link!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik blijf nog heel ff hangen voor dat gastenboek
Welk gastenboek?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:32 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik blijf nog heel ff hangen voor dat gastenboek
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
http://verlangennaareenki(...)ennaareenkind&page=1
eddy heeft geen geld meerquote:
ik ook, lekker snel door heen rijden!quote:
succes!quote:
Ik ben eigenlijk te lui om naar de wc te gaan, maar ik pis bijna in mijn broek van dat gastenboek.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te lui om naar de wc te gaan, maar ik pis bijna in mijn broek van dat gastenboek.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te lui om naar de wc te gaan, maar ik pis bijna in mijn broek van dat gastenboek.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ook, lekker snel door heen rijden!
Al die mensen hadden gewoon in dit topic kunnen zittenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:37 schreef donald_dick het volgende:
Mensen die via Marktplaats een spermadonor zoeken...
kwaliteitspostquote:
Ben toch maar even in jou wezen doneren. Hihi ik zei doneren.quote:
en mij!quote:
zeker niet in nederlandquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Berichten op dat gasteboekdat kan echt niet
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef WcPot het volgende:
Moderator
Mensen, ik weet niet of dit als grap bedoeld is maar ik heb jullie IP adressen genoteerd. Daarnaast zal ik ook contact opnemen met de beheerders van FOK!.
Besef wel dat dit een serieuze site is voor mensen die oprecht een kinderwens hebben, niet echt iets om grappig over te doen lijkt mij..
Jullie zullen hier ongetwijfeld meer van horen.
quote:Moderator
Al vond ik dat plaatje van die paarden pik best wel lekker. Heb je daar nog meer van?
nee hij wil nog meer paardenpikken zienquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die top 5 spermalocaties...
mijn koffie
Hahahahaha hardop lachen hierquote:Al vond ik dat plaatje van die paarden pik best wel lekker. Heb je daar nog meer van?
het forum gaat nergens meer overquote:
Ohquote:Loes
Beste Tina,
Ik wil graag zwanger worden. Kan ik daarvoor ook het zaad van mijn hont gebruiken?
Groetjes,
L. uit A.
De echte modjes worden helemaal gek morgen als ze dit zienquote:
Ik was het nietquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
De echte modjes worden helemaal gek morgen als ze dit zien
Was die knakker niet op vakantie ofzo, of is hij alweer terug?quote:
Hij was in Zurich, maar dan wel Zurich Frieslandquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Was die knakker niet op vakantie ofzo, of is hij alweer terug?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij was in Zurich, maar dan wel Zurich Friesland
passportlandquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij was in Zurich, maar dan wel Zurich Friesland
link plzquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
KLB zijn er ook 3 of 4 topics over
We hebben een trend gezet. Go usquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
KLB zijn er ook 3 of 4 topics over
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Hahaha dat logo van Feyenoord onder mijn naam
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:56 schreef Saekerhett het volgende:
Hahaha dat logo van Feyenoord onder mijn naam
iedereen is gereport aan de cyberpolicequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:57 schreef WcPot het volgende:
Het word nu wat rustiger in het gastenboek
zijn we backtraced?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
iedereen is gereport aan de cyberpolice
jupquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
Oh crap, de FBI belt nu bij mijn huis aan, nooooooozzzzzz
beter, ik heb hier zelfmoordterroristen die me zaad willenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
Oh crap, de FBI belt nu bij mijn huis aan, nooooooozzzzzz
ik wil je zaad niet, maar je piemol wel! Is dat ook goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
beter, ik heb hier zelfmoordterroristen die me zaad willen
ik volg hetquote:
commisarisquote:Ik heb al jullie IP-adressen verzameld. Er zal bij ieder van jullie een groep agenten aan de deur komen om u te arresteren.
MVG
de hoofdcommisaris
quote:Adolf H.
Ik heb hier nog wat gezond Arisch sperma liggen, voor wie blonde überkindjes wil. De kinderen hebben wel de neiging op vakantie te gaan naar Rusland en Polen.
Joden, zigeuners en homoseksuelen hoeven niet te reageren.
gr gr
Adolf H. uit Argentinië
Komen die mij insemineren met aspergesquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:03 schreef donald_dick het volgende:
Pepijn
Dames en heren,
vanavond in Reportage:
Wat begon als een grap in een gastenboek, leidde tot de arrestaties van meerdere FOK! users
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:03 schreef donald_dick het volgende:
Pepijn
Dames en heren,
vanavond in Reportage:
Wat begon als een grap in een gastenboek, leidde tot de arrestaties van meerdere FOK! users
quote:Danny R.
Beste Fokkers,
In de loop der jaren heb ik een hoop van jullie gepikt, maar dit gaat absoluut veel te ver. Ik weet niet hoe jullie er achter zijn gekomen dat ik hier zit, maar ik wil dat dit meteen stopt anders ban ik iedereen in het TV SC topic. En dit blijft onder ons!
@Jan: Waar woon je?
en danquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Hopelijk tracken ze het niet terug naar ons
RIP TV SCquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:05 schreef TigerXtrm het volgende:
Hopelijk tracken ze het niet terug naar ons
Nou, die ene gast kan in elk geval geen nageslacht meer krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:08 schreef missU het volgende:
ik ga naar bed! eerst ff de bagger uit het gastenboek opslaan voor het nageslacht
Beetje matig hoorquote:01. 222 Ajacied422
02. 207 donald_dick
03. 198 sinterklaaskapoentje
04. 177 Doler12
05. 154 tralalala
06. 130 WcPot
07. 113 missU
08. 105 TigerXtrm
09. 095 gers
10. 077 Dj_Day-V
Mietjequote:Op zondag 23 oktober 2011 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
Fuck off, ik kap ermee. Die plaatjes van die paardenpikken waren nog tot daaraan toe, maar die cockchopper![]()
![]()
Smerige plaatjes jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
Fuck off, ik kap ermee. Die plaatjes van die paardenpikken waren nog tot daaraan toe, maar die cockchopper![]()
![]()
Die tubgirl die ik tegenkwam.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:10 schreef Saekerhett het volgende:
![]()
Had een beetje een off day!quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan beter inderdaad, meer dan 500
Nooit van de pain olympics gehoordquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef Travel. het volgende:
wtf is die cockchopper? Moet ik denken aan een goede shop of.....
Pfffff hou op!quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nooit van de pain olympics gehoord?
Gelukkig niet, denk ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nooit van de pain olympics gehoord?
Tuurlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nog steeds in dat gastenboek bezig?
RIPquote:
ander forum telt zeker niet?quote:
Heeft de mod wat te doen morgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:31 schreef TigerXtrm het volgende:
We hebben ruim 13 pagina's vol gespamd daar
betwijfel of er uberhaupt gemodereerd wordtquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heeft de mod wat te doen morgen
Eerste pagina van dit topic.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:34 schreef tralalala het volgende:
Waar stond die link naar het gastenboek eigenlijk?
Ik bedoel meer welke site links naar het gastenboek.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Eerste pagina van dit topic.
Ik krijg haast buikpijn van het lachen
quote:Doutzen
Doe het NIET!!!
Ik werd zwanger van een anonieme donor en nu zit ik met een neger opgescheept
quote:Trix
Landgeneuten,
Ik schaam mij voor mijn onderdanen. Hier zullen vragen over worden gesteld in de Tweede Kamer en moet ik weer met mijn hoofd op de televisie om het uit te leggen.
Groeten,
De Majesteit
whehequote:Astrid
In de hoeveelste week van de zwangerschap kan je laten testen of 't een neger wordt?
Bah, ze verpesten hetquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:07 schreef Nickjuh16 het volgende:
Je bericht moet nu eerst worden goedgekeurd.
Wat een onzin zeg !quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:07 schreef Nickjuh16 het volgende:
Je bericht moet nu eerst worden goedgekeurd.
Heel veel vieze shit was dat jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als ze dat hier plaatst, heeft ze gelijk een permban
Die smerige plaatjes weer, foei!quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wel weer gelachen vanavond, ook al gingen we veeeel te ver.
Natuurlijk gaat hij dat doen en weer aandacht voor Joran!quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:35 schreef tralalala het volgende:
Volgende week weer een nieuwe gastenboek!
Peter gaat zeker de film afzeiken volgende week?
De simkaart eter!quote:Op maandag 24 oktober 2011 01:37 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk de laatste aflevering weer een compilatie, heb me toen helemaal ziek gelachen.
Posten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:08 schreef missU het volgende:
ik ga naar bed! eerst ff de bagger uit het gastenboek opslaan voor het nageslacht
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Maraca het volgende:
Kiddo's![]()
Jullie hebben weer herrie zitten schoppen gisteren?
We hebben een moderator een hoop werk bezorgd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:18 schreef Maraca het volgende:
Kiddo's![]()
Jullie hebben weer herrie zitten schoppen gisteren?
Tskquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
We hebben een moderator een hoop werk bezorgd.
Hij heeft zelfs 3 topics helemaal weggegooidquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:23 schreef donald_dick het volgende:
Godver, Ludo heeft al mijn links in de andere topics gedelete!
Wat een baggeraar!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs 3 topics helemaal weggegooid![]()
Zo erg was het nou ook weer niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:28 schreef Maraca het volgende:
Jongens, doe dit nu nietStraks hebben we geen SC meer..
Hoezo? De wekelijkse rel vind buiten fok plaatsquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:28 schreef Maraca het volgende:
Jongens, doe dit nu nietStraks hebben we geen SC meer..
ik heb nog nooit zoveel paardenlullen tegelijk gezienquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:29 schreef tralalala het volgende:
Tenminste het gedeelte op FOK! was niet erg.
Ja, maar deze SC wordt als platform gebruikt. Dat moet je niet willenquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Hoezo? De wekelijkse rel vind buiten fok plaats
Dat was best vies jaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zoveel paardenlullen tegelijk gezien
3 hele topics weg en het verpesten van iemand zijn gastenboek/website noem ik best ergquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo erg was het nou ook weer niet.
1 topic weg en ludo heeft wat werk gehad. Op een gemiddelde dinsdagavond in onz gaat het harderquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
3 hele topics weg en het verpesten van iemand zijn gastenboek/website noem ik best erg
en opperhoofdadministrator!quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:48 schreef Doler12 het volgende:
Ook mijn username werd gebruikt, samen met Danny en Yvonne.
hij lijkt echt nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:40 schreef Doler12 het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemiddag ben Ron de Bruin technische tekenaar en zeer geïnteresseerd in lucratieve beleggingen!
zou haast denken dat dit een fokker was maar het bericht is uit 2009quote:hallo allemaal ik wou even zeggen dat ik dit een leuke site vind maar ik kan nooit praten met iemand ofzo want er is gewoon niemand is deze site nog wel online ik hoor het wel okee groeutjes desiree
MissU heeft de webpagina opgeslagenquote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
MissU heeft de webpagina opgeslagen
Geen zin om te kijken!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef donald_dick het volgende:
Geen underkoffer boss chat?
[ afbeelding ]
quote:
Helemaal vergeten normaal kijk ik dit programma altijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:21 schreef donald_dick het volgende:
Geen underkoffer boss chat?
[ afbeelding ]
Ik kan je zin op meerdere manieren lezen, dus ik weet niet wat je bedoeld. Maar ik had net zo gereageerd als ik geen mod was. Beter nog, ik heb niks verwijderd of aangepast dus om mij dan "moderator Maraca" te noemen is ook een beetje overbodig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Moet moderator Maraca als politieagente opspelen? We zijn geen kleine kinderen meer![]()
Ik kijk nuquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
Wordt er nog tv gekeken? Ned. 3. Shemale nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |