Paragon op je mac installeren dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Buitendam het volgende:
Ah, da's echt kut. Ik heb een Windows PC en een MacBook als laptop voor erbij. Ik ging er eigenlijk zo vanuit dat zo'n schijf gewoon universeel is, zeg maar. Beetje downloaden op de mac en dan op een groot scherm bekijken, maar dat feestje gaat dan niet door. Bummer.
Godver de hoeren tering tyfus. Eerst gelul gehad met dat formatten ennu kan hij alsnog terug naar NTFSquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Kent niemand dit ineens meer ofzo?
http://macntfs-3g.blogspot.com/
Toen ik een Mac had installeerde ik dat en kon ik gewoon naar NTFS schrijven.
Dat kon hij altijd al. Die twee programma's bestaan al zo lang.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godver de hoeren tering tyfus. Eerst gelul gehad met dat formatten ennu kan hij alsnog terug naar NTFS
Doelbewust mij op het verkeerde pad brengen!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godver de hoeren tering tyfus. Eerst gelul gehad met dat formatten ennu kan hij alsnog terug naar NTFS
Ik had er serieus nog nooit van gehoord. Maar goed, tot 2 weken geleden deed ik enkel een beetje fokken op een mac en werkte ik voornamelijk met Windowsquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat kon hij altijd al. Die twee programma's bestaan al zo lang.
Toen ik een nieuwe MacBook Pro kocht met Lion er op werkte dit niet, vandaar dat ik Paragon heb geinstalleerdquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Kent niemand dit ineens meer ofzo?
http://macntfs-3g.blogspot.com/
Toen ik een Mac had installeerde ik dat en kon ik gewoon naar NTFS schrijven.
Ptsh en dan al mensen advies geven...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had er serieus nog nooit van gehoord. Maar goed, tot 2 weken geleden deed ik enkel een beetje fokken op een mac en werkte ik voornamelijk met Windows
NTFS-3G is gratis toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan alleen de trial van 15 dagen installeren, is er geen free version te downloaden?
http://sourceforge.net/pr(...)-macosx.dmg/downloadquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan kiezen: de free trial voor 15 dagen of een key kopen.
Point takenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ptsh en dan al mensen advies geven...
KUCH KUCH TOR KUCH KUCH RENTSquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:21 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan alleen de trial van 15 dagen installeren, is er geen free version te downloaden?
Nieuwsgroepen *schraapt keel* *hoest*quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
KUCH KUCH TOR KUCH KUCH RENTS
Beetje last van mijn keel.
Eerst zien, dan geloven zeg ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:38 schreef Qwea het volgende:
Hmm, ik had vanmiddag gereageerd op een MP ad.. iphone 4 32GB, nieuw in doos, met garantie, 325 euro. Mailtje gehad, ik mag hem hebben (voor 325 euro natuurlijk) inc verzendkosten maar in het mailtje staat ook dat ik hem tijdens kantoor uren kan komen halen (bedrijfje hier om de hoek)\
dat is volgens mij een vet koopje, right?
Hahaquote:
Waarschijnlijk:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:38 schreef Qwea het volgende:
Hmm, ik had vanmiddag gereageerd op een MP ad.. iphone 4 32GB, nieuw in doos, met garantie, 325 euro. Mailtje gehad, ik mag hem hebben (voor 325 euro natuurlijk) inc verzendkosten maar in het mailtje staat ook dat ik hem tijdens kantoor uren kan komen halen (bedrijfje hier om de hoek)\
dat is volgens mij een vet koopje, right?
Ja, eens natuurlijk. Maar het lijkt voor de verandering legit. Al zegt dat geen fuck. Maar goed, als het zo is is het natuurlijk haske nice.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven zeg ik.
Beterschapquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen *schraapt keel* *hoest*
Jij ook al?
Boven de 50 euro begin ik sowieso niet aan verzenden. Het is 10 min rijden, dus ik kan altijd kijken. Er stond in de add dat hij hem als cadeau heeft gehad, wat natuurlijk zou kunnen... maar goed, idd, het is belachelijk goedkoop. heb gemailt of ik nou goed had begrepen dat hij NIEUW in doos, SIMLOCKVRIJ, MET bon en garantie was. En dat ik om de hoek woonde dus hem wel kwam halen dan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:42 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Is gewoon te mooi om waar te zijn. Je kunt gaan kijken, zeker als het om de hoek is, maar er is natuurlijk grote kans dat de iPhone iets mankeert of 'van de vrachtwagen afgevallen' is. En natuurlijk nooit aan vooruitbetalen beginnen.
Had je even een 1.5 jaar eeder mee moeten komen. Op mijn IT opleiding hadden we allemaal Mac's liggen. Ook de clamshell, ook de bolletjes, zelfs die grote kasten. Of ik ze mee wilde naar huis. Nou, nee, wat moet ik ermeequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:40 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha
Het lijkt me stiekem cool om een iBook G3 Clamshell te vinden/kopen en er dan een lichte versie van linux op te draaien om hem bruikbaar te maken
Clamshells zijn zo mooi. Net als het bolletje trouwens.
Dat neem je toch meequote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je even een 1.5 jaar eeder mee moeten komen. Op mijn IT opleiding hadden we allemaal Mac's liggen. Ook de clamshell, ook de bolletjes, zelfs die grote kasten. Of ik ze mee wilde naar huis. Nou, nee, wat moet ik ermeeDus uiteindelijk zijn ze weg geflikkerd.
Hallo, ik zat in de trein, moest een uur reizen en ik had er geen moer aan want ik was toen nog een apple haterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat neem je toch meeAlles waar een appeltje op staat wordt geld waard.
Ja zelfs de Pippin en de hockeypuc.
Ik houd gewoon van oude meuk vooral apple troepquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, ik zat in de trein, moest een uur reizen en ik had er geen moer aan want ik was toen nog een apple haterontwetendheid he
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik houd gewoon van oude meuk vooral apple troep
Natuurlijk bevalt je de iPhone.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:17 schreef Qwea het volgende:
Voor de iphone heb je een micraim nodig he? Zijn die dingen ook ergens goedkoop prepaid te krijgen? Zodat ik eerst kan kijken of de iphone me uberhaupt bevalt?
Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat je zou betalen voor een G3.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alles waar een appeltje op staat wordt geld waard.
Bij mij weet je dat echt nooit zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Natuurlijk bevalt je de iPhone.
Heb je hem al aan het grote boze internet verbonden?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb net even mijn Mac geupdate naar 7.5.5, nu bezig met Open Transport aan het installeren (TCP/IP ipv. Appletalk). Alleen omdat dat ding nu zo lang aan staat wordt het beeld steeds zwarter
Lang leve oude technieken
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om die mooie foto's te maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Weet iemand waar ik het beste kan vragen waar ik 6mb ram voor mijn powerbook kan vinden? Ik weet geen site waar ik dit het beste kan vragen
Nee dat kan nog niet en het is niet het goede RAM.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:48 schreef Junkie het volgende:
[..]
Heb je hem al aan het grote boze internet verbonden?
[..]
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om die mooie foto's te maken.Maar heb hier wel een paar reepjes liggen, maar weet niet of dit de goede voor jou zijn. Ik moet die computer doos sowiesow even uitzoeken en bedenken wat er weg kan. Maar de doos is nu tenminste uit de berging. Dus het kan niet lang meer duren.
[ afbeelding ]
MH1M08A0J10
USA 8483G02
M5M41000AJ8
9183J1L - 10
Een Clamshell? Kijk op E-bayquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me niet voorstellen dat je zou betalen voor een G3.
Vraag je dat ook bij kunst? Wat heb je er in godsnaam aan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:36 schreef Tijn het volgende:
Tsja, het zal wel. Ik snap er niks van. Wat heb je in godsnaam aan een oude computer?
Misschien ben je wel een trendsetter, want ik ruik een hype... Soort van sneakerhype, maar dan met oude Mac's. Ik zou ook wel een oude Mac willen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Vraag je dat ook bij kunst? Wat heb je er in godsnaam aan?
Weet ik veel, het is gewoon intressant. Ik houd van oude computers, hoe ze toen werkten. Ik verbaas mij erover dat we vroeger dingen konden doen met 5mb waar we nu al 8000mb nodig hebben. Etc. Ik wil kijken of zo'n oud wrak nog bruikbaar is vandaag de dag. Ik houd van de simpelheid, niets geen fancy effectjes etc.
Iedereen zijn ding. Ik snap niet dat mensen helemaal naar Duitsland rijden om een telefoon als eerste te hebben, terwijl je dat ding over een maand ook gewoon in Nederland kan halen.
Ik snap dat wel. Zelfde als met oude auto's of oude buizenversterkers. Je hebt tegenwoordig exemplaren die veel beter presteren, maar aan de oude hangt nog een soort nostalgie. Kan me voorstellen dat het leuk is om er mee te prutsen, onderdelen te zoeken, te zien of je'm weer aan de praat krijgt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:36 schreef Tijn het volgende:
Tsja, het zal wel. Ik snap er niks van. Wat heb je in godsnaam aan een oude computer?
http://www.icreatemagazin(...)-snow-leopard/34321/quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:11 schreef Jarno het volgende:
Even een praktische vraag, heb de geruchten een tijdje niet bijgehouden, maar komt er nog een 10.6.9 update voor SL zodat je ook op die machines iCloud kunt gebruiken? Of kan ik de (oude) MacBook van de vrouw nog ff fijn naar Lion gaan updaten?
FANBOYquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:15 schreef kadeya het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een trendsetter, want ik ruik een hype... Soort van sneakerhype, maar dan met oude Mac's. Ik zou ook wel een oude Mac willen.
Nee ik ben absoluut geen fanboy, wel geweest dat wel. Ik heb zelf een Lenovo Thinkpad T61p dus ja...quote:
Ja maar er is rommel, en er is rommel. Ik word ook niet warm van een oude windows 95 computer. Maar een Windows 95 laptop is dan weer geweldigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het ook leuk om dat soort dingen te kopen en er enthousiast van te worden.
En dan heb ik allemaal oude rommel waar ik niks mee doe en dan vind ik het in de weg staan.
Poepje, kijk eens naar de quote en kadeya zijn UIquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik ben absoluut geen fanboy, wel geweest dat wel. Ik heb zelf een Lenovo Thinkpad T61p dus ja...
Oh vandaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poepje, kijk eens naar de quote en kadeya zijn UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |