quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.karthikk.net/2(...)at-in-mac-os-x-lion/
15 uur?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog een vraag dan : Batterij duur Iphone 4 (dus niet 4s) hoelang gaat dat ding mee met een beetje twitter, mail,wordfeud en fok? (zeg 1 a 1.5u p.d)
heb je het hier al geprobeerd?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Weet iemand waar ik het beste kan vragen waar ik 6mb ram voor mijn powerbook kan vinden? Ik weet geen site waar ik dit het beste kan vragen
bliljant!quote:
You're shitting me, right? Dus de 4 gaat met 1.5u per dag "social" doen en standby 15u mee zonder hem aan de lader te leggen? Gvd, dat haalt mijn foon niet eensquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:42 schreef FUFR het volgende:
lang leve de reserve batterij in mijn binnenzak..
heeft de iphone ondertussen al een losse batterij?
Van NA site:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
You're shitting me, right? Dus de 4 gaat met 1.5u per dag "social" doen en standby 15u mee zonder hem aan de lader te leggen? Gvd, dat haalt mijn foon niet eensIk geloof dat ik dan ook aan de aaiphone moet
zeg dan gewoon niks, is een hele normale vraag lijkt me.quote:
Beste FUFR,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg dan gewoon niks, is een hele normale vraag lijkt me.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Beste FUFR,
Er zijn op dit moment geen modellen van de iPhone beschikbaar die een verwisselbare batterij hebben. Bedankt voor uw interesse.
Groeten,
JC.
Nee, daarom vraag ik het dus ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:42 schreef FUFR het volgende:
lang leve de reserve batterij in mijn binnenzak..
heeft de iphone ondertussen al een losse batterij?
Valt me ietwat tegen. Maar goed, als ik kijk naar mijn desire van 2? jaar die amper met een beetje internetten wat twitter en mail rond de 5u meegaatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Van NA site:
* Talk time: Up to 8 hours on 3G, up to 14 hours on 2G (GSM)
* Standby time: Up to 200 hours
* Internet use: Up to 6 hours on 3G, up to 9 hours on Wi-Fi
* Video playback: Up to 10 hours
* Audio playback: Up to 40 hours
which email address do you need? Home or work?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:56 schreef Crimyclown het volgende:
Komt Siri er ook in het Nederlands?
vind ik ook, ik bel bij vlagen meer dan 4 uur per dag en ben niet altijd in het bezit van een extra lader.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, daarom vraag ik het dus ookWant geen losse batterij is hoerig.
dan nog, het verschil in uitspraak tussen een brabo als ik en een frieslander is bijzonder grootquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
which email address do you need? Home or work?
-Wurk.
I'm sorry, I don't understand "wurk"
Eerst Haags en Amsterdams.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
which email address do you need? Home or work?
-Wurk.
I'm sorry, I don't understand "wurk"
Ooh same hier hoor, met name bellen en veel gebruiken. Ik wacht nog steeds op mijn reserve batterijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
vind ik ook, ik bel bij vlagen meer dan 4 uur per dag en ben niet altijd in het bezit van een extra lader.
blijf het vreemd vinden, werd een paar jaar geleden ook best veel aandacht aan besteed..
ik rij nu al rond met 2 telefoons, 1 reservebatterij en een reserve telefoon
Niet groter dan het verschil tussen iemand uit Texas en New York en dat schijnt ook goed te gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan nog, het verschil in uitspraak tussen een brabo als ik en een frieslander is bijzonder groot
Gewoon in settings en dan bij talen of zo toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
aaaaaarg msn / lion maakt telkens mijn spelling anders. Van Baloe maakt hij Balie en van Lion maakt hij Lino. Ik heb me rot gezocht maar kan niet vinden waar ik dat kan uitzetten
Heeft Tweetdeck het überhaupt ooit goed gedaan op de Mac?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Tweetdeck zit de laatste tijd gigantisch te crashen. Ook al na herinstallatie van Air en Tweetdeck zelf. Bagger
Nopequote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gewoon in settings en dan bij talen of zo toch?
ja hoor, want ik gebruik het ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heeft Tweetdeck het überhaupt ooit goed gedaan op de Mac?
Open je hdd eens en doe eens appeltje + N voor een nieuw venster en sleep eens van venster naar venster?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef Buitendam het volgende:
Newbie alarm! Ik heb een film gedownload op m'n Macbook, nu wil ik hem op mijn externe harde schijf zetten. Dus ik plug dat ding in m'n USB ingang, word gewoon herkend, ik kan alle mappen openen die op die externe schijf staan, maar als ik mijn film richting het icoontje van de harde schijf sleept neemt deze hem niet op. Iemand enig idee?
Altijd prima ja, tot de laatste paar weken. Wou niet meer zelf updaten en daarna ging het helemaal fout.. wil nu niet eens meer starten zonder een crash. Iemand een alternatief?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heeft Tweetdeck het überhaupt ooit goed gedaan op de Mac?
Hoe is je HDD geformateerd?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef Buitendam het volgende:
Newbie alarm! Ik heb een film gedownload op m'n Macbook, nu wil ik hem op mijn externe harde schijf zetten. Dus ik plug dat ding in m'n USB ingang, word gewoon herkend, ik kan alle mappen openen die op die externe schijf staan, maar als ik mijn film richting het icoontje van de harde schijf sleept neemt deze hem niet op. Iemand enig idee?
Ook dat. Want hij moet fat of HFS+ en niet ntfs zijn.quote:
rechtermuisknop op je hdd icoon en get info?quote:
Hoe is je externe schijf geformatteerd? En hoe groot is je film? FAT32 kan geen bestanden van >4GB aan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:58 schreef Buitendam het volgende:
"Structuur: Windows NT-bestandssysteem (NTFS)"quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook dat. Want hij moet fat of HFS+ en niet ntfs zijn.
Met disk utility. Maar je moet dan wel je schijf opnieuw formatteren. Dus alle data moet er af.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
"Structuur: Windows NT-bestandssysteem (NTFS)"
Hoe verander ik dit naar compatible structuur?
Nee toch! Geen optie met een knopje en daarop klikken?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Met disk utility. Maar je moet dan wel je schijf opnieuw formatteren. Dus alle data moet er af.
Dat. En hou er dan rekening mee dat als je dus bestanden groter dan 4GB wilt overzetten naar je nieuwe bestandsformaat, je of het bestand moet opdelen in meerderen stukken van beneden de 4GB of je moet kiezen om hem HFS+ te formatten. Maar HFS+ gaat niet werken onder windows (in principe).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Met disk utility. Maar je moet dan wel je schijf opnieuw formatteren. Dus alle data moet er af.
Kun je'm niet via het netwerk overzetten? Of ergens uploaden?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee toch! Geen optie met een knopje en daarop klikken?
craaaaaap
Ja, dat kan dus wel. Dan moet je hem dus als FAT formatten en indien je bestanden groter zijn dan 4GB, ze rarren in kleine bestanden om ze zo over te pompen. Tis even wat moeite...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:11 schreef Buitendam het volgende:
Ah, da's echt kut. Ik heb een Windows PC en een MacBook als laptop voor erbij. Ik ging er eigenlijk zo vanuit dat zo'n schijf gewoon universeel is, zeg maar. Beetje downloaden op de mac en dan op een groot scherm bekijken, maar dat feestje gaat dan niet door. Bummer.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet zo into computers ben. De pc en de Macbook zitten op dit moment wel op het zelfde netwerk dus dat zou moeten kunnen, ik weet alleen niet hoe.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:10 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kun je'm niet via het netwerk overzetten? Of ergens uploaden?
Wat een onzin zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus wel. Dan moet je hem dus als FAT formatten en indien je bestanden groter zijn dan 4GB ze rarren in kleine bestanden om ze zo over te pompen. Tis even wat moeite...
Nein. Was dat maar zoquote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan toch gewoon naar NTFS schrijven met een Mac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |