Lijkt erop dat Steve Jobs, Walter Isaacson overtuigd heeft met Jedi Mindtricks om een boek te schrijven over hem.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volledig interview: http://goo.gl/z6qJD
Dat is een echte e-reader standaard.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef LadiesMan217 het volgende:
WTF is ePub dan? Kan ik dat formaat nog importeren voor de iPad in iBooks?
Ja, de boeken in de iBookstore zijn ook ePubquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:23 schreef LadiesMan217 het volgende:
WTF is ePub dan? Kan ik dat formaat nog importeren voor de iPad in iBooks?
Heb ik niet gehad in ieder geval. (Zit ook op VU)quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Krijg je ook een tegoedbon van 70euro als je een Macbook via de Applesite koopt? (Studentenkorting VU-A'dam).
Kan er niks over vinden op de site.
ik dacht alleen op icentre.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Krijg je ook een tegoedbon van 70euro als je een Macbook via de Applesite koopt? (Studentenkorting VU-A'dam).
Kan er niks over vinden op de site.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb ik niet gehad in ieder geval. (Zit ook op VU)
quote:
Een serverboek? Daar staan je files in uitgeprint en je websites in plain text verzameld?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:02 schreef Qwea het volgende:
Verschil met de cpu van nu en de nieuwe 13" is echt klein. Hdd is wel groter *traantje wegpinkt
Iemand die bio van jobs nou al gelezen? Zat tegenover me net iemand ermee. Klere, ding is net zo dik als mijn serverboek
Ja, shift doet dat gewoon. Goed, niet in icon view in de Finder, maar wie gebruikt dat dan ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:18 schreef problematiQue het volgende:
In windows kun je als je op A klikt, shift inhoudt, en op Z klikt, alles van A tot Z selecteren. Is hier een equivalent van op de Mac? Ik kan het niet vinden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een serverboek? Daar staan je files in uitgeprint en je websites in plain text verzameld?
Erg prettig! Welke hebben we gekozen?quote:
De standaard 13". Die nog best lastig te krijgen is, in Nijmegen hebben ze 'm nergens op voorraad, ik heb 'm nu in Arnhem gereserveerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg prettig! Welke hebben we gekozen?
Klopt ja, zijn flinke leveringsproblemen mee. Die problemen zijn er al een best lang. Als ik zelf op korte termijn iets anders ander neem is het ook een standaard 13". Prachtspul met goede batterijquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De standaard 13". Die nog best lastig te krijgen is, in Nijmegen hebben ze 'm nergens op voorraad, ik heb 'm nu in Arnhem gereserveerd.
Ja, ok, maar ik wil juist niet alles (ik had A tot M moeten zeggen ofzoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:34 schreef LadiesMan217 het volgende:
<Appletje> <A> werkt toch ook gewoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |