Ik zou nog liever het geld ergens anders uitgeven danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Inderdaad, al hebben ze hier de mazzel dat ze de enige zijn die apparaten van Apple verkopen, maar als er een andere winkel in de nabije omgeving was geweest, had ik 'm daar natuurlijk gekocht.
Ik heb geen zin om 30 kilometer verderop naar een Apple reseller te gaan als ik dat ding (normaliter) ook kan kopen in een winkel waar ik een paar keer per week voorbij fiets. Maar wellicht koop ik 'm wel gewoon online.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou nog liever het geld ergens anders uitgeven dan
Geen idee of de caddy hetzelfde is, maar hij ziet er zo op het oog hetzelfde uit. Hier is de guide om hem te vervangen. http://www.ifixit.com/Gui(...)ve-Replacement/761/1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:30 schreef fietsbelkonijn het volgende:
Heeft iemand ervaring met het vervangen van de superdrive met een caddy (waarin je een extra hdd in kan doen)? Ik heb namelijk de Macbook Unibody (2008? de versie die op MPB unibody lijkt). Ik kan hiervoor gewoon een caddy voor MBP unibody gebruiken lijkt me..
Alleen als ik hem dichtklap en dan weer open doe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef FUFR het volgende:
Meer mensen met een haperende wireless op de mb?
mijn scheerapparaat heeft nog een betere connectie
Gaat hier prima (vanuit sleep dan)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen als ik hem dichtklap en dan weer open doe.
Klinkt als een kutsmoes om de vvv bonnen niet aan te nemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zojuist even naar de Dixons gegaan om een Apple TV te halen. Ze hebben ze wel liggen, maar de kassa kan het product niet verwerken, dus hij kan niet verkocht worden.
En gewoon ¤ 120,- aanslaan en mij de doos meegeven mocht blijkbaar ook niet. En andere winkels die 'm verkopen (én VVV-bonnen aannemen) hebben we hier natuurlijk ook niet, dus ik wacht nog maar even.
Moeten ze moeite doen, kost tijd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
Waarom zouden ze dat niet willen doen? Is gewoon geld voor ze hoor!
iTunes - iTunes Store - Rechtsboven op je AppleID klikken - Aankoop geschiedenis opzoeken - report a problem.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:13 schreef Alec690 het volgende:
Ik heb ergens in 2008 een paar albums gekocht via iTunes en destijds gedownload naar mijn iPod Classic. Die iPod heb ik inmiddels al lang verkocht en de PC waarop ik de albums heb gedownload is ook al lang weg.
Nu heb ik iTunes op mijn nieuwe PC geïnstalleerd en ben ik ingelogd met mijn originele account (waarmee ik de albums heb gedownload).
Ik heb deze PC 'gemachtigd' en als ik nu alles wil downloaden wat ik destijds gekocht heb krijg ik de volgende melding:
[ afbeelding ]
Kan ik fluiten naar mijn eerder gekochte albums?
Die had ik nog in mijn jaszak, dat heeft er dus helemaal niks mee te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klinkt als een kutsmoes om de vvv bonnen niet aan te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |