Lijkt erop dat Steve Jobs, Walter Isaacson overtuigd heeft met Jedi Mindtricks om een boek te schrijven over hem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volledig interview: http://goo.gl/z6qJD
Dat is een echte e-reader standaard.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef LadiesMan217 het volgende:
WTF is ePub dan? Kan ik dat formaat nog importeren voor de iPad in iBooks?
Ja, de boeken in de iBookstore zijn ook ePubquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef LadiesMan217 het volgende:
WTF is ePub dan? Kan ik dat formaat nog importeren voor de iPad in iBooks?
Heb ik niet gehad in ieder geval. (Zit ook op VU)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Krijg je ook een tegoedbon van 70euro als je een Macbook via de Applesite koopt? (Studentenkorting VU-A'dam).
Kan er niks over vinden op de site.
ik dacht alleen op icentre.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Krijg je ook een tegoedbon van 70euro als je een Macbook via de Applesite koopt? (Studentenkorting VU-A'dam).
Kan er niks over vinden op de site.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb ik niet gehad in ieder geval. (Zit ook op VU)
quote:
Een serverboek? Daar staan je files in uitgeprint en je websites in plain text verzameld?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:02 schreef Qwea het volgende:
Verschil met de cpu van nu en de nieuwe 13" is echt klein. Hdd is wel groter *traantje wegpinkt
Iemand die bio van jobs nou al gelezen? Zat tegenover me net iemand ermee. Klere, ding is net zo dik als mijn serverboek
Ja, shift doet dat gewoon. Goed, niet in icon view in de Finder, maar wie gebruikt dat dan ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:18 schreef problematiQue het volgende:
In windows kun je als je op A klikt, shift inhoudt, en op Z klikt, alles van A tot Z selecteren. Is hier een equivalent van op de Mac? Ik kan het niet vinden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een serverboek? Daar staan je files in uitgeprint en je websites in plain text verzameld?
Erg prettig! Welke hebben we gekozen?quote:
De standaard 13". Die nog best lastig te krijgen is, in Nijmegen hebben ze 'm nergens op voorraad, ik heb 'm nu in Arnhem gereserveerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg prettig! Welke hebben we gekozen?
Klopt ja, zijn flinke leveringsproblemen mee. Die problemen zijn er al een best lang. Als ik zelf op korte termijn iets anders ander neem is het ook een standaard 13". Prachtspul met goede batterijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De standaard 13". Die nog best lastig te krijgen is, in Nijmegen hebben ze 'm nergens op voorraad, ik heb 'm nu in Arnhem gereserveerd.
Ja, ok, maar ik wil juist niet alles (ik had A tot M moeten zeggen ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef LadiesMan217 het volgende:
<Appletje> <A> werkt toch ook gewoon?
Dat had je ook wel kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
It is another oplichter on marktplaats (apple)![]()
Godverdomme, gaat m'n Iphone![]()
Ja, dat klopt. Ik had ook al zo'n vermoeden. Ik zat te twijfelen tussen oplichting of dat die shit gejat wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat had je ook wel kunnen verwachten.
Wait what is thisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:36 schreef remlof het volgende:
Wow, m'n eerste keer op FOK! via OSX, dat is wel een culture shock
Maar wel een prettige
Jammer dat er toch weer mensen zijn die eraan proberen te verdienenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef CaptainCookie het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)or-iphone-4-3-103031
Echt iets voor jullie dit
Excel 2011 ziet er standaard wat meer zo uit, dat is beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef Snuf. het volgende:
Hee, zou iemand mij kunnen vertellen hoe (en of het uberhaupt kan) ik mijn Excel for Mac er wat meer uit kan laten zien als Windows? Moet nu opdrachten met Excel maken voor mijn studie maar ik zou het wat prettiger vinden als het er uit zou zien zoals in mijn boek
[ afbeelding ]
Nu ziet het er zo uit.
Ik zou het graag wat meer zo willen
[ afbeelding ]
Alvast bedankt.
Niet eens een dochteronderneming van Apple?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn Remeha iSense (Ja echt).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:03 schreef Chevalric het volgende:
Hebben jullie www.nest.com al gezien? Een thermostaat, gemaakt door ex-medewerkers van Apple. Ziet er super-gelikt uit. Site ligt momenteel ook een beetje op z'n gat door alle aandacht.
Helaas nog niet in Europa leverbaar.
Ik zou wel graag een programmeerbare thermostaat willen hebben, maar Bosch ketels schijnen niet mee te doen aan standaarden. En de ketel is te oud om nog geld uit te geven aan een thermostaat die met een volgende ketel waarschijnlijk niet werkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn Remeha iSense (Ja echt).
[ afbeelding ]
Ik ook, maar ik ga geen 250 dollar betalen voor een thermostaat ben ik bang... Hoewel, nu bezig met een huis kopen en daar kan ie dan ook wel bij...quote:
Kan niet, Microsoft is nog steeds zo ouderwets om voor elke taal een aparte versie te maken ipv. één versie met meerdere talen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:41 schreef Snuf. het volgende:
Weet iemand hoe je bij Excel 2011 de taal kan veranderen? Hij staat nu Nederlands maar ik wil graag Engels omdat mijn ICT boek ook Engels is..
Wat een lelijk designquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef CaptainCookie het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)or-iphone-4-3-103031
Echt iets voor jullie dit
Ergens de Nederlandse proofing tools vandaan regelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:20 schreef Qwea het volgende:
Fuck me, ander vraagje. Ik heb office 2008 voor mac en ik heb geen nederlands woordeboek erin. Iemand enig idee hoe ik dat erin fix?
Tnx. Dat is iig dezelfde onderkant waarbij de onderkant deels open kan met een klep om de accu of hdd te vervangen. Nieuwe Macbook Pro's hebben een dichte onderkant maar ik denk dat intern de schrijfjes/drive (hopelijk) hetzelfde zijn. Ik heb mijn optibay hier besteld http://hddcaddy.nl/ Ik denk wel dat het dezelfde is, anders stuur ik het wel terugquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Geen idee of de caddy hetzelfde is, maar hij ziet er zo op het oog hetzelfde uit. Hier is de guide om hem te vervangen. http://www.ifixit.com/Gui(...)ve-Replacement/761/1
Je bedoelt die pijltjes in beeld als je met gestures teruggaat naar een pagina? Ziet er een beetje stom uit, ja.quote:
Dat was toch al lang?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je bedoelt die pijltjes in beeld als je met gestures teruggaat naar een pagina? Ziet er een beetje stom uit, ja.
Blij dat ik de Engelse versie heb besteld.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:37 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb hier nu de Amerikaanse hardback en de Nederlandse paperback van de bio liggen. Los van de inhoud: het lettertype van de Nederlandse vertaling is echt vreselijk. Schreefloze meuk.
Ga maar eens kijken wat een goede, programmeerbare thermostaat kost. Dan valt die 250 dollar nog best mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:48 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga geen 250 dollar betalen voor een thermostaat ben ik bang... Hoewel, nu bezig met een huis kopen en daar kan ie dan ook wel bij...
Doe het via bookdepository of Amazon.co.uk. Dan heb je ook geen geneuzel met douane...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
Ik wil ook dat boek.
http://www.amazon.com/gp/(...)UTF8&m=ATVPDKIKX0DER
+ 4dollar verzendkosten = 15,10 euro. Om en nabij.
Goed, dat mag MM dan straks met zijn CC/Paypal even gaan bestellen
18 euro incl. verzendkosten in Duitsland:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:43 schreef Qwea het volgende:
Ik wil ook dat boek.
http://www.amazon.com/gp/(...)UTF8&m=ATVPDKIKX0DER
+ 4dollar verzendkosten = 15,10 euro. Om en nabij.
Goed, dat mag MM dan straks met zijn CC/Paypal even gaan bestellen
Ik heb nog nooit (ik heb 2 of 3 boeken eerder besteld via amazon) gelul met de douane gehadquote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe het via bookdepository of Amazon.co.uk. Dan heb je ook geen geneuzel met douane...
Over spullen uit de EU hoef je sowieso geen invoerrechten te betalenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:51 schreef Qwea het volgende:
ooh fuck me, idd .com en niet .co.uk ik zie het
Voor een boek onder de 22 euro volgens mij ook niet als het uit Amerika komt:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Over spullen uit de EU hoef je sowieso geen invoerrechten te betalen
Maar amazon.com zal er langer overdoen dan die book dinges delivery shizzle van 17 euro, right.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Over spullen uit de EU hoef je sowieso geen invoerrechten te betalen
Godverdomme. Nou dan haal ik hem wel op die .de engels is engels. En of ie nou uit DLD of amerika komt, het zal mij aan m'n reet jeuken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Amazon.com zo'n 2-3 weken, bookdepository zo'n 1-2 weken, amazon.co.uk en amazon.de zo'n 2-3 dagen.
Heb je veel dingen aan je computer hangen die USB/FireWire porten gebruiken?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:04 schreef -Menn0- het volgende:
Fixed
Kernel_task?!qu'est que c'est?
En Safari webmateriaal.. Jaja...
Nee niks.... Daarom snap ik het ook niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je veel dingen aan je computer hangen die USB/FireWire porten gebruiken?
Open je console eens en kijk naar console.log en system.log.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:18 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee niks.... Daarom snap ik het ook niet..
quote:
Wel super slecht dat het niet werkt.quote:
http://www.karthikk.net/2(...)at-in-mac-os-x-lion/quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:59 schreef Qwea het volgende:
als ik in mijn reply venster bij fok de a of de o oid vasthoudt, dan krijg ik niet oooooooo maar dan kan ik kiezen voor een streepje op de o enzo. Dat wil ik niet, ik wil gewoon mijn oooooooo. Als ik het bij de R doe, geeft hij enkel 1x de r.
Iemand een idee waar ik aanzet dat ik als ik hem vasthoudt meerdere letters krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |