quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.karthikk.net/2(...)at-in-mac-os-x-lion/
15 uur?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog een vraag dan : Batterij duur Iphone 4 (dus niet 4s) hoelang gaat dat ding mee met een beetje twitter, mail,wordfeud en fok? (zeg 1 a 1.5u p.d)
heb je het hier al geprobeerd?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Weet iemand waar ik het beste kan vragen waar ik 6mb ram voor mijn powerbook kan vinden? Ik weet geen site waar ik dit het beste kan vragen
bliljant!quote:
You're shitting me, right? Dus de 4 gaat met 1.5u per dag "social" doen en standby 15u mee zonder hem aan de lader te leggen? Gvd, dat haalt mijn foon niet eensquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:42 schreef FUFR het volgende:
lang leve de reserve batterij in mijn binnenzak..
heeft de iphone ondertussen al een losse batterij?
Van NA site:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
You're shitting me, right? Dus de 4 gaat met 1.5u per dag "social" doen en standby 15u mee zonder hem aan de lader te leggen? Gvd, dat haalt mijn foon niet eensIk geloof dat ik dan ook aan de aaiphone moet
zeg dan gewoon niks, is een hele normale vraag lijkt me.quote:
Beste FUFR,quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
zeg dan gewoon niks, is een hele normale vraag lijkt me.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Beste FUFR,
Er zijn op dit moment geen modellen van de iPhone beschikbaar die een verwisselbare batterij hebben. Bedankt voor uw interesse.
Groeten,
JC.
Nee, daarom vraag ik het dus ookquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:42 schreef FUFR het volgende:
lang leve de reserve batterij in mijn binnenzak..
heeft de iphone ondertussen al een losse batterij?
Valt me ietwat tegen. Maar goed, als ik kijk naar mijn desire van 2? jaar die amper met een beetje internetten wat twitter en mail rond de 5u meegaatquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:45 schreef Aether het volgende:
[..]
Van NA site:
* Talk time: Up to 8 hours on 3G, up to 14 hours on 2G (GSM)
* Standby time: Up to 200 hours
* Internet use: Up to 6 hours on 3G, up to 9 hours on Wi-Fi
* Video playback: Up to 10 hours
* Audio playback: Up to 40 hours
which email address do you need? Home or work?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:56 schreef Crimyclown het volgende:
Komt Siri er ook in het Nederlands?
vind ik ook, ik bel bij vlagen meer dan 4 uur per dag en ben niet altijd in het bezit van een extra lader.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, daarom vraag ik het dus ookWant geen losse batterij is hoerig.
dan nog, het verschil in uitspraak tussen een brabo als ik en een frieslander is bijzonder grootquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
which email address do you need? Home or work?
-Wurk.
I'm sorry, I don't understand "wurk"
Eerst Haags en Amsterdams.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
which email address do you need? Home or work?
-Wurk.
I'm sorry, I don't understand "wurk"
Ooh same hier hoor, met name bellen en veel gebruiken. Ik wacht nog steeds op mijn reserve batterijquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
vind ik ook, ik bel bij vlagen meer dan 4 uur per dag en ben niet altijd in het bezit van een extra lader.
blijf het vreemd vinden, werd een paar jaar geleden ook best veel aandacht aan besteed..
ik rij nu al rond met 2 telefoons, 1 reservebatterij en een reserve telefoon
Niet groter dan het verschil tussen iemand uit Texas en New York en dat schijnt ook goed te gaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan nog, het verschil in uitspraak tussen een brabo als ik en een frieslander is bijzonder groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |