal... de allernieuwste: 'Rapunzel' vind ik geweldig! en leuk verhaalquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee joh, niks generatiekloof, je kunt niet alles op je ouderdom schuiven Gje hebt gewoon wat gemist blijkbaar
![]()
![]()
(is écht een leuke film namelijk..![]()
)
Disney moet van sprookjes afblijven, eigen verhalen zijn veeeel leukerquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah ik vind wel dat er leukere Disneyfilms zijn. het is prachtig gemaakt maar het verhaal zelf een beetje kaal... de allernieuwste: 'Rapunzel' vind ik geweldig! en leuk verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |