ik ben niet van de spermabank ik wil je wel ff vullenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:38 schreef Meloewa het volgende:
Ik zou echt nooit een kind willen van de spermabank weet je hoe lelijke kinderen daaruit komen :S
even fobo checkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben niet van de spermabank ik wil je wel ff vullen
Dit geldt vast voor Nike-t-shirts en Armani-tassen, maar niet voor sperma.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:41 schreef Pindakaaspot het volgende:
Zwarte markt heeft betere kwaliteit
topic is van fok, niet van jouwquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:38 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ga eens even snel uit mijn topic, jij spammert!
Omg wie is datquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:45 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas kwaliteit voor de spermabank
Maar zo'n mannen geven zich niet op aan de spermabank hé altijd die lelijkerds daar![]()
Ik zou vies van mn eigen kind zijn denk ik als ik wist wat voor een lelijkerd zn vader was![]()
Daarom die anonimiteit
Weet ik niet, geef hem eens een naam danquote:
Ik wil niet veel zeggen, maar dat is een serieus gastenboek en geen grapje...quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik ga echt stuk hier.
Half FOK! zit daar onzin in te posten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:48 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar dat is een serieus gastenboek en geen grapje...
Ja op knapheid inderdaad over het algemeen zijn ze erg lelijk, kunnen ze nog wel goede'' genen ''hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
En mee eens met Meloewa. Mensen moeten worden gekeurd op knapheid voordat ze überhaupt de spermabank betreden.
Ja en nu kappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |