SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stond er nog in van heel lang geleden, dat zijn gewoon de best verkopende boekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 18:28 schreef TwyLight het volgende:
Toch vreemd trouwens dat je deze zoekresultaten krijgt als je zoekt op iPad gebruikershandleiding
Waar bestel jij ze?quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:18 schreef nietzman het volgende:
Ik zet alvast een SSD en optibay in de bestelling voor als er morgen nieuwe MBPs uitkomen. Toch jammer dat je je kindje meteen uit elkaar moet slopen.
Niet helemaal waar, alleen als het verschil niet te groot is, je kan verwachten dat een boek 15¤ is, maar niet dat je daarvoor ook een 42" Full HD Samsung voor kan kopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
had je dan gewoon niet geleverd gekregen, heeft de rechter vorig jaar nog een uitspraak over gedaan ivm verkeerd geprijsde spullen in een webshop..
Dit is mijn seller op eBay. Koop zo eens in de twee maanden bij hem weer een nieuw kaartje, en elke keer is 'ie weer zo snel als het maar kan. Als het in USA-tijd overdag is heb je 'm in de regel binnen een half uur.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:15 schreef Svyatagor het volgende:
Voor de US iTunes MS-klanten: waar halen jullie tegenwoordig je gift cards? Ik las dat eBay wat lastiger is. Ik kom wel verschillende sites tegen die ze aanbieden, maar ze zien er allemaal een beetje sketchy uit..
Dank!quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:32 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dit is mijn seller op eBay. Koop zo eens in de twee maanden bij hem weer een nieuw kaartje, en elke keer is 'ie weer zo snel als het maar kan. Als het in USA-tijd overdag is heb je 'm in de regel binnen een half uur.
http://myworld.ebay.com/cdubsportscards/?_trksid=p4340.l2559
Ik laad hem 's nachts altijd op en als ik overdag geen batterij meer heb en wel een oplader in de buurt hang ik hem er dan ook gewoon aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik het beste om kan gaan met mijn batterij. Vanaf het moment dat hij nog 3u kan opladen? Of gewoon 's ochtends +- 2 a 3u aan het stroom trappen en 's middags niet? Ik heb die linkjes toen gelezen maar echt concreet ben ik er niet uit.
Hoe doen jullie het?
Nou, dat is geen optie want ocdquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik laad hem 's nachts altijd op en als ik overdag geen batterij meer heb en wel een oplader in de buurt hang ik hem er dan ook gewoon aan.
angry birdsquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Welk spel moet ik sowieso spelen op mijn mooie computer? Ben nu bezig met Microsoft Flight Simulator 1.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef LadiesMan217 het volgende:
Heeft iemand trouwens al een linkje naar het digitale boek (liefst PDF)? Kan ik die alvast op m'n iPad gaan lezen. Hardcover is al besteld, maar die komt volgende week eens een keer binnen denk ik..
Yup.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef LadiesMan217 het volgende:
WTF is ePub dan? Kan ik dat formaat nog importeren voor de iPad in iBooks?
Volledig interview: http://goo.gl/z6qJDquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond in Nieuwsuur gesprek met de schrijver van de biografie van Steve. 22:00 uur Nederland 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |